Voel je ze na een paar gewone setjes "standing calf" niet?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:11 schreef ivosnivo het volgende:
Doe nu een voor mij nieuwe oefening voor me kuiten en voel hem enorm. Op de legpress met je voeten op het randje, lekker je voeten helemaal uitstrekken en zover mogelijk het gewicht naar beneden laten komen.![]()
Klinkt goed, ik zal vanavond in de gym maar eens vragen om wat extra begeleiding voor de onderrug oefeningen, ik ben er nog erg voorzichtig mee, ben al lang blij dat ik weer normaal kan lopen zonder rollator.. trust me rollators als je 28 bent is niet tof...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:38 schreef LedZep het volgende:
Bridge
[afbeelding]
Chin ups
[afbeelding]
(zie ook: http://www.bodybuilding.com/fun/charles4.htm)
Dan de gewichtoefeningen:
Deadlift (=heilig)
Barbell row (=erg goed)
video's: http://www.midwestbarbell.com/videos.htm
Laatste twee zijn belastend voor onderrug - dus IN GODSNAAM: begin met laag gewicht en ga pas hoger als je de techniek volledig onder de knie hebt. Dan zijn het veilige oefeningen waar je rug gruwelijk sterk van wordt.
Ik heb overigens ook een Combat Conditioning video van Matt Furey, 3 delen, leg workout, back & ab workout en push up workout met allerhande bodyweight oefeningen.. erg goed en hij legt de bridge (en variaties daarop) super uit. Het hele bestand is 650mb groot dus uploaden gaat wat lastig - de site waar ik em heb gedownload is niet voor iedereen beschikbaar..
maar als er geinteresseerden zijn wil ik em wel branden op cdrom en opsturen.
hehehequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef BertV het volgende:
[..]
Voel je ze na een paar gewone setjes "standing calf" niet?
Als ik met die oefening uitvoer met 80++kg , en niet "veer" maar rustig beweeg heb ik gegarandeerd spierpijn.
[afbeelding]
Kon het niet laten, uit een ander topic... stackers...![]()
IK ZOU HET NOG POSTEN HIERquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef BertV het volgende:
[..]
Als ik met die oefening uitvoer met 80++kg , en niet "veer" maar rustig beweeg heb ik gegarandeerd spierpijn.
[afbeelding]
Mjaah, ze zijn iig droogquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef BertV het volgende:
[afbeelding]
WTH heb jij gedaan dat je rug kapoet is geweest?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:35 schreef RSV1000R het volgende:
Klinkt goed, ik zal vanavond in de gym maar eens vragen om wat extra begeleiding voor de onderrug oefeningen, ik ben er nog erg voorzichtig mee, ben al lang blij dat ik weer normaal kan lopen zonder rollator.. trust me rollators als je 28 bent is niet tof...![]()
![]()
Ehmm jawel... met 140 de vangrail geraakt... met dank aan de vriendelijke mercedesrijder die invoegen van de rechter naar de meest linker baan in een stuurbeweging de normaalste zaak van de wereld vond....quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:50 schreef Frautie het volgende:
[..]
Mjaah, ze zijn iig droogMaar d'r mag wel meer vlees aan zitten
[..]
WTH heb jij gedaan dat je rug kapoet is geweest?
Tog niet gevallen met de motor ofzo he?
Hmmz, wou dat ik kon zeggen dat 't de eerste keer is dat ik zo'n verhaal hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:54 schreef RSV1000R het volgende:
Ehmm jawel... met 140 de vangrail geraakt... met dank aan de vriendelijke mercedesrijder die invoegen van de rechter naar de meest linker baan in een stuurbeweging de normaalste zaak van de wereld vond....
Hmzz goede motivatie inderdaadquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:59 schreef LedZep het volgende:
Motivatie:
Benedikt Magnusson heeft ooit zijn rug gebroken en is nu op 23 (of ommenabij) jarige leeftijd wereldrecordhouder deadlift met maar liefst 440 kilo
commentaar van de beste man "ik had je niet gezien"quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:01 schreef Frautie het volgende:
[..]
Hmmz, wou dat ik kon zeggen dat 't de eerste keer is dat ik zo'n verhaal hoor![]()
Had je wel je rugprotector om/aan? En afgezien van jouw letsel was je motor was zeker ook total
Heb je een lang revalidatietraject gehad?
Lekkerquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:05 schreef RSV1000R het volgende:
[..]
Hmzz goede motivatie inderdaad
[..]
commentaar van de beste man "ik had je niet gezien"
Ik had inderdaad gelukkig mijn rugprotector om.. zonder had ik nu waarschijnlijk niet veel meer gedaan...
Motor was een afschrijver idd.. en revalidatie was 2 jaar...
Mjaah, je loopt iig weer...je traint weer...en je hebt een p0rn fiets onder je kont zitten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:05 schreef RSV1000R het volgende:
commentaar van de beste man "ik had je niet gezien"
Ik had inderdaad gelukkig mijn rugprotector om.. zonder had ik nu waarschijnlijk niet veel meer gedaan...
Motor was een afschrijver idd.. en revalidatie was 2 jaar...
Uiteindelijk gelukkig wel ja... platjes ijzer mogen er uiteindelijk ook weer uit dus uiteindelijk komt alles idd weer goed...quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Frautie het volgende:
[..]
Mjaah, je loopt iig weer...je traint weer...en je hebt een p0rn fiets onder je kont zitten.
Alles komt goed![]()
Nope en al helemaal niet door artsen in ziekenhuizen.. die begrijpen het echt nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:22 schreef LedZep het volgende:
Ons soort mensen wordt niet begrepen door de maatschappij
yup 4 kilo echt dieptriest... dat gooide ik met mijn pink nog met gemak omhoog....quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef ivosnivo het volgende:
4 kg? op me vakantie ging het tot 10 kg en daar kon ik ook al niks mee beginnen. succes met revalideren man!
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:33 schreef ivosnivo het volgende:
4 kg? op me vakantie ging het tot 10 kg en daar kon ik ook al niks mee beginnen. succes met revalideren man!
Ik kon niet sporten omdat er bijna niks was. Ben wel 1 dag 25 km wezen kanoen, dat voel je ook wel in je schouders. Ja zwemmen ook, heb me onderwaterzwemrecord verbokenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:45 schreef Frautie het volgende:
[..]
Jij sport nog op vakantie
Die hardIk slinger altijd heel enthousiast mijn sportschoenen in de tas als ik op vakantie ga....en daar blijven ze dan op de een of andere manier altijd inzitten
Verder dan zwemmen kom ik niet
quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:54 schreef Mr.J het volgende:
Tsja, dat onderscheid de echte die hards weer van de mietjes.
Wel of niet op vakantie trainen.
En andersom is het zo als mensen horen dat je in de vakantie gewoon door gaat met trainen je niet helemaal lekker bent.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef Frautie het volgende:
[..]Ieder moet doen wat hij of zij fijn vindt. Wel weer jammer dat ik gelijk weer in 't mietjes hokje geduwd word
![]()
Mjaah, ik schaar mezelf niet onder die "mensen". Maar, we dwalen ontzettend afquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:24 schreef Mr.J het volgende:
En andersom is het zo als mensen horen dat je in de vakantie gewoon door gaat met trainen je niet helemaal lekker bent.
klinkt goed!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:52 schreef Tommy__ het volgende:
ik kom terug van een dag zwaar werken en 18km fietsen en eet druivensuiker en brinta een magnum double chocolate caramel om m'n energietekort bij te vullen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |