Ik heb het van Theo de Rooy die dat op de radio zei, het is toch een grote schande respectloos.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd zei het zelf op radio 1.
Lijkt mij gister op de laatste col/heuvel toen Boogerd doortrok bovenop.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat wou ik nog weten. Wanneer is dat gebeurd, op welk terrein?
Je hebt gister gezien waar hij aanviel, voor De Rooy was het een teken van stress binnen de Phonaks.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat wou ik nog weten. Wanneer is dat gebeurd, op welk terrein?
Die ontsnapping dus.quote:13:27 - 10 Now Lead By 25"
The Phonak team is at the front of the peloton now. The latest time check had the 10 escapees - Hincapie (DSC), Mazzoleni (TMO), Goubert (A2R), Boogerd (RAB), Ballan, Commesso and Valjavec (LAM), Arroyo (CEI), Rujano (QSI) and Camano (EUS) - ahead by 25".
Pas op met dit soort wensen er hoeft maar een idioot er tussen te zittenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:54 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen dronken Nederlanders die dit hebben gehoord die Guerini acties uithalen bij Landis
[afbeelding]
Ik wens helemaal niksquote:Op maandag 17 juli 2006 17:57 schreef maril het volgende:
[..]
Pas op met dit soort wensen er hoeft maar een idioot er tussen te zitten![]()
Rabo wint of verliest de Tour echt niet door Landis nog één à twee dagen langer in het geel te houden. Bovendien kost dit Rabo ook weer onnodige krachten die je beter kunt steken in een rit zoals die van morgen.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:58 schreef kawotski het volgende:
Ik blijf Rabo zwak vinden, ze hadden een paar minuten moeten pakken zodat pereiro net niet in het geel kon rijden, dan was Phonak nu redelijk uitgeput.. zo win je de tour (althans je kan het proberen). Ik ben niet pro-landis maar als hij wint hebben de andere ploegen het echt wel laten liggen
Precies. Dat was het moment voor Weening om ook eens iets te doen. Lekker leegrijden samen de Grootquote:Op maandag 17 juli 2006 17:58 schreef kawotski het volgende:
Ik blijf Rabo zwak vinden, ze hadden een paar minuten moeten pakken zodat pereiro net niet in het geel kon rijden, dan was Phonak nu redelijk uitgeput.. zo win je de tour (althans je kan het proberen). Ik ben niet pro-landis maar als hij wint hebben de andere ploegen het echt wel laten liggen
Landis heeft zijn excuses al aangeboden. Landis is gisteren in de etappe aan Boogerd komen vragen of Menchov gevallen was en of ze in moesten houden daardoor. Waarna Boogerd Rasmussen terugfloot toen die wou aangaan. Maar Menchov was dus niet gevallen achteraf maar men dacht dat dus wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:54 schreef Robocock het volgende:
Wordt daar dan niets mee gedaan door de leiding?![]()
Dat is inderdaad het probleem, maar als Boogerd op de Izouard gaat i.s.m. een paar 'vrienden', zoals ploegmaten of wat Discovery's ofzo, lijkt het me dat die harder zal gaan dan de Phonak's, als die al stand kunnen houden dan. Boogerd moet zorgen dat hij zich niet opblaast en in eigen tempo de klim oprijdt als hij eenmaal voorsprong zou hebben, dat tempo lijkt me hoger te liggen dan dat van de knechten van de klassementsrenners. Mocht hij dan nog worden teruggepakt heb je in ieder geval de ploeg van Landis en wie weet nog meer, aan gort gereden.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk alleen niet dat Boogerd überhaupt wegmag, vroeg in de koers dan, op de Alp misschien wel.
Dat je Landis niet mag, soit. Maar waarom is Phonak als team in zijn geheel dan impopulair?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:39 schreef -skippybal- het volgende:
Maar laat Phonak nu al niet bepaald populair zijn bij veel teams![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |