abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39906867
die 2 tiende plaatsen heeft hij volgens mij ook alleen gehaald door monsterontsnappingen. volgens mij had ie vorig jaar 2 of 3 van die ontsnappingen. Dit jaar zullen ze hem alleen geen tweede keer laten gaan.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_39906971
quote:
Op maandag 17 juli 2006 13:37 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Pereiro heeft in ieder geval de mogelijkheden om met de besten mee te klimmen, getuigen zijn twee 10e plaatsen in het eindklassement.
Dat is niet helemaal waar. Die plaatsen zijn geen goede indicatie, hij zat altijd bij een monsterontsnapping van heel veel minuten. Hij is niet slecht, mnaar met de beste mee daar geloof ik niet in. Maargoed, we zullen zien.

edit: zie boven me
  maandag 17 juli 2006 @ 14:36:35 #103
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_39907003
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:30 schreef Robar het volgende:
Ben morgen en overmorgen de hele dag vrij
Ik donderdag ook nog
Feyenoord!!! * Barça
pi_39907049
Pereiro is vorig jaar 3x met een ontsnapping mee geweest in de laatste week. De top van het klassement stond toen al redelijk vast (Armstrong, Basso etc etc). Voor die 3 ontsnappingen stond ie 24e in het klassement, dus die 10e plaats is wel enigszins vertekend
pi_39907151
Waarom vertekend? Als je 3 keer zo'n monsterontsnapping kunt opzetten ben je toch ook een goede wielrenner?
pi_39907426
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:36 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ik donderdag ook nog
pi_39907451
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef poederboer het volgende:
Waarom vertekend? Als je 3 keer zo'n monsterontsnapping kunt opzetten ben je toch ook een goede wielrenner?
Niet goed genoeg om de gele trui te kunnen verdedigen.
En hij zal echt niet meer dezelfde mogelijkheden hebben als vorig jaar.
  maandag 17 juli 2006 @ 14:52:06 #108
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39907463
Ik zit voor de tv morgen

Ben de hele middag vrij
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  maandag 17 juli 2006 @ 14:52:51 #109
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_39907485
quote:
Op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef poederboer het volgende:
Het ging er om dat hij het geel vast kan houden. Die 10de plaats zegt inderdaad dat het een goede renner is, maar niet gelijk dat hij met de besten mee omhoog kan. Hij wordt er op een gegeven moment gewoon afgereden, net als vorig jaar. Vorig kon hij echter zijn verloren tijd goedmaken in enkele ontsnappingen. Als hij nu 5 minuten achter de nr 1 staat, laten ze hem echt niet gaan.
Tenzij hij zichzelf hervonden heeft en wél meekan natuurlijk. Dan hebben we straks een behoorlijk onverwachte winnaar
Tranquillo
pi_39908083
Dat was sowieso de planning toch? Of het nou Boogerd, Pereiro of Dessel moet worden maakt dan ook niet meer uit
  maandag 17 juli 2006 @ 15:13:03 #111
127004 maril
Smeetsfan
pi_39908123
quote:
Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef Ambrosius het volgende:
Evans leek vandaag erg sterk, reed iig attent, en natuurlijk Boogerd, maar ik denk niet dat hij mag en bij Menchov moet blijven.
Dat zou eerder een zege zijn houd hij in de finale over en wint
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 17 juli 2006 @ 15:14:18 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39908168
Volgens mij zitten er bij Rabobank morgen drie mannen die voor de tour heel veel van deze etappe verwacht hadden.

Boogerd heeft al eens een grote alpenrit te pakken gehad in La Plagne en zal dromen van een overwinning op de Nederlandse berg. Zeker als je bedenkt hoe gefocust hij altijd is op wedstrijden in eigen land. Als een klein stukje Frankrijk bij NL zou horen is het die heuvel daar wel.

Rasmussen weet dat de etappe morgen de sleutel is naar zijn bolletjestrui. Zou zeker zijn gaan aanvallen vanaf de eerste meters omhoog om hier de concurrentie op achterstand te zetten.

Beiden moeten waarschijnlijk hun goede plannetjes in de koelkast gaan zetten, want met Menchov gokt Rabobank op het klassement. Beide heren zullen dus Menchov moeten dienen.

Als Rasmussen en Boogerd echt goede benen hebben kan het misschien nog steeds. Zoals al vaker gezien worden ploegmakkers van de favorieten snel gelost. Als Boogerd en Rasmussen alles kunnen lossen kunnen ze vervolgens gaan aanvallen, als er favorieten meespringen duikt Menchov in het wiel en hoeft hij niet over te nemen. Op het eventuele moment van aansluiten zitten ze met 2 rabo's bij elkaar en kunnen ze verder gaan aanvallen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_39908372
quote:
Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef XL het volgende:
Volgens mij zitten er bij Rabobank morgen drie mannen die voor de tour heel veel van deze etappe verwacht hadden.

Boogerd heeft al eens een grote alpenrit te pakken gehad in La Plagne en zal dromen van een overwinning op de Nederlandse berg. Zeker als je bedenkt hoe gefocust hij altijd is op wedstrijden in eigen land. Als een klein stukje Frankrijk bij NL zou horen is het die heuvel daar wel.

Rasmussen weet dat de etappe morgen de sleutel is naar zijn bolletjestrui. Zou zeker zijn gaan aanvallen vanaf de eerste meters omhoog om hier de concurrentie op achterstand te zetten.

Beiden moeten waarschijnlijk hun goede plannetjes in de koelkast gaan zetten, want met Menchov gokt Rabobank op het klassement. Beide heren zullen dus Menchov moeten dienen.

Als Rasmussen en Boogerd echt goede benen hebben kan het misschien nog steeds. Zoals al vaker gezien worden ploegmakkers van de favorieten snel gelost. Als Boogerd en Rasmussen alles kunnen lossen kunnen ze vervolgens gaan aanvallen, als er favorieten meespringen duikt Menchov in het wiel en hoeft hij niet over te nemen. Op het eventuele moment van aansluiten zitten ze met 2 rabo's bij elkaar en kunnen ze verder gaan aanvallen.
Oe wat een vooruitzicht
Ik hoop dat je gelijk krijgt
pi_39910065
tuvupuh
pi_39911088
Zoals ik al eerder zei lijkt het me de beste optie om Boogerd (beter en gevaarlijker dan Rasmussen op dit moment) mee te laten springen met een vlucht, bij voorkeur met enkele DSC's en eventueel nog een Rabo erbij. Boogerd 10 minuten geven behoort niet tot de opties lijkt me, dus zal erachter gereden moeten worden. Aangezien de knechten van Landis (en ook die van Evans, Pereiro en Sastre) op dit moment de mindere zijn van Boogerd zullen de kopmannen dan eventueel zelf moeten gaan werken (ervanuitgaande dat bijvoorbeeld een ploeg als T-Mobile zich niet kapot gaat rijden om de 7e plaats van Kloden te verdedigen) waardoor ook de kopmannen krachten verspelen, ofwel Boogerd verder weg kan rijden. Mocht Boogerd het dan niet redden zit je normaalgesproken nog met Rasmussen die er dan aan kan gaan trekken en een nog volledig frisse Menchov die dan kan gaan. Zou mooi zijn als de Breuk ook zoiets bedenkt
  maandag 17 juli 2006 @ 16:47:42 #116
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_39911132
Ik denk alleen niet dat Boogerd überhaupt wegmag, vroeg in de koers dan, op de Alp misschien wel.
sig verwijderd door FA
  maandag 17 juli 2006 @ 16:57:29 #117
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39911423
Wat ook bijzonder ruig zou zijn. Alleen iets te veel risico met de huidige manier van koersen is Menchov wegsturen op de eerste serieuze heuvel. Alleen de echt sterke mannen zullen kunnen achtervolgen, Boogerd en Rasmussen zouden moeten proberen daarbij in het wiel te springen. Dan kunnen de favorieten in achtervolging op Menchov diens ploeggenoten terugbrengen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_39911503
Ja het is wel jammer dat het allemaal heel erg risicomijdend is geworden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_39911881
quote:
Op maandag 17 juli 2006 16:57 schreef XL het volgende:
Wat ook bijzonder ruig zou zijn. Alleen iets te veel risico met de huidige manier van koersen is Menchov wegsturen op de eerste serieuze heuvel. Alleen de echt sterke mannen zullen kunnen achtervolgen, Boogerd en Rasmussen zouden moeten proberen daarbij in het wiel te springen. Dan kunnen de favorieten in achtervolging op Menchov diens ploeggenoten terugbrengen.
Ja als je als Rabobank zijnde de Tour NIET wil winnen dan moet je het zo doen wel spectaculair, dat wel.
  maandag 17 juli 2006 @ 17:14:51 #120
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39911977
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:11 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ja als je als Rabobank zijnde de Tour NIET wil winnen dan moet je het zo doen wel spectaculair, dat wel.
Het is wel noodzaak inderdaad dat de favorieten versnipperd komen te zitten, want als die kunnen samenwerken is de uitwerking waarschijnlijk minder.
pi_39912097
Wil Menchov de Tour winnen, dan moet hij in de komende 3 dagen 3minuten pakken op Landis. Hij staat er nu 1 achter en moet een marge hebben van meer dan 1 minuut voor de TT. Dus hij moet wel aanvallen, rekenen op een off-day van Landis zou ik niet doen
pi_39912195
Laat ik JOhnDDD's prono ook maar eens invullen:
quote:
Alpe d'Huez-prono
1. Rijdt er een vlucht weg? (Ja/Nee) (1 punt maximaal voor deze vraag) Ja
2. Wie zitten er in deze vlucht? (Noem 10 renners, 3 punten voor een goede renner, 1 punt eraf voor een foute renner) Rujano, Hincapie, Voeckler, Sinkewitz, Mercado, Moncoutie, Flecha, Moos, Zandio, Landaluze
3. Wat is de maximale voorsprong van de vluchters op het peloton met de favorieten? (Antwoord in minuten en seconden, 5 punten voor een goed antwoord, 4 voor binnen de 10 seconden, 3 voor binnen 20, 2 voor binnen 30 en 1 punt voor binnen 40 seconden) Maximaal 7 minuten en 45 seconden
4. Wie wint uiteindelijk op Alpe d'Huez? (5 punten) Cadel Evans
5. Wie draagt na dinsdag het geel? (3 punten) Floyd Landis
  maandag 17 juli 2006 @ 17:30:00 #123
40566 Ericr
Livewrong
pi_39912482
Die hoerige Phonaks hebben geprobeerd Boogerd van de weg te rijden, schijnt ook op Radio 1 bevestigd te zijn geweest door Theo de Rooij. Wat een dwazen zijn dat zeg. Ze waren boos op Boogerd omdat hij meeging in een ontsnapping.

Gelezen op prikpagina van Startpagina, maar neem aan dat Theo de Rooij op de radio geen onzin gaat verkopen.

DIe Phonaks maken vrienden op die manier, morgen Landis tegen de rest.
  maandag 17 juli 2006 @ 17:30:33 #124
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_39912499
Boogerd zei het zelf op radio 1.
sig verwijderd door FA
pi_39912594
Aanvallen dus en hopen dat andere ploegen meewerken, dat moeten ze sowieso,

renners van de weg rijden is erg zwak..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')