1. JAquote:Op zondag 16 juli 2006 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
Laten we een kleine Alpe d'Huez prono maken!
Alpe d'Huez-prono
1. Rijdt er een vlucht weg? (Ja/Nee) (1 punt maximaal voor deze vraag)
2. Wie zitten er in deze vlucht? (Noem 10 renners, 3 punten voor een goede renner, 1 punt eraf voor een foute renner)
3. Wat is de maximale voorsprong van de vluchters op het peloton met de favorieten? (Antwoord in minuten en seconden, 5 punten voor een goed antwoord, 4 voor binnen de 10 seconden, 3 voor binnen 20, 2 voor binnen 30 en 1 punt voor binnen 40 seconden)
4. Wie wint uiteindelijk op Alpe d'Huez? (5 punten)
5. Wie draagt na dinsdag het geel? (3 punten)
uitzending begint om 13.10quote:Op zondag 16 juli 2006 18:57 schreef Dos37 het volgende:
Hoop dat de NOS er vanaf het begin bij is.
Ik heb er speciaal voor vrijgenomen ...hele dagquote:Op maandag 17 juli 2006 07:09 schreef Joene het volgende:
Ik heb zomaar een idee he ,dat ik morgen een halve dag vrij heb.
3 a 4 minuten wel en waarschijnlijk een minuut of 6 ook nog wel. Maar met dat lamlendige gedoe heb je zo 10 minuten te pakken en dan vorm je toch wel een gevaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik veronderstel dat Landis Boogerd gewoon laat rijden, die mag probleemloos een minuut of 3/4 nemen.
ohja sorry. Ik bedoelde de izoard.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:51 schreef Dos37 het volgende:
Galibier is pas een dag later.
Als Rabo de kaart Menchev wil spelen gaan ze dit natuurlijk niet doen...Boogerd moet tot zo ver mogelijk de concurrenten eruit werken zodat Menchev naar de top kan rijden, net zoals op de Pla de Beret.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik veronderstel dat Landis Boogerd gewoon laat rijden, die mag probleemloos een minuut of 3/4 nemen.
Menchov.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als Rabo de kaart Menchev wil spelen gaan ze dit natuurlijk niet doen...Boogerd moet tot zo ver mogelijk de concurrenten eruit werken zodat Menchev naar de top kan rijden, net zoals op de Pla de Beret.
Weening zou het moeten kunnen. Maar die lijkt me niet in zijn beste vorm, en moet ook veel kopwerk doen natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef Ericr het volgende:
Het springplank scenario van Zwansen zou het mooiste zijn, eigenlijk wel jammer dat Rabo niet nog een renner heeft met klim capaciteiten.
Wij zijn toch Nederlanders? En iedereen zegt hier Menchov. Beetje vreemd om dan op zijn Herbert Dijkstra's van die vreemde taalveranderingen te maken omdat het zou zo moeten in desbetreffende taal. Dan moet je ook consequent zijn en bij Spanjaarden de v uit te spreken als een b etc. etc.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Bij Russische namen kun je zowel "ev" als "ov" als "ew" als "ow" gebruiken.
Ik nietquote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef Frutsel het volgende:
ik zie Pereiro na morgen gewoon in het geel rijden...
denk wel meer mensen niet...quote:
Nee hoor. Ik lees ook wel eens Mentsjov en Menchev en nog allerlei varianten.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wij zijn toch Nederlanders? En iedereen zegt hier Menchov.
Ik maak geen taalverandering, want "Menchev" is gewoon geaccepteerd.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:03 schreef Zwansen het volgende:
Beetje vreemd om dan op zijn Herbert Dijkstra's van die vreemde taalveranderingen te maken omdat het zou zo moeten in desbetreffende taal. Dan moet je ook consequent zijn en bij Spanjaarden de v uit te spreken als een b etc. etc.
Evert ten Napel had ook ooit zo'n actie, op het WK in 98 noemde hij Ronaldo juist Ronaldoe, want ja, zo hoort dat in Brazilië. Rot op zeg.
Alleen dit is niet de Perreiro van vorig jaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
denk wel meer mensen niet...
Vorig jaar won Pereiro de etappe met onder meer de Aubisque erin.. en de dag ervoor werd ie tweede. Plus het feit dat ie de gele trui en dus over 'geweldige krachten' beschikt... dan kan ie zeker tot aan de voet van Alpe D'huez mee... en dan kijken hoe sterk...
Waarom zeg je niet gewoon Денис Меньшов dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Bij Russische namen kun je zowel "ev" als "ov" als "ew" als "ow" gebruiken.
dat ben ik met je eens...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Alleen dit is niet de Perreiro van vorig jaar.
Hij lijkt aanzienlijk minder sterk.
Omdat geen mens in Nederland dit kan uitspreken, op een paar taaldeskundigen naquote:Op maandag 17 juli 2006 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon Денис Меньшов dan?![]()
Waarom zeg je dan geen Menchov? Als het toch hetzelfde is. Iedereen zegt het op die manier. Of wil je ff stoer doen met je taalkennis? Lijkt er op. Niet gelukt jongen, helaas.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lees ook wel eens Mentsjov en Menchev en nog allerlei varianten.
[..]
Ik maak geen taalverandering, want "Menchev" is gewoon geaccepteerd.
Omdat ie simpelweg niet in de buurt van Landis kan blijven vermoed ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
denk wel meer mensen niet...
Vorig jaar won Pereiro de etappe met onder meer de Aubisque erin.. en de dag ervoor werd ie tweede. Plus het feit dat ie de gele trui en dus over 'geweldige krachten' beschikt... dan kan ie zeker tot aan de voet van Alpe D'huez mee... en dan kijken hoe sterk...
Zoiets zou je tot een paar dagen terug ook van Boogerd gezegd hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef knep het volgende:
Zodra het steil wordt,wordt ie er simpelweg afgereden.
Alleen Boogerd kon tot nu toe vrij makkelijk mee met de besten, Perreiro is er meerdere keren hard afgereden. Hij had niet voor niets een half uur achterstand.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoiets zou je tot een paar dagen terug ook van Boogerd gezegd hebben.
Meerdere keren? Dat kwam allemaal door die laatste Alpenrit. Leipheimer had ook gewoon één slechte dag, je zou denken dat zoiets voor Pereiro Sio ook kan gelden.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Alleen Boogerd kon tot nu toe vrij makkelijk mee met de besten, Perreiro is er meerdere keren hard afgereden. Hij had niet voor niets een half uur achterstand.
Ik geloof er niet in, maar goed, we zullen zienquote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Meerdere keren? Dat kwam allemaal door die laatste Alpenrit. Leipheimer had ook gewoon één slechte dag, je zou denken dat zoiets voor Pereiro Sio ook kan gelden.
Ik verwacht eigenlijk ook nog dat Boogerd er een dezer dagen afgereden wordt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoiets zou je tot een paar dagen terug ook van Boogerd gezegd hebben.
Ik wist dat niet, dat je de uitgang op vechillende manieren mag schrijven omdat het maar een benadering van de uitspraak is.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan geen Menchov? Als het toch hetzelfde is. Iedereen zegt het op die manier. Of wil je ff stoer doen met je taalkennis? Lijkt er op. Niet gelukt jongen, helaas.
Pereiro heeft in ieder geval de mogelijkheden om met de besten mee te klimmen, getuigen zijn twee 10e plaatsen in het eindklassement.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Meerdere keren? Dat kwam allemaal door die laatste Alpenrit. Leipheimer had ook gewoon één slechte dag, je zou denken dat zoiets voor Pereiro Sio ook kan gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |