Joehoequote:Op zondag 16 juli 2006 17:02 schreef Youp het volgende:
is er niemand hier in de buurt die gezellig even met mij een avond ritje wil maken?
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:02 schreef Youp het volgende:
is er niemand hier in de buurt die gezellig even met mij een avond ritje wil maken?
sorry - vierdaagse feesten roepen harderquote:
da's ook zo aso... kom maar op de tank zitten, zo zat ik vroegah toen ik klein was ook altijd bij mn pa op de motorquote:
niet bepaaldquote:Op zondag 16 juli 2006 17:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jou motor heeft vast wel een zitje achterop!![]()
is dat alweer?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:05 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
sorry - vierdaagse feesten roepen harder
ja, de hele week [insert party smilie]quote:
nouja er is wel plaats zat op het zadel.... maar er zitten geen voetsteuntjes op... en een voet verlies je vrij gauw tussen de spaken en/of kettingquote:
denk aan de laatste scene van "harley davidson and the marlboro man"quote:
nooit gezien... maar ik vermoed dat het niet zo zeer met rijden op de motor te maken heeft als in: "jezelf met het voertuig verplaatsen"quote:Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef bwt het volgende:
[..]
denk aan de laatste scene van "harley davidson and the marlboro man"
voor een duopassagier moet ik frontgewichten monteren zodat het voorwiel aan de grond blijftquote:
check melding van -xx-quote:Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef Youp het volgende:
[..]
nooit gezien... maar ik vermoed dat het niet zo zeer met rijden op de motor te maken heeft als in: "jezelf met het voertuig verplaatsen"
ja dat had ik al gelezenquote:
die norton is ENORM vetquote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef BazzieK het volgende:
MiddagLekker gezwommen.
@-XX-: eerste motor is tof, tweede is![]()
![]()
oopsquote:Op zondag 16 juli 2006 18:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het over die leshokken van -XX-Maar die Norton is idd erg stoer
![]()
Goed plan iddquote:Op zondag 16 juli 2006 18:33 schreef Youp het volgende:
[..]
doe mij die meid maar, ik heb al een motor
Hahaquote:Op zondag 16 juli 2006 18:13 schreef BazzieK het volgende:
MiddagLekker gezwommen.
@-XX-: eerste motor is tof, tweede is![]()
![]()
Wat jij wilquote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahatrue
Op een ouwe fietssssss moet je het leren he
![]()
![]()
Kom je goed weg zegquote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
@ WB: Dus het probleem zit hem niet in de aansluiting, maar in de bevestiging van de uitlaat op de helft?Het is jouw geld en jouw dagje, maar ik zou er geen probleem van maken
![]()
![]()
Ok, dus ik ben vandaag even met iemand mijn koppelingsplaten wezen checken ...Bleken weer helemaal verbrand.
Nou ja, ze zijn gewoon een keer heel heet geworden. Maar nu hebben we de platen op een andere volgorde gezet en hij grijpt weer als een mothafuck
![]()
Ik slijt dit setje weer tot zolang het kan en daarna regel ik via hem even wat goedkoop spul. Komt er een nieuwe kettingset + koppelingsset op.
![]()
Daarna nog MotoGP gekeken en een aantal negerts zien stunten(burnen is de beste stunt die ze kunnen
) Vervolgens naar huis gereden... even getankt en Hicham reed vooruit. Rij ik ongeveer bij het Centraal Station aan de achterkant, stoplicht op rood en ik vooraan om vervolgens een dikke wheelie tot de begrenzer te trekken
![]()
Meteen toen ik hem neerzette zag ik de blauwe flitslichtjes en twee motoren heen en weer stuivend zigzagen tussen het verkeer in me spiegels. Nog voordat ze ook maar in de buurt waren was ik een weg afgeslagen, stond de motor uit en had ik de papieren er al bij gepakt.
bonk bonk bonk
Eerste reactie was twijfelachtig van ze, veel geblaat, controleren of je nog boetes open hebt staan etc. etc. terwijl jij in spanning afwacht wat ze met je rijbewijs gaan doen
![]()
![]()
Uiteindelijk met een forse waarschuwingweggestuurd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vraag is alleen, kan ik me inhouden vanaf nu![]()
Ze vertelden wel dat ik een note had voor in de toekomst en ik vertelde dat de motor netjes was begrenst bij de Honda dealer![]()
![]()
![]()
Dus de eerstvolgende keer dat ik daar weer voor gepakt wordt kunnen ze direct zien dat ik al een waarschuwing heb gehad voor een artikeltje 5
Klopt dat wel? Het waren van die uuhm, nepplisies met een blauwig rode motor ipv een wit rode en oud bouwjaar + oud kenteken... hadden die niet bepaalde beperkingen?
![]()
![]()
Eten![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:11 schreef worldpimber het volgende:
Oh laat maar, je had je al eerder vergrepen aan dit topic![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee -XX-, dat ie er uit ziet als een oude lul betekent het niet meteen dat ie er ook een heeft
phew, phatte mazzelquote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Uiteindelijk met een forse waarschuwingweggestuurd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:De vraag is alleen, kan ik me inhouden vanaf nu![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja had ook postcount +1 kunnen posten maar denk vermom het even
Toch ingekortquote:Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff updateje van mijn Fighter![]()
[afbeelding]
Die kleurenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ pepijn: mindervolgende keer moeten wij dan maar gaan
![]()
[..]
phew, phatte mazzel
[..]
[afbeelding]
Volgens mij heeft ze daar zat ervaring meequote:Op zondag 16 juli 2006 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker geen ervaring met het betere spuitwerk![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze daar zat ervaring mee
Te makkelijk om niet in te koppen
Begint al ergens op te lijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe staat het trouwens met jouw poederblusser en de kapster?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze daar zat ervaring mee
Te makkelijk om niet in te koppen
Hej, keywords: ZXR-400, woensdag, uitlenen, OPM, wegrotten, achtertuinquote:Op zondag 16 juli 2006 20:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met jouw poederblusser en de kapster?
Of haal ik nou mensen door elkaar?![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:02 schreef hicham het volgende:
Begint al ergens op te lijkenedoch, bestaan er wel dbkillers voor dergelijke dempers?
ik trouwens ookquote:Oh, en Pepijn gaat gewoon naar het circuit, klaar uitHij kan die dempers met van alles en nog wat vastsjeffen
keywords: zelf nodig, open demper, geen fuck mee te maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, keywords: ZXR-400, woensdag, uitlenen, OPM, wegrotten, achtertuin
gier.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
keywords: zelf nodig, open demper, geen fuck mee te maken.
ego.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Poederblusserquote:Op zondag 16 juli 2006 20:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met jouw poederblusser en de kapster?
Of haal ik nou mensen door elkaar?![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zelf nodigquote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
zelf nodig, open demper, geen fuck mee te maken.
Open demperquote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef hollander172 het volgende:
Oh koeliejoeliequote:
Die gier?quote:
Moeten ze nu ineens slim zijn?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
PoederblusserKapster een keer mee uit geweest en bleek toch een ontiegelijke domme doos te zijn dus dat is niks
Partyp00perquote:Op zondag 16 juli 2006 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook al had ie het aangeboden, had ik em nog niet geleend
beter ga je niet met andersmans spullen het circuit op
Heb hem zelf nodig maar anders leek het me ook niet echt een verstandig plan, bedoeling is neem ik aan de grens op te zoeken en dat zou ik met andermans spul ook niet durven.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ook al had ie het aangeboden, had ik em nog niet geleend
beter ga je niet met andersmans spullen het circuit op
Voor de lange termijn wel jaquote:Op zondag 16 juli 2006 20:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moeten ze nu ineens slim zijn?Wat wilde je gaan doen met haar? Puzzelen?
![]()
Je moet die mond ook vullen voor er onzin uitkomt.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor de lange termijn wel jaNouja ze moet in ieder geval niet irritant dom zijn wat zij dus wel was
Heb ik een keer gedaan maar ik mag die bioscoop niet meer in en niet meer binnen 100 meter van dat meisje komenquote:Op zondag 16 juli 2006 20:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je moet die mond ook vullen voor er onzin uitkomt.![]()
iddquote:Op zondag 16 juli 2006 20:09 schreef hicham het volgende:
Oh koeliejoelieStiekem begin ik 'm steeds toffer te vinden
je kent mijn uurtariefquote:Mag jij me in de toekomst helpen met een R1 fighter te maken![]()
Nou ja zegquote:Op zondag 16 juli 2006 20:12 schreef hollander172 het volgende:
Die mogen toch kapot en ik denk dat jij daar langer over doet dan zij zelf.![]()
preciesquote:Op zondag 16 juli 2006 20:12 schreef hollander172 het volgende:
bedoeling is neem ik aan de grens op te zoeken en dat zou ik met andermans spul ook niet durven.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan maar ik mag die bioscoop niet meer in en niet meer binnen 100 meter van dat meisje komen![]()
Zal wel een spectaculair gevoel geven die vierkante metzelerbandjes die ik nog steeds niet vervangen heb.quote:
Jij rijdt toch nooit?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zal wel een spectaculair gevoel geven die vierkante metzelerbandjes die ik nog steeds niet vervangen heb.![]()
Heb er met de spoorvorming op de A2 en A27 ook al "leuke"momenten mee gehad.
![]()
Oh kratjuh, vandaag niet wezen rijden. * hollander172 + bbq + wodka + bier is geen geweldige combi de volgende dag.![]()
Ik reed idd niet veel aangezien ik last had van iets wat het veilig rijden niet bevordert.quote:
Idd, hij rijdt nooit. Dat kun je gerust van mij aannemen omdat ik geen bruine ogen hebquote:
Luxemburg geen probleem dacht ikquote:Op zondag 16 juli 2006 20:41 schreef Youp het volgende:
vandaag maar eens een aanpassing gemaakt zodat ik mn spiegel weer kan monteren... ik kwam er vrij gauw achter waarom ik dat niet meteen geprobeerd heb bij het verwijderen van mn oude koppelings/decompressiehandle... omdat je werkelijk geen fuck in het ding zietmaarja aangezien ik volgend wekend naar luxemburg ga en zoals het er uit ziet moet ik toch nog met mn ktmmetje, leek het me wel verstandig mn spiegel weer even te monteren...
weet iemand btw hoe streng ze in luxemburg zijn mbt. open uitlaten enzo?
ik ben nog niet zo heel lang geleden een klein stukkie in Luxemburg geweest en ik was de enige met een originele demper eropquote:Op zondag 16 juli 2006 20:41 schreef Youp het volgende:
vandaag maar eens een aanpassing gemaakt zodat ik mn spiegel weer kan monteren... ik kwam er vrij gauw achter waarom ik dat niet meteen geprobeerd heb bij het verwijderen van mn oude koppelings/decompressiehandle... omdat je werkelijk geen fuck in het ding zietmaarja aangezien ik volgend wekend naar luxemburg ga en zoals het er uit ziet moet ik toch nog met mn ktmmetje, leek het me wel verstandig mn spiegel weer even te monteren...
weet iemand btw hoe streng ze in luxemburg zijn mbt. open uitlaten enzo?
Nee, t'is niet erg dat de bevestigingsbout boven het achterwiel komt te hangen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
@ WB: Dus het probleem zit hem niet in de aansluiting, maar in de bevestiging van de uitlaat op de helft?Het is jouw geld en jouw dagje, maar ik zou er geen probleem van maken
![]()
![]()
Waarom las je niet 2 hamerkopbouten met de kop tegen elkaar ??quote:
Hij hangt amper 10 centimeter boven de achterband.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:52 schreef Gawaine het volgende:
Waarom las je niet 2 hamerkopbouten met de kop tegen elkaar ??
Die hebben namelijk een platte rechthoekige kop die je asymetrisch tegen elkaar kan
laten lassen.
mijn laatste mailquote:Op zondag 16 juli 2006 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, t'is niet erg dat de bevestigingsbout boven het achterwiel komt te hangen.![]()
Het scheelt echt teveel met hoe het moet zijn.![]()
We zijn nog in onderzoek voor DB killers.Dinsdag Arie Molenaar bellen, dat is dé expert.
Maar een hulpvaardige regioTLRmaat waar ik vandaag thuis kwam voor het laatste setje uitlaten gaat ook nog in andere kanalen zoeken. Heeft ervaring met door derden in donkere schuurtjes gemaakte DB killers.![]()
Opgeven kan alsnog, maar na 5 uur sleutelen vandaag, rijden, sleutelen, ben ik het aardig zat.![]()
En dinsdag nog een leren pak kopen, olie verversen, bla, bla, bla..
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij hangt amper 10 centimeter boven de achterband.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |