Heb hem gelukkig zien bewegen, maar het moet een behoorlijke knal op de grond zijn geweest.quote:16:22 - Verbrugghe Still Down...
Verbrugghe has not moved since crashing over roadside barriers. The ambulance has been called and it appears as though the Cofidis rider will abandon the Tour de France.
In de eerste beelden zag ik niets van de val van Verbrugge. Of was ik selectief en te gefocust aan het kijken naar Kessler?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze zullen het nog wel eens tonen straks, ofwel deze avond in de samenvatting genoeg keer herhalen.
Hoe ligt ie er bij, ziet het er ernstig uit?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heb hem gelukkig zien bewegen, maar het moet een behoorlijke knal op de grond zijn geweest.
Is niet meer in beeld, hoef het ook niet zien eigenlijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe ligt ie er bij, ziet het er ernstig uit?
bron?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
"Het zag er echt niet goed uit", over Verbrugghe, aldus iemand ter plaatse.
Ja. Helemaal voorin de kopgroep zag ik hem gaan. Ook pas in de 2e herhaling btw.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:28 schreef Toad het volgende:
[..]
In de eerste beelden zag ik niets van de val van Verbrugge. Of was ik selectief en te gefocust aan het kijken naar Kessler?
Commentator VRTquote:
Zie ik hier potentieel reclamemateriaal voor Giant?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:25 schreef Ericr het volgende:
Wel stevige bikes die Giants.
Die rijd nog twee plekken daarvoor, je moet verder naar rechts kijken.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:31 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ik zie Verbrugge niet op de beelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |