Zullen we maar doenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hier verder?
Eerste positie.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:23 schreef Piles het volgende:
Zat Verbrugge nou voor of achter Kessler?
Hij zat voor Kessler.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:23 schreef Piles het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:23 schreef Ericr het volgende:
Rijdt die fotografen maar dood, wat een parasieten.
Ervoor, je zag hem over het vangrail kieperen. Alleen iedereen lette op de voorste 2.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:23 schreef Piles het volgende:
Inderdaad, wat kan ik mij ergeren aan het doen en laten van die lui.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:23 schreef Ericr het volgende:
Rijdt die fotografen maar dood, wat een parasieten.
Aerts ook, maar die bleef recht, Verbrugghe ging als eerste over de vangrail idd. Canada achterin ook, Kessler kon daar niet meer omheen.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:25 schreef Ericr het volgende:
Verbrughe ging volgens mij als eerste de slip in.
ja, ben benieuwd.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:25 schreef Bruce117 het volgende:
En het peleton moet dadelijk ook nog door die bocht![]()
Zijn ze al doorheen.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:25 schreef Bruce117 het volgende:
Die steentjes denk ik eigenlijk. Canada liet bij zijn glijden wel een zwart spoor achter, dat zal wel het asfalt zijn geweest...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, ben benieuwd.
Maar kwam het door smeltend asfalt?
Losse steentjes denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, ben benieuwd.
Ze zullen het nog wel eens tonen straks, ofwel deze avond in de samenvatting genoeg keer herhalen.quote:
Bij die 2 leek mij zand en grint + stuurfout in de binnenbocht?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja, ben benieuwd.
Die zullen toch ondertussen wel via hun ploegleiders te horen gekregen hebben om extra goed op te letten bij die bocht? Hopen maar dat ze daar zonder kleerscheuren heen komen, je zou op zo'n manier nog een paar favorieten verliezen...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:25 schreef Bruce117 het volgende:
Ah, mooi.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:27 schreef Sheepcidus het volgende:
Ze hebben kessler al. Dus ze zijn langs die bocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |