Heb hem gelukkig zien bewegen, maar het moet een behoorlijke knal op de grond zijn geweest.quote:16:22 - Verbrugghe Still Down...
Verbrugghe has not moved since crashing over roadside barriers. The ambulance has been called and it appears as though the Cofidis rider will abandon the Tour de France.
In de eerste beelden zag ik niets van de val van Verbrugge. Of was ik selectief en te gefocust aan het kijken naar Kessler?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze zullen het nog wel eens tonen straks, ofwel deze avond in de samenvatting genoeg keer herhalen.
Hoe ligt ie er bij, ziet het er ernstig uit?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heb hem gelukkig zien bewegen, maar het moet een behoorlijke knal op de grond zijn geweest.
Is niet meer in beeld, hoef het ook niet zien eigenlijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoe ligt ie er bij, ziet het er ernstig uit?
bron?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
"Het zag er echt niet goed uit", over Verbrugghe, aldus iemand ter plaatse.
Ja. Helemaal voorin de kopgroep zag ik hem gaan. Ook pas in de 2e herhaling btw.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:28 schreef Toad het volgende:
[..]
In de eerste beelden zag ik niets van de val van Verbrugge. Of was ik selectief en te gefocust aan het kijken naar Kessler?
Commentator VRTquote:
Zie ik hier potentieel reclamemateriaal voor Giant?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:25 schreef Ericr het volgende:
Wel stevige bikes die Giants.
Die rijd nog twee plekken daarvoor, je moet verder naar rechts kijken.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:31 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ik zie Verbrugge niet op de beelden.
Leek er wel op. Het ging ook bergaf.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef Piles het volgende:
Verbrugge ging te hard en vloog uit de bocht?
Leuk mijn eigen animatie hier nog een keer terug te zienquote:Op zondag 16 juli 2006 16:31 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
Ik zie Verbrugge niet op de beelden.
Edit: o jawel, maar volgens mij veroorzaakt hij niet de val van Kessler + die andere rijder
Als het peloton het op zijn heupen krijgt dan kunnen ze dat gat nog wel dichtrijden, inderdaad.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:37 schreef Ericr het volgende:
Het klimmetje moet nog komen.
zie je dalijk Landis, Leipheimer, Rasmussenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
Spervuur aan aanvallen zodirect op dat klimmetje?? Is allemaal goed te overbruggen
Of er zo keihard tegenkwakkenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef Bruce117 het volgende:
Je zal maar in die bocht staan, en de renners zowat over je tenen krijgen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:46 schreef -skippybal- het volgende:
Zag die vrouw kijken ""
Moet ze maar een normale plaats nemen![]()
Die herhaling dat ze gaven toen renners in de bocht bijna tegen mensen aanredenquote:
Kijk hoe lomp ze daar stonden. Een beetje nadenken en je kan wel bedenken dat ze die bocht niet met een slakkegangetje nemen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |