Het is inderdaad erg gechargeerd, maar het moet wel, anders wordt het niet begrepen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:06 schreef klez het volgende:
[..]
Onzinnige vergelijking voor iedereen die weet wat er in Auschwitz is gebeurd.
Hezbollah is geen onderdeel van Libanon, neem van mij aan dat er veel Libanezen die terroristen liever kwijt dan rijk zijn...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het is geen terroristische organisatie het maakt deel uit van libanon, en het is in verzet tegen het zionistisch regime haar terreur.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Schandalig dat je dit durft te zeggen, Israel vermoord geen mensen om hun afkomst, sterker nog, als er een staakt het vuren is is het nooit Israel die dit verbreekt...... Het zijn steeds de palestijnen die weer bussen opblazen, en hierdoor weer strengere maatregelen krijgen.
Zolang er geen regering is die de oorlog verklaart, en die is er niet, is het terreur. Als ze oorlog willen moeten ze de regering hiervan overtuigen, en dan de oorlog verklaren aan Israel, maar dat doen ze niet, ze ontvoeren lafjes wat soldaten.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het is geen terroristische organisatie het maakt deel uit van libanon, en het is in verzet tegen het zionistisch regime haar terreur.
Daden van individuen waar vervolgens het hele volk onder te lijden heeft. Komt me bekend voor.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Schandalig dat je dit durft te zeggen, Israel vermoord geen mensen om hun afkomst, sterker nog, als er een staakt het vuren is is het nooit Israel die dit verbreekt...... Het zijn steeds de palestijnen die weer bussen opblazen, en hierdoor weer strengere maatregelen krijgen.
Come on, doe nu niet of Israel heilig is. Beide partijen hebben bloed aan de handen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat niemand ingrijpt bij jouw verpestingen van elk topicquote:
De flames zijn grotendeels weggehaald. Ik sta wel in de startblokken voor andere acties.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef mr.marcus het volgende:
jammer dat dit topic zo wordt verkankerd door een stelletje kanslose rukkers.
soms zijn deze topics echt mooi omdat er op niveau wordt gediscussieerd en iedereen allerlei nieuwsfeitjes van verscheidene media plaatst.
Nu zie je door het geflame het bos niet meer
Dat kan zijn, maar dat heeft niets met WO2 te maken natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daden van individuen waar vervolgens het hele volk onder te lijden heeft. Komt me bekend voor.²
Israel is ook zeker niet heilig, maar als ik nu lees dat bij een legaal land soldaten worden ontvoert door groepen die op internationale terroristenlijsten staan lijkt het mij logisch dat Israel alles op alles zet om ze terug te krijgen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Come on, doe nu niet of Israel heilig is. Beide partijen hebben bloed aan de handen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De flames zijn grotendeels weggehaald. Ik sta wel in de startblokken voor andere acties.
Ik blijf niet vegen in topics. Het is zo wel mooi genoeg geweest.
Hezbollah is geen "individu" maar een door Syrie en Iran gestuurde terroristische organisatie. 2 landen die veel belang hebben bij deze rotzooi.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daden van individuen waar vervolgens het hele volk onder te lijden heeft. Komt me bekend voor.²
Ik meen het; ga solliciteren. Je zou een fijne collega zijn.quote:
Ja, maar ik vind het ronduit vreemd om dan -behalve dat hoofdkwartie van Hezbollah- Beiroet plat te gooien en vluchtende taxibusjes van de wegen te knallen. Dan vind ik het nog logischer dat Israël de burgers van een andere staat te sommeren het gebeid te verlaten (Zuid-Libanon) omdat ze de boel schoon gaan vegen op het grondgebeid van een andere staat....quote:Op zondag 16 juli 2006 14:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Israel is ook zeker niet heilig, maar als ik nu lees dat bij een legaal land soldaten worden ontvoert door groepen die op internationale terroristenlijsten staan lijkt het mij logisch dat Israel alles op alles zet om ze terug te krijgen.
Als Iran zo blijft zieken in andere landen, dan is het misschien tijd dat Iran keihard wordt aangepakt en daar de gevolgen van mag ondervinden.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:15 schreef venomsnake het volgende:
reuters: Iranien supreme leader says Hizbollah won't be disarmed.
Iran heeft wel een grote mond, maar is in een dag platgenuked door Israelquote:Op zondag 16 juli 2006 14:15 schreef venomsnake het volgende:
reuters: Iranien supreme leader says Hizbollah won't be disarmed.
veel palestijnen met het nodige verstand zijn allang vertrokken naar Koeweit of de VS. Wie wil er nou in zo'n crimineel nest blijven zitten? Het volk lijdt onder deze braindrain.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Probleem is dat Iran (waarschijnlijk) ook best hard kan vegen als het wil........ Denk niet dat Israel daarop zit te wachten.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als Iran zo blijft zieken in andere landen, dan is het misschien tijd dat Iran keihard wordt aangepakt en daar de gevolgen van mag ondervinden.
Tja. Hezbollah bedient zich nu eenmaal van levende schilden.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ronduit vreemd om dan -behalve dat hoofdkwartie van Hezbollah- Beiroet plat te gooien en vluchtende taxibusjes van de wegen te knallen.
Dat hebben ze gedaan.quote:Dan vind ik het nog logischer dat Israël de burgers van een andere staat te sommeren het gebeid te verlaten (Zuid-Libanon) omdat ze de boel schoon gaan vegen op het grondgebeid van een andere staat....
De regering daar zou zelf ook kunnen helpen om die soldaten terug te krijgen, maar dat doen ze niet. Niet zo gek dat Israel nu aanvalt...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ronduit vreemd om dan -behalve dat hoofdkwartie van Hezbollah- Beiroet plat te gooien en vluchtende taxibusjes van de wegen te knallen. Dan vind ik het nog logischer dat Israël de burgers van een andere staat te sommeren het gebeid te verlaten (Zuid-Libanon) omdat ze de boel schoon gaan vegen op het grondgebeid van een andere staat....
Hmmm het verband Libanon/Syrië/Iran is natuurlijk al heel lang bekend. Ook past dit wel in het straatje van de opmars naar actie tegen Iran dat de VS ingeslagen lijkt te zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als Iran zo blijft zieken in andere landen, dan is het misschien tijd dat Iran keihard wordt aangepakt en daar de gevolgen van mag ondervinden.
Bij elk topic waar bepaalde user's zich mee bemoeien gaat het zo. Helaas schijntquote:Op zondag 16 juli 2006 14:09 schreef mr.marcus het volgende:
jammer dat dit topic zo wordt verkankerd door een stelletje kanslose rukkers.
daar maakt elk land zich aan schuldig,. rules of war are only for the observer.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zolang er geen regering is die de oorlog verklaart, en die is er niet, is het terreur. Als ze oorlog willen moeten ze de regering hiervan overtuigen, en dan de oorlog verklaren aan Israel, maar dat doen ze niet, ze ontvoeren lafjes wat soldaten.
Mijn inziens kan ik Israël daar niet helemaal ongelijk geven waneer je sèc kijkt naar het cv van de Hezbollah strijders die op Israëlisch grondgebied zijn vastgezet. Die eis van Hezbollah lijkt me te hoog ingezet. Bovendien bestaat altijd het dilemma of je überhaupt moet onderhandelen met terroristen; het blijft een onvoorspelbare factor.Tijdens de burgeroorlog in Libanon heeft Israël uiteindelijk wel ingestemd met een V.N.-operatie. en gisteren zag ik bij Nova dat Barak die mogelijkheid voor de internationale gemeenschap open hield.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In zuiver de context van die ontvoeringen wel, ja.
Maar dit is een stuk groter, ook qua tijdsdiepte. Zo groot zelfs, dat het mi niet valt op te lossen door (al de) betrokken partijen zelf. En diezelfde rechtsstaat Israël zal nooit tolereren dat die ene mogelijk oplossing -buitenlandse interventie- van de grond komt.
Iran lijkt al lange tijd bewust aan te sturen op een conflict met Israël. De president die daar momenteel aan de macht is, is echt een gevaarlijke idioot.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hmmm het verband Libanon/Syrië/Iran is natuurlijk al heel lang bekend. Ook past dit wel in het straatje van de opmars naar actie tegen Iran dat de VS ingeslagen lijkt te zijn.
Nu zal ik geen traan laten om de val van dat soort fundi's waar dan ook, maar het lijkt mij duidelijk dat het vieze spelletje niet per toeval nadrukkelijk in de richting van Iran gaat wijzen. Het was namelijk te verwachten dat dat zijn mondje zou roeren.
Ik denk dat voor de meeste libanezen er geen twijfel is dat Syrie (en dus indirect Iran) achter deze actie zitten.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hmmm het verband Libanon/Syrië/Iran is natuurlijk al heel lang bekend. Ook past dit wel in het straatje van de opmars naar actie tegen Iran dat de VS ingeslagen lijkt te zijn.
Nu zal ik geen traan laten om de val van dat soort fundi's waar dan ook, maar het lijkt mij duidelijk dat het vieze spelletje niet per toeval nadrukkelijk in de richting van Iran gaat wijzen. Het was namelijk te verwachten dat dat zijn mondje zou roeren.
ik vind die soldaten goed genoeg voor een ruil met die kinderen hoor, israel mag ook wel eens wat terugdoenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De regering daar zou zelf ook kunnen helpen om die soldaten terug te krijgen, maar dat doen ze niet. Niet zo gek dat Israel nu aanvalt...
lmaoquote:Persoonlijk ben ik voor een Palestijnse staat, maar dan wel na een periode van 5 jaar van geen geweld.
Welnee, er zijn duidelijke regels voor, Als de staat Libanon dit had gedaan was het inderdaad geen terreur geweest, maar nu is het een splintergroep, en daarom terreur, zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
daar maakt elk land zich aan schuldig,. rules of war are only for the observer.
pfffftt, waar zijn die toch mee bezig.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef venomsnake het volgende:
Sky: Israel defense minister: Israel faces decisive moment in its history
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:22 schreef klez het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de meeste libanezen er geen twijfel is dat Syrie (en dus indirect Iran) achter deze actie zitten.
Ik geloof niet dat ze andernaal grondtroepen in deze operatie willen inzetten. De geschiedenis wijst uit dat daarin de publieke opinie in Israël wel eens snel kan omslaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:16 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ronduit vreemd om dan -behalve dat hoofdkwartie van Hezbollah- Beiroet plat te gooien en vluchtende taxibusjes van de wegen te knallen. Dan vind ik het nog logischer dat Israël de burgers van een andere staat te sommeren het gebeid te verlaten (Zuid-Libanon) omdat ze de boel schoon gaan vegen op het grondgebeid van een andere staat....
De Libanese regering heeft geen enkele macht of zeggenschap over Hezbollah. De enigen die iets kunnen doen in dezen zijn Syrië en Iran, denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De regering daar zou zelf ook kunnen helpen om die soldaten terug te krijgen, maar dat doen ze niet. Niet zo gek dat Israel nu aanvalt...
Persoonlijk ben ik voor een Palestijnse staat, maar dan wel na een periode van 5 jaar van geen geweld.
de libanezen zijn inderdaad meer boos op hezbollah en diens steuners dan op israel.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:22 schreef klez het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de meeste libanezen er geen twijfel is dat Syrie (en dus indirect Iran) achter deze actie zitten.
zo simpel is het niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Welnee, er zijn duidelijke regels voor, Als de staat Libanon dit had gedaan was het inderdaad geen terreur geweest, maar nu is het een splintergroep, en daarom terreur, zo moeilijk is het toch niet?![]()
Daarnaast moeten we in ons achterhoofd houden dat de huidige gespannen situatie komt doordat palestijnen en Hezbollah begonnen met ontvoeren, de vraag is wie heeft ze die opdracht gegeven? Of zou het echt een ongeorganiseerd zooitje zijn?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Iran lijkt al lange tijd bewust aan te sturen op een conflict met Israël. De president die daar momenteel aan de macht is, is echt een gevaarlijke idioot.
Ik ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:18 schreef Arnold_fan het volgende:
Persoonlijk ben ik voor een Palestijnse staat, maar dan wel na een periode van 5 jaar van geen geweld.
Klopt, de invloed van de zionisten op de massamedia is overweldigend, het is toch van den zotte dat ze zelfs mindcontrol als tactieken gebruiken om de algehele opinie in hun voordeel te loodsen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]ja dat is precies wat het zionistisch regime wil dat de wereld denkt.
Ik zou graag links willen toevoegen, alleen haal ik dit nieuws van televisie. Sky News.. die hebben zo'n news-ticker lopen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
pfffftt, waar zijn die toch mee bezig.
Kan je ook links toevoegen, please.
ik denk dat de schuld vooral bij israel ligt , in de eerste plaats hun reactie op twee gegijzelde soldaten was veel te erg , er zijn nu al over 100 (burger) slachtoffers gevallen , voor 2 gevangen soldaten , kijk als ze nou gewoon die gevangenen van libanon vrij hadden gelaten was dit allemaal nooit gebeurt , maar zoals in elke oorlog zijn het vooral de burgers die lijden onder deze agresie , ook heeft israel de situatie niet goed bekeken , als je goed gaat kijken zie ook dat als israel de regering van libanon nog meer verzwakt (dan het al was) hazbolla krijgt nog meer macht in de regio , dus ook iran en Syrië , dit kan dan weer veroorzaken dat hezbolla meer kracht krijgt en ja er meer slachtoffers vallen aan bijde zijde , ik denk dat ze hezbolla sterker maken met deze aanvallen , ook zeggen ze dat israel in het libanon will gaan , dit id waarschijnlijk het slechtste wat je kunt doen omdat de vorige keer dat ze zich daar vestigde moesten ze na 10 jaar vertrekken , omdat er te veel slachtoffers waren gevallen enzo , dus ja ik weet nie hoe dit gaat aflope......quote:Op zondag 16 juli 2006 14:17 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Probleem is dat Iran (waarschijnlijk) ook best hard kan vegen als het wil........
zeg dan ook even tegen arnold fan dat hij zn moslimhaat mag staken.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:21 schreef Drugshond het volgende:
BaajGuardian gaarne inhoudelijk posten zonder op de man te spelen.
BSB, de semi-holocaust vergelijkingen kennen we nu wel. Maar dat heeft met betrekking tot dit conflict geen vruchtbare voedingsbodem bodem. Het begint een beetje huilerig over te komen (en dat nu al over verschillende reekstopics - in repeat mode).
Mensen waaronder ondergetekende vinden deze manier van discussieren contra-productief.
Aha, thx. ik zat me al blauw te surfen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou graag links willen toevoegen, alleen haal ik dit nieuws van televisie. Sky News.. die hebben zo'n news-ticker lopen.
Zo simpel is het wel, er zijn heel duidelijke regels voor oorlog voeren, als je daar niet aan voldoet is het terreur......quote:
nee die zijn niet begonnen met ontvoeren, israel is begonnen met ontvoeren van kinderen en hizbollah heeft de corporaal gevangen genomen, ten tweede gaat het israel niet om de soldaat het wil enkel hizbollah uitroeien.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daarnaast moeten we in ons achterhoofd houden dat de huidige gespannen situatie komt doordat palestijnen en Hezbollah begonnen met ontvoeren, de vraag is wie heeft ze die opdracht gegeven? Of zou het echt een ongeorganiseerd zooitje zijn?
En kijk na die rituele pelgrimage eens hoezeer die moslimbroederschap doof en blind was voor hun broedervolk in Palestina en liever met het vingertje ging staan wijzen en af en toe eens wat vreten over de schutting gooide.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Israël speelt met vuur, en ze zullen daar spoedig achterkomen. Moslims hebben een broederschap onderling wat je bij geen enkel ander volk ziet, kijk naar de jaarlijkse bedevaart naar Mekka waar ca. 2 miljoen mensen komen van heinde en verrre.²
Hamas is denk niet al te blij dat hezbollah hun heeft nageaaptquote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daarnaast moeten we in ons achterhoofd houden dat de huidige gespannen situatie komt doordat palestijnen en Hezbollah begonnen met ontvoeren, de vraag is wie heeft ze die opdracht gegeven? Of zou het echt een ongeorganiseerd zooitje zijn?
er is geen vorm van geweld NIET terreur.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zo simpel is het wel, er zijn heel duidelijke regels voor oorlog voeren, als je daar niet aan voldoet is het terreur......
Ook al zou je het graag zo zien dat Israel de boosdoener is, volgens internationale verdragen is Israel hier het slachtoffer.
gek dat al die niet-Hezbollah Libanezen (waaronder veel Moslims) daar dan intrappen. Zou het zijn omdat ze zulke fans van Israel zijn?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]ja dat is precies wat het zionistisch regime wil dat de wereld denkt.
Vandaar dat ze hun palestijnse broeders laten stikken? Waarom zouden die mensen daar zitten? Omdat drie kwart hiervan is uitgekost door de landen eromheen, en daarom daar in tenten zitten......quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Israël speelt met vuur, en ze zullen daar spoedig achterkomen. Moslims hebben een broederschap onderling wat je bij geen enkel ander volk ziet, kijk naar de jaarlijkse bedevaart naar Mekka waar ca. 2 miljoen mensen komen van heinde en verrre.²
Laat me niet lachen: de Moslims hebben maar 1 enkel ding gemeen: de gezamenlijke vijand, het Westen. Dat is waar moslim fundamentalisten handig op inspelen: zonder die gezamenlijke vijand zouden de verschillende moslim stromingen elkaar continu proberen af te maken.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik geef aan dat Israel in dit geval is aangevallen, en het was niet nodig dat een terreurgroep Israel aanvalt, daarnaast geef ik ook bronnen voor wat ik zeg, en flame ik niet zoals jij.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zeg dan ook even tegen arnold fan dat hij zn moslimhaat mag staken.
is dat van belang?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:28 schreef klez het volgende:
[..]
gek dat al die niet-Hezbollah Libanezen (waaronder veel Moslims) daar dan intrappen. Zou het zijn omdat ze zulke fans van Israel zijn?![]()
nee je komt aanzetten met een niet bestaande realiteit, ga naar tru ofzo.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:29 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik geef aan dat Israel in dit geval is aangevallen, en het was niet nodig dat een terreurgroep Israel aanvalt, daarnaast geef ik ook bronnen voor wat ik zeg, en flame ik niet zoals jij.
Ach, zo ging het vroeger bij de christenen ook. Houd jij ze dom dan houd ik ze arm, zei de industrieel tegen de pastoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Vandaar dat ze hun palestijnse broeders laten stikken? Waarom zouden die mensen daar zitten? Omdat drie kwart hiervan is uitgekost door de landen eromheen, en daarom daar in tenten zitten......
Overigens is het zo dat in moslim-landen de welvaart het oneerlijkst verdeelt is, niet zo'n goede broederschap is het wel?![]()
Ik vind zo'n bedevaart geen referentiekader en de broederschap heeft de Palestijnen in de door Israëlische troepen volledig teruggetrokken Gazastrip geen enkele welvaart opgeleverd.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Die hoeven ze niet te zoeken. Die reden staat los van het conflict rond de zelfstandigheid van de Palestijnse gebieden: Israël staat hoe dan ook op heilige grond voor moslims (en voor joden en christenen uiteraard). Dus ook wat dat betreft is er geen einde in zicht.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef klez het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet dat het verder wat uitmaakt, want dan vinden de Moslimextremisten wel weer een andere reden waarom er geen Joodse staat in het Midden-oosten thuishoort.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee je komt aanzetten met een niet bestaande realiteit, ga naar tru ofzo.
Nou het gaat er bij moslims ook niet altijd al te broederlijk aan toe getuige de vele moorden op moslims door andere moslims en bomaanslagen op moskeeën, enkel omdat de ene moslim een soenniet en de andere een sjiiet is.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat laatste loopt wel los, er is anders genoeg kritiek in de media merkbaar. Anderzijds moet je eens voor de grap kijken in Iran of Pakistan nu je het toch hebt over mindcontrol (soort zelfregulerende Orwelliaanse samenleving) hebt.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, de invloed van de zionisten op de massamedia is overweldigend, het is toch van den zotte dat ze zelfs mindcontrol als tactieken gebruiken om de algehele opinie in hun voordeel te loodsen.²
inlevingsvermogen is het westen echt kwijt, dat is nu wel duidelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:30 schreef klez het volgende:
[..]
Ach, zo ging het vroeger bij de christenen ook. Houd jij ze dom dan houd ik ze arm, zei de industrieel tegen de pastoor.
Het wordt eens tijd dat de moslimwereld het juk van de religie van zich afschud.
Uit de Volkskrant.quote:Israël heeft zondag een compromisvoorstel gedaan waarmee een eind gemaakt zou kunnen worden aan de vijandelijkheden in Libanon. Jeruzalem is bereid zijn operaties in dat land te staken als Hezbollah de twee ontvoerde Israëlische militairen vrijlaat en zijn strijders terugtrekt ten noorden van de rivier Litani, maakte de Libanese minister van Informatie Cazi al-Aridi bekend.
ik noem je kent mij duidelijk niet.,quote:
Vergis je niet Drugshond, er zijn een hoop posters die nu pas bijschakelen en de eerdere reeksen niet hebben gelezen, ik wil ze mijn mening absoluut niet onthouden.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:21 schreef Drugshond het volgende:
BSB, de semi-holocaust vergelijkingen kennen we nu wel. Maar dat heeft met betrekking tot dit conflict geen vruchtbare voedingsbodem bodem.
ze hebben die soldaat niet voor de lol gevangengenomen, maar om te onderhandelen voor vrijlating van de kinderen.quote:
Mooi. En dan zou de Libanese regering de reguliere strijdkrachten aan de grens moeten stationeren voor bewaking van de grens.quote:
ten tweede denk je toch niet serieus dat het israelisch leger de hizbollah zich laat terugtrekkenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ze hebben die soldaat niet voor de lol gevangengenomen, maar om te onderhandelen voor vrijlating van de kinderen.
Volgens mij ging het over drie Hezbollah strijders.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ze hebben die soldaat niet voor de lol gevangengenomen, maar om te onderhandelen voor vrijlating van de kinderen.
Je zet hier echt de wereld op zijn kop. (Vrijwel) De gehele moslimwereld zou in minstens zo grote luxe kunnen leven als de westerlingen, als men elkaar het licht in de ogen zou gunnen. In plaats daarvan is er een klein groepje hele sluwe type's die alle rijkdommen voor zichzelf opeisen, het grote volk arm houden en dat volk voorhoudt dat het Westen daar de schuldige aan is.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
inlevingsvermogen is het westen echt kwijt, dat is nu wel duidelijk.
in die wanhoop waar het oosten zich bevind door ons parasietisme is religie het enige wat men nog persoonlijk heeft, daarom is het overal aanwezig, het is een levensstijl.,
-- offtopic --quote:Op zondag 16 juli 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Sterker nog, ik val niet eens onder die potten of ketelsquote:
Precies, zelfs na de aardbeving in Iran kwam de hulp niet van de moslimbroeders...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
-- offtopic --
Denkt ff aan de Tsunami ramp tijdens kerst 2004 of de aardbeving in Pakistan 2005.
Waar kwamen de hulpgoederen vandaan en wie hebben daar vruchtbaar aan bijgedragen.
Kwamen die niet uit het beschaafde en vrije westen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
-- offtopic --
Denkt ff aan de Tsunami ramp tijdens kerst 2004 of de aardbeving in Pakistan 2005.
Waar kwamen de hulpgoederen vandaan en wie hebben daar vruchtbaar aan bijgedragen.
Dit was toch geen nieuws? zag zoiets ook 2 dagen terug. Over dat er geen plannen zijn grondtroepen te zenden.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:36 schreef venomsnake het volgende:
Sky news: Israeli defence minister: Israel will not reoccupy Lebanon
Hou toch op.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
in die wanhoop waar het oosten zich bevind door ons parasietisme is religie het enige wat men nog persoonlijk heeft, daarom is het overal aanwezig, het is een levensstijl.,
het word tijd dat het westen hun luxe van zich afschud is net zon uitspraak, daar zul je mensen voor moeten uitmoorden.
(jammer genoeg)
Niet te vergeten de aardbeving in Bam in Iran.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
-- offtopic --
die zijn er dus wel, ze willen Hezbollah kapot maken en dan weer terug.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:37 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Dit was toch geen nieuws? zag zoiets ook 2 dagen terug. Over dat er geen plannen zijn grondtroepen te zenden.
Ik weet wel dat in de eerste topics een veel betere discussie werd gevoerd toen er niet allemaal mensen waren die bang waren dat de media en overheden door "zionisten" werden geregeerd.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergis je niet Drugshond, er zijn een hoop posters die nu pas bijschakelen en de eerdere reeksen niet hebben gelezen, ik wil ze mijn mening absoluut niet onthouden.²
Volgens mij klopt deze zin niet helemaalquote:Op zondag 16 juli 2006 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ten tweede denk je toch niet serieus dat het israelisch leger de hizbollah zich laat terugtrekken
Het is idd vrij triest dat liefdadigheidsorganisaties als Hamas Pakistan niet weten te vinden in noodsituaties, maar dat er vrijwilligers te over zijn om er andere mensen op te komen blazen...quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
-- offtopic --
Hmz ja ik geloof je wel hoor, alleen stond me ook iets van bij dat het niet de bedoeling was om vernieteging maar om een "slag" toe te brengen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
die zijn er dus wel, ze willen Hezbollah kapot maken en dan weer terug.
Israelische officier sloot dat niet uit.
En wat zij aan liefdadigheid doen, doen zij enkel om steun te krijgen voor hun terroristische beweging.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is idd vrij triest dat liefdadigheidsorganisaties als Hamas Pakistan niet weten te vinden in noodsituaties, maar dat er vrijwilligers te over zijn om er andere mensen op te komen blazen...
Die mening begint een misselijk nasmaakje te krijgen. Zo kan ik elk topic wel gaan verstieren van wat er vroeger tijdens de middeleeuwen is voorgevallen om nu mijn recht te claimen. Dat laatste is een beetje van het padje af.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vergis je niet Drugshond, er zijn een hoop posters die nu pas bijschakelen en de eerdere reeksen niet hebben gelezen, ik wil ze mijn mening absoluut niet onthouden.²
Maar niet acceptabel voor Hamas en Hezbollah omdat het een tegeneis is ipv de oorspronkelijke eis "laat onze mensen gaan en de soldaten zijn vrij"quote:Op zondag 16 juli 2006 14:40 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Hmz ja ik geloof je wel hoor, alleen stond me ook iets van bij dat het niet de bedoeling was om vernieteging maar om een "slag" toe te brengen.
anyways. De eis jegens hamas en hezbollah is vrijredelijk lijkt me.
Het is nu dus wederom aan hezbollah/hamas om verder bloedvergieten te voorkomen.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:40 schreef Boomstam het volgende:
[..]
De eis jegens hamas en hezbollah is vrijredelijk lijkt me.
Dat is dus het probleem met mensen zoals jij denken dat het doden van anderen problemen oplostquote:Op zondag 16 juli 2006 14:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het word tijd dat het westen hun luxe van zich afschud is net zon uitspraak, daar zul je mensen voor moeten uitmoorden.
(jammer genoeg)
Dat is slechts ogenschijnlijk zo, uiteraard lijkt het een heerlijke stabiele discussie volgens jouw percepetie als alles eenzijdig wordt belicht.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik weet wel dat in de eerste topics een veel betere discussie werd gevoerd toen er niet allemaal mensen waren die bang waren dat de media en overheden door "zionisten" werden geregeerd.
natuurlijk! dat is het!quote:Op zondag 16 juli 2006 14:41 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En wat zij aan liefdadigheid doen, doen zij enkel om steun te krijgen voor hun terroristische beweging.
alle gevangenen gaat het om.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over drie Hezbollah strijders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |