Ach ieder heeft zo zijn smaak en dar valt niet over te twisten.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef Zeurberus het volgende:
ik vond Saikano niet zo super eerlijk gezegd![]()
Beetje ERG veel gejank om niets imo![]()
Heb precies hetzelfde, heb het nu "in de zomervakantie" drukker dan normaal. Kan niet wachten tot de scholen weer beginnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:23 schreef RipCore het volgende:
Iedereen heeft het maar over zomervakantie... Ik nu juist minder tijd dan tijdens college.. 40 u pw / 15max u pw. Dus ik heb eigenlijk helemaal geen vakantie!
[..]
Het probleem was meer dat iemand hem aanraadde die Grave ook had gezien en hij zei dat het net zo erop reageerde als bij Grave.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:44 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ach ieder heeft zo zijn smaak en dar valt niet over te twisten.
Maar ik zat op bepaalde momenten toch echt wel geschokt achter me beeldscherm.
.... als het koud is en in slappe toestand....quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef RipCore het volgende:
[..]
.... als het koud is en in slappe toestand....![]()
Jij begon...quote:
Het kan zijn dat de overlay-instellingen zo staan... Je vindt deze bij de geavanceerde instellingen van je videokaart (onder het kopje 'overlapping')quote:Op zondag 16 juli 2006 22:56 schreef koffiegast het volgende:
Ff iets semi offtopics... als ik tegenwoordig een film wil kijken, be it winamp/VLC dan kleurt het filmpje extra donker en keb bij god geen idee wat opeens anders is ingesteld. Iemand een idee?
he's my master is niet zo heel fout. Hij's gwoon grappig. En Pochi is geweldigquote:Op zondag 16 juli 2006 23:57 schreef Maraca het volgende:
Als je hele foute anime wilt zien moet je "He's My Master" kijken![]()
Ik vind een vader die zijn eigen dochters wel heel erg aantrekkelijk vind wel erg foutquote:Op maandag 17 juli 2006 00:01 schreef zquing het volgende:
[..]
he's my master is niet zo heel fout. Hij's gwoon grappig. En Pochi is geweldig
zomg het werktquote:Op zondag 16 juli 2006 23:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de overlay-instellingen zo staan... Je vindt deze bij de geavanceerde instellingen van je videokaart (onder het kopje 'overlapping')
hmm daar heb je gelijk inquote:Op maandag 17 juli 2006 00:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind een vader die zijn eigen dochters wel heel erg aantrekkelijk vind wel erg fout![]()
![]()
Staat nu in de OP.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:58 schreef uppie83 het volgende:
Zo ik heb het topic doorgelezen... MAAR een heel groot gemis is dat er NERGENS gesproken wordt over de meeting, niet in de OP niet in een post. Dan voel ik het als mijn taak om hier even het belangrijke linkje te plaatsen naar dat topic Het grote animé/manga meeting topic deel 2 op naar Leen!
Dus heb je zin zet je naam er nog even bij!
gooi je straks jouw OP wel weer in de WIKI, anders hebben we straks weer de oude op terrugquote:
Je kan je posts 24 uur editten, geloof ik...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:26 schreef Intronic het volgende:
Tof, ik kan de OP niet meer editten.
...quote:Op zondag 16 juli 2006 02:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als Sasuke weg loopt moet je stoppen en wachten tot de fillers voor bij zijn... Want die 5 maanden fillers nu zuigen namelijk hard
En bedankt he.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |