dat is nou alweer Israelische propoganda om doden weer goed te pratenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:00 schreef B4CO het volgende:
[..]
Zijn ze dan hun Petje met "ik ben Hezbollah, joehoeee schiet op mij" vergeten aan te doen, toen ze tussen de onschuldige mensen gingen lopen (expres) ?
Niet op deze kneuzen reageren Meki, ze zijn alleen uit op aandacht en escalatie geil.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet tussen de mensen verstoppen
Israel heeft 18 jaar in Libanon gezeten en heeft de Hizbollah niet uit kunnen roeien. Ik denk niet dat het dit keer met wat bombardementen wel gaat lukken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aan de ene kant wel, aan de andere kant is het misschien goed om bepaalde groeperingen echt tot in de wortel uit te roeien. de gemiddelde arabier kan van oudsher al vrij goed overweg met de jood. helaas heb je nu te maken met een niet-gemiddelde arabier.
christelijke flats beschieten zou dom zijn. Je schiet niet op bondgenotenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is nou alweer Israelische propoganda om doden weer goed te praten
ze schoten raketten op flatten waar die burgers woonden
quote:
Dit houd nooit opquote:Op zondag 16 juli 2006 13:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is nou alweer Israelische propoganda om doden weer goed te praten
ze schoten raketten op flatten waar die burgers woonden
Ik weet wel zeker van niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel heeft 18 jaar in Libanon gezeten en heeft de Hizbollah niet uit kunnen roeien. Ik denk niet dat het dit keer met wat bombardementen wel gaat lukken.
Goed punt van jou. Er kan natuurlijk altijd van worden afgeweken. Net zolang totdat er overstemming is. Dat kan men dan weer vastleggen in een nieuwe resolutiequote:Op zondag 16 juli 2006 12:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo werkt het niet en dit is niet wat elke partij wil.
volgens israel is dat ook niet de bedoeling.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel heeft 18 jaar in Libanon gezeten en heeft de Hizbollah niet uit kunnen roeien. Ik denk niet dat het dit keer met wat bombardementen wel gaat lukken.
quote:Paus veroordeelt geweld Midden-Oosten
ZO 16 jul 2006 | 12.44
Paus Benedictus XVI heeft zondag "de terreuraanvallen en vergeldingen daarop" in Libanon en Israėl scherp veroordeeld. Geweld is niet te rechtvaardigen, aldus de kerkvorst.
"Noch de terreurdaden noch de vergelding, en vooral als ze tragische gevolgen hebben voor de burgerbevolking, zijn te rechtvaardigen", aldus de paus. Het zijn eerste woorden van de leider van de Rooms Katholieke Kerk over de geweldsescalatie in het Midden-Oosten. Hij riep beide partijen op tot dialoog.
nee idd. dan kunnen ze tenminste zonder raketbeschietingen en extremistische debielen leven.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef _The_General_ het volgende:
Zou Israel hopen op een herleving van de burgeroorlog? De Libanese Christenen die zelf de strijd aan gaan met Hezbollah? Eventueel met steun van Israel? Zou Israel niet verkeerd vinden, een christelijke buur.
Wanneer paste je iets wat PRO israel is dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Meki het volgende:
Paus noemt Israelische aanvallen terroristisch
[..]
Meki, de Paus noemt de terreur aanvallen van HEZBOLLAH terroristisch en veroordeelt de reactie van Israel.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Paus Benedictus XVI heeft zondag "de terreuraanvallen en vergeldingen daarop" in Libanon en Israėl scherp veroordeeld. Geweld is ...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:09 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wanneer paste je iets wat PRO israel is dan?
Leer eens Lezen Meki,quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Paus Benedictus XVI heeft zondag "de terreuraanvallen (HEZBOLLAH) en vergeldingen (ISRAEL) daarop" in Libanon en Israėl scherp veroordeeld. Geweld is niet te rechtvaardigen, aldus de kerkvorst.
Steun van de christelijken daar zal zeker wel iets zijn waar ze op hopen. zover ik weet en gelezen heb is dat ook al wel zo. Maar of het verstandig is een burgeroorlog te bemoedigen denk ik niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef _The_General_ het volgende:
Zou Israel hopen op een herleving van de burgeroorlog? De Libanese Christenen die zelf de strijd aan gaan met Hezbollah? Eventueel met steun van Israel? Zou Israel niet verkeerd vinden, een christelijke buur.
Nee Meki, helemaal misquote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Paus Benedictus XVI heeft zondag "de terreuraanvallen en vergeldingen daarop" in Libanon en Israėl scherp veroordeeld. Geweld is ...
Israel begon met aanvallen en Libanon volgde daarop met raketten
Je bedoelt de ontmanteling van raketinstallaties en ontwapening van Hezbollah?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef Boomstam het volgende:
[..]
volgens israel is dat ook niet de bedoeling.
het is meer het afdwingen van de hezbollah dan letterlijke vernieteging.
Word plat gegooid, zie je nu al aankomenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Alle burgers moeten zuid libanon verlaten van het Israelische leger ivm toekomstige bombardementen.
Het zorgen dat de Libanese regering en het volk afstand doet van Hezbollah.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je bedoelt de ontmanteling van raketinstallaties en ontwapening van Hezbollah?
Ach en je verwacht dat de mensen die hun bezittingen kwijt raken nu door het excessief geweld wat israel nu tegen libanon gebruikt niet een grotere haat jegen israel gaan krijgen. En hierdoor geen extremisten worden gevormd. Ik vind het nogal een naief uitgangspunt.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aan de ene kant wel, aan de andere kant is het misschien goed om bepaalde groeperingen echt tot in de wortel uit te roeien. de gemiddelde arabier kan van oudsher al vrij goed overweg met de jood. helaas heb je nu te maken met een niet-gemiddelde arabier. zoals de abu jahjah's van deze wereld. maar die mogen wat mij betreft best wel weg.
precies, en dat het libaneese leger de touwtjes in handen heeft in het zuiden daarquote:Op zondag 16 juli 2006 13:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je bedoelt de ontmanteling van raketinstallaties en ontwapening van Hezbollah?
allebei terroristischquote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef B4CO het volgende:
[..]
Leer eens Lezen Meki,
Hij noemde Hezbollah de terreur en Israel als vergelding
[..]
haifa zou ook wel een beetje opgeruimt worden door israel.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef venomsnake het volgende:
Alle burgers moeten zuid libanon verlaten van het Israelische leger ivm toekomstige bombardementen.
De paus beschrijft Hezbollah zoals het volgens de gehele westerse wereld is, met uitzondering van Meki en Gretta Duisenberg, een terroristische organisatie.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:13 schreef Meki het volgende:
[..]
allebei terroristisch
de paus meet dan ook met 2 maten
De kans acht ik heeeeeeel klein (je mag hem natuurlijk nooit uitsluiten) dat er een resolutie is die voor alle partijen acceptabel is.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Goed punt van jou. Er kan natuurlijk altijd van worden afgeweken. Net zolang totdat er overstemming is. Dat kan men dan weer vastleggen in een nieuwe resolutie.
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
er is genoeg gezegd. iran wil iets, al sinds de aanstelling van die clown, en gaat dat krijgen. wat het hogere doel daarvan is, is mij niet duidelijk. en hezballah is sneller weg dan wij denken.![]()
De clown heeft iig dezelfde denkbeelden als Bansheeboy. Die die overigens nog steeds mag posten na drie dagen..quote:President: Zionists commit crimes in the same manner as Hitler Tehran, July 16, IRNA
Iran-President-Zionists
President Mahmoud Ahmadinejad said the Zionist regime crimes in occupied territory against the innocent people of Palestine is in the same manner as Hitler's.
In a ceremony to open the traffic tunnel in Tehran which was held before a number of country's officials and foreign envoys on Saturday, President Ahmadinejad said, "The Zionists think that they are victims of Hitler, but they act like Hitler and behave worse than Genghis Khan."
The president warned about the wrath that the Zionist are creating and said nobody can control the situation anymore.
en vergeet die enga abu jah jah die ook door bijna alle sujetten hier op fok! als held gezien wordt.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De paus beschrijft Hezbollah zoals het volgens de gehele westerse wereld is, met uitzondering van Meki en Gretta Duisenberg, een terroristische organisatie.
Israel moet ook terroristische land moeten benoemenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De paus beschrijft Hezbollah zoals het volgens de gehele westerse wereld is, met uitzondering van Meki en Gretta Duisenberg, een terroristische organisatie.
Het hoofdkwartier van Hezbollah staat (stond) in de Libanese hoofdstad Beiroet. En Tripoli is vaak door Syrische troepen bezet; Syrische elementen zijn verweven met de Libanese samenleving.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:00 schreef Alulu het volgende:
[..]
Ze vallen o.a. Hezbollah aan.
Niet alleen, want ook is men naar Noord Libanon o.a. gegaan om daar aanvallen te doen, waarbij ook Christelijke buurten en Sunnitisch Islamitische (geen Hezbollah dus) buurten zijn gebombardeerd.
Is er al nieuws? Of ging zijn vlucht toch nietquote:Op zondag 16 juli 2006 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en vergeet die enga abu jah jah die ook door bijna alle sujetten hier op fok! als held gezien wordt.
ik ben het 100% eens met de president van iran in dat stukje.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
[..]
De clown heeft iig dezelfde denkbeelden als Bansheeboy. Die die overigens nog steeds mag posten na drie dagen..
DJ Jean - Ft Ehud Olmert- Ft Nasrallahquote:
Och, dan is de CIA ook een terroristische organisatie in zekere zin. Ik denk dat je niet zo makkelijk labeltjes kunt plakken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, want jij bent ook tegen democratie hequote:Op zondag 16 juli 2006 13:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben het 100% eens met de president van iran in dat stukje.
Die zal wel zodar hij iets te dich bij israel in de buurt komt door een special force geliquideerd gaan worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:18 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Is er al nieuws? Of ging zijn vlucht toch niet![]()
Heeft de CIA het vernietigen van een erkende staat als partij programma? Blaast de CIA forenzen in een bus op ? Wilt de CIA de Sharia invoeren ?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och, dan is de CIA ook een terroristische organisatie in zekere zin. Ik denk dat je niet zo makkelijk labeltjes kunt plakken.
En dan durf je mij in Feedback een mafketel te noemen?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ben het 100% eens met de president van iran in dat stukje.
Dat wordt tegenwoordig zo makkelijk gedaanquote:Op zondag 16 juli 2006 13:20 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Och, dan is de CIA ook een terroristische organisatie in zekere zin. Ik denk dat je niet zo makkelijk labeltjes kunt plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |