dat is nou alweer Israelische propoganda om doden weer goed te pratenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:00 schreef B4CO het volgende:
[..]
Zijn ze dan hun Petje met "ik ben Hezbollah, joehoeee schiet op mij" vergeten aan te doen, toen ze tussen de onschuldige mensen gingen lopen (expres) ?
Niet op deze kneuzen reageren Meki, ze zijn alleen uit op aandacht en escalatie geil.quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet tussen de mensen verstoppen
Israel heeft 18 jaar in Libanon gezeten en heeft de Hizbollah niet uit kunnen roeien. Ik denk niet dat het dit keer met wat bombardementen wel gaat lukken.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aan de ene kant wel, aan de andere kant is het misschien goed om bepaalde groeperingen echt tot in de wortel uit te roeien. de gemiddelde arabier kan van oudsher al vrij goed overweg met de jood. helaas heb je nu te maken met een niet-gemiddelde arabier.
christelijke flats beschieten zou dom zijn. Je schiet niet op bondgenotenquote:Op zondag 16 juli 2006 13:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is nou alweer Israelische propoganda om doden weer goed te praten
ze schoten raketten op flatten waar die burgers woonden
quote:
Dit houd nooit opquote:Op zondag 16 juli 2006 13:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is nou alweer Israelische propoganda om doden weer goed te praten
ze schoten raketten op flatten waar die burgers woonden
Ik weet wel zeker van niet!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel heeft 18 jaar in Libanon gezeten en heeft de Hizbollah niet uit kunnen roeien. Ik denk niet dat het dit keer met wat bombardementen wel gaat lukken.
Goed punt van jou. Er kan natuurlijk altijd van worden afgeweken. Net zolang totdat er overstemming is. Dat kan men dan weer vastleggen in een nieuwe resolutiequote:Op zondag 16 juli 2006 12:44 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zo werkt het niet en dit is niet wat elke partij wil.
volgens israel is dat ook niet de bedoeling.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
Israel heeft 18 jaar in Libanon gezeten en heeft de Hizbollah niet uit kunnen roeien. Ik denk niet dat het dit keer met wat bombardementen wel gaat lukken.
quote:Paus veroordeelt geweld Midden-Oosten
ZO 16 jul 2006 | 12.44
Paus Benedictus XVI heeft zondag "de terreuraanvallen en vergeldingen daarop" in Libanon en Israël scherp veroordeeld. Geweld is niet te rechtvaardigen, aldus de kerkvorst.
"Noch de terreurdaden noch de vergelding, en vooral als ze tragische gevolgen hebben voor de burgerbevolking, zijn te rechtvaardigen", aldus de paus. Het zijn eerste woorden van de leider van de Rooms Katholieke Kerk over de geweldsescalatie in het Midden-Oosten. Hij riep beide partijen op tot dialoog.
nee idd. dan kunnen ze tenminste zonder raketbeschietingen en extremistische debielen leven.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef _The_General_ het volgende:
Zou Israel hopen op een herleving van de burgeroorlog? De Libanese Christenen die zelf de strijd aan gaan met Hezbollah? Eventueel met steun van Israel? Zou Israel niet verkeerd vinden, een christelijke buur.
Wanneer paste je iets wat PRO israel is dan?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Meki het volgende:
Paus noemt Israelische aanvallen terroristisch
[..]
Meki, de Paus noemt de terreur aanvallen van HEZBOLLAH terroristisch en veroordeelt de reactie van Israel.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Grapjas.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Paus Benedictus XVI heeft zondag "de terreuraanvallen en vergeldingen daarop" in Libanon en Israël scherp veroordeeld. Geweld is ...quote:Op zondag 16 juli 2006 13:09 schreef B4CO het volgende:
[..]
Wanneer paste je iets wat PRO israel is dan?
Leer eens Lezen Meki,quote:Op zondag 16 juli 2006 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Paus Benedictus XVI heeft zondag "de terreuraanvallen (HEZBOLLAH) en vergeldingen (ISRAEL) daarop" in Libanon en Israël scherp veroordeeld. Geweld is niet te rechtvaardigen, aldus de kerkvorst.
Steun van de christelijken daar zal zeker wel iets zijn waar ze op hopen. zover ik weet en gelezen heb is dat ook al wel zo. Maar of het verstandig is een burgeroorlog te bemoedigen denk ik niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:05 schreef _The_General_ het volgende:
Zou Israel hopen op een herleving van de burgeroorlog? De Libanese Christenen die zelf de strijd aan gaan met Hezbollah? Eventueel met steun van Israel? Zou Israel niet verkeerd vinden, een christelijke buur.
Nee Meki, helemaal misquote:Op zondag 16 juli 2006 13:10 schreef Meki het volgende:
[..]
Paus Benedictus XVI heeft zondag "de terreuraanvallen en vergeldingen daarop" in Libanon en Israël scherp veroordeeld. Geweld is ...
Israel begon met aanvallen en Libanon volgde daarop met raketten
Je bedoelt de ontmanteling van raketinstallaties en ontwapening van Hezbollah?quote:Op zondag 16 juli 2006 13:06 schreef Boomstam het volgende:
[..]
volgens israel is dat ook niet de bedoeling.
het is meer het afdwingen van de hezbollah dan letterlijke vernieteging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |