Begon het daar mee? Volgens mij begon het met de ontvoering van militairenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Meki het volgende:
Jawel maar hoe begon het - dat weet jij niet he
400 kinderen worden gegijzeld door ISRAEL
maar nee daar hoor ik jou niet over
Het is het embleem van Hizbollah.quote:
En de arabische landen schenden geen mensenrechten??????????quote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Meki het volgende:
[..]
USA noem ik geen bondgenoot
samen schenden ze kinder / mensenrechten
Iemand terecht wijzen betekent niet dat ze bondgenoot af zijn....oh wacht je hebt gelijk Ik zie namelijk de Russen met tanks Jeruzalem binnen rijden.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel maar hoe begon het - dat weet jij niet he
400 kinderen worden gegijzeld door ISRAEL
maar nee daar hoor ik jou niet over
Bondgenoten
Rusland Frankrijk Turkije Jordanie etc. etc.
wat je niet ziet op tv is er niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar USA en Israel schendt op grote schaal
dat hebben wij gezien op TV hoe USA het in Irak doet en Israel in Palestijnse gebieden
Jij weer met je resolutiesquote:Op zondag 16 juli 2006 11:58 schreef schatje het volgende:
Ik vind trouwens ook dat Israël zich volledig moet terugtrekken uit de bezette gebieden. Tegelijkertijd moeten de andere betrokkene partijen het Joodse land erkennen en de wapens neerleggen. Precies zoals de VN resoluties voorschrijven.
was jij erbij ????quote:Op zondag 16 juli 2006 12:41 schreef B4CO het volgende:
[..]
Lieve Meki,
Enige wat ze zeggen is "Foei Israel, stout!"
en geloof me, straks zijn ze weer vrienden...
Ps Rusland zei alleen dat ze onschuldigen moeten proberen te sparen
zoals de rest trouwens.
Kom met betere argumenten!
En hoe het begon?
duizenden jaren geleden, toen God de wereld schiep en ene arabier jaloers was ...
Meki, Jij bent pro arabieren toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:42 schreef Meki het volgende:
[..]
maar juist hun twee gebruiken juist geweld
Pro Hezbollah en pro Israel en geweld gaan niet samen
vooroordeel jij hebt toch ook niet zeker de hele dag CNN op je kijkbuisquote:Op zondag 16 juli 2006 12:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat je niet ziet op tv is er niet?
fijn dan als je de hele dag al jazeera op je kijkbuis hebt.
Libanon en Frankrijk zijn ook goede vrienden.. !quote:Op zondag 16 juli 2006 12:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Iemand terecht wijzen betekent niet dat ze bondgenoot af zijn....oh wacht je hebt gelijk Ik zie namelijk de Russen met tanks Jeruzalem binnen rijden.![]()
Frankrijk is verder nooit vriendelijk geweest voor Israël maar zal nog steeds voor Israël kiezen boven Syrië of Iran.
Het begint interessant te worden of niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:33 schreef Slayage het volgende:
De dag begingt weer goed. Alweer een nieuwe escaliatie![]()
"I love the smell of napalm in the morning"![]()
ook vooroordeelquote:Op zondag 16 juli 2006 12:45 schreef B4CO het volgende:
[..]
Meki, Jij bent pro arabieren toch?
Noem me dan een "oorlog /crisis etc" waar geen arabieren bij betrokken zijn?
Vond het wel passendquote:Op zondag 16 juli 2006 12:37 schreef venomsnake het volgende:
Gewaagd user-icoon Slayage![]()
[afbeelding]
jij kent de sumerische geschiedenis ook al niet dus met deze jipenjanneke schepping.,quote:Op zondag 16 juli 2006 12:41 schreef B4CO het volgende:
[..]
Lieve Meki,
Enige wat ze zeggen is "Foei Israel, stout!"
en geloof me, straks zijn ze weer vrienden...
Ps Rusland zei alleen dat ze onschuldigen moeten proberen te sparen
zoals de rest trouwens.
Kom met betere argumenten!
En hoe het begon?
duizenden jaren geleden, toen God de wereld schiep en ene arabier jaloers was ...
Wie de fuck is de Mensenrechtrenraad?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:45 schreef Meki het volgende:
[..]
was jij erbij ????
zullen we wel zien Rusland zal Israel keihard aanpakken
Novum/AP) - De Mensenrechtenraad besteed vanaf vrijdag tijdens elke zitting aandacht aan mensenrechtenschendingen die door Israël worden begaan in de bezette gebieden. Dat heeft de raad vrijdag met 29 stemmen voor, twaalf tegen en vijf onthoudingen besloten. De opgeheven Mensenrechtencommissie van de Verenigde Naties deed dit eerder al.
Wat is CNN?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef Meki het volgende:
[..]
vooroordeel jij hebt toch ook niet zeker de hele dag CNN op je kijkbuis
Het begint zeker interessant te worden, helaasquote:Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het begint interessant te worden of niet?![]()
Mooie avatar![]()
we gaan niet naar andere land wijzenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:43 schreef B4CO het volgende:
[..]
En de arabische landen schenden geen mensenrechten??????????
WAKE UP DUDE
Iran als voorbeeldje misschien?
Nee, ik ben nog niet zo oudquote:Op zondag 16 juli 2006 12:45 schreef Meki het volgende:
[..]
was jij erbij ????
zullen we wel zien Rusland zal Israel keihard aanpakken
Novum/AP) - De Mensenrechtenraad besteed vanaf vrijdag tijdens elke zitting aandacht aan mensenrechtenschendingen die door Israël worden begaan in de bezette gebieden. Dat heeft de raad vrijdag met 29 stemmen voor, twaalf tegen en vijf onthoudingen besloten. De opgeheven Mensenrechtencommissie van de Verenigde Naties deed dit eerder al.
ik bedoelde het niet persoonlijk, maar meer algemeen.... 'schotelvaart', in jouw amsterdam, je weet...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:46 schreef Meki het volgende:
[..]
vooroordeel jij hebt toch ook niet zeker de hele dag CNN op je kijkbuis
waar alleen Israelische propoganda opkomtquote:
en mocht rusland dat verliezen, zou er een mooie bijbelse voorspelling uitkomen hequote:Op zondag 16 juli 2006 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
ik mag hopen dat rusland israel aanpakt.
Dit voorbeeld gaat niet op.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:43 schreef B4CO het volgende:
[..]
En de arabische landen schenden geen mensenrechten??????????
WAKE UP DUDE
Iran als voorbeeldje misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |