Dat mag hij natuurlijk, maar hij heeft eerder in het topic nadrukkelijk gesteld dat hij compleet onpartijdig is. Lees maar eens terug.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kan je dan vreemd vinden dat Meki partij voor Hezbollah zou kiezen al komt hij er niet bewust voor uit, elke moslim voelt zich verwant met de ander.
Dus moeten ze maar vast blijven zitten ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:50 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind dat een zeer kwalijke zaak.
Verder wil Hamas enkel dat die kinderen vrij worden gelaten zodat ze weer gebruikt kunnen worden om aanslagen op onschuldige Israëlische burgers.
ik ben nieteens moslimquote:Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kan je dan vreemd vinden dat Meki partij voor Hezbollah zou kiezen al komt hij er niet bewust voor uit, elke moslim voelt zich verwant met de ander.
Heeft sinds begin van strijd Hezbollah een bus tot ontploffing gebracht, of vis jij ook oude koeien uit de sloot?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Waarom vallen ze dan het leger van Israel niet aan maar blazen ze bv een bus op? En ga nu even niet reageren met, maar Israel deed dit, dat etc.
Precies, waarom onschuldige mensen?quote:Waarom een bus met onschuldige mensen?
Alsof Hezbollah zit te wachten op steun van westerse staten.quote:Daar kan niemand in de westerse wereld begrip voor opbrengen en daarom krijgen die organisatie;s zo weinig steun.
Crisis in het Midden-Oosten (concept)quote:Op zondag 16 juli 2006 00:12 schreef Hallulama het volgende:
De headlines van de grote jongens op dit moment:
Als het een militairs getroffen worden zijn het vrijheidstrijdersquote:Op zondag 16 juli 2006 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn het geen terroristen, maar vrijheidstrijders.
Dan zijn het shaheedquote:Op zondag 16 juli 2006 00:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het een militairs getroffen worden zijn het vrijheidstrijders
ik noem Israelische nu terroristen omdat ze onschuldige burgers op hun geweten hebben
De korperaal is ontvoerd door Hamas in Gaza, niet door Hezbollah.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef BaajGuardian het volgende:
p.s. ik vind de gevangenneming van die corporaal nou niet een terroristische actie na het ontvoeren van kinderen door het israelische leger.
Dan hou ik het nooit bijquote:Op zondag 16 juli 2006 00:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat mag hij natuurlijk, maar hij heeft eerder in het topic nadrukkelijk gesteld dat hij compleet onpartijdig is. Lees maar eens terug.
Volgens mij kan je dat makkelijk worden. Hoe ging dat ook al weer? Je zegt driemaal hardop ...?quote:
Beetje lastig als je van alle kanten aangevallen wordt niet?,quote:Op zondag 16 juli 2006 00:13 schreef Triggershot het volgende:
Heeft sinds begin van strijd Hezbollah een bus tot ontploffing gebracht, of vis jij ook oude koeien uit de sloot?
Nee, even niet naar andere wijzen, waarom onschuldige mensen?quote:Precies, waarom onschuldige mensen?
Met steun van westerse staten hadden ze hun doel, een eigen staat misschien al bereikt. Maar waarom dan onschuldige mensen? Leg me dat eens uit, dat is het enige wat ik vraag.quote:Alsof Hezbollah zit te wachten op steun van westerse staten.
Legitiem verzet zijn militaire doelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn het geen terroristen, maar vrijheidstrijders.
quote:To the Groups Responsible for Perpetrating Suicide Bombings and Other Attacks on Civilians
Human Rights Watch unreservedly condemns suicide bombings as war crimes and crimes against humanity. We call on those responsible to desist immediately and to renounce their use unconditionally. In particular, Human Rights Watch calls on the leaders of Hamas, Islamic Jihad, the al-Aqsa Martyrs' Brigades, and the Popular Front for the Liberation of Palestine to:
· Cease such attacks immediately and declare publicly that they will not resort to such attacks in the future under any circumstances.
· Commit publicly to respecting the basic principles of international humanitarian law, and instruct all members of their organizations to do so, in particular those principles applying to the protection of civilians during armed conflict and the duty to arrest and deliver to the authorities for prosecution anyone who fails to do so.
· Cease the recruitment or use of persons under eighteen years of age in any military activities, including activities in a support role, and communicate this policy to all supporters of the group.
Dat weet ik natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik Meki daar niet op mag aanspreken.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan hou ik het nooit bij
Maar zelfs jij weet natuurlijk dat het een load of crap is.
Allemaal dooddoeners Meki. Je bent voor de onschuldigen en tegen de terroristen wat allemaal heel leuk klinkt maar je zegt eigenlijk helemaal niets. Je doet namelijk helemaal geen moeite om naar de achtergrond van de dingen te kijken. Onschuldigen en terroristen zijn namelijk helemaal niet zo makkelijk aan te wijzen, dat is is zelfs heel subjectief. Wat jij een terrorist noemt noem ik misschien wel een onschuldige en wat jij een onschuldige noemt noem ik misschien wel een terrorist. Ik zou dus graag zien dat je je eens wat verplaatst in de situatie ipv alleen maar met wat termen te gooien waarmee je eigenlijk alleen maar probeert te propageren wat voor enorm goed persoon jij wel niet bent en hoeveel veren we jou eigenlijk wel niet in je reet zouden moeten steken. Nou vergeet het, na 10.000 posts weet ik nog steeds niet waar jij staat.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee - Sowiezo ben ik tegen terroristen en terrorisme
hoezo ik blijf mijn eigen mening hebben en die laat ik hier uit
als ik voor Hezbollah was zou ik het zeggen maar dat ben ik niet
Ik ben ook tof, maar heb alleen geen tag.quote:
Nee, ze moeten een eerlijk proces krijgen. Zo moeilijk is dat toch niet te bedenken?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:13 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Dus moeten ze maar vast blijven zitten ?
Jup, vooral als jij de tol moet betalen wanneer ik oversteek.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:15 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Beetje lastig als je van alle kanten aangevallen wordt hem,
Mij een beetje proberen te verbieden van iets wat je zelf wel doet?quote:Nee, even niet naar andere wijzen, waarom onschuldige mensen?
Ja, want Turkije is ook al in de EU hequote:Met steun van westerse staten hadden ze hun doel, een eigen staat misschien al bereikt. Maar waarom dan onschuldige mensen? Leg me dat eens uit, dat is het enige wat ik vraag.
Nee hoor, je kunt ze ook prima definieren als vrijheidsstrijders. Dat jij krampachtig allerlei extra regels probeert neer te zetten doet daar niets aan af. En onschuldige burgers in een democratie daar geloof ik niet in. Democratie moet namelijk niet gelijk staan aan je verantwoordelijk afschuiven als bevolking zijnde. De regering die je kiest daar ben je ook verantwoordelijk voor.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Legitiem verzet zijn militaire doelen.
Palestijnse groeperingen zijn laffe honden die het liefst schoolbussen met Joodse kinderen willen opblazen. Dat valt onder oorlogsmisdaden.
[..]
eye for an eye mentaliteit, niet toe te juigen maar laffe honden zijn het niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Legitiem verzet zijn militaire doelen.
Palestijnse groeperingen zijn laffe honden die het liefst schoolbussen met Joodse kinderen willen opblazen. Dat valt onder oorlogsmisdaden.
[..]
Wat mij betreft mag je zelfs Danny er op aanspreken daar niet van, alleen je hebt het over iets waarvan bij jou de uitgangspunt al bekend is.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat ik Meki daar niet op mag aanspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |