Mis ik hier iets, enige verwijzing?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Allemaal inwoners van het voormalige protectoraat Palestine en dus Palestijnen.
Maar zo begon dat gedoe toch? Met die aanval en ontvoering van soldaten? Dat zijn dus legitieme doelen?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Militaire doelen. Zoals dat schip dat werd geraakt.
Wakker blijven jongen.
Oaj en een burgervliegveld en autowegen en woonwijken ,,,nu snap ik hetquote:Op zondag 16 juli 2006 00:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Militaire doelen. Zoals dat schip dat werd geraakt.
Wakker blijven jongen.
Bronquote:***************************************
Libanon wil Israël tegemoetkomen
` De Libanese premier Siniora belooft
dat hij het regeringsgezag tot heel
Libanon zal uitbreiden.In een tv-rede
zei hij dat eerst de Israëlische
aanvallen moeten worden beëindigd.Hij
vroeg de VN te werken aan een bestand.
Siniora kwam in zijn rede tegemoet aan
de belangrijkste eis van Israël.Israël
valt Libanon aan omdat Hezbollah het
zuiden beheerst en van daaruit Israël
bestookt.
In een reactie op de toespraak zegt de
Israëlische vice-premier Peres dat het
mooie woorden zijn,maar dat het gaat om
daden.Zolang die er niet zijn,zullen we
zelf Hezbollah verjagen,aldus Peres.
De vraag was waarom ze geen stap richting vrede hebben genomen door de resolutie uit te voeren ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mis ik hier iets, enige verwijzing?
Een legitiem doel maakt van een terroristische organisatie geen bevrijdingsleger.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef Mikado het volgende:
[..]
Maar zo begon dat gedoe toch? Met die aanval en ontvoering van soldaten? Dat zijn dus legitieme doelen?
Kortom, onduidelijkheid. Daarom is het beter om het geweld aan beide kanten te veroordelen.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is pas gelul, ik vul niet in wie er bezig is met zelfverdediging, soms Israel en soms andere partijen, maar verdediging is nooit gelijk aan agresse terwijl er bij beiden meestal gebruik wordt gemaakt van geweld.
Geweld? Wat voor soort geweld? Fysiek geweld? Psychologisch geweld?quote:
Israël en VN-resoluties is als Pim Fortuyn en Rosemüller.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De vraag was waarom ze geen stap richting vrede hebben genomen door de resolutie uit te voeren ?
Ik zeg niet dat het is gebeurt (wakker blijven schatje ) maar ik voorspel je WAT zou gebeurenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Kom maar op met al die resoluties. Laat ze maar zien aan mij Schatje.
Dat zijn geen militaire doelen volgens mij. Fout van Israël.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:39 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Oaj en een burgervliegveld en autowegen en woonwijken ,,,nu snap ik het![]()
Alleen het inwilligen van de eis van Hezbollah, de gevangenenruil, kan niet door Israël worden ingewilligd.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef Mikado het volgende:
[..]
Maar zo begon dat gedoe toch? Met die aanval en ontvoering van soldaten? Dat zijn dus legitieme doelen?
Mooi toch, dat houdt nog enigzins een fatsoenlijk dialoog in stand, ik denk dat iedereen op den duur wel last heeft van dergelijke trekjes, vooral ik af en toe last van betreffende arrogantie om mijn gelijk te behalenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:38 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf nog wel eens ongenuanceerd door de bocht wil vliegen, maar als het er op aan komt kan ik met alle mensen van goede wil door 1 deur.
Alle niet zo prettig...quote:Op zondag 16 juli 2006 00:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Geweld? Wat voor soort geweld? Fysiek geweld? Psychologisch geweld?
Plotseling geweld? Of sluipend / slopend geweld?
Plotseling geweld is bijvoorbeeld een schop in je gezicht of een raket op je huis, sluipend / slopend geweld kan zijn geen kans op medische zorg, leven in onhygiënische omstandigheden, het dagelijks ondergaan van zware stress.
Nuances, graag...
Het zijn wel militaire doelen als je een land binnen valt. Dan pak je altijd de infrastructuur.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat niet onder militaire doelen. Fout van Israël.
je bedoeld de mensen die door woede en verdriet zichzelf opbliezen in een menigte?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Had Hezbollah maar eens aan het Palestijnse volk gedacht en de resolutie uitgevoerd. Dan waren we misschien een stap dichter bij vrede geweest.
Wat dan wel ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Een legitiem doel maakt van een terroristische organisatie geen bevrijdingsleger.
Helemaal mee eens, maar wat houdt dat in, dat jij op gelijke niveau Israel als Palestina aan het bekritiseren bent, of dat jij met 4 islam bash artikelen komt en ik met 4 Israel bash artikelen?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Kortom, onduidelijkheid. Daarom is het beter om het geweld aan beide kanten te veroordelen.
Je noemt het zelf allemaal al op.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:40 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Geweld? Wat voor soort geweld? Fysiek geweld? Psychologisch geweld?
Plotseling geweld? Of sluipend / slopend geweld?
Plotseling geweld is bijvoorbeeld een schop in je gezicht of een raket op je huis, sluipend / slopend geweld kan zijn geen kans op medische zorg, leven in onhygiënische omstandigheden, het dagelijks ondergaan van zware stress.
Nuances, graag...
Ook de Fransen vonden de resolutie onevenwichtig?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
thnx voor de uitbreiding, maar wat wil je er aan toevoegen?
NOG beter zou zijn om het geweld aan beide zijden te stoppen ....maar toen werd ik wakkerquote:Op zondag 16 juli 2006 00:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Kortom, onduidelijkheid. Daarom is het beter om het geweld aan beide kanten te veroordelen.
Het feit dat je dat beseft en erkent is in iedergeval zeer okay en een stap in de goede richting.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:43 schreef Triggershot het volgende:
Mooi toch, dat houdt nog enigzins een fatsoenlijk dialoog in stand, ik denk dat iedereen op den duur wel last heeft van dergelijke trekjes, vooral ik af en toe last van betreffende arrogantie om mijn gelijk te behalen
Ik neem vaak ook stelling om mij vervolgens diep in te graven.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi toch, dat houdt nog enigzins een fatsoenlijk dialoog in stand, ik denk dat iedereen op den duur wel last heeft van dergelijke trekjes, vooral ik af en toe last van betreffende arrogantie om mijn gelijk te behalen
Er zijn genoeg stappen naar vrede gezet, alleen men is het er nooit tevreden mee, mag ik je herinneren wie verantwoordelijk is voor de 2e intifadah en wat betreffende premier in de jaren 80 in Iibanon teweeg heeft gebracht, zo een persoon lijkt me ook niet ideaal om mee aan de tafel te zitten vrede te bespreken.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:39 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De vraag was waarom ze geen stap richting vrede hebben genomen door de resolutie uit te voeren ?
ik denk niet dat israel met de high tech apparatuur waar ze over beschikken fouten maakt als deze.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zijn geen militaire doelen volgens mij. Fout van Israël.
Waar woon je eigenlijk in Limburg Noord ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:45 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Wat dan wel ?
Volgens mij zal wat voor de ene partij een terroristische organisatie is (en voor de andere een bevrijdingsleger ) nooit voor die partij een bevrijdingsleger worden
Wat ze ook gaan doen
Ik geef toe dat dat flauw was van mijquote:Op zondag 16 juli 2006 00:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zijn geen militaire doelen volgens mij. Fout van Israël.
Was Frankrijk misschien niet een van de 4 landen die zich weerhield om te stemmen?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:46 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ook de Fransen vonden de resolutie onevenwichtig?
Ja, maar helaas zien we op TV voornamelijk plotseling, fysiek geweld.quote:
Omdat de Leiders van Hezbollah zich VERSTOPPEN onder de onschuldige burgers misschien ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik denk niet dat israel met de high tech apparatuur waar ze over beschikken fouten maakt als deze.
Ontkennen is zelfbedrog hequote:Op zondag 16 juli 2006 00:46 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het feit dat je dat beseft en erkent is in iedergeval zeer okay en een stap in de goede richting.
Zelfkennis, het hoogste goed.
Niet fout als in per ongeluk, maar fout als in FOUT!quote:Op zondag 16 juli 2006 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk niet dat israel met de high tech apparatuur waar ze over beschikken fouten maakt als deze.
Ja, in het verleden vinden we de oplossingquote:Op zondag 16 juli 2006 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er zijn genoeg stappen naar vrede gezet, alleen men is het er nooit tevreden mee, mag ik je herinneren wie verantwoordelijk is voor de 2e intifadah en wat betreffende premier in de jaren 80 in Iibanon teweeg heeft gebracht, zo een persoon lijkt me ook niet ideaal om mee aan de tafel te zitten vrede te bespreken.
hebben we beiden wat om aan te werkenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:46 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik neem vaak ook stelling om mij vervolgens diep in te graven.
Dat maakt het uiteraard legitiem om dan maar onschuldige burgers te doden, het is dan de schuld van de leiders van Hezbollah, en niet de schuld van Israël die de raketten gooien, ziek.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Omdat de Leiders van Hezbollah zich VERSTOPPEN onder de onschuldige burgers misschien ?
Yep, zelfbedrog, wat automatisch betekent zelfverloochening, het laagste goed !quote:
Ik ben helemaal niet anti Islam. Zoek maar eens goed op mijn naam in het archief.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar wat houdt dat in, dat jij op gelijke niveau Israel als Palestina aan het bekritiseren bent, of dat jij met 4 islam bash artikelen komt en ik met 4 Israel bash artikelen?
Jammer dat deze polemiek maar eenzijdig obectief is. Wanneer je je beter voelt bij een opsomming moet je dat maar doen.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hezbollah slaat een nieuwe bladzijde open in zn boek en meent te zeggen bereid te zijn voor een "open oorlog" jegens Israel, of heb je liever dat ik ook een opsommende post maak van bloed die kleeft aan de handen van de enige "democratie" in het midden oosten?
[..]
Wie bepaalde dat Hezbollah ontwapent moest worden? De VN? Mja, het is idd jammer voor Hezbollah dat ze geen VS hebben die voor alles een veto ontwerpt.
Oplossing zit in de toekomst, in het verleden vinden we de wortels.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:49 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja, in het verleden vinden we de oplossing![]()
Zoals ik al zei de een laten boeten voor de ander.quote:Het was een kans voor Libanon, voor Hezbollah. Maar ze hebben hem laten liggen.
Waarom voeren jullie die discussie nogquote:Op zondag 16 juli 2006 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat maakt het uiteraard legitiem om dan maar onschuldige burgers te doden, het is dan de schuld van de leiders van Hezbollah, en niet de schuld van Israël die de raketten gooien, ziek.²
Arguments sake, hoe arrogant schat je me wel niet in om na 4 reacties tegen je al te bepalen dat je anti islam bent?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti Islam. Zoek maar eens goed op mijn naam in het archief.
Dat maak jij er van.quote:Fijn weer hoor hoe jij mij meteen in een hokje stopt.
Op subjectieve basis/punten vast wel.quote:Verder ben ik wel duidelijk genoeg geweest.
Screw the past, or the past will screw the future.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:49 schreef _The_General_ het volgende:
Ja, in het verleden vinden we de oplossing![]()
Het is MEDE de schuld van Hezbollah dat die mensen omkomen, en niet alleen van Israel. Dat jij niet ziet wat voor criminelen de leiders van Hezbollah zijn, en wat een geseling ze zijn voor hun eigen arme volk, dat is pas ziek.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat maakt het uiteraard legitiem om dan maar onschuldige burgers te doden, het is dan de schuld van de leiders van Hezbollah, en niet de schuld van Israël die de raketten gooien, ziek.²
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:50 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Yep, zelfbedrog, wat automatisch betekent zelfverloochening, het laagste goed !
Ik wil er achter komen hoe krom hij kan denken.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:51 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Waarom voeren jullie die discussie nog![]()
Vraag ik jou toch ook niet ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk in Limburg Noord ?
Kun je me een voorbeeld noemen ?quote:Misschien wel, als ze eerlijk strijd voeren. Er zijn genoeg voorbeelden in het verleden van groeperingen die elkaar bevochten maar toch respect hadden voor elkaars wijze van vechten.
Wordt nog steeds geen informatie geschaft over landen die tegen hebben gestemd, men moet zelfs toegeven dat reacties uit de moslimwereld volgens de volkskrant toch wel opmerkelijk zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 00:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Jammer dat deze polemiek maar eenzijdig obectief is. Wanneer je je beter voelt bij een opsomming moet je dat maar doen.
Ik heb nog iets gevonden over die resolutie: http://www.volkskrant.nl/(...)_terugtrekken_Israel
quote:Toch hebben vooral Egypte, Jordanië en Saudi-Arabië opmerkelijk mild gereageerd op de Israëlisch-Libanese crisis.
De soennitische landen zien de ontvoeringsactie van het shi’itische Hezbollah vermoedelijk vooral als een poging van Syrië en Iran om hun invloed in de regio te laten voelen.
Hier ben ik het dus me eens, maar als we het in percentages uitdrukken hé: hoeveel procent vind jij het dan de schuld van die Hezbollah leiders?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:53 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is MEDE de schuld van Hezbollah dat die mensen omkomen, en niet alleen van Israel.
is belangrijk, omdat de basis van de mildheid hieruit herleid kan worden.quote:De soennitische landen zien de ontvoeringsactie van het shi’itische Hezbollah vermoedelijk vooral als een poging van Syrië en Iran om hun invloed in de regio te laten voelen
Ik vraag het omdat ik zelf een Noord Limburger ben.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:53 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Vraag ik jou toch ook niet ?
Maar goed ,als je mij kunt vertellen waarom dat relevant is zeg ik het![]()
[..]
Kun je me een voorbeeld noemen ?
Dus niet tussen reguliere legers he maar echt tussen 'rebellen ' onderling
Of tussen 'rebellen 'en een regulier leger
Want daar gaat het nu om (althans als we deze vergelijking fsoa even vol houden )
Even eerlijk, zie je dan niet met name Saoedie als een marionet van de VS?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef damian5700 het volgende:
Met name dit stukje
[..]
is belangrijk, omdat de basis van de mildheid hieruit herleid kan worden.
Nogmaals; ook Arabische landen, zoals Saoedie-Arabië, hebben de actie van Hezbollah veroordeelt.
't Is inderdaad erg grappig.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er nog mensen die deze landen serieus neemt? Ik bedoel, het is toch allemaal een grote grap wat daar al jarenlang gebeurd.
De V.S. heeft tegengestemd en er waren vier onthoudingen, kan ik me herinneren. Waarom precies is die informatie voor jou belangrijk?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wordt nog steeds geen informatie geschaft over landen die tegen hebben gestemd, men moet zelfs toegeven dat reacties uit de moslimwereld volgens de volkskrant toch wel opmerkelijk zijn
[..]
Hahaha, zo jij bent triestquote:Op zondag 16 juli 2006 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind dat je van kinderen moet afblijven. Jij vindt het kennelijk normaal als ze worden opgeblazen.
Ook weer duidelijk [afbeelding].
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus me eens, maar als we het in percentages uitdrukken hé: hoeveel procent vind jij het dan de schuld van die Hezbollah leiders?²
Wat mij betreft als het die 6 landen die voor stemden Arabisch waren, was mijn post niet eens noemenswaardig.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De V.S. heeft tegengestemd en er waren vier onthoudingen, kan ik me herinneren. Waarom precies is die informatie voor jou belangrijk?
Natuurlijk is dat een bondgenoot, net zoals China dat is van Syrië en Iran. Lijkt me evident.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even eerlijk, zie je dan niet met name Saoedie als een marionet van de VS?
Dat was ze inderdaad niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat mij betreft als het die 6 landen die voor stemden Arabisch waren, was mijn post niet eens noemenswaardig.
Nee, ik bedoel dus toch echt marionet, geheel handen naar de wensen van de VS, China en Syrie etc kunnen veel verdienen aan elkaar buiten dat heeft een atheistisch regime en een overwegend moslimland niet veel gemeenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
natuurlijk is dat een bondgenoot, net zoals China dat is van Syrië en Iran. Lijkt me evident.
Economisch geweld via financiele onderdrukking is dus ook geweld? Ja? Dan zijn we het daar over eens.quote:
Ben jij al op de hoogte van informatie die ik zoek of vul je voor mij in wat waarde van mijn posts zijn?quote:
Als schatje van mening is dat onschuldige vrouwen en kinderen niet mogen worden opgeblazen dan is haar mening zeker niet triest. Ik kan het mij ook niet voorstellen dat iemand een zelfmoordaanslag pleegt waarbij er dergelijke onschuldige slachtoffers vallen. Vooral niet als je bedenkt dat deze persoon daarna direct zijn schepper tegemoet mag treden.quote:
Wanneer je zo beredeneert mag je ook even opsommen wat de overeenkomsten zijn van een fundamentalistisch christelijke natie en een islamitisch land.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dus toch echt marionet, geheel handen naar de wensen van de VS, China en Syrie etc kunnen veel verdienen aan elkaar buiten dat heeft een atheistisch regime en een overwegend moslimland niet veel gemeen
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti Islam. Zoek maar eens goed op mijn naam in het archief.
Fijn weer hoor hoe jij mij meteen in een hokje stopt.
Verder ben ik wel duidelijk genoeg geweest.
De enige JUISTE redenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:57 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat ik zelf een Noord Limburger ben.
Tja volgens mij waren ze Ghandi ook liever kwijt dan rijk maar om de discussie niet teveel offtopic te maken geef ik je gelijkquote:Ik wil niet te veel verzanden in zij discussies. Je zou Ghandi tegen de Britse staat kunnen noemen.
Het feit dat zij mij woorden in de mond legt is triest. Begrijpend lezen kerelquote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als schatje van mening is dat onschuldige vrouwen en kinderen niet mogen worden opgeblazen dan is haar mening zeker niet triest. Ik kan het mij ook niet voorstellen dat iemand een zelfmoordaanslag pleegt waarbij er dergelijke onschuldige slachtoffers vallen. Vooral niet als je bedenkt dat deze persoon daarna direct zijn schepper tegemoet mag treden.
Ik kan voor jou 10 topic vullen met stof wat een islamitisch land en een natie van mensen van het boek gemeen hebben op politiek/aanbidding en op theologisch niveau.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wanneer je zo beredeneert mag je ook even opsommen wat de overeenkomsten zijn van een fundamentalistisch christelijke natie en een islamitisch land.
Nee, niet mogelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:01 schreef Limburger_noord het volgende:
Kunnen we de '>300 posts = slotje' regel niet opheffen voor deze topic ...![]()
Of is dat technisch niet mogelijk ?
Heythuysen, het gaat mij er alleen om dat ik niet kan begrijpen waarom een volk dat vrij wilt zijn en een eigen staat wilt stichten met internationale erkenning dat denkt te bereiken door het doden van onschuldige burgers. Als er iets is wat dat tegen werkt en wat bad press geeft dan zijn het wel dode kinderen.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:05 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
De enige JUISTE reden![]()
Weert en jij?
[..]
Tja volgens mij waren ze Ghandi ook liever kwijt dan rijk maar om de discussie niet teveel offtopic te maken geef ik je gelijk![]()
Je bent veel sympatieker nu ik weet dat je uit limburg komt![]()
Daar maak je een punt, maar is het nu werkelijk een discussiepunt dat ik zeg bondgenootschap en jij beweert dat Saoedie-Arabië een marionet is?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan voor jou 10 topic vullen met stof wat een islamitisch land en een natie van mensen van het boek gemeen hebben op politiek/aanbidding en op theologisch niveau.
Misschien valt dat meer mee dan je denkt, zie deze discussie, zo moeten er toch meer gevoerd worden?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ziet niemand dan dat de wereld aan appeasement-politiek doet? Blinde struisvogelpolitiek, iedereen kijkt de andere kant op.²
Niet als je er vanuit gaat dat ik Saudie Arabie gewoon beschouw als een arabische staat van de VS?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:09 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Daar maak je een punt, maar is het nu werkelijk een discussiepunt dat ik zeg bondgenootschap en jij beweert dat Saoedie-Arabië een marionet is?
Idd, laten we daar met zijn alle toch maar even aan denken en blij mee zijn. We mogen in dit land hierover praten. Mooi tochquote:Op zondag 16 juli 2006 01:09 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Misschien valt dat meer mee dan je denkt, zie deze discussie, zo moeten er toch meer gevoerd worden?
Net als Egypte.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:10 schreef Triggershot het volgende:
Niet als je er vanuit gaat dat ik Saudie Arabie gewoon beschouw als een arabische staat van de VS?
Yep, en reken maar dat er in meer landen zo over gesproken wordt, maar okay, niet altijd even publiekelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:10 schreef _The_General_ het volgende:
Idd, laten we daar met zijn alle toch maar even aan denken en blij mee zijn. We mogen in dit land hierover praten. Mooi toch
Elk jaar 1 miljard dollar van de VS.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:11 schreef Triggershot het volgende:
Hmm dat weet ik niet zo, vergelijkbaar op niveau van saudie?
Goed dat je dit zegt, want het leek eerder dat je dit als feit presenteerde, maar het is feitelijk een verschil in perceptie.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet als je er vanuit gaat dat ik Saudie Arabie gewoon beschouw als een arabische staat van de VS?
Ik durf te zeggen dat Pakistaan meer incasseert.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Elk jaar 1 miljard dollar van de VS.
Zou me niets verbazenquote:Op zondag 16 juli 2006 01:13 schreef Triggershot het volgende:
Ik durf te zeggen dat Pakistaan meer incasseert.
Alle reacties die van mij komen hebben ongetwijfeld een subjectieve gradatie, care II explain?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Goed dat je dit zegt, want het leek eerder dat je dit als feit presenteerde, maar het is feitelijk een verschil in perceptie.
Libanon het equivalent van 2.2 miljard van de E.U.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:12 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Elk jaar 1 miljard dollar van de VS.
Volgens mij WTC alhoewel topics rondom cartoonrellen ook in de buurt kwamen.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:14 schreef Hallulama het volgende:
Wat is trouwens het record wat betreft het cyclen van een topic? Zal wel een Enschede of een WTC topic zijn geweest?
En voor hoeveel miljard is de EU goed als suikeroom voor Israel?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Libanon het equivalent van 2.2 miljard van de E.U.
Ja, ook in deze maakt iedereen zich er "schuldig" aan.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef damian5700 het volgende:
Libanon het equivalent van 2.2 miljard van de E.U.
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik probeer een nieuw record te vestigen.
Je hebt gelijk maar ik denk toch dat het vaak een denkfout is om te stellen (of te suggeren ) dat alle Palestijnen terroristen zijn (zeg trouwens niet dat JIJ dat doet )quote:Op zondag 16 juli 2006 01:07 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heythuysen, het gaat mij er alleen om dat ik niet kan begrijpen waarom een volk dat vrij wilt zijn en een eigen staat wilt stichten met internationale erkenning dat denkt te bereiken door het doden van onschuldige burgers. Als er iets is wat dat tegen werkt en wat bad press geeft dan zijn het wel dode kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |