is belangrijk, omdat de basis van de mildheid hieruit herleid kan worden.quote:De soennitische landen zien de ontvoeringsactie van het shi’itische Hezbollah vermoedelijk vooral als een poging van Syrië en Iran om hun invloed in de regio te laten voelen
Ik vraag het omdat ik zelf een Noord Limburger ben.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:53 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Vraag ik jou toch ook niet ?
Maar goed ,als je mij kunt vertellen waarom dat relevant is zeg ik het![]()
[..]
Kun je me een voorbeeld noemen ?
Dus niet tussen reguliere legers he maar echt tussen 'rebellen ' onderling
Of tussen 'rebellen 'en een regulier leger
Want daar gaat het nu om (althans als we deze vergelijking fsoa even vol houden )
Even eerlijk, zie je dan niet met name Saoedie als een marionet van de VS?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef damian5700 het volgende:
Met name dit stukje
[..]
is belangrijk, omdat de basis van de mildheid hieruit herleid kan worden.
Nogmaals; ook Arabische landen, zoals Saoedie-Arabië, hebben de actie van Hezbollah veroordeelt.
't Is inderdaad erg grappig.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:56 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er nog mensen die deze landen serieus neemt? Ik bedoel, het is toch allemaal een grote grap wat daar al jarenlang gebeurd.
De V.S. heeft tegengestemd en er waren vier onthoudingen, kan ik me herinneren. Waarom precies is die informatie voor jou belangrijk?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wordt nog steeds geen informatie geschaft over landen die tegen hebben gestemd, men moet zelfs toegeven dat reacties uit de moslimwereld volgens de volkskrant toch wel opmerkelijk zijn
[..]
Hahaha, zo jij bent triestquote:Op zondag 16 juli 2006 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind dat je van kinderen moet afblijven. Jij vindt het kennelijk normaal als ze worden opgeblazen.
Ook weer duidelijk [afbeelding].
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier ben ik het dus me eens, maar als we het in percentages uitdrukken hé: hoeveel procent vind jij het dan de schuld van die Hezbollah leiders?²
Wat mij betreft als het die 6 landen die voor stemden Arabisch waren, was mijn post niet eens noemenswaardig.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De V.S. heeft tegengestemd en er waren vier onthoudingen, kan ik me herinneren. Waarom precies is die informatie voor jou belangrijk?
Natuurlijk is dat een bondgenoot, net zoals China dat is van Syrië en Iran. Lijkt me evident.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even eerlijk, zie je dan niet met name Saoedie als een marionet van de VS?
Dat was ze inderdaad niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat mij betreft als het die 6 landen die voor stemden Arabisch waren, was mijn post niet eens noemenswaardig.
Nee, ik bedoel dus toch echt marionet, geheel handen naar de wensen van de VS, China en Syrie etc kunnen veel verdienen aan elkaar buiten dat heeft een atheistisch regime en een overwegend moslimland niet veel gemeenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
natuurlijk is dat een bondgenoot, net zoals China dat is van Syrië en Iran. Lijkt me evident.
Economisch geweld via financiele onderdrukking is dus ook geweld? Ja? Dan zijn we het daar over eens.quote:
Ben jij al op de hoogte van informatie die ik zoek of vul je voor mij in wat waarde van mijn posts zijn?quote:
Als schatje van mening is dat onschuldige vrouwen en kinderen niet mogen worden opgeblazen dan is haar mening zeker niet triest. Ik kan het mij ook niet voorstellen dat iemand een zelfmoordaanslag pleegt waarbij er dergelijke onschuldige slachtoffers vallen. Vooral niet als je bedenkt dat deze persoon daarna direct zijn schepper tegemoet mag treden.quote:
Wanneer je zo beredeneert mag je ook even opsommen wat de overeenkomsten zijn van een fundamentalistisch christelijke natie en een islamitisch land.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dus toch echt marionet, geheel handen naar de wensen van de VS, China en Syrie etc kunnen veel verdienen aan elkaar buiten dat heeft een atheistisch regime en een overwegend moslimland niet veel gemeen
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet anti Islam. Zoek maar eens goed op mijn naam in het archief.
Fijn weer hoor hoe jij mij meteen in een hokje stopt.
Verder ben ik wel duidelijk genoeg geweest.
De enige JUISTE redenquote:Op zondag 16 juli 2006 00:57 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat ik zelf een Noord Limburger ben.
Tja volgens mij waren ze Ghandi ook liever kwijt dan rijk maar om de discussie niet teveel offtopic te maken geef ik je gelijkquote:Ik wil niet te veel verzanden in zij discussies. Je zou Ghandi tegen de Britse staat kunnen noemen.
Het feit dat zij mij woorden in de mond legt is triest. Begrijpend lezen kerelquote:Op zondag 16 juli 2006 01:03 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als schatje van mening is dat onschuldige vrouwen en kinderen niet mogen worden opgeblazen dan is haar mening zeker niet triest. Ik kan het mij ook niet voorstellen dat iemand een zelfmoordaanslag pleegt waarbij er dergelijke onschuldige slachtoffers vallen. Vooral niet als je bedenkt dat deze persoon daarna direct zijn schepper tegemoet mag treden.
Ik kan voor jou 10 topic vullen met stof wat een islamitisch land en een natie van mensen van het boek gemeen hebben op politiek/aanbidding en op theologisch niveau.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wanneer je zo beredeneert mag je ook even opsommen wat de overeenkomsten zijn van een fundamentalistisch christelijke natie en een islamitisch land.
Nee, niet mogelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:01 schreef Limburger_noord het volgende:
Kunnen we de '>300 posts = slotje' regel niet opheffen voor deze topic ...![]()
Of is dat technisch niet mogelijk ?
Heythuysen, het gaat mij er alleen om dat ik niet kan begrijpen waarom een volk dat vrij wilt zijn en een eigen staat wilt stichten met internationale erkenning dat denkt te bereiken door het doden van onschuldige burgers. Als er iets is wat dat tegen werkt en wat bad press geeft dan zijn het wel dode kinderen.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:05 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
De enige JUISTE reden![]()
Weert en jij?
[..]
Tja volgens mij waren ze Ghandi ook liever kwijt dan rijk maar om de discussie niet teveel offtopic te maken geef ik je gelijk![]()
Je bent veel sympatieker nu ik weet dat je uit limburg komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |