Wel iets, in seizoen 3 vooral komt er wat meer speurwerk kijken, maar nog niet echt hoogstaand of zo, daarvoor moet je bij CSI zijn, dit is geen detectiveseriequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:38 schreef Aurelium het volgende:
Ja, ik ben em aan het kijken, vanaf seizoen 1. Ben nu op de helft ofzo. Bij elke aflevering erger ik me aan de kinderlijke karikaturen die je om de oren vliegen. En toch heb ik nu al zo'n 16 afleveringen gekeken. Maar mijn vraag, wordt het niveau nog wat hoger? Wat meer diepgang?
Nee, maar een verhaallijn die wat meer door loopt in plaats van een gebeurtenis per serie. En wat minder kinderlijk. Lijkt me niet te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:56 schreef MeScott het volgende:
[..]
Wel iets, in seizoen 3 vooral komt er wat meer speurwerk kijken, maar nog niet echt hoogstaand of zo, daarvoor moet je bij CSI zijn, dit is geen detectiveserie
Serie 2quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef static het volgende:
[..]
Zag geen update staan, maar heb vanmiddag serie 1 en serie 2 op DVD gekocht (Nederland).
Hmm..Amsterdam is voor mij beetje ver weg..ik ga maar eens lekker snuffelen bij de Media Markt hierquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:09 schreef static het volgende:
Kon dit topic niet vinden vie de search.
Ja, serie 2, seizoen 2. Bij Raf in Amsterdam waar ik al mijn DVD's koop (geweldige collectie!).
Serie één kostte 25 euro, serie twee 49,99 (zes discs).
Met als extra's:
- gag reel (bloopers & outtakes)
- een rondleiding over/van de VIP behandelingen van de grootste gokkers.
niet meer dan logisch lijkt me dat, zoals je wel vaker tijdens zomerstop periodes ziet, bijvoorbeeld met csi. beter dan na de zomerstop alles eerste nog een keer gaan herhalen. ik zie het probleem niet zo eigenlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef MissX het volgende:
vorige week waren ze halverwege seizoen 2 en nu opeens halverwege seizoen 3.
Ze hebben een tijd geleden wel de eerste paar afleveringen van 3 uitgezonden. Toen begonnen ze weer met 1 en 2. En nu zijn ze maar weer verder gegaan waar ze in 3 gebleven waren.
Super irritant dus.
haha is een apparte aflevering maak je geen zorgen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef 2609 het volgende:
wtf waar slaat die stripverhalentekeningen op :S
jah man zomaar beginnen ze weer daarmee :Squote:Op zondag 27 augustus 2006 14:43 schreef Otto215 het volgende:
Is dit nou seizoen drie? wat nu wordt uitgezonden??
Als je nou ff een paar replies hierboven leest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:43 schreef Otto215 het volgende:
Is dit nou seizoen drie? wat nu wordt uitgezonden??
Opzij geschaatst door dansende sterren op het ijsquote:
Wasda?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef static het volgende:
Ik leg het nog een keer uit: voet-bal.
Maar wat heeft het voetbal met LV te maken? Dat werd toch op Talpa uitgezonden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef static het volgende:
Ik leg het nog een keer uit: voet-bal.
Jezus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef MissX het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voetbal met LV te maken? Dat werd toch op Talpa uitgezonden.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef MissX het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voetbal met LV te maken? Dat werd toch op Talpa uitgezonden.
Nou ik kon me dus niet voorstellen dat een zender hetzelfde programma 2x op een avond uitzendt. Maar dat doen ze dus blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus.
Dancing on Ice komt om 8 uur. Maar tegelijkertijd is er voetbal, dus daarom wordt het ook nog een keer op het tijdstip van LV herhaald.
Hoe simpel kan het zijn?
Och, veel mensen missen het omdat (man)lief voetbal wil kijken, nu herhalen ze het dus komen er meer (sms)inkokmsten binnen. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:39 schreef MissX het volgende:
Die schaatsshow wordt dus gewoon 2x op 1 avond uitgezondenTering he, wat een onzin.
Ik plaats tenminste nog een linkje naar het vorige topic. Dat had de vorige TS niet eens gedaan...quote:Op woensdag 6 september 2006 11:11 schreef Erik_84 het volgende:
seizoen valt me tot nu toe inderdaad een beetje tegen, en xil, wat is dit nu voor een OP?
Dat komt door voetbalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:58 schreef sk888er het volgende:
![]()
![]()
![]()
stomme dancing on ice... Vanavond geen Las Vegas![]()
Ach, het is toch van de gekke dat dat kloteschaatsen twee keer wordt uitgezonden en Las Vegas niet, dat voetbal is al drie kwartier afgelopenquote:
ik was al bang dat ze het niet meer gingen uitzendenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef MeScott het volgende:
[..]
Ach, het is toch van de gekke dat dat kloteschaatsen twee keer wordt uitgezonden en Las Vegas niet, dat voetbal is al drie kwartier afgelopen
Ik geloof er niets van!quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:14 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
was een leuke uitzendingmijn vriendin lag half naast me te slapen, maar we hebben gekeken
6,40 uur ging de wekkerquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:17 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
joh? al wakker?
[me]slingert msn aan[/me]
Ja idd.. gelijk alles door mekaar, maarja zal wel zijn om een aantal afleveringen op te starten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Burbo het volgende:
Beetje chaotische aflevering m.i., maar wel ok.
Inderdaad, ik dacht dat er nog wat belangrijks ging komen o.i.d. Ik denk dat dat bestand iets is waarmee Sam geframed wordt voor die moord, althans dat is het enige wat ik kan verzinnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:11 schreef Aurelium het volgende:
ik werd helemaal gek van die eindeloze muziek op het laatste. Zo sluit je een episode af in 5 minuutjes, niet een dik kwartier.
Maar ben nu wel benieuwd naar wat dat bestand was dat mike gedecrypt had.
Oplossing, blijf weg uit dit topic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef static het volgende:
Ik heb serie 1 en 2 op DVD en volg serie 3 op de televisie, heb dus geen zin om te lezen wat er allemaal in de toekomst gaat gebeuren.
Nee, gewoon niet spoileren of de spoiler tags gebruiken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Oplossing, blijf weg uit dit topic.
Inderdaad, er is een apart topic voor Las Vegas in de VS.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet spoileren of de spoiler tags gebruiken.
Dit is toch gewoon het VS-topic? Je kunt beter een NL-topic aanmaken zoals dat bij veel andere series ook gebeurt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
De afspraken zijn toch duidelijk? Als het nog niet is uitgezonden in Nederland, dan moet het tussen spoilertags (in het Nederlands topic uiteraard).
Veel simpeler kan je 't toch niet maken.
Dit is al al jaren het NL-topic tot er ineens over seizoen 4 werd gepost.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:58 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon het VS-topic? Je kunt beter een NL-topic aanmaken zoals dat bij veel andere series ook gebeurt?
Heb ik ook wel over nagedacht..quote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef MeScott het volgende:
Het blijft een gave serie. Die opmerkingen van Ed zijn zo ontzettend droogGisteren ook weer: 'Am I paying for this ?'
Een klein vraagje: omdat er geen Nederlandse fansites zijn over Las Vegas, was ik van plan er zelf een te maken, maar ik heb geen idee of er 'vraag' naar is, of de site wel een beetje bezocht zal worden. Wat denken jullie ?
ik ben de hele aflevering vergetenquote:Op zondag 10 december 2006 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand Sam gecapped in die blokhut?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |