Ach, het is toch van de gekke dat dat kloteschaatsen twee keer wordt uitgezonden en Las Vegas niet, dat voetbal is al drie kwartier afgelopenquote:
ik was al bang dat ze het niet meer gingen uitzendenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef MeScott het volgende:
[..]
Ach, het is toch van de gekke dat dat kloteschaatsen twee keer wordt uitgezonden en Las Vegas niet, dat voetbal is al drie kwartier afgelopen
Ik geloof er niets van!quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:14 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
was een leuke uitzendingmijn vriendin lag half naast me te slapen, maar we hebben gekeken
6,40 uur ging de wekkerquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:17 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
joh? al wakker?
[me]slingert msn aan[/me]
Ja idd.. gelijk alles door mekaar, maarja zal wel zijn om een aantal afleveringen op te starten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Burbo het volgende:
Beetje chaotische aflevering m.i., maar wel ok.
Inderdaad, ik dacht dat er nog wat belangrijks ging komen o.i.d. Ik denk dat dat bestand iets is waarmee Sam geframed wordt voor die moord, althans dat is het enige wat ik kan verzinnen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:11 schreef Aurelium het volgende:
ik werd helemaal gek van die eindeloze muziek op het laatste. Zo sluit je een episode af in 5 minuutjes, niet een dik kwartier.
Maar ben nu wel benieuwd naar wat dat bestand was dat mike gedecrypt had.
Oplossing, blijf weg uit dit topic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef static het volgende:
Ik heb serie 1 en 2 op DVD en volg serie 3 op de televisie, heb dus geen zin om te lezen wat er allemaal in de toekomst gaat gebeuren.
Nee, gewoon niet spoileren of de spoiler tags gebruiken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Oplossing, blijf weg uit dit topic.
Inderdaad, er is een apart topic voor Las Vegas in de VS.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef static het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet spoileren of de spoiler tags gebruiken.
Dit is toch gewoon het VS-topic? Je kunt beter een NL-topic aanmaken zoals dat bij veel andere series ook gebeurt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
De afspraken zijn toch duidelijk? Als het nog niet is uitgezonden in Nederland, dan moet het tussen spoilertags (in het Nederlands topic uiteraard).
Veel simpeler kan je 't toch niet maken.
Dit is al al jaren het NL-topic tot er ineens over seizoen 4 werd gepost.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:58 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon het VS-topic? Je kunt beter een NL-topic aanmaken zoals dat bij veel andere series ook gebeurt?
Heb ik ook wel over nagedacht..quote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef MeScott het volgende:
Het blijft een gave serie. Die opmerkingen van Ed zijn zo ontzettend droogGisteren ook weer: 'Am I paying for this ?'
Een klein vraagje: omdat er geen Nederlandse fansites zijn over Las Vegas, was ik van plan er zelf een te maken, maar ik heb geen idee of er 'vraag' naar is, of de site wel een beetje bezocht zal worden. Wat denken jullie ?
ik ben de hele aflevering vergetenquote:Op zondag 10 december 2006 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand Sam gecapped in die blokhut?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |