Zeker.quote:
Ja dat kan, zeer onregelmatig overigens.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zeker.
Kan het trouwens toevallig zijn dat jij wel eens in 't Keizertje komt?
Wat kijk je vieze homo?quote:Op zondag 16 juli 2006 23:54 schreef Monidique het volgende:
Ik heb weer wat Pools geleerd.
Toen je nog een foto in je fotoboek had staan, meende ik je te herkennen, maar ik wist niet goed meer waarvan. Maar jij hebt ooit bij mij gegeten.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja dat kan, zeer onregelmatig overigens.![]()
Whaha, serieus?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Toen je nog een foto in je fotoboek had staan, meende ik je te herkennen, maar ik wist niet goed meer waarvan. Maar jij hebt ooit bij mij gegeten..
Hoe zit het nu met dat meisje dat je achtervolgde? (Let op de dubbelzinnigheid, vrienden!)quote:
Ja. Ik kom er nog wel eens, maar meer omdat ik dan van tevoren met een paar mensen heb afgesproken. Sterker nog, alleen dan.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:01 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Whaha, serieus?
Dus jij bent ook lid van het Sib? Toevallig, ben er trouwens al heel lang niet meer geweest.![]()
Bij geen enkel Sib-gebeuren overigens.
Het is een kort verhaal, maar niet zo interessant.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met dat meisje dat je achtervolgde? (Let op de dubbelzinnigheid, vrienden!)
Neem de SIB vooral niet te serieus.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Monidique het volgende:
De SIB is politiek neutraal, maar onderschrijft wel het handvest van de Verenigde Naties.
Om precies te zijn; ze mogen het logo van de VN niet meer voeren, omdat ze weigerden een resolutie tegen Israel te onderschrijven. Precies mijn soort mensen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Monidique het volgende:
De SIB is politiek neutraal, maar onderschrijft wel het handvest van de Verenigde Naties.
Onzin.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is een kort verhaal, maar niet zo interessant.
Ik ga idd ook alleen wanneer ik zeker ben van de aanwezigheid van bekenden/studiegenoten, daarnaast kan je daar nog altijd poolen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Ik kom er nog wel eens, maar meer omdat ik dan van tevoren met een paar mensen heb afgesproken. Sterker nog, alleen dan.
Een vriendin van mij stelde voor om eens een uitstapje te maken naar een Europese stad. Dat is het.quote:
Idd, vertel M. voor de rest is er niemand, wij kennen je nu al zolang, bij ons is het veilig, heus.quote:
Dit is te summier. Zo lees ik niets over hinderlijk volgen, en Sidekick liegt niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een vriendin van mij stelde voor om eens een uitstapje te maken naar een Europese stad. Dat is het.
Foto's vertellen genoeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het comfortabeler om het niet over mij te hebben. Jullie weten hoe zielig ik ben. Graag zou ik mening willen geven over de nieuwe crisis in het Midden-Oosten of waarom Balkenende een slechte premier is, maar zelf ben ik niet interessant.
Of Sports I.quote:
Jaja, maar het uiterlijk achter de user zien, is voor mij ook vaak een openbaring.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:09 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een jongetje, hè, Pracissor.
Wat studeer jij op het moment dan?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik heb ooit eens overwogen lid te worden van de SIB, maar dat was voor mijn HBO-tijd, dus ze zouden mij zeker niet geaccepteerd hebben.
Ik ben knap, heb haar tot bijna op mijn schouders en een betoverende glimlach-oog-combinatie.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jaja, maar het uiterlijk achter de user zien, is voor mij ook vaak een openbaring.
Indruk niet echt nee, maar aan de andere kant waardeer ik wel die degelijkheid, evenwichtigheid en vasthoudendheid die hij uitstraald.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:16 schreef Monidique het volgende:
Ik heb weinig commentaar op het kabinet of het beleid daarvan. Verdonk en misschien Rutte kunnen kritiek krijgen, maar voor de rest heb ik te weinig kennis of kan ik geen slechte besluiten waarnemen. Maar ik bedoelde dus vooral Balkenende zelf. Hij kan, vind ik, slecht leiding geven. Nu heeft hij niet de meest gemakkelijke personen in zijn twee voorgaande kabinetten gehad, dat was toch het door hem samengesteld kabinet. Die ansichtkaart, dat gedoe met Verdonk. Nee, hij maakt absoluut geen indruk, allesbehalve zelfs.
Alles is superoké, liet hij zo de pers weten en de volgende dag viel het kabinet. Zoiets.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:17 schreef Apropos het volgende:
Wat was er ook weer met de ansichtkaart?
Als dat waar zou zijn, zou jij je niet hoeven te verlagen tot het hinderlijk volgen van een vrouwmens, niet waar?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben knap, heb haar tot bijna op mijn schouders en een betoverende glimlach-oog-combinatie.
Zet je af tegen je familie, gewoon Protestant worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:19 schreef Monidique het volgende:
Mijn vader is wel katholiek, overigens. En vandaag werd mij trouwens enigzins verweten geen katholiek te zijn.
Maar dan mag ik vast en zeker niet meer meedoen met carnaval,quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zet je af tegen je familie, gewoon Protestant worden.
Laatst ontkende je het nog. Maar goed, BaajGuardian beweerde vandaag nog jaren geleden ontmaagd te zijn, dus ik kan wel wat hebben.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:19 schreef Monidique het volgende:
Mijn vader is wel katholiek, overigens. En vandaag werd mij trouwens enigzins verweten geen katholiek te zijn.
Nee, zij viel jou lastig, zei de Friese forumfucker.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik volg haar niet. Hoe dat de wereld in is gekomen... Maar ook, er zijn meer dingen. Persoonlijkheden enzo. Lastig.
Misschien zei ik dat hij geen belijdend katholiek is.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Laatst ontkende je het nog. Maar goed, BaajGuardian beweerde vandaag nog jaren geleden ontmaagd te zijn, dus ik kan wel wat hebben.
Dat is ook overdreven.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, zij viel jou lastig, zei de Friese forumfucker.
Tsja, de ironie, zo goed thuis weten te zijn in de politiek en andere kundes, maar de liefde blijft een ongrijpbaar iets, een kunde die iedereen beheerst, maar niemand volledig.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik volg haar niet. Hoe dat de wereld in is gekomen... Maar ook, er zijn meer dingen. Persoonlijkheden enzo. Lastig.
Het is dieptriest, maar ik kom haast niet meer bij van het lachen.quote:een democratisch land die onnodig deze mensen de dood injuicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |