Ligt er aan waar je naar toe gaat. Faro en Chersonissos of Evora en Olympia?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:27 schreef tonytogo het volgende:
De prijzen om naar portugal of griekenland te reizen verschillen niet veel.
Maar in portugal schijn je goedkoop uit eten te kunnen gaan, wat betaal je hier ongeveer voor een avontje uiteten? En hoe zit dit in griekenland?
Is griekenland vergeleken met portugal een beetje betaalbaar?
Altijd dat gezeik over de paar centen. Het is VERKANSIE !quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:52 schreef tonytogo het volgende:
Als ik naar Griekenland ga zou dit Kreta worden, portugal > Algarve. Beide toeristische locaties dus, maar van Portugal heb ik dus gehoord dat uiteten echt goedkoop is. Is dit in Griekenland ook het geval of ben je daar net zoveel kwijt als in Nederland?
Wij zijn 2 weken geleden op Rhodos geweest en daar gingen wij uit eten voor ongeveer 30 euro (2 pers). En dan had je allebei 2 drankjes, een voorgerecht en een hoofdgerecht, en je krijgt gewoon normale porties. Van Portugal weet ik het niet meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:52 schreef dahei het volgende:
Ik weet dat Griekenland de laatste jaren veel duurder is geworden en echt op Nederlands prijsniveau zit. Met Portugal heb ik geen ervaring.
rhodos stad?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:13 schreef massy het volgende:
[..]
Wij zijn 2 weken geleden op Rhodos geweest en daar gingen wij uit eten voor ongeveer 30 euro (2 pers). En dan had je allebei 2 drankjes, een voorgerecht en een hoofdgerecht, en je krijgt gewoon normale porties. Van Portugal weet ik het niet meer eigenlijk.
Hee daar was ik ook een paar weken geleden.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef massy het volgende:
[..]
Nee Trianda (ongeveer 5 km van Rhodos stad)
Oh grappig. Waar zat je ?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:11 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hee daar was ik ook een paar weken geleden.
Wij zaten in D'Andrea Mare.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:35 schreef iwan-dj het volgende:
daar ga ik ook naar toe nu... blue horizon hotel
Ik was met mijn zoontje van 4. We zaten in Sunland, hoorde bij Blue Bay hotel. We waren met Kidsworld.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |