Poepon heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef Vicente het volgende:
Net terug van Bennekom! Stam scoorde uit een corner. Lekker strakke kopbal.
De Mul
Stam
Charisteas
-Deze goal weet ik even niet meer-
Rosales
Huntelaar 2x
Sarpong
maandag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:45 schreef ub40_bboy het volgende:
Zijn die WK gangers nou al terug bij de groep? Of gebeurt dat aanstaande maandag?
Met alle respect voor Danny, maar Henk is zoveel rustgevender. Heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:39 schreef methodmich het volgende:
Niet slecht, 0-8 tegen Bennekom! Wij wonnen er maar met 6-0 van.
Ze zijn goed bezig onder Henk.
Geen overbodige luxe inderdaad. Grygera spreekt trouwens ook best goed Nederlands, zag ik op AT5.quote:Als die Ogararu nu lekker snel Nederlands leert, heb je een volledig Nederlands sprekende defensie voor het eerst in jaren. Ook niet gek.
Die KJH meter is toch zeker alleen voor officiele duels? Want ik neem aan dat je de goals van Goaltjes Piet in oefenpotjes ook niet hebt.quote:
Het is inderdaad wel wat overdreven om doelpunten tegen FC Bal Op het Dak mee te tellen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die KJH meter is toch zeker alleen voor officiele duels? Want ik neem aan dat je de goals van Goaltjes Piet in oefenpotjes ook niet hebt.
het is een beetje wazig. die lijst zou alleen competitie-wedstrijden betreffen, maar hoe zit het dan met UEFA Cup, CL, AC, play-offs, Amsterdam Tournament... we houden het makkelijk en elke bal die Klaas erin ramt is er eentje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die KJH meter is toch zeker alleen voor officiele duels? Want ik neem aan dat je de goals van Goaltjes Piet in oefenpotjes ook niet hebt.
Lijkt me ook het meest logisch ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
AT telt niet. Ik zou alleen officiele duels doen als ik jou was.
Dus competitie, beker, play-offs, JC Schaal, Europacup, eventueel Wereldbeker en Europese supercup.
ik pas het anders wel aan als 'ie in de officiele lijst komt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Dus competitie, beker, play-offs, JC Schaal, Europacup, eventueel Wereldbeker en Europese supercup.
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
De uitslag zegt me ook niet zo heel veel. Wellicht is 0-8 zelfs nog wat laag, al lijkt het me een aardige verhouding.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lijkt me ook het meest logisch ja.
En ook weer niet te veel waarde hechten aan deze potjes he... het plezier op de trainingen geeft me meer vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |