quote:Op zondag 16 juli 2006 15:04 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Hulde, een vmbo'r die aan zelfreflectie doet. Leer je gebreken te accepteren, en je komt er ooit wel eens
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Als die post voor jou al onder de categorie 'dure woordjes' valt, dan is het met je vocabulaire wel erg treurig gesteld.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb er een hekel aan.
VMBO/MBO stumpers die Polo's dragen en hun kraag omhoog doen.. OMFG! Wat wil je nou dan? Dat is alleen weggelegd voor de elitaire bovenlaag van de maatschappij, mensen met een wetenschappelijke opleiding!
Dat komt omdat winkels Ralph, RW en Lacoste zou fokking goedkoop maken dat elke vieze teering paupert er kleding van kan kopen. ¤70,- is echt te goedkoop, daarmee lok je het ook gewoon uit, als winkel zijnde.
*ZUCHT* waar moet dit heen met de wereld...
P.S. én dan nog wat, je hoort met Lacoste je kraag niet omhoog te zetten, vieze toekomstige gemeentereinigingswerker!
Ik heb er ook flink m'n best op gedaan..quote:Op zondag 16 juli 2006 19:38 schreef ettertje het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n tekst vol vooroordelen.
Zal ik er dan ook maar een geven: HUILEBALK.![]()
zegt iemand met een vmbo diploma...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:42 schreef mrkanarie het volgende:
VMBO is over het algemeen idd kansloos paupervolk.
Ah gut, meneer voelt zich beter dan de rest.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:19 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb er een hekel aan.
VMBO/MBO stumpers die Polo's dragen en hun kraag omhoog doen.. OMFG! Wat wil je nou dan? Dat is alleen weggelegd voor de elitaire bovenlaag van de maatschappij, mensen met een wetenschappelijke opleiding!
Niet beter dan de rest. Leert u eens lezen! De hoger opgeleiden zijn beter dan de proletarische onderlaag. Dat is wat hij beweert.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:14 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ah gut, meneer voelt zich beter dan de rest.
Stakkerrrrrrr.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:04 schreef SuperwormJim het volgende:
mensen die per sé merkkleding dragen![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 04:18 schreef Teringjakkie het volgende:
Alleen de grootste kromme heide-autist draagt merk-kleding puur vanwege het merk/image ervan.
Vocabulaire?, get out with your stupid smart book words!quote:Op zondag 16 juli 2006 13:35 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]Als die post voor jou al onder de categorie 'dure woordjes' valt, dan is het met je vocabulaire wel erg treurig gesteld.
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:16 schreef Hansworst het volgende:
[..]
Niet beter dan de rest. Leert u eens lezen! De hoger opgeleiden zijn beter dan de proletarische onderlaag. Dat is wat hij beweert.
Ik ga bijvoorbeeld nooit een gesprek aan met een VMBO/MBO'er omdat dat weggegooide tijd is.
Gothics bestaan niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:00 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
gothics
anorexia-vrouwen
voor het huwelijk maagd blijven zodat het speciaal is voor de bruidegom-vrouwen
En wat zijn dan die gebreken? Het enige "gebrek" dat ze misschien hebben is dat minder goed kunnen leren. En of dat een gebrek is, sja dat moet je zelf bepalen. Het is echt niet zo dat vmbo-ers alleen over scooters praten, tmf kijken en weet ik veel wat. En als ze dat wel doen, wat dan nog? Als daar hun interesses liggen moeten ze toch zelf weten? Dat jij andere hobbies hebt wil niet zeggen dat je beter bentquote:Op zondag 16 juli 2006 15:04 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Hulde, een vmbo'r die aan zelfreflectie doet. Leer je gebreken te accepteren, en je komt er ooit wel eens
idd het rolmodel pauperquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
En dan van die Gohan kapsels erbij, met glanzende oorknopjes in en een gouden ketting om de nek.
En al die wijven dat leuk en lekker vinden
Zo lang je eruit ziet als Fat Joe ben je gangsta tooooog.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:52 schreef ikJur het volgende:
[..]
idd het rolmodel paupervaak zijn ze ook nog een beetje mollig met zo'n dikke speknek en luisteren ze naar van die foute kut hiphop/r&b
![]()
groot verschil is de sociale leefomgeving waar zeer veel criminaliteit heerst. ook de kinderen die ze ongetwijfeld (te vroeg) op de wereld zetten zitten met te jonge ouders die niet slim zijn en nauwelijks levenservaring hebben en toch een kind op moeten voeden. Dit kunnen ze uiteraard niet goed en brengen ze een potentieel vmbo-crimineeltje ter wereld.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:52 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
En wat zijn dan die gebreken? Het enige "gebrek" dat ze misschien hebben is dat minder goed kunnen leren. En of dat een gebrek is, sja dat moet je zelf bepalen. Het is echt niet zo dat vmbo-ers alleen over scooters praten, tmf kijken en weet ik veel wat. En als ze dat wel doen, wat dan nog? Als daar hun interesses liggen moeten ze toch zelf weten? Dat jij andere hobbies hebt wil niet zeggen dat je beter bent![]()
Waarom post je het dan??quote:Op maandag 17 juli 2006 00:14 schreef Misanthropist het volgende:
Kort door de bocht, zeer zwart wit en twee spiralen een andere kant op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |