abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39848931
Metroid Prime, Zelda, Oblivion, Half Life (2) zijn stuk voor stuk games die hoge ogen scoren bij zowel de reviews als de meeste gamers. Ik geef maar een aantal voorbeelden, maar er zijn er natuurlijk veel meer. Heb je wel eens een game gespeeld die door de wereld wordt bejubeld, terwijl jij 'm maar minnetjes vond? En waarom?

TS begint: Ik vond Metroid Prime maar een vervelend spelletje. Velen zien 't als de beste GC game, die mening kan ik helaas niet delen. Wat me het meest tegenstaat is de sfeer. Je bent namelijk werkelijk waar het enige goede wezen op de gehele planeet. In bijna elk spel van zulke proporties is er toch altijd wel iets of iemand die aan jouw kant staat. Hier niet, en dat geeft een haast ondraaglijk 'alleen op de wereld gevoel'. Dit wordt nog eens versterkt doordat je ontzettend veel kanten op kunt, terwijl er vaak maar één route de goede is. Zeker in de eerste helft van het spel heb ik soms uren rondgedwaalt op zoek naar de juiste plek. Het vervolg heb ik uit voorzorg maar nooit gekocht.
Even helemaal weg.
pi_39849491
Ik moet hier ook Metroid Prime zeggen. De sfeer vond ik dan wel weer erg goed, de omgevingen zagen er fantastisch uit en ook de controlls waren prima. Alleen het hele idee van ga daar die upgrade halen zodat je die deur doorkan waardoor je weer terug moet om weer die extra upgrade te halen omdat er weer een deur is waar je niet door kan trok me op een gegeven moment gewoon niet meer.
Qua Metroid Prime betreft had ik miss een wat lineairdere game meer gedigd.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 14:44:17 #3
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_39850550
Quake (don't shoot me!), de eerste deel trok me gewoon niet terwijl het grafisch mooier was dan Duke Nukem 3D. Ik vond het gewoon niet lekker spelen (de levels enzo) vergelijken met Duke 3D. Quake 2 sprak mij ook niet aan om een of andere manier. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de Unreal games leuker vond.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_39851270
De opvolgers van Unreal Tournament. Dus 2003 en daarna etc.

De originele was zo goed online. Ik speel het nu nog soms, en dan vooral op maps gemaakt door mods. De wapens waren super, en in de volgende delen verneukte ze er de meeste van. Net als de mannetjes met hun enorme pakken. Toen vond ik er geen drol meer aan.
pi_39858147
Ik deel de mening over Quake. Alhoewel technisch Quake ver bovenuit Duke3D kwam, beeldde Duke3D beter een spelwereld uit dan Quake. Quake 2 kon mij ook niet zo boeiend qua gameplay, wel toen ik eenmaal een 3DFX kaart had vond ik Quake 2 destijds zo verschrikkelijk prachtig. Quake 3 vond ik in het begin helemaal een suf spel, tot ik eenmaal online kon spelen, wat speelt Quake 3 nog steeds zo verschrikkelijk lekker.

Toen adventures minder uitkwamen werd voor mij het gamen ook minder. Ik bleef trouw hangen aan oude klassiekers en af en toe kwam er een spelletje langs die ik even speelde. Eerlijk gezegd was ik snel klaar met 3D shooters en speelde alleen nog maar Mario Party en Mario Kart op de N64. Pas toen DooM3 uitkwam ging ik weer meer achter de PC zitten, Half Life 2 vond ik ook een fijne game en nu Prey. In Prey voel je 3DRealms influence.
pi_39858321
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:10 schreef Guerra het volgende:

De originele was zo goed online. Ik speel het nu nog soms, en dan vooral op maps gemaakt door mods. De wapens waren super, en in de volgende delen verneukte ze er de meeste van. Net als de mannetjes met hun enorme pakken. Toen vond ik er geen drol meer aan.
Geheel mee eens!

Ik speel de orginele ook nog regelmatig... Een Deathmatch potje Instagib ben ik altijd wel voor in.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  zondag 16 juli 2006 @ 00:11:36 #7
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_39865449
Farcry, na een half uurtje had ik het wel gezien. Wel mooi. dat wel.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
  zondag 16 juli 2006 @ 01:14:38 #8
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_39866938
Final Fantasy X. Gaaf vechtsysteem, mooie graphics, maar een verschrikkelijk slechte maincharacter en een verhaal om van te janken zo beroerd (naja, verhaal, ik heb er geen verhaal in kunnen ontdekken, ik had het uitgespeeld en zat nog te wachten van "Nou, wanneer komt het verhaal op gang" ). En die serieusheid ook van het spel, verschrikkelijk. Enige scene die volgens mij grappig moest zijn waren dat jankertje Tidus (wat een irritant ventje, Anakin in Star Wars 3 was er niets bij) en Yuna die heel overdreven gingen lachen, en dat was zó beschamend om te zien. FFX-2 was dan veel leuker, dat was tenminste niet zo serieus.

Verder Pro evolution soccer. Elk spel waar je langer dan 10 minuten over moet doen om het te leren vind ik mislukt, ik heb er simpelweg de zin en het geduld niet meer voor, en dit is zo'n spel wat me te lang duurt. 9 pagina's met controls, wtf? En dan nog die knoppencombinaties die je moet uitvoeren voor sommige dingen. Nee, dit spel is echt totaal niet voor mij.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 16 juli 2006 @ 11:56:10 #9
111656 Poit
12-08-12
pi_39872138
quote:
Verder Pro evolution soccer. Elk spel waar je langer dan 10 minuten over moet doen om het te leren vind ik mislukt, ik heb er simpelweg de zin en het geduld niet meer voor, en dit is zo'n spel wat me te lang duurt. 9 pagina's met controls, wtf? En dan nog die knoppencombinaties die je moet uitvoeren voor sommige dingen. Nee, dit spel is echt totaal niet voor mij.
Met de basis controls ben je echt niet langer bezig dan met een game als Fifa. Heb je ooit wel eens een beat em up gespeeld? Zitten volgens mij nog wat meer combinaties op en die leer je ook niet allemaal uit je hoofd. De meeste moves leer je gewoon door het te spelen. Een spel wat ik echt helemaal niets vind is The Sims. Niet omdat het een slecht spel zou zijn maar puur omdat ik niet van Sim games hou. De eerste Sim City was prima, net als Theme Hospital. Verder vind ik die games juist te ingewikkeld worden doordat je echt met alles rekening moet houden. Dan met name de SimCity reeks.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  zondag 16 juli 2006 @ 12:20:57 #10
100496 H.Flick
Turn-based
pi_39872745
Metroid Prime vind ik inderdaad ook niks. Het hele spel bestond uit backtracken en eigenlijk kon het me geen minuut boeien.

Zelda: WW vond ik ook niet best, dat varen was gewoon vreseljk irritant.
pi_39872790
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 15:10 schreef Guerra het volgende:

2003 was bagger, maar 2004 was wat mij betreft een zeer prima online game. Heb alleen UT99 nooit op inet gespeeld... had toen nog 56k
Jupiler is goed
  zondag 16 juli 2006 @ 19:35:02 #12
67763 Girlhunter
doe wat je niet laten kunt...
pi_39883494
quote:
Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Metroid Prime vind ik inderdaad ook niks. Het hele spel bestond uit backtracken en eigenlijk kon het me geen minuut boeien.

Zelda: WW vond ik ook niet best, dat varen was gewoon vreseljk irritant.
Ik vond ze beide ook maar zo zo,maar de grootste teleurstelling voor mij was toch wel Gran Turismo 4,met z`n achterhaalde A.I..
  zondag 16 juli 2006 @ 19:37:46 #13
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_39883561
Om precies de zelfde reden Metroid Prime.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_39884827
Metroid Prime vond ik ook geen ene ruk aan, evenals de meeste andere games. Fifa en Trackmania Nations zijn de enige spellen die wel tof zijn
  zondag 16 juli 2006 @ 21:17:13 #15
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_39886093
Super smash bros (N64 en GC) kon/kan me echt niet boeien , was echt zonde van m'n geld.

Star Wars Galaxies had ik hele hoge verwachtingen van , maar het kon me niet boeien (ik had geen idee wat ik aan het doen was )
Ik ben inmiddels overleden
pi_39886282
Unreal Tournament 2003 idd. Voor mij blijft UT99 nog altijd de beste

Black & White deed me ook helemaal niks.
En The Sims. En vast nog een aantal die ik vergeet.
  zondag 16 juli 2006 @ 21:25:56 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39886304
Ninja Gaiden, ik moet er gewoon weinig van hebben. Kan er niks aan doen, demon
pi_39892630
Spelletjes noemen die niet jouw genre zijn voegt niet echt iets toe aan dit topic imho.
Zo kan ik ook wel allle FPS waarin supermensen/monsters/robots inzitten opnoemen, maar dat maakt ze in mijn ogen nog niet slecht in wat ze zijn

Ok, mijn toevoeging:
Battlefield 1942
Was het ruim een jaar aan het volgen en het zou het ultieme spel moeten worden met zoveel interactiviteit en realisme.
Nou het realisme was een flinke afknapper voor mij. In verhouding kon je ongeveer 60 km/u rennen en 30 kogels incasseren. Het heeft met multiplayer best wel wat pluspunten, maar het is gewoon een ordinair arcade spel, terwijl ik de indruk had gekregen dat het qua realisme nog beter zou moeten zijn dan Operation Flashpoint.
Autos en vliegtuigen besturen etc. Het was het allemaal gewoon net niet. Daarom was ik na een paar uur er al helemaal klaar mee
  maandag 17 juli 2006 @ 01:29:16 #19
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_39893656
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef zZaZz het volgende:
Spelletjes noemen die niet jouw genre zijn voegt niet echt iets toe aan dit topic imho.
Zo kan ik ook wel allle FPS waarin supermensen/monsters/robots inzitten opnoemen, maar dat maakt ze in mijn ogen nog niet slecht in wat ze zijn

Ok, mijn toevoeging:
Battlefield 1942
Was het ruim een jaar aan het volgen en het zou het ultieme spel moeten worden met zoveel interactiviteit en realisme.
Nou het realisme was een flinke afknapper voor mij. In verhouding kon je ongeveer 60 km/u rennen en 30 kogels incasseren. Het heeft met multiplayer best wel wat pluspunten, maar het is gewoon een ordinair arcade spel, terwijl ik de indruk had gekregen dat het qua realisme nog beter zou moeten zijn dan Operation Flashpoint.
Autos en vliegtuigen besturen etc. Het was het allemaal gewoon net niet. Daarom was ik na een paar uur er al helemaal klaar mee
klopt, battlefield is het toch net niet nee
Drugs are good mkay?
  Redactie Games maandag 17 juli 2006 @ 01:38:34 #20
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39893832
Black & White, dat spel heeft me nog niet eens een uur kunnen boeien.
En Half-Life II ook niet iets wat mij aantrekt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_39894548
Echt de opvolgers van UT, wat een crap was dat, nog geen 10 uur gespeeld en velen malen slechter dan het origineel!

Alle versies van C&C na deeltje c&c95, allemaal stuk voor stuk geen klap aan!
pi_39895287
Quake games zijn klote, UT 2003 en 2004 zijn ronduit kut, C&C Generals, Battlefield: Vietnam, FarCry vanaf het moment dat er in een keer een zooi aliens of wat ze ook in godsnaam zijn kwamen, Halo 2, Final Fantasy 8, Morrowind, Baten Kaitos, Animal Crossing, wat een hype rond die kutgame zeg , Pokemon Ruby/Sapphire, Banjo-Kazooie, Metroid en Doom 3.
pi_39898050
Metroid Prime, hetzelfde als bij TS. Iedereen vertelde me dat het zo'n geweldig mooi spel was en dat je die echt moest hebben, ik had mijn twijfels maar ben toch naar de winkel gesprint om de game te halen. Eenmaal in mijn gameqube viel hij vies tegen, vervelende besturing en de hele sfeer sprak me niet aan in de game. Gestopt na 20 min.
Zo niet.. dan toch!
pi_39898094
Metroid Prime en Metroid Prime 2 zijn samen met Paper Mario op de cube de beste games die ooit gemaakt zijn vind ik.
  maandag 17 juli 2006 @ 09:42:48 #25
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_39898143
quote:
Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef dikkedorus het volgende:
Farcry, na een half uurtje had ik het wel gezien. Wel mooi. dat wel.
Farcry idd.. Vaak liep ik in die gigantische omgevingen rond te dolen op zoek naar die ene deur of kleine doorgang om verder te kunnen, niet leuk.. en helemaal als die mutants erbij komen wordt het gewoon zo moeilijk, niet te doen.

Maar grafisch idd wel een erg mooi spel..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_39898216
Doom 3......de hele tijd in het donker door al die gangen lopen baggeren.... zwaar overrated.

Brothers in arms.....veel gehyped met revolutionair systeem om je troepen aan te voeren....is inderdaad leuk, maar het damage model is om te janken zo slecht...

F.E.A.R.....
quote:
Maar grafisch idd wel een erg mooi spel..
de opvolger van Far Cry, Crysis, belooft ook heel wat te worden......
Come get some!
-
pi_39898239
De nieuwe Tomb Raider, dat spel had ik in 10 uur uitgespeeld.. (wel niet 100% maja)
pi_39898333
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:48 schreef Ivo1986 het volgende:
De nieuwe Tomb Raider, dat spel had ik in 10 uur uitgespeeld.. (wel niet 100% maja)
Tenzij het een top game is dat gewoon erg leuk is om te spelen is vind ik 10 uur wel genoeg eigenlijk.
pi_39898389
quote:
Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef zZaZz het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar het zijn juist topgames omdat velen het leuke games vinden en als jij ze niet leuk vindt valt dat spel niet in jouw genre. Zo ook met jou voorbeeld van BF1942, dat is te arcade voor je dus het is niet jouw genre
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 17 juli 2006 @ 10:22:07 #30
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_39899030
* Far Cry: Ik vond er gewoon geen ruk aan. Weet niet waarom maar het boeide me gewoon niet.

* Doom 3: Suf spel, de meest voorspelbare en eentonige gameplay ooit in een FPS volgens mij, graphics vind ik niet mooi, té "plastic", speelt traag, alsof ik in een bad met gelatine rondren.

* Quake 4: Zelfde probleem als Doom 3.

* Call of Duty 2: Er zat geen sfeer in, het pakte me niet zoals CoD1 en CoD:OU dat deed.

* Half-Life 2: Ik had het idee dat ik gewoon een physics demo aan het spelen was. Ongeinspireerd leveldesign, oerdomme, steeds dezelfde vijanden en eentonige gameplay. En nee, de gravitygun vond ik niet boeiend.

* FEAR: Eng? Als je een mietje bent wel ja Innovatief? Max Payne had al bullettime. Mooie graphics? Geen idee, ik heb een 9800 non-pro en heb alle eye candy uitgezet omdat het anders een Powerpoint presentatie was.

* Halo (pc): God wat zag dat er waardeloos uit, en het speelde ook kut. Wat een duf spel zeg, dat het zo'n succes op de Xbox was kan ik nog steeds niet begrijpen.

Vreemd, omdat ik toch wel een behoorlijke FPS'er was, met Quake 1,2,3, UT99, Half-Life, Counterstrike etc. Misschien ben ik de FPS een beetje aan het ontstijgen, ik denk omdat het toch altijd weer hetzelfde is en er alleen op visueel gebied vooruitgang in zit (jaja, physics, dat ook nog dan) Momenteel speel ik alleen nog Guild Wars, en af en te een potje Age of Mythology. Daarnaast vooral op consoles, SotC, Soul Calibur 3, ICO, Silent Hill series.

[ Bericht 10% gewijzigd door Elegy op 17-07-2006 12:22:04 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 17 juli 2006 @ 10:31:06 #31
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_39899245
farcry was echt helemaal geweldig totdat de mutants kwamen en bijna onverslaanbaar leken.
Command & Conquer Zero Hour, echt hoge verwachtingen van. helaas was het drie keer niets.
black & white 2 was ook helemaal niets, kon me niet bekoren en snapte de vele positieve reviews ook niet echt.
From feudal serf to spender.
  maandag 17 juli 2006 @ 11:16:55 #32
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39900635
F.E.A.R. kantoortje in, groepje van 4 neerknallen waarvan je die AI ook al na 2 keer doorhad, kantoortje uit, gangetje door, kantoorje in, kantoortje uit, gangen met af en toe vijand, nog meer dezelfde gangen, AHHHH er komt een meisje langslopen en ik zou moeten schrikken omdat de lampen uitgaan en de muziek me dat "vertelt".
Nee, niet mijn ding. Als ik al schrok deed ik dat van m'n "eigen" schaduw.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39906057
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:55 schreef Tain het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg maar het zijn juist topgames omdat velen het leuke games vinden en als jij ze niet leuk vindt valt dat spel niet in jouw genre. Zo ook met jou voorbeeld van BF1942, dat is te arcade voor je dus het is niet jouw genre
BF1942 was een tegenvaller omdat ik er iets heel anders van verwacht had. Als ik van tevoren al wist dat een spel mij niet boeit, dan ga ik 'm niet in dit rijtje zetten. Dan wordt het namelijk een hele lange lijst:
Quake1: ik hou niet van monsters
Quake2: ik hou niet van monsters
Quake3: ik hou niet van monsters
Farcry: Ik hou niet van zombies, dus is t niet mijn spel
Fear,Halo,Doom 1 tot alle tournaments etc etc.

Voegt niet echt iets toe en maakt het topic in mijn optiek nou niet echt leuker en interessanter om te lezen.
pi_39913487
quote:
Op maandag 17 juli 2006 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Black & White, dat spel heeft me nog niet eens een uur kunnen boeien.
En Half-Life II ook niet iets wat mij aantrekt.
Dat had mss ook te maken met het feit dat je de tutorial niet kon skippen...
Als je het spel bijvoorbeeld opnieuw wilt spelen ben je ook al verplicht de tutorial te spelen...

Owjah, C&C vond ik zelf ook maar niks. Ik was begonnen met Red Alert multiplayer te spelen, toen ik een keer C&C wou spelen vond ik er geen zak aan.
pi_39913699
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:03 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Dat had mss ook te maken met het feit dat je de tutorial niet kon skippen...
Als je het spel bijvoorbeeld opnieuw wilt spelen ben je ook al verplicht de tutorial te spelen...

Owjah, C&C vond ik zelf ook maar niks. Ik was begonnen met Red Alert multiplayer te spelen, toen ik een keer C&C wou spelen vond ik er geen zak aan.
Toen je 11 was speelde je waarschijnlijk ook nog niet echt op je PC

Toen C&C uitkwam was het echt hét spel, wat fantastisch, andersom werkt het natuurlijk niet, hetzelfde als je nu HL1 gaat spelen nadat je HL2 uit hebt gespeeld, qua graphics that is!
pi_39913791
The Godfather, mijn god wat een over het paardje getilde commerciële game die het qua gameplay, graphics en verhaal aflegt tegen mafia dat inmiddels al 5 jaar geleden is uitgebracht ofzo.
pi_39913879
Ik vond The Sims 2 geen reet aan. Iedereen was lyrisch en dus heb ik het ook maar gekocht. Weggegooid geld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_39913980
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef McGilles het volgende:

[..]

Toen je 11 was speelde je waarschijnlijk ook nog niet echt op je PC

Toen C&C uitkwam was het echt hét spel, wat fantastisch, andersom werkt het natuurlijk niet, hetzelfde als je nu HL1 gaat spelen nadat je HL2 uit hebt gespeeld, qua graphics that is!
Ik was toen al grote fan van RTS games
Nu nog altijd, speel geregeld nog eens starcraft.
Toendertijd was het nog warcraft 2 en dan AOE, etc...

Maar ik heb me ook nooit in C&C verdiept, Red Alert was voor mij THE BOMB (multiplayer that is)
pi_39914026
Black and White
  Redactie Games maandag 17 juli 2006 @ 22:36:06 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39922166
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond The Sims 2 geen reet aan. Iedereen was lyrisch en dus heb ik het ook maar gekocht. Weggegooid geld
Hoezo, tis toch gewoon een poppenkast in een modern jasje, hoe kan dat nou niet leuk zijn?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 17 juli 2006 @ 22:47:53 #41
66083 Platina
78th Element
pi_39922610
Metroid Prime, Eternal Darkness en Black & White. Vreselijke kutspellen.
  maandag 17 juli 2006 @ 23:06:43 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_39923438
Helaas zijn de meest in het oog springende spellen al genoemd, Command en canquer 1 was alleen leuk door de FMV, daarna had je dat wel gezien, de volgende delen waren helemaal verschrikkelijk. Quake deed me niks (ging van Duke3D in een keer over op Unreal), en recenter vond ik FEAR en Doom3 vooral aardig, maar veel te eentoning. Op de Gamecube vond ik Paper Mario een tegenvaller. Niet super slecht, maar veel te veel van hetzelfde, en de levels gaan te langzaam.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 17 juli 2006 @ 23:07:32 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_39923477
Metroid Prime is als een hele goede wijn, die moet je eindeloos rondkeren in je mond. Wil je goedkope Lambrusco zuipen, dan zul je het inderdaad niet waarderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39923758
Alle FIFA spellen na 97....

HL 2 vond ik ook enigzins tegenvallen.... FEAR daarentegen heb ik in 1 ruk moeten uitspelen vanwege de enorme kick die ik van het spel kreeg.

Red Faction vond ik ook zeer zonde van me zuurverdiende centjes....
pi_39924049
Final Fantasy 7. Mijn god, wat vond ik dát een slecht spel.
Het heeft me wel drie dingen geleerd, dus helemaal nutteloos was die aanschaf niet:
1. Ga nooit meer blindelings af op de mening van een ander.
2. Het is mogelijk om tijdens het spelen van een game al zittend in je stoel in slaap te vallen.
3. In een echt gevecht wacht je tegenstander niet netjes op zijn beurt.
pi_39924209
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Final Fantasy 7. Mijn god, wat vond ik dát een slecht spel.
Het heeft me wel drie dingen geleerd, dus helemaal nutteloos was die aanschaf niet:
2. Het is mogelijk om tijdens het spelen van een game al zittend in je stoel in slaap te vallen.
3. In een echt gevecht wacht je tegenstander niet netjes op zijn beurt.
I second that
pi_39925161
Top Spin
Houd van een lijntje.
pi_39925777
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Als iedereen dat nou even zou leren zou het ook nog eens een berg nuttelose relpies weg laten

Ik vind verder weinig spellen die ik haal nutteloos of stom. Ik ga dan ook niet af op de commerciele koopkracht die erachter ligt dus een topgame beschouw ik ook gewoon als normale game. Daardoor kan ik geen topgames kut vinden Er zijn geen topgames. Alleen top reclame campagnes.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 18 juli 2006 @ 03:36:59 #49
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_39929462
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Top Spin
Hehe, een van mijn favo spellen

GTA 2 zeer grote teleurstelling na deel 1.
Oblivion zeer mooi, zeer uitgebreid en een storyline die kut is. Jammer aangezien het mij daar vooral om te doen is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_39929622
Gokje: Duke Nukem Forever zegt men over 3 jaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')