Geheel mee eens!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:10 schreef Guerra het volgende:
De opvolgers van Unreal Tournament. Dus 2003 en daarna etc.
De originele was zo goed online. Ik speel het nu nog soms, en dan vooral op maps gemaakt door mods. De wapens waren super, en in de volgende delen verneukte ze er de meeste van. Net als de mannetjes met hun enorme pakken. Toen vond ik er geen drol meer aan.
Met de basis controls ben je echt niet langer bezig dan met een game als Fifa. Heb je ooit wel eens een beat em up gespeeld? Zitten volgens mij nog wat meer combinaties op en die leer je ook niet allemaal uit je hoofd. De meeste moves leer je gewoon door het te spelen. Een spel wat ik echt helemaal niets vind is The Sims. Niet omdat het een slecht spel zou zijn maar puur omdat ik niet van Sim games hou. De eerste Sim City was prima, net als Theme Hospital. Verder vind ik die games juist te ingewikkeld worden doordat je echt met alles rekening moet houden. Dan met name de SimCity reeks.quote:Verder Pro evolution soccer. Elk spel waar je langer dan 10 minuten over moet doen om het te leren vind ik mislukt, ik heb er simpelweg de zin en het geduld niet meer voor, en dit is zo'n spel wat me te lang duurt. 9 pagina's met controls, wtf? En dan nog die knoppencombinaties die je moet uitvoeren voor sommige dingen. Nee, dit spel is echt totaal niet voor mij.
2003 was bagger, maar 2004 was wat mij betreft een zeer prima online game. Heb alleen UT99 nooit op inet gespeeld... had toen nog 56kquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:10 schreef Guerra het volgende:
De opvolgers van Unreal Tournament. Dus 2003 en daarna etc.
De originele was zo goed online. Ik speel het nu nog soms, en dan vooral op maps gemaakt door mods. De wapens waren super, en in de volgende delen verneukte ze er de meeste van. Net als de mannetjes met hun enorme pakken. Toen vond ik er geen drol meer aan.
Ik vond ze beide ook maar zo zo,maar de grootste teleurstelling voor mij was toch wel Gran Turismo 4,met z`n achterhaalde A.I..quote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Metroid Prime vind ik inderdaad ook niks. Het hele spel bestond uit backtracken en eigenlijk kon het me geen minuut boeien.
Zelda: WW vond ik ook niet best, dat varen was gewoon vreseljk irritant.
klopt, battlefield is het toch net niet neequote:Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef zZaZz het volgende:
Spelletjes noemen die niet jouw genre zijn voegt niet echt iets toe aan dit topic imho.
Zo kan ik ook wel allle FPS waarin supermensen/monsters/robots inzitten opnoemen, maar dat maakt ze in mijn ogen nog niet slecht in wat ze zijn
Ok, mijn toevoeging:
Battlefield 1942
Was het ruim een jaar aan het volgen en het zou het ultieme spel moeten worden met zoveel interactiviteit en realisme.
Nou het realisme was een flinke afknapper voor mij. In verhouding kon je ongeveer 60 km/u rennen en 30 kogels incasseren. Het heeft met multiplayer best wel wat pluspunten, maar het is gewoon een ordinair arcade spel, terwijl ik de indruk had gekregen dat het qua realisme nog beter zou moeten zijn dan Operation Flashpoint.
Autos en vliegtuigen besturen etc. Het was het allemaal gewoon net niet. Daarom was ik na een paar uur er al helemaal klaar mee
Farcry idd.. Vaak liep ik in die gigantische omgevingen rond te dolen op zoek naar die ene deur of kleine doorgang om verder te kunnen, niet leuk..quote:Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef dikkedorus het volgende:
Farcry, na een half uurtje had ik het wel gezien. Wel mooi. dat wel.
de opvolger van Far Cry, Crysis, belooft ook heel wat te worden......quote:Maar grafisch idd wel een erg mooi spel..
Tenzij het een top game is dat gewoon erg leuk is om te spelen is vind ik 10 uur wel genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:48 schreef Ivo1986 het volgende:
De nieuwe Tomb Raider, dat spel had ik in 10 uur uitgespeeld.. (wel niet 100% maja)
Sorry dat ik het zeg maar het zijn juist topgames omdat velen het leuke games vinden en als jij ze niet leuk vindt valt dat spel niet in jouw genre. Zo ook met jou voorbeeld van BF1942, dat is te arcade voor je dus het is niet jouw genrequote:Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef zZaZz het volgende:
Spelletjes noemen die niet jouw genre zijn voegt niet echt iets toe aan dit topic imho.
Zo kan ik ook wel allle FPS waarin supermensen/monsters/robots inzitten opnoemen, maar dat maakt ze in mijn ogen nog niet slecht in wat ze zijn
BF1942 was een tegenvaller omdat ik er iets heel anders van verwacht had. Als ik van tevoren al wist dat een spel mij niet boeit, dan ga ik 'm niet in dit rijtje zetten. Dan wordt het namelijk een hele lange lijst:quote:Op maandag 17 juli 2006 09:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar het zijn juist topgames omdat velen het leuke games vinden en als jij ze niet leuk vindt valt dat spel niet in jouw genre. Zo ook met jou voorbeeld van BF1942, dat is te arcade voor je dus het is niet jouw genre
Dat had mss ook te maken met het feit dat je de tutorial niet kon skippen...quote:Op maandag 17 juli 2006 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Black & White, dat spel heeft me nog niet eens een uur kunnen boeien.
En Half-Life II ook niet iets wat mij aantrekt.
Toen je 11 was speelde je waarschijnlijk ook nog niet echt op je PCquote:Op maandag 17 juli 2006 18:03 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat had mss ook te maken met het feit dat je de tutorial niet kon skippen...
Als je het spel bijvoorbeeld opnieuw wilt spelen ben je ook al verplicht de tutorial te spelen...
Owjah, C&C vond ik zelf ook maar niks. Ik was begonnen met Red Alert multiplayer te spelen, toen ik een keer C&C wou spelen vond ik er geen zak aan.
Ik was toen al grote fan van RTS gamesquote:Op maandag 17 juli 2006 18:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toen je 11 was speelde je waarschijnlijk ook nog niet echt op je PC
Toen C&C uitkwam was het echt hét spel, wat fantastisch, andersom werkt het natuurlijk niet, hetzelfde als je nu HL1 gaat spelen nadat je HL2 uit hebt gespeeld, qua graphics that is!
Hoezo, tis toch gewoon een poppenkast in een modern jasje, hoe kan dat nou niet leuk zijn?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond The Sims 2 geen reet aan. Iedereen was lyrisch en dus heb ik het ook maar gekocht. Weggegooid geld![]()
I second thatquote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Final Fantasy 7. Mijn god, wat vond ik dát een slecht spel.
Het heeft me wel drie dingen geleerd, dus helemaal nutteloos was die aanschaf niet:
1. Ga nooit meer blindelings af op de mening van een ander.
2. Het is mogelijk om tijdens het spelen van een game al zittend in je stoel in slaap te vallen.
3. In een echt gevecht wacht je tegenstander niet netjes op zijn beurt.
Als iedereen dat nou even zou leren zou het ook nog eens een berg nuttelose relpies weg latenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:19 schreef Croupouque het volgende:
1. Ga nooit meer blindelings af op de mening van een ander.
Hehe, een van mijn favo spellenquote:Op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Top Spin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |