Geheel mee eens!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:10 schreef Guerra het volgende:
De opvolgers van Unreal Tournament. Dus 2003 en daarna etc.
De originele was zo goed online. Ik speel het nu nog soms, en dan vooral op maps gemaakt door mods. De wapens waren super, en in de volgende delen verneukte ze er de meeste van. Net als de mannetjes met hun enorme pakken. Toen vond ik er geen drol meer aan.
Met de basis controls ben je echt niet langer bezig dan met een game als Fifa. Heb je ooit wel eens een beat em up gespeeld? Zitten volgens mij nog wat meer combinaties op en die leer je ook niet allemaal uit je hoofd. De meeste moves leer je gewoon door het te spelen. Een spel wat ik echt helemaal niets vind is The Sims. Niet omdat het een slecht spel zou zijn maar puur omdat ik niet van Sim games hou. De eerste Sim City was prima, net als Theme Hospital. Verder vind ik die games juist te ingewikkeld worden doordat je echt met alles rekening moet houden. Dan met name de SimCity reeks.quote:Verder Pro evolution soccer. Elk spel waar je langer dan 10 minuten over moet doen om het te leren vind ik mislukt, ik heb er simpelweg de zin en het geduld niet meer voor, en dit is zo'n spel wat me te lang duurt. 9 pagina's met controls, wtf? En dan nog die knoppencombinaties die je moet uitvoeren voor sommige dingen. Nee, dit spel is echt totaal niet voor mij.
2003 was bagger, maar 2004 was wat mij betreft een zeer prima online game. Heb alleen UT99 nooit op inet gespeeld... had toen nog 56kquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:10 schreef Guerra het volgende:
De opvolgers van Unreal Tournament. Dus 2003 en daarna etc.
De originele was zo goed online. Ik speel het nu nog soms, en dan vooral op maps gemaakt door mods. De wapens waren super, en in de volgende delen verneukte ze er de meeste van. Net als de mannetjes met hun enorme pakken. Toen vond ik er geen drol meer aan.
Ik vond ze beide ook maar zo zo,maar de grootste teleurstelling voor mij was toch wel Gran Turismo 4,met z`n achterhaalde A.I..quote:Op zondag 16 juli 2006 12:20 schreef H.Flick het volgende:
Metroid Prime vind ik inderdaad ook niks. Het hele spel bestond uit backtracken en eigenlijk kon het me geen minuut boeien.
Zelda: WW vond ik ook niet best, dat varen was gewoon vreseljk irritant.
klopt, battlefield is het toch net niet neequote:Op maandag 17 juli 2006 00:48 schreef zZaZz het volgende:
Spelletjes noemen die niet jouw genre zijn voegt niet echt iets toe aan dit topic imho.
Zo kan ik ook wel allle FPS waarin supermensen/monsters/robots inzitten opnoemen, maar dat maakt ze in mijn ogen nog niet slecht in wat ze zijn
Ok, mijn toevoeging:
Battlefield 1942
Was het ruim een jaar aan het volgen en het zou het ultieme spel moeten worden met zoveel interactiviteit en realisme.
Nou het realisme was een flinke afknapper voor mij. In verhouding kon je ongeveer 60 km/u rennen en 30 kogels incasseren. Het heeft met multiplayer best wel wat pluspunten, maar het is gewoon een ordinair arcade spel, terwijl ik de indruk had gekregen dat het qua realisme nog beter zou moeten zijn dan Operation Flashpoint.
Autos en vliegtuigen besturen etc. Het was het allemaal gewoon net niet. Daarom was ik na een paar uur er al helemaal klaar mee
Farcry idd.. Vaak liep ik in die gigantische omgevingen rond te dolen op zoek naar die ene deur of kleine doorgang om verder te kunnen, niet leuk..quote:Op zondag 16 juli 2006 00:11 schreef dikkedorus het volgende:
Farcry, na een half uurtje had ik het wel gezien. Wel mooi. dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |