Ik ookquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:10 schreef Rekkie het volgende:
Damn ik ken Drew gewoon.....
Kwam regelmatig bij mijn Oom en Tante over de vloer... woonde in hetzelfde hofje...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ookGoede leraar
Waar ken je m van dan?
Hehe, zeer rustige vent is het.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kwam regelmatig bij mijn Oom en Tante over de vloer... woonde in hetzelfde hofje...
Woont je oma in Angelslo?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn oma woont daar heel dichtbij, wordt het echt wat dan kan ik er wel eens langsgaan als ze spelen.
Ik zou het echt mooi vinden als ze het halen... zou goed voor Emmen zijnquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Hehe, zeer rustige vent is het.
Ik lees trouwens net dat ze komend seizoen al gelijk beginnen in de promotieklasse. Schijnbaar zullen ze dat geen probleem vinden, anders hebben ze het niet over Eredvisie 2007/2008..
Ja, daar moest ik ook meteen aan denken bij het horen van "Eagles". Is er een speciale reden dat er voor die naam is gekozen, of bestaat die naam al heel lang?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
De echte Eagles zijn die van Go Ahead. Thnx to Barry Hughes.
Ik zal m woensdag maar eens vragen. Ik snap ook niet echt waarom die naam.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook meteen aan denken bij het horen van "Eagles". Is er een speciale reden dat er voor die naam is gekozen, of bestaat die naam al heel lang?
*Nostalgie...... mijn oude krantenwijk en oude dienstronde bij de postquote:Op zondag 16 juli 2006 01:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aan de Angelsoerdijk, zo'n ouderencomplex.
Maar jij bent dan ook een Klazienaveenerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:11 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken hem niet
Maar goed, ik wil ook nog niet dood gezien worden op KDC/Carmel College
'We' hebben nog een jaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:16 schreef Catch22- het volgende:
beetje krappe selectie, 7 man?
Maar Den Bosch niet hoor, Eiffeltowers gewoon voor het 2e jaar kampioen!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef pekel het volgende:
[..]
En Groningen begint langzamerhand te zweten..
quote:22-05-2007
The Emmen Eagles were not granted a position in any of the national competitions by the NBB. The only possible opportunity to play in 2007 would be in the first division of the Rayon North competition. The Eagles organization is now in talks with the NBB about a position in this league. Because of this, the roster for the Eagles in 2007 will be altered. A new roster will consist of local players and, possibly, one ore two American players. The Eagles are now the reserve team for the promotion league which means that if any of the teams currently in the league are forced to drop out, the Eagles would have the option to replace them. A final decision on this will be made mid June, 2007.
Heb hem een tijdje als docent gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:46 schreef don-diablo het volgende:
Euj hij geeft les op mijn school??volgens mij moet ik weer wat vaker langs de HD
Den Bosch heeft zeker een redelijke basketbal ploegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:57 schreef MaxMark het volgende:
Heb je hem ook weer.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Den Bosch heeft zeker een redelijke basketbal ploeg
neuh.. zoveel volg ik basketbal nie en emmen eagles zijn een stuk interessanterquote:
Is er een beetje een sfeertje dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:21 schreef JDx het volgende:
Ik ben elke wedstrijd nog geweest. Vind 't best mooi!
En vanaf 26 jaar ben je oud manquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:10 schreef JDx het volgende:
Je kent er wat mensen uit?
En jah sfeertje is wel gezellig, maar veel jonge kids en veel ouwe lui, ik zit er als enige met groepje van 18-25 jaar.
Doe eens een bron, want op regionale sites en google kan ik zo niets vinden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:59 schreef JDx het volgende:
Dat zeg ik niet tussen de 25 en 35 zit er bijna niemand wel weer veel van 40+.
Maar goed, na die regel van minder amerikanen en alles is de lol dr wel voor een deel af.
Stond in de metro of spits afgelopen vrijdag of maandag, geloof ik. Stond ook nog een foto bij van hun auto die bovenop de vangrail was geparkeerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:02 schreef don-diablo het volgende:
heb ik helemaal nix over gehoord eig..![]()
Ik zocht al op de website van metro, maar dan moet je je aanmeldenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef Rekkie het volgende:
http://spbe.web-log.nl/spbe/2007/10/speler_en_train.html
Mensen, doe eens zoeken!
Dat was de auto van de trainer.... en die is gelukkig stevig genoeg.
Licht gewond, alleen voor de zekerheid naar het ziekenhuis
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zocht al op de website van metro, maar dan moet je je aanmelden
Die site kan mooier. Maar goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef bmagic het volgende:
hey mensjes
ik vond dit forum door google en d8 kom laat effe wat van me horen
ik ben Boris en hou die website van Emmen eagles bij.
heb je vrage of tips (over de website) vraag t effe gerust
Goedkope flash-introotjes: Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef bmagic het volgende:
hey mensjes
ik vond dit forum door google en d8 kom laat effe wat van me horen
ik ben Boris en hou die website van Emmen eagles bij.
heb je vrage of tips (over de website) vraag t effe gerust
En gooi dat muziekje er per direct af. Afknapper.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:38 schreef bmagic het volgende:
whahah inderdaat over dat ere defisie.... nou nog effe niet!!
ik vond trouwens die tsjech wel shit goed!!!! hij is zkr een aanwinst
en afgelope zaterdag wel het mooiste team spel met die amirikane vond ik t alleen maar ego...
ohja en dan de site:P drew (trainer) wou eerst simple dus wat krijg je dan... dit:P
maar inderdaat alles kan veel mooier en beter dat weet ik ook (en dat kan ik ook)
Zeg ook even dat hij nog wat aan z'n Nederlands moet werken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:02 schreef pekel het volgende:
[..]
En gooi dat muziekje er per direct af. Afknapper.
Ohjaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:49 schreef Rekkie het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de Emmen Eagels? Ik kan er maar weinig van terug vinden.
Is volgens mij opgeheven omdat er teveel Amerikanen in een team zaten. Paar jongens spelen voor de Mustangs voor zover ik weet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:49 schreef Rekkie het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de Emmen Eagels? Ik kan er maar weinig van terug vinden.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:27 schreef Zwansen het volgende:
Profsport in Emmen.
FC Emmen moet zich ook dood en doodschamen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |