En vanaf 26 jaar ben je oud manquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:10 schreef JDx het volgende:
Je kent er wat mensen uit?
En jah sfeertje is wel gezellig, maar veel jonge kids en veel ouwe lui, ik zit er als enige met groepje van 18-25 jaar.
Doe eens een bron, want op regionale sites en google kan ik zo niets vinden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:59 schreef JDx het volgende:
Dat zeg ik niet tussen de 25 en 35 zit er bijna niemand wel weer veel van 40+.
Maar goed, na die regel van minder amerikanen en alles is de lol dr wel voor een deel af.
Stond in de metro of spits afgelopen vrijdag of maandag, geloof ik. Stond ook nog een foto bij van hun auto die bovenop de vangrail was geparkeerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:02 schreef don-diablo het volgende:
heb ik helemaal nix over gehoord eig..![]()
Ik zocht al op de website van metro, maar dan moet je je aanmeldenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:06 schreef Rekkie het volgende:
http://spbe.web-log.nl/spbe/2007/10/speler_en_train.html
Mensen, doe eens zoeken!
Dat was de auto van de trainer.... en die is gelukkig stevig genoeg.
Licht gewond, alleen voor de zekerheid naar het ziekenhuis
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zocht al op de website van metro, maar dan moet je je aanmelden
Die site kan mooier. Maar goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef bmagic het volgende:
hey mensjes
ik vond dit forum door google en d8 kom laat effe wat van me horen
ik ben Boris en hou die website van Emmen eagles bij.
heb je vrage of tips (over de website) vraag t effe gerust
Goedkope flash-introotjes: Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:46 schreef bmagic het volgende:
hey mensjes
ik vond dit forum door google en d8 kom laat effe wat van me horen
ik ben Boris en hou die website van Emmen eagles bij.
heb je vrage of tips (over de website) vraag t effe gerust
En gooi dat muziekje er per direct af. Afknapper.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:38 schreef bmagic het volgende:
whahah inderdaat over dat ere defisie.... nou nog effe niet!!
ik vond trouwens die tsjech wel shit goed!!!! hij is zkr een aanwinst
en afgelope zaterdag wel het mooiste team spel met die amirikane vond ik t alleen maar ego...
ohja en dan de site:P drew (trainer) wou eerst simple dus wat krijg je dan... dit:P
maar inderdaat alles kan veel mooier en beter dat weet ik ook (en dat kan ik ook)
Zeg ook even dat hij nog wat aan z'n Nederlands moet werken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:02 schreef pekel het volgende:
[..]
En gooi dat muziekje er per direct af. Afknapper.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |