abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39899774
http://www.emmeneagles.com/ ook in de OP, of wachten tot er een fatsoenlijke site is?
pi_40233148
Ik kom zeker kijken als dit door gaat...
pi_40235491
Emmen Eagles zal waarschijnlijk gekozen zijn vanwege de Alliteratie of hoe dat ook heet... begin letters... dat klinkt lekkerder...

Emmen Elephants zou beter passen, alleen zie ik een Elephant nog niet echt stoer basketballen
pi_40235541
Die dude, mr. Henderson kwam op mijn vorige werk altijd auto's huren, hij verdient wel goed volgens mij, erg aardige vent, hij deed trouwens alles op zijn mountainbike'je, toen zijn sleutel afbrak wist hij opvallend goed hoe hij alsnog de fiets mee kreeg
pi_40298313
Iedereen kent Henderson

En idd, hij kwam altijd op de mountainbike naar school.
Hoi.
pi_40298361
Ik ken hem niet
Maar goed, ik wil ook nog niet dood gezien worden op KDC/Carmel College
pi_40298408
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:11 schreef MaxMark het volgende:
Ik ken hem niet
Maar goed, ik wil ook nog niet dood gezien worden op KDC/Carmel College
Maar jij bent dan ook een Klazienaveener

Trouwens, nog wat nieuws rond de Emmen Eagles? Of is iedereen op vakantie?
Hoi.
pi_40318753
Heb nog wat rond gevraagd, er is best veel animo voor (publiek dan!!!)
pi_40319550
Vanmiddag zijn Henderson en Pinas in Emmen-centrum, met wat activiteiten. .
Hoi.
pi_40699911
Emmeneagles.com is vernieuwd! Ziet er aardig uit.
Hoi.
pi_40705486
Site ziet er wel wat beter uit, maar nog wel een aantal schoonheidsfoutjes.
Oerlelijke foto's die op de home-pagina afwisselen en foto's van 450 x 330 die toch nog 750kb zijn
pi_40764950
Henderson nu op Radio Emmen. Hij is wel vooruit gegaan met z'n Nederlands. .
Hoi.
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 02:16:27 #38
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_40818776
beetje krappe selectie, 7 man?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_40824737
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 02:16 schreef Catch22- het volgende:
beetje krappe selectie, 7 man?
'We' hebben nog een jaar.
Hoi.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 18:26:52 #40
155238 Goas
Valencia! Lekker feesten, lekk
pi_40910239
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:27 schreef pekel het volgende:

[..]

En Groningen begint langzamerhand te zweten..
Maar Den Bosch niet hoor, Eiffeltowers gewoon voor het 2e jaar kampioen!
No Tommy, there's a gun in your trousers. What is a gun doing in your trousers?
It's for protection.
Protection from what, the Germans? The war ended fifty years ago. Err what's to stop it blowing your balls off every time you sit down?
pi_42839653
Kickje .

Toch raar en tof om te zien dat je zo ineens uit het niets een eredivisieclub kunt starten .
pi_50156024
He mensen!

Hoe zit het hiermee?

Niet toegelaten tot de eredivisie toch? Of?
pi_50156184
quote:
22-05-2007

The Emmen Eagles were not granted a position in any of the national competitions by the NBB. The only possible opportunity to play in 2007 would be in the first division of the Rayon North competition. The Eagles organization is now in talks with the NBB about a position in this league. Because of this, the roster for the Eagles in 2007 will be altered. A new roster will consist of local players and, possibly, one ore two American players. The Eagles are now the reserve team for the promotion league which means that if any of the teams currently in the league are forced to drop out, the Eagles would have the option to replace them. A final decision on this will be made mid June, 2007.
Hoi.
pi_50156800
pi_50156945
Jah best klote, maar goed, misschien volgend jaar?
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:23:30 #46
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50168220
Ik heb dr wel vertrouwen in dat het goed komt enne Jerice Crouch heeft gewoon voor Syracuse gespeeld en das zeker heul nie slecht
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_50194525
ik ga zeker een x kijken

TVP
pi_52173477
Drew F. Henderson heeft een ideaal: topbasketbal in Emmen. De oud-speler van onder meer Donar dacht dat dit jaar al te kunnen realiseren, maar de basketbalbond (NBB) heeft de Amerikaan een langzamer tempo voorgeschreven. Hendersons nieuwe club Emmen Eagles is welkom, maar moet wel onderaan de ladder beginnen, in de rayonklasse.

Voor Henderson, in Emmen werkzaam als docent Engels en economie aan de Hogeschool Drenthe, een tegenvaller maar zeker geen reden om dan ook meteen de handdoek te gooien. Integendeel zelfs, zijn drive is alleen maar toegenomen. Ooit zal in Emmen eredivisiebasketbal te zien zijn. Misschien al wel volgend jaar, maar anders toch zeker over twee jaar. Henderson: "Ik weet inmiddels hoe het gaat in Nederland. Men kijkt niet naar potentie, maar naar de regels."

Dat er in de Drentse zuidoosthoek basketbalpotentie zit, is volgens hem buiten kijf. "Er loopt hier in de regio genoeg talent rond. En verder hebben we alle mogelijke medewerking van de gemeente. Wethouder Evenhuis is bijzonder enthousiast over onze plannen. We hebben ook al een hoofdsponsor, maar die steekt er pas geld in als we op het hoogste niveau spelen. Ach, zo erg is het nu ook weer niet. We hebben nu alle tijd om onze organisatie goed neer te zetten."

Vooralsnog heeft die veel weg van een familiebedrijfje. Henderson heeft zichzelf de titel van Team President toegeeigend en is ook hoofdcoach. Zijn vrouw Janka bewaakt de kas en Gerrit Milvin doet het secretariaat van de Eagles. De spelersgroep is bijna compleet, het wachten is nog op twee (low budget) Amerikanen. Die, gevoegd bij wat er al op papier staat, zal een nauwelijks te overwinnen horde zijn voor de rayonklassers. Er moet alleen nog even voor gespeeld worden, maar het moet wel heel gek lopen wil Emmen Eagles geen kampioen worden.

Henderson heeft, zegt hij stellig, voor dit niveau een prima ploeg. In Gert van Dam, lid van het Nederlands politieteam, heeft hij een geschikte pointguard gevonden. Alle spelers zijn gerekruteerd uit Emmen en omstreken, inclusief twee ter plekke studerende Angolese tweelingbroers.

Henderson denkt een team te kunnen presenteren dat meteen de harten van de Emmer sportliefhebbers zal stelen. Met dank aan Evenhuis wordt sporthal Angelslo de thuishaven. Henderson: "Dat is direct al een toplocatie, daar kunnen we ons publiek en sponsors optimaal ontvangen. Ook al moeten we het eerst in de rayonklasse doen, ik verwacht bij onze thuiswedstrijd toch wel zo'n drie- tot vierhonderd toeschouwers. Per wedstrijd dus he."

Zes spelers vastgelegd
In zijn rol als coach heeft Drew Henderson inmiddels zes spelers vastgelegd. Het zijn de Ghanese center Auric Ayree (1.95), Frederik Westra (center, 2.05), Mike Oude Sogtoen (forward, 2.00), Gert van Dam (pointguard, 1.76) en de Angolese tweeling Alexander Luis en Paulo Luis Texeira (forwards van 1.93). Van de vier nog te halen spelers zullen er zeker twee van Amerikaanse origine zijn.

Premiere op 22 september
De premiere van Emmen Eagles is op zaterdag 22 september (18.00 uur). De tegenstander is dan het Asser BV Assist. Een maand eerder, op 26 augustus, zal Emmen Eagles zich presenteren tijdens het altijd druk bezochte Four Colour Festival, dat Henderson aangrijpt voor de open dag van de nieuwe club. "Dat gebeurt midden in het centrum, op een betere plek kun je je niet voorstellen aan het publiek."

Paspoort
Naam: Drew Henderson
Leeftijd: 37
Nationaliteit: Amerikaanse
Beroep: Docent Hogeschool Drenthe
Sportieve staat van dienst: 2001-2002 CAB Madeira (Portugal), 2000-2001 Landstede Hammers (Zwolle), 2000-2001 Askatuak (Spanje), 1999-2000 Brother Gent (België), 1998-1999 Image Center (Werkendam), 1995-1997 ***Drenthe (Assen), 1994-1995 Finland, 1993-1994 RZG Donar, College: Fairfield (USA).
Bron: DvhN

22 september die ***-Assenaren afmaken
Hoi.
pi_52173661
Mij benieuwen of ze het echt gaan halen binnen een/twee jaar..
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:46:00 #50
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52173782
Euj hij geeft les op mijn school?? volgens mij moet ik weer wat vaker langs de HD
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')