quote:Op zondag 09 juli 2006 11:27 schreef baka het volgende:
over eht algemeen is rijden op een circuit veiliger dan opnebare weg (ring is twijfel gevalletje)
geen tegenliggers, troep op de weg, tragere verkeersdeelnemers e.d.
de oorzaak van de crash is nog steeds vaag. op de ring ga ik nooit echt voluit, en ook in deze bocht had ik nooit het idee dat er een probleem was. het ene moment reed ik, alles onder controle, het volgende moment stuiterde ik en schoot er door me heen "fuck ik ben op mijn bek gegaan".
ik ging de bocht in met ong 120 in zijn 2 geloof ik, en aan het einde van de bocht maakte ik een highsider. duidelijk aan de achterband te zien. maar ik had niet het idee dat ik erg veel gas gaf. misschien toch wat glads geraakt, of mss toch mijn eigen fout, ik weet het niet...
TL is natuurlijk wel highside gevoelig.
Volgens mij zijn het superbanden, maar om daar meer over te kunnen zeggen, moet ik eerst wat meer rijden. Ik heb tot nu toe zeker het gevoel dat MPP's veel lekkerder rijden dan de Pilot Roads die ik er onder had liggen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
Maar het zijn best gekke bandjes, lopen heel erg taps toe, zelfs in vergelijking met mijn oude Supercorsa's.
Misschien ga ik morgen even testen, zal wel vreemd rijden.In de goede zin van het woord.
![]()
Val in de bocht syndroom, in het begin, maar daar ben ik zelf niet zo bang voor.![]()
Lees het wel eens@MF..
En dan met de siliconenlaag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij zijn het superbanden, maar om daar meer over te kunnen zeggen, moet ik eerst wat meer rijden. Ik heb tot nu toe zeker het gevoel dat MPP's veel lekkerder rijden dan de Pilot Roads die ik er onder had liggen.
Die kneus nam gewoon de buitenkant van de mini-caroussel, een domme keuze omdat daar het meeste vuil ligt. Had alleen geen zin om dat op MF tegen 'm te zeggen. Stiekem weet ie 't zelf ook welquote:
Shit, heb je pics van die bocht? Google Earth?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Die kneus nam gewoon de buitenkant van de mini-caroussel, een domme keuze omdat daar het meeste vuil ligt. Had alleen geen zin om dat op MF tegen 'm te zeggen. Stiekem weet ie 't zelf ook wel
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shit, heb je pics van die bocht? Google Earth?![]()
Tja, de TL houdt inderdaad niet van hobbels.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:53 schreef hicham het volgende:
Naja, baka had zelf al gepost dat de TL die betonplaten niks vindt. Toch moet je in je achterhoofd houden dat er niet veel mensen over de buitenkant rijden en dat alles daar blijft liggen
Dat is de enige manier waarop ie kan winnenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Enne fullie ga je nou een vol vermogen 750 met een 25kw 400 vergelijken
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop ie kan winnen
Netzoals het voor de rest van de Fok!MC de enige manier was om van pimber en ik te kunnen winnen![]()
Toen ze erachter kwamen dat dat alleen voor de rechte stukken gold hebben ze een nieuw motto voor in de OP verzonnen als disclaimer voor hun belabberde rijkwaliteiten: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. Kijk maar bij de vraag "Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?"
Tijdloze filmquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
AvondEven lekker cultureel Rambo kijken
![]()
Mentale voorbereidingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt je wel goed ingelezen trouwens.![]()
Toch wel zonde eigenlijk dat ze tegenwoordig geen goede raggen zonder na te denken films meer makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Tijdloze film
Al kwam ik er laatst achter dat Bloodsport toch wel een erg trieste film was, terwijl ik het vroeger altijd een te gek gave film vondOh shit, ik zei vroeger. Dat is meer iets voor Pepijn
Nuff said, excuse aboard. Goodnight.quote:Op zondag 02 april 2006 12:52 schreef beemertje het volgende:
De TLR heb er 2 gehad 70.000K mee gereden, maar zoals jij al om schrijft niet echt een bochten knaller, heb regelmatig in de eifel moeten lossen(achter volging beemers) omdat de fiets alle kanten op ging op wel zeer slecht asfalt.
en het te hoge gewicht van de fiets werkt niet echt mee.maar het motor karakter is niet te overtreffen echt klasse:![]()
De zithouding ging mij parten spelen, zodat ik nu op een ergonomisch model rondrijd,wat ook nog eens héél goed stuurd :].
Bij Transporter 2 hoef je alleen maar na te denken of je genoeg mayo bij je chips hebt gedaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch wel zonde eigenlijk dat ze tegenwoordig geen goede raggen zonder na te denken films meer maken![]()
Dat is waar maar dat is dan ook een film op eenzame hoogtequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij Transporter 2 hoef je alleen maar na te denken of je genoeg mayo bij je chips hebt gedaan![]()
Hij moest gewoon lossen omdat ie niet genoeg lef hadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
daarom rijdt hij niet over die platen.![]()
[..]
Nuff said, excuse aboard. Goodnight.![]()
Heb je nog leuke film tips ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat is dan ook een film op eenzame hoogte
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
daarom rijdt hij niet over die platen.![]()
[..]
Nuff said, excuse aboard. Goodnight.![]()
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij moest gewoon lossen omdat ie niet genoeg lef had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt
Maar hij kon natuurlijk ook gewoon iets minder hard over die platen, kwestie van risico bepalen. Waar heb je de grootste kans om op je muil te gaanEnieweej, zoals ik altijd zeg: op de openbare weg valt niets te winnen, allee...
"The criminals you're looking for cannot be found at the bottom of the hill .."quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vindt dat hyperactieve eekhoorntje geweldig![]()
En daarna die wenkbrauwtjes omhoog en zelfvoldane blikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"The criminals you're looking for cannot be found at the bottom of the hill .."
ik huur alleen RW dvd'squote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
Even wat gekeken in de recent gebrande dvdtjes en deze zijn wel vermakelijk:
-Lucky Number Slevin (Thriller)
-The Worlds Fastest Indian (motorfilm / drama)
-Hoodwinked (Computeranimatie, animatie is niet super maar de humor is super)
-Lord of War (Actie/Drama ofzo)
-Domino (Actie)
-Jarhead (Oorlog)
Dat moet allemaal wel te kijken zijn, heb vast nog meer en leukere films liggen hier maar die zie ik even niet in de rommel
ik zal maar niet te veel zeggenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik huur niksMaarja gewoon die films downloaden en dan heb je weer een paar avondjes vermaak
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben met de laatste van Friends bezig zijn 59 dvd's geworden![]()
Coupling ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben al tijden naar deze op zoek:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=914087&navid=3
Maar kan em nergens vinden![]()
wach ffquote:Op zondag 16 juli 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is flink wat.
Ben al tijden naar deze op zoek:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=914087&navid=3
Maar kan em nergens vinden![]()
Britse serie, kwam een tijdje snachts op Net 5 en nu nog wel eens op maandag avond. Echt geweldig. Soort Friends achtige opzet maar veel beter en grappigerquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hij loopt al, na de vakantie gooi ik ze wel bij je neer of zo![]()
Zijn meer episodes.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Was er iets specials met seizoen 2 ? dat zijn nl 2 dvd's en de rest van
de seizoenen maar 1![]()
Een Mielequote:Op zondag 16 juli 2006 00:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja wat gebruik je eigenlijk voor download programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |