Smakelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ben nu aan het lunchen...
Egte viesj homo die kakkahgier als ie niet leent die swaquote:
Lange werkdagenquote:3 wekenwrom, toch geen school ofzo
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:38 schreef worldpimber het volgende:
Lange werkdagen, en het is een paar honderd meter lopen, dus fietsen is de moeite niet
Ja ja, begin van de feestweek is er.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:32 schreef Gawaine het volgende:
Net terug van een stukkie rijden. Dijkje Tiel - Nijmegen, lekker nog ff op een
terrasje aan de waalkade in Nijmegen gezeten![]()
Het was er al gezellig druk, toen langs de Maas terug![]()
Het is overal en nergensquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:08 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Kan je tussendoor ook lunchen bij mamsebams.![]()
Ah, u komt bij de mensen thuis. Zal even schrikken zijn voor ze.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef worldpimber het volgende:
Het is overal en nergens![]()
[afbeelding]
Maar ik krijg wel een volle broodtrommel mee.6 sneetjes + extratjes.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik voel een band. Met Bazziek ook.![]()
[..]
En toen was'ie 4'de.![]()
Ik dacht, flep alleen mijn tandwielhouder erop, en kan lekker overal bij.![]()
[afbeelding]
Not.Echt handige constructie van Suzuki.
![]()
[afbeelding]
Ga zo maar het achterwiel inbouwen, en bidden dat het een beetje schoon blijft.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
dat het niet lekker gaat kan wel kloppenje heb het tandwiel aan de verkeerde kant zitten
![]()
nu zitten de meenemers aan de buitenkant![]()
Was de eerste keer voor jou ook zo schrikken danquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:34 schreef Worldbeater het volgende:
Ah, u komt bij de mensen thuis. Zal even schrikken zijn voor ze.![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De hele as is leeg, dus het ding kan vrij bewegen.
![]()
En het ging er ook om dat gewoon alles in de weg zit, de achterbrug loopt onderlangs, de uitlaatbochten via de zijkant. Wilde gewoon grof met remmenreiniger en een afwasborstel tekeer gaan.![]()
![]()
Maar het zaakie zit gemonteerd, en hij staat nu ook op zijn achterste verstelling.
Op streepje 3 waar hij eerder op stond kon ik de ketting er zojuist gewoon opleggen.![]()
Morgen of vanavond olie tijd.. als ik zin heb.![]()
Geen idee of het voorwiel vrij rondraait, achter gaat soepeler als ooit tevoren.![]()
Weet je toch......quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
en daarom heb je bewust hem er verkeerdom in gezet
trouwens waarom nieuwe olie in je motor? je had het net voor de wheely lessen ook al gedaan, en daarna heb je geen meter meer gereden zoals je zelf gepost had![]()
Nee, bij ons was het liefde op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
Was de eerste keer voor jou ook zo schrikken dan![]()
quote:Krijg wel vaak vragen![]()
![]()
![]()
Totaal irrelevant.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
en daarom heb je bewust hem er verkeerdom in gezet
De olie is nog kraakhelder zag ik.quote:trouwens waarom nieuwe olie in je motor? je had het net voor de wheely lessen ook al gedaan, en daarna heb je geen meter meer gereden zoals je zelf gepost had![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle 3 de fietsen tegelijk naar buiten flikkeren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
!@)(*#&!)#!@# huisgenoten hebben 3 fietsen met een groot staalkabelslot zo in het midden van de schuur gezet. Ik heb de sleutel wel gevonden ervoor maar ik krijg dat kutslot met geen mogelijkheid open.. laat dus echt niet mijn Suzuki een hele week buiten staan![]()
En als je nu eerst de olie vervangt door nieuwe gewone olie, ga je dan wel 200km rijden... kan je daar Motul halenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:50 schreef Worldbeater het volgende:
En zelfs ik ga er geen 200 kilometer voor rijden.![]()
quote:Nu maar Shell proberenen anders de koppeling aanpassen.
Maak je geen zorgen, ik dacht er ook eerst aan ... maar de koppeling heb je verder eigenlijk niet zo extreem nodig, gewoon snel loslaten en desnoods helemaal niet gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spreek morgen trouwens iemand die even naar mijn koppeling gaat kijken, schijnt dat zij (= stunnahs
)gewoon extra ringen bij de koppelingsveren doen zodat ie retestrak
wordt.
Dan is ie dus ook heel zwaar, maar grijpt ook lekker stevig aan. Misschien ook wat voor jou? Of zitten er geen veren in een hydraulische koppeling?![]()
![]()
Ken je knakehard optrekken als ie zo strak staat + spieren kweken![]()
Alle drie die flikkers naar buiten fietsen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
!@)(*#&!)#!@# huisgenoten hebben 3 fietsen met een groot staalkabelslot zo in het midden van de schuur gezet. Ik heb de sleutel wel gevonden ervoor maar ik krijg dat kutslot met geen mogelijkheid open.. laat dus echt niet mijn Suzuki een hele week buiten staan![]()
Had je niet eerder kunnen posten toen ik nog op de zaak zatquote:
Ook met deze olie kan ik nog wel een veelvoud van 200 km door hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:04 schreef worldpimber het volgende:
En als je nu eerst de olie vervangt door nieuwe gewone olie, ga je dan wel 200km rijden... kan je daar Motul halen![]()
Probleem is niet de bediening, als wel het doorslippen bij gas bij geven. Heel irritant.quote:Maak je geen zorgen, ik dacht er ook eerst aan ... maar de koppeling heb je verder eigenlijk niet zo extreem nodig, gewoon snel loslaten en desnoods helemaal niet gebruiken.
de koppeling in het blok is gewoon gelijk verder, alleen dit is een slipper clutch, het probleem zit hem in dit mechanisme, een stom metalen busje die te langzaam terug in het huis glijdt.quote:Ik spreek morgen trouwens iemand die even naar mijn koppeling gaat kijken, schijnt dat zij (= stunnahs)gewoon extra ringen bij de koppelingsveren doen zodat ie retestrak
wordt.
Dan is ie dus ook heel zwaar, maar grijpt ook lekker stevig aan. Misschien ook wat voor jou? Of zitten er geen veren in een hydraulische koppeling?![]()
![]()
Ken je knakehard optrekken als ie zo strak staat + spieren kweken
Komt erop neer dat we nooit jouw ware rijkwaliteiten kunnen aanschouwen omdat je altijd wel wat heb met je motoren nietwaar?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Probleem is niet de bediening, als wel het doorslippen bij gas bij geven. Heel irritant.
Had met de pasenmeet een Cagiva Raptor 1000 voor mij met TL motorblok.
Ik zag dat hij gas bij gaf, ik wilde er zonder pauze direct achter zijn kont aanduiken, maar op mijn draai van de pols -> vRRRR schoot het toerental de hoogte in, ..2 seconden later grijpt de koppeling dan pas aan. En dan ben je gewoon te laat.En dan had ik nog 30 pk meer dan hij.
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Komt erop neer dat we nooit jouw ware rijkwaliteiten kunnen aanschouwen omdat je altijd wel wat heb met je motoren nietwaar?Zelfs op de CR killermachine 500 niet 1 hupje gemaakt omdat er ook van alles en nog wat mee was.
De enige mijlpaal die je daarmee hebt bereikt is twee 25KW'ers voorblijven bij een stoplichtsprint waarbij de ene zijn koppeling zo lomp op liet komen dat ie verticaal stond bij groen licht en moest afhaken, de ander had zoutzuur in z'n ogen en twee armen in het gips
Dat sprintje kwam de CR ook omhoog hoor, en we hebben een serie van stoplichten gereden.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:36 schreef hicham het volgende:
De enige mijlpaal die je daarmee hebt bereikt is twee 25KW'ers voorblijven bij een stoplichtsprint waarbij de ene zijn koppeling zo lomp op liet komen dat ie verticaal stond bij groen licht en moest afhaken, de ander had zoutzuur in z'n ogen en twee armen in het gips
Oja was trouwens zonet een ZXR-400 waar ik achteraan reed... kon hem makkelijk bijhouden toen hij zijn gas opentrokquote:
En wie bonkt alle chicks?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja was trouwens zonet een ZXR-400 waar ik achteraan reed... kon hem makkelijk bijhouden toen hij zijn gas opentrok![]()
![]()
Die gast reed gewoon kwart gas, maar jij schrok zo van het geluid dat je dacht dat ie al voluit reedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oja was trouwens zonet een ZXR-400 waar ik achteraan reed... kon hem makkelijk bijhouden toen hij zijn gas opentrok![]()
![]()
Stage in het begin van 't jaar of tweede helft van het jaar? Anders wordt het haasten johquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ze zaten alledrie aan elkaar vast dus, en ook nog eens op normaal fietsslot. Was een hels karwei om die krengen een stukje te verplaatsen![]()
Oja zag vanavond een brief van mijn Hogeschool. Ik openmaken.. bijgevoegd de puntentotalen van de propedeuse en het 2e jaar. Op de brief stond aangevinkt: toegelaten tot lopen van stage.![]()
![]()
![]()
Dus ik het aantal punten bekijken.. 31 van de 60! Terwijl ik dat rapport gedoe niet gehaald heb![]()
Leuke verrassing dus, nu moet ik alleen wel als een speer nog mijn stagevoorbereidingstraject afronden en een stage regelen![]()
Het stoplicht waar pimber verticaal ging was het enige serieuze sprintjequote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat sprintje kwam de CR ook omhoog hoor, en we hebben een serie van stoplichten gereden.![]()
De motor miste iets van 1.000 toeren, maar met jullie had ik ook niet meer nodig.
![]()
En hopelijk doet de TLR het iets beter met de Shell olie.![]()
Anders geef ik in sessie 3 of 4 gewoon steeds al volgas voor het uitkomen van de bocht.
Even wennen wanneer het ding weer aangrijpt..1-2 of 3 seconden.![]()
Staat net aan de lader, morgen even warmdraaien op de standaard, slechte gewoonte van Ralph geleerd.![]()
Ow, ik dacht dat jullie nooit te stoppen waren, en ieder stoplicht als een uitdaging zagen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
Het stoplicht waar pimber verticaal ging was het enige serieuze sprintje![]()
Ik zet hem wel in de eerste, tweede, derde versnelling, na 1 minuut een beetje met het gas spelen totdat de olieklep open gaat bij 85 graden. Leuk achtergrondgeluidje tijdens de MotoGP.quote:Warmdraaien binnenshuis![]()
Wel de dempers richting trapgat richten, kun je 's avonds lekker indommelen
1e helft, dus in september alquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Stage in het begin van 't jaar of tweede helft van het jaar? Anders wordt het haasten joh
Ik had zelf de mazzel dat ik via via een plek had geregeld, bijna geen moeite voor hoeven doen
In your dreams biatchquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die gast reed gewoon kwart gas, maar jij schrok zo van het geluid dat je dacht dat ie al voluit reed![]()
![]()
Tja lul ook maar slap, heb geen idee hoe snel een ZXR op 25KW isquote:
quote:
Dat is pas sinds ik stoppies kanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jullie nooit te stoppen waren, en ieder stoplicht als een uitdaging zagen.![]()
Haal maar snel je papieren, kunnen we officieel gaan meten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef BazzieK het volgende:
Tja lul ook maar slap, heb geen idee hoe snel een ZXR op 25KW isMaar op vol vermogen moet ie het toch wel van een GSje moeten kunnen winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat boeit niet, als ik vol vermogen mag heb ik een Gixxer 750.. daar wint ie het niet vanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar op vol vermogen moet ie het toch wel van een GSje moeten kunnen winnen
Wat moet jij op een Gixxer, jij wou graag een antieke Kawaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat boeit niet, als ik vol vermogen mag heb ik een Gixxer 750.. daar wint ie het niet van![]()
Antieke Kawa is leuk ja, maar antieke Gixxer ook. Die laatste gaat het waarschijnlijk toch wordenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet jij op een Gixxer, jij wou graag een antieke Kawa
Dan loop ik nog meer achter.. even op MF kijkenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:10 schreef Worldbeater het volgende:
Ik loop blijkbaar achterinkoppertje... motor van Da Liks terecht.![]()
![]()
![]()
Klik! Halverwege pagina 9.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dan loop ik nog meer achter.. even op MF kijken![]()
Net gelezen ja, wat een verhaal. Wel jammer dat ie zo toegetakeld isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanaf pagina 9.
Heel verhaal, t'is net Peter R de Vries.Echt spektakel.
Tot later.
![]()
Verhaal van Switch nog gelezen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Net gelezen ja, wat een verhaal. Wel jammer dat ie zo toegetakeld is![]()
Ja.. laatste helft van het topic helemaal gelezenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verhaal van Switch nog gelezen?En er zijn ook nog foto's. Jij bent wel erg snel.
![]()
![]()
Have fun met je nieuwe bandjesquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:58 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik heb nieuwe banden!!![]()
![]()
We waren een beetje laat
dus ik had helemaal geen tijd meer om te burnen. Om half vier of zo konden we pas weg, maar we hebben wel gezellig gekletst en nog het een en ander opgestoken.
Daarna heb ik uiteraard de banden nog een beetje ingereden.
Tot nu toe voelen ze erg goed aan. Het is op dit moment gigantisch wennen, maar volgens mij ga ik wel meer plezier krijgen van deze banden (MPP).
![]()
bwt, ik had niet meer aan de vierdaagse gedacht. Jij zult je wel in het feestgedruis storten of niet? Het is al best lang geleden dat ik met de Vierdaagse in Nijmegen (of omstreken) ben geweest.![]()
fulcrum, gefeliciteerd met je studiepunten.Als je in september stage wilt lopen dan moet je wel erg snel zijn! Heb je al enig idee wat je opties zijn?
worldbeater... tja...Kun je niet gewoon 50 Euro per maand naar mijn rekening overmaken, dan doe ik er wel wat nuttigs mee.
![]()
![]()
OPM, heb je al wat beslissingen kunnen nemen? Ik ben benieuwd naar de plannen. Je houdt ons wel op de hoogte toch?![]()
Welke TLR, die op de ring total down is gegaan? Ik vond de pics wel meevallen, maar hij moest de motor toch thuis laten bezorgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:
Waarom praat je altijd in pagina's over MF WB?Die crashfoto's van die TLR stonden ook op een bepaalde pagina, maar ik heb 100 reacties p/p oid, dus ik heb ze nooit mogen aanschouwen
Directe link?
Maar het zijn best gekke bandjes, lopen heel erg taps toe, zelfs in vergelijking met mijn oude Supercorsa's.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Have fun met je nieuwe bandjes![]()
Ik weet niet wat je er eerst onder had, maar met MPP's kun je best plat dacht ik zo![]()
quote:Op zondag 09 juli 2006 11:27 schreef baka het volgende:
over eht algemeen is rijden op een circuit veiliger dan opnebare weg (ring is twijfel gevalletje)
geen tegenliggers, troep op de weg, tragere verkeersdeelnemers e.d.
de oorzaak van de crash is nog steeds vaag. op de ring ga ik nooit echt voluit, en ook in deze bocht had ik nooit het idee dat er een probleem was. het ene moment reed ik, alles onder controle, het volgende moment stuiterde ik en schoot er door me heen "fuck ik ben op mijn bek gegaan".
ik ging de bocht in met ong 120 in zijn 2 geloof ik, en aan het einde van de bocht maakte ik een highsider. duidelijk aan de achterband te zien. maar ik had niet het idee dat ik erg veel gas gaf. misschien toch wat glads geraakt, of mss toch mijn eigen fout, ik weet het niet...
TL is natuurlijk wel highside gevoelig.
Volgens mij zijn het superbanden, maar om daar meer over te kunnen zeggen, moet ik eerst wat meer rijden. Ik heb tot nu toe zeker het gevoel dat MPP's veel lekkerder rijden dan de Pilot Roads die ik er onder had liggen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
Maar het zijn best gekke bandjes, lopen heel erg taps toe, zelfs in vergelijking met mijn oude Supercorsa's.
Misschien ga ik morgen even testen, zal wel vreemd rijden.In de goede zin van het woord.
![]()
Val in de bocht syndroom, in het begin, maar daar ben ik zelf niet zo bang voor.![]()
Lees het wel eens@MF..
En dan met de siliconenlaag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:43 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij zijn het superbanden, maar om daar meer over te kunnen zeggen, moet ik eerst wat meer rijden. Ik heb tot nu toe zeker het gevoel dat MPP's veel lekkerder rijden dan de Pilot Roads die ik er onder had liggen.
Die kneus nam gewoon de buitenkant van de mini-caroussel, een domme keuze omdat daar het meeste vuil ligt. Had alleen geen zin om dat op MF tegen 'm te zeggen. Stiekem weet ie 't zelf ook welquote:
Shit, heb je pics van die bocht? Google Earth?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef hicham het volgende:
Die kneus nam gewoon de buitenkant van de mini-caroussel, een domme keuze omdat daar het meeste vuil ligt. Had alleen geen zin om dat op MF tegen 'm te zeggen. Stiekem weet ie 't zelf ook wel
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shit, heb je pics van die bocht? Google Earth?![]()
Tja, de TL houdt inderdaad niet van hobbels.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:53 schreef hicham het volgende:
Naja, baka had zelf al gepost dat de TL die betonplaten niks vindt. Toch moet je in je achterhoofd houden dat er niet veel mensen over de buitenkant rijden en dat alles daar blijft liggen
Dat is de enige manier waarop ie kan winnenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Enne fullie ga je nou een vol vermogen 750 met een 25kw 400 vergelijken
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is de enige manier waarop ie kan winnen
Netzoals het voor de rest van de Fok!MC de enige manier was om van pimber en ik te kunnen winnen![]()
Toen ze erachter kwamen dat dat alleen voor de rechte stukken gold hebben ze een nieuw motto voor in de OP verzonnen als disclaimer voor hun belabberde rijkwaliteiten: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. Kijk maar bij de vraag "Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?"
Tijdloze filmquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
AvondEven lekker cultureel Rambo kijken
![]()
Mentale voorbereidingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt je wel goed ingelezen trouwens.![]()
Toch wel zonde eigenlijk dat ze tegenwoordig geen goede raggen zonder na te denken films meer makenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Tijdloze film
Al kwam ik er laatst achter dat Bloodsport toch wel een erg trieste film was, terwijl ik het vroeger altijd een te gek gave film vondOh shit, ik zei vroeger. Dat is meer iets voor Pepijn
Nuff said, excuse aboard. Goodnight.quote:Op zondag 02 april 2006 12:52 schreef beemertje het volgende:
De TLR heb er 2 gehad 70.000K mee gereden, maar zoals jij al om schrijft niet echt een bochten knaller, heb regelmatig in de eifel moeten lossen(achter volging beemers) omdat de fiets alle kanten op ging op wel zeer slecht asfalt.
en het te hoge gewicht van de fiets werkt niet echt mee.maar het motor karakter is niet te overtreffen echt klasse:![]()
De zithouding ging mij parten spelen, zodat ik nu op een ergonomisch model rondrijd,wat ook nog eens héél goed stuurd :].
Bij Transporter 2 hoef je alleen maar na te denken of je genoeg mayo bij je chips hebt gedaanquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch wel zonde eigenlijk dat ze tegenwoordig geen goede raggen zonder na te denken films meer maken![]()
Dat is waar maar dat is dan ook een film op eenzame hoogtequote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:31 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij Transporter 2 hoef je alleen maar na te denken of je genoeg mayo bij je chips hebt gedaan![]()
Hij moest gewoon lossen omdat ie niet genoeg lef hadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
daarom rijdt hij niet over die platen.![]()
[..]
Nuff said, excuse aboard. Goodnight.![]()
Heb je nog leuke film tips ?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat is dan ook een film op eenzame hoogte
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
daarom rijdt hij niet over die platen.![]()
[..]
Nuff said, excuse aboard. Goodnight.![]()
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij moest gewoon lossen omdat ie niet genoeg lef had![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:42 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt
Maar hij kon natuurlijk ook gewoon iets minder hard over die platen, kwestie van risico bepalen. Waar heb je de grootste kans om op je muil te gaanEnieweej, zoals ik altijd zeg: op de openbare weg valt niets te winnen, allee...
"The criminals you're looking for cannot be found at the bottom of the hill .."quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vindt dat hyperactieve eekhoorntje geweldig![]()
En daarna die wenkbrauwtjes omhoog en zelfvoldane blikquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
"The criminals you're looking for cannot be found at the bottom of the hill .."
ik huur alleen RW dvd'squote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
Even wat gekeken in de recent gebrande dvdtjes en deze zijn wel vermakelijk:
-Lucky Number Slevin (Thriller)
-The Worlds Fastest Indian (motorfilm / drama)
-Hoodwinked (Computeranimatie, animatie is niet super maar de humor is super)
-Lord of War (Actie/Drama ofzo)
-Domino (Actie)
-Jarhead (Oorlog)
Dat moet allemaal wel te kijken zijn, heb vast nog meer en leukere films liggen hier maar die zie ik even niet in de rommel
ik zal maar niet te veel zeggenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik huur niksMaarja gewoon die films downloaden en dan heb je weer een paar avondjes vermaak
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben met de laatste van Friends bezig zijn 59 dvd's geworden![]()
Coupling ?quote:Op zondag 16 juli 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben al tijden naar deze op zoek:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=914087&navid=3
Maar kan em nergens vinden![]()
wach ffquote:Op zondag 16 juli 2006 00:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is flink wat.
Ben al tijden naar deze op zoek:
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=914087&navid=3
Maar kan em nergens vinden![]()
Britse serie, kwam een tijdje snachts op Net 5 en nu nog wel eens op maandag avond. Echt geweldig. Soort Friends achtige opzet maar veel beter en grappigerquote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 00:10 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hij loopt al, na de vakantie gooi ik ze wel bij je neer of zo![]()
Zijn meer episodes.quote:Op zondag 16 juli 2006 00:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Was er iets specials met seizoen 2 ? dat zijn nl 2 dvd's en de rest van
de seizoenen maar 1![]()
Een Mielequote:Op zondag 16 juli 2006 00:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maarja wat gebruik je eigenlijk voor download programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |