abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39834104
Ik zoek recepten om vis klaar te maken in combinatie met rijst. Ik heb 1 receptje maar dat is zonder groente terwijl ik wel groente erbij wil.
Naieviteit is onschuld.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 22:04:01 #2
43556 miss_dynastie
pi_39834228
Wij eten weleens gegrilde zalm met rijst en peultjes
pi_39834816
Paella is natuurlijk een bekend gerecht met vis, groente en rijst...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:38:51 #4
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_39835217
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_39835332
TS
besef je wel dat je ook zelf vis kunt klaarmaken, groenten en rijst erbij doen? zelf combineren dus?

opgeschoond, ik kijk het even aan..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39835739
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 14 juli 2006 @ 23:01:38 #7
146730 R81
Ech wel...
pi_39835884
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_39837989
IK heb een keer pasta gemaakt met vis er door maar tomatensaus overheerst dan zo. Dat wil ik eigenlijk voorkomen. Maar goed dat is pasta en geen rijst.

Vis die je makkelijk kunt roerbakken in combinatie met groeten als paprika, tomaatje, boontjes en ui etc, wat je zoal door de roerbak gooit.
Welke vis raden jullie aan?
Naieviteit is onschuld.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 00:19:55 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_39838303
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:07 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
IK heb een keer pasta gemaakt met vis er door maar tomatensaus overheerst dan zo. Dat wil ik eigenlijk voorkomen. Maar goed dat is pasta en geen rijst.
Je zou dan ipv tomatensaus een witte saus kunnen nemen en dan met zalm bijvoorbeeld. Deze pastasaus met tonijn is erg lekker maar laat zich denk ik ook goed met rijst combineren
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_39847787
ik ben opgegroeid met rijst met vis.

Op Urk eet iedereen om 1 uur kost, en op zaterdag is dat:

- in sojaolie gefrituurde tong en of
- gefrituurde schol en of
- af en toe gefrituurde andere noordzeevis zoals wietek (wijting) of pooi (poon) of soms zelfs gul (kabeljauw)

Maar altijd met:

Paprijst!
Witte rijst in melk, met een beetje suiker, kaneel, melk en een klontje roomboter dat smelt in je rijst.

Dat is echt Urker eten wat iedereen op zaterdag eet als de vissers terug zijn gekomen van een week vissen op de Noordzee.
Je ruikt het over heel het dorp als je zaterdagochtend over Urk loopt.
pi_41026687
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 00:19 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Je zou dan ipv tomatensaus een witte saus kunnen nemen en dan met zalm bijvoorbeeld. Deze pastasaus met tonijn is erg lekker maar laat zich denk ik ook goed met rijst combineren
Hmm des te beter, pasta eet ik nog liever. Maar ik wil de tonijn dan wel vervangen door een tonijnsteak van de viskraam lijkt me iets lekkerder.
Wat denk je zou het verder te combineren met zeevruchten of garnalen/gamba's sardine's of niemand dat ooit geprobeerd. ?
Naieviteit is onschuld.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:49:22 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41026834
Ik heb daar echt een hemels succes receptje voor;

nodig:

1 gerookte makreel
1 prei
rijst
peper ( liefst versgemalen )
beetje zout

klap de makreel open en verwijder alle graatjes. Haal de vis uit zijn jasje en doe dat apart in in een bord ( beetje kleine stukjes van maken met je handen )
snij de prei in ringen
kook de rijst ( liefst een lekkere basmati, wel 1 die goed droog kookt! )

dan doe je olie in een wok, bak de prei aan, gooi de rijst erbij en dan de makreel.
beetje zout erbij doen en heeeel veel versgemalen peper erbij

Geloof me, verrukkelijk
pi_41027236
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef SHE het volgende:

nodig:

1 gerookte makreel
1 prei
rijst
beetje zout

klap de makreel open en verwijder alle graatjes. Haal de vis uit zijn jasje en doe dat apart in in een bord ( beetje kleine stukjes van maken met je handen )
snij de prei in ringen

dan doe je olie in een wok, bak de prei aan, gooi de rijst erbij en dan de makreel.

Geloof me, verrukkelijk
Moet het per se met prei? Ik eet overigens wel altijd basmatirijst, erg belangrijk. Het moet ook een beetje voedzaam zijn vind ik dus met voldoende groenten maar makreel is weer mijn all-time favorite wat vis betreft. Toch eens een keer proberen jouw recept..
Naieviteit is onschuld.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:03:52 #14
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41027340
Ja, moet perse met prei, anders klopt er niets meer van.
het heeft met de balans tussen de prei en de makreel te maken..die smaken zijn zo geniaal bij elkaar.
pi_41027568
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:03 schreef SHE het volgende:
Ja, moet perse met prei, anders klopt er niets meer van.
het heeft met de balans tussen de prei en de makreel te maken..die smaken zijn zo geniaal bij elkaar.
Nou als jij zegt dat het lekker is, dan ga ik voor het eerst van mijn leven maar een keer prei kopen deze week.
Naieviteit is onschuld.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:10:29 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41027614
Ik beloof je dat je er geen spijt van krijgt !
pi_41027673
Je kunt ook sushi maken.
Dan heb je ook rijst en (rauwe) vis
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_41028447
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef SHE het volgende:

nodig:

1 gerookte makreel
1 prei
rijst
beetje zout

snij de prei in ringen

Geloof me, verrukkelijk
Is het dan niet een droge hap?
pi_41028539
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:12 schreef SlaggY het volgende:
Je kunt ook sushi maken.
Dan heb je ook rijst en (rauwe) vis
Wat is het verschil tussen gewone rauwe vis met rijst en sushi?
Naieviteit is onschuld.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:34:57 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41028542
nee, anders zou ik het ook niet verrukkelijk vinden natuurlijk
pi_41028810
quote:
Nigiri:
Rijstbolletje belegd met vis, ei of groenten.

Maki:
Rijstrol omwikkeld met nori blad met daarin een vulling van vis, ei of groenten.

Mini maki:
Kleine rijstrol omwikkelt met nori blad met daarin een vulling van vis, ei of groenten.
Japanners noemen dit een hosomaki.

Inside-out maki:
Binnenste buiten gekeerde maki. Japanners noemen dit een uramaki.

Large maki:
Grote rijstrol omwikkeld met nori blad. Deze rol is bedoeld om meerdere ingrediënten te combineren, waardoor de rol groter wordt. Japanners noemen dit een futomaki.

Handrolls:
Dit zijn met de hand gerolde maki in de vorm van een puntzakje. Japanners noemen dit temaki.

Inari:
Gebakken tofu-envelopjes gevuld met sushirijst.

Sashimi:
Fijngesneden plakjes rauwe vis, zonder rijst geserveerd.
Even opgesnord op het web, maar is het niet erg veel werk om bolletjes en envelopjes e.d. te maken?
Naieviteit is onschuld.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:45:37 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41028878
yep, het heeft mij een kleine 20 kg rijst, hele bergen nori en heel veel gevloek gekost voor ik fatsoenlijk sushi kon maken.

maar als je tijd hebt...doen!
pi_41028912
Maar ik heb wel eens speciale pakken sushi-rijst gezien in de Super, maar wat is het verschil met Basmati-rijst waar ik de voorkeur aan geef? (Behalve dat je Basmatirijst erg lang mot koken)
Naieviteit is onschuld.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:51:59 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41029076
sushi rijst uit de super zou ik zelf niet kopen; ik haal gewoon japanse rijst en maak het zelf aan.

grootste verschil is dat sushi rijst plakt; je kunt geen sushi maken met droge rijst want dan valt alles uit elkaar
pi_41029265
Het zelf maken van sushi kost wel wat tijd, maar dan heb je ook wat .

Ik haal zelf ook altijd alles bij een japans winkeltje hier, en de vis bij de visboer. Één keer de vis bij de supermarkt gehaald (AH volgens mij), dat smaakt rauw echt een stuk minder.
pi_41029347
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:51 schreef SHE het volgende:
sushi rijst uit de super zou ik zelf niet kopen; ik haal gewoon japanse rijst en maak het zelf aan.

grootste verschil is dat sushi rijst plakt; je kunt geen sushi maken met droge rijst want dan valt alles uit elkaar
Ziet er achteraf simpel uit als je onderstaande link klikt.

http://www.rolic.be/sunwah/sushi/sushipage.htm

Betekent overigens niet dat het klopt dat het simpel is, als ik jou zo hoor valt het nog niet mee. Maar heb jij het op bovenstaande manier gedaan eigenlijk ?
Naieviteit is onschuld.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:03:23 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41029417
jazeker, maar ik denk ook meer dat het met mijn ietwat minder verfijnde motoriek te maken had dan met de kunst van het sushi maken zelf
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:04:32 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41029450
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:58 schreef SlaggY het volgende:
Het zelf maken van sushi kost wel wat tijd, maar dan heb je ook wat .

Ik haal zelf ook altijd alles bij een japans winkeltje hier, en de vis bij de visboer. Één keer de vis bij de supermarkt gehaald (AH volgens mij), dat smaakt rauw echt een stuk minder.
oh dat durf ik echt niet, vis uit de super gebruiken..je eet het rauw dus moet het echt dagvers zijn. Bij supers vertrouw ik dat nooit helemaal.

Ik heb verdorie wel zin gekregen in sushi nu
pi_41029479
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef SHE het volgende:

ik ook
pi_41029546
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef tonks het volgende:
[..]
ik ook
nou menseh ... wanneer gaan we sushi eten?
pi_41029628
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:04 schreef SHE het volgende:

[..]

oh dat durf ik echt niet, vis uit de super gebruiken..je eet het rauw dus moet het echt dagvers zijn. Bij supers vertrouw ik dat nooit helemaal.

Ja dat had ik toen ook, maar de visboer ging toen net dicht. Dus toch maar eens van de super geprobeerd. Eerste en laatste keer.

Ze hebben bij de AH trouwens ook van die kant en klare sushi (Maki en nog een andere). Iemand die al eens gehad? Ik verwacht er niet veel van, maar ben toch wel 'n beetje benieuwd.
pi_41029661
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef SlaggY het volgende:
Ze hebben bij de AH trouwens ook van die kant en klare sushi (Maki en nog een andere). Iemand die al eens gehad? Ik verwacht er niet veel van, maar ben toch wel 'n beetje benieuwd.
Ja hoor. Heb er 1 stukje van gegeten en de rest weggegooid.
pi_41029910
Was ik al bang voor. Schandalig voor die prijs trouwens
pi_41030077
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef SlaggY het volgende:

[..]

Ja dat had ik toen ook, maar de visboer ging toen net dicht. Dus toch maar eens van de super geprobeerd. Eerste en laatste keer.

Ik heb wel eens van die sushi vis gegeten ook zeevruchten salade van de AH, geen problemen mee gehad. Zo'n toko lijkt me helemaal niks eigenlijk. Als AH het niet heeft dan is het niks vlg mij.
Naieviteit is onschuld.
pi_41030254
Maar waar kun je verder van die Surimi flakes enzo kopen dan? Want bij de gemiddelde viskraam heb ik dat nog niet zien liggen.
Naieviteit is onschuld.
pi_41032049
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef Naief_And_Nasty het volgende:

[..]

Ik heb wel eens van die sushi vis gegeten ook zeevruchten salade van de AH, geen problemen mee gehad. Zo'n toko lijkt me helemaal niks eigenlijk. Als AH het niet heeft dan is het niks vlg mij.
Hoezo lijkt de toko je niks? Misschien heb ik geluk ermee, maar die bij mij is echt geweldig. Ben de eerste keer daar gewoon gaan vragen wat ik nodig had voor sushi. Ze hebben me 't daar echt van begin tot eind uitgelegd.

Dat zal een vakkenvuller bij de AH je niet kunnen vertellen.

En eh, "Als de AH het niet heeft is het niks"? Je komt alleen in de AH als het op eten aankomt? Dan mis je wel een hoop.
pi_41033701
quote:
uhhm, het laatste waar ik naartoe zou gaan om (goede) ingredienten te halen voor sushi is de AH.
Mijn rijst haal ik altijd bij een Japanse toko. Altijd!! En met erg veel zorg. Het is het belangrijke ingredient van sushi!
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:51:10 #38
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41039452
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:45 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Hmm des te beter, pasta eet ik nog liever. Maar ik wil de tonijn dan wel vervangen door een tonijnsteak van de viskraam lijkt me iets lekkerder.
Kun je goed doen
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:45 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Wat denk je zou het verder te combineren met zeevruchten of garnalen/gamba's sardine's of niemand dat ooit geprobeerd. ?
Dan zou ik wel ook die vissaus er uit laten
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 05:26:01 #39
269 vats
Live life to the max!
pi_41051692
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 12:58 schreef brrrrrrt het volgende:
ik ben opgegroeid met rijst met vis.

Op Urk eet iedereen om 1 uur kost, en op zaterdag is dat:

- in sojaolie gefrituurde tong en of
- gefrituurde schol en of
- af en toe gefrituurde andere noordzeevis zoals wietek (wijting) of pooi (poon) of soms zelfs gul (kabeljauw)

Maar altijd met:

Paprijst!
Witte rijst in melk, met een beetje suiker, kaneel, melk en een klontje roomboter dat smelt in je rijst.

Dat is echt Urker eten wat iedereen op zaterdag eet als de vissers terug zijn gekomen van een week vissen op de Noordzee.
Je ruikt het over heel het dorp als je zaterdagochtend over Urk loopt.
Ook zonde dat ze alles in de frituur flikkeren....
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 05:28:04 #40
269 vats
Live life to the max!
pi_41051702
quote:

[..]

Ik ben zelf aardige Albertfiel..... Maar ga voor alle wat oosters is toch naar de oosterse super in rotterdam of delft. Veel grotere keuze, veel verser qua oosterse groente en ook belangrijk veel goedkoper als welke super dan ook!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:18:29 #41
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_41063121
Wat ik altijd wel lekker vind is kibbeling, rijst en dan broccoli . Mmmm.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_41137872
Ik zag bij AH sushi liggen o.a gereed produkt in de koeling, die ik gelijk maar heb gekocht. Verder zag ik dat ze complete pakketten hadden à 6,99 Euro met rijst, nori een bamboematje en eetstokjes en zo in één pak.
Veder waren de ingrediënten ook afzonderlijk te koop, dus losse matjes en losse nori en losse azijn.

Maar ja Culinair is natuurlijk iets anders.
Naieviteit is onschuld.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:29:56 #43
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_41145040
ik heb van de week koolvis (kost echt net niks! 4 stukjes voor 98 cent geloof ik) met een beetje kruiden, en roerbakgroenten gemaakt met rijst erbij
simpel, goedkoop (tja, student...) en toch ontzettend lekker
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:48:42 #44
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_41145680
Je kan natuurlijk ook een risotto met zalm maken
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:52:11 #45
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_41147767
Ras el Hanout risotto met ratatouille en steenschol,

of diezelfde steenschol paneren met aubergine (insmeren met visfarce, anders blijft het niet plakken), citroenrisotto erbij en wat shanghai paksoitjes stoven.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:54:57 #46
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41173598
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 23:52 schreef Euc- het volgende:
Ras el Hanout risotto met ratatouille en steenschol,
Heb je daar het recept van?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_41175090
Ras el hanout is gewoon een marokkaans kruidenmengsel
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:22:26 #48
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41181341
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:32 schreef Bluezz het volgende:
Ras el hanout is gewoon een marokkaans kruidenmengsel
En wat doet Euc dan in die ratatouille?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 27 augustus 2006 @ 03:47:54 #49
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_41215636
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En wat doet Euc dan in die ratatouille?
Ik heb alleen een restaurant recept, 4 courgettes, 2 aubergines, 4 rode uien, 3 teentjes knoflook, 1 rode, 1 gele en 1 groene paprika, allemaal hele fijne brunoise snijden. Dat doe je heel (allemaal apart, alleen de knoflook pers je door de uien heen) kort aanzetten met wat arachideolie en dan terugkoelen en doorelkaar mengen.

Voor de tomatencompot: tomaten pliceren, quartiers snijden, wat uien grof snijden, uien aanzetten, tomaten erbij, helemaal in laten koken tot je een dikke massa hebt, dit in de keukenmachine et voila, je huisgemaakte tomatencompot.

De ratatouille doe je dan in de pan met een beetje tomatencompot (om het lekker smeuig te maken, maar zorg ervoor dat hij niet TE smeuig wordt!)

Ras el hanout is idd gewoon een kruidenmengsel, bouillon maak je op basis van jus de volaille, en daarmee maak je de risotto (risotto in een pan, bouillon erbij en wachten maar )
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:44:35 #50
112545 Muck
pi_41221539
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 03:47 schreef Euc- het volgende:

[..]

Ik heb alleen een restaurant recept, 4 courgettes, 2 aubergines, 4 rode uien, 3 teentjes knoflook, 1 rode, 1 gele en 1 groene paprika, allemaal hele fijne brunoise snijden. Dat doe je heel (allemaal apart, alleen de knoflook pers je door de uien heen) kort aanzetten met wat arachideolie en dan terugkoelen en doorelkaar mengen.

Voor de tomatencompot: tomaten pliceren, quartiers snijden, wat uien grof snijden, uien aanzetten, tomaten erbij, helemaal in laten koken tot je een dikke massa hebt, dit in de keukenmachine et voila, je huisgemaakte tomatencompot.

De ratatouille doe je dan in de pan met een beetje tomatencompot (om het lekker smeuig te maken, maar zorg ervoor dat hij niet TE smeuig wordt!)

Ras el hanout is idd gewoon een kruidenmengsel, bouillon maak je op basis van jus de volaille, en daarmee maak je de risotto (risotto in een pan, bouillon erbij en wachten maar )
ik denk dat de helft van de mensen hier geen flauw idee heeft waar je het over hebt....
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:45:47 #51
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_41232574
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:44 schreef Muck het volgende:

[..]

ik denk dat de helft van de mensen hier geen flauw idee heeft waar je het over hebt....

=

Tomaat, vel er af halen in stukken snijden.
Ui, snijden en bakken
Samen in de pan laten koken tot moes.
En tada: Tomatenpuree met ui smaak.

denk ik dan
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:47:34 #52
112545 Muck
pi_41232628
mja, zoiets dacht ik ook al, maar om nou hier met vaktermen te gaan lopen strooien....
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:38:20 #53
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_41243654
Je vergeet de keukenmachine.. Verder krijg je geen tomatencompot met ui smaak, zoals ik al zei, het zijn restaurant recepten, oftewel: 5 kilo tomaten, paar uien, beetje kruiden, is om de smaak te verrijken, niet om een aparte smaak eraan toe te voegen. Net als je zout in je aardappelpuree doet, dan krijg je toch geen aardappelpuree met zoutsmaak?

Lang leve google Muck.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:03:33 #54
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41264702
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 00:38 schreef Euc- het volgende:
Lang leve google Muck.
Je zou het ook in gewoon Nederlands uit kunnen schrijven. Niet iedereen heeft een kosopleiding gevolgd
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:13:24 #55
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_41265031
Geen zin in.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:18:09 #56
112545 Muck
pi_41265227
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Je zou het ook in gewoon Nederlands uit kunnen schrijven. Niet iedereen heeft een kosopleiding gevolgd
dat is precies wat ik bedoel....
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:13 schreef Euc- het volgende:
Geen zin in.
zeg dan gewoon niks!
  vrijdag 1 september 2006 @ 18:40:19 #57
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41401247
FF een domme vraag tussendoor. Hoe lang kan je gekookte rijst bewaren in de koelkast??
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:39:20 #58
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_41410498
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef Napalm het volgende:
FF een domme vraag tussendoor. Hoe lang kan je gekookte rijst bewaren in de koelkast??
Ik zou zeggen een dag ongeveer
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 2 september 2006 @ 12:50:35 #59
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41420561
mwoah, kan wel wat langer hoor Martijn; gekookte rijst blijft gekoeld wel een dag of 4 prima.
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:35:47 #60
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41425921
2½ dag en ik leef nog, nergens last van gehad.

Ik kan me nog vaag herinneren van mn horeca-verleden dat er iets is met rijst waardoor je makkelijk vele bacteriene erin krijgt..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')