Je bent een kerel, nu weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:23 schreef milagro het volgende:
wanneer zie ik je weer
moet je nu al weg
waarom bel je me dan niet ff op
we moeten meer praten samen
waar denk je aan
waarom doe jij nu nooit eens ...... whatever
moet je nu altijd...........whatever
kijk me aan als ik tegen je zeur
nee, hierblijven, ik ben nog niet klaar (met zeuren)
kunnen we niet gewoon enkel knuffelen
niet in mijn mond klaarkomen, hoor
checked profiel:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:23 schreef milagro het volgende:
wanneer zie ik je weer
moet je nu al weg
waar denk je aan
Maar dat is ECHT zo !!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef MUUS het volgende:
"Ben je boos? Jawel, je bent wel boos, ik zie het aan je."
dat willen 'wij' mannen dus ook niet horen, hèquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:42 schreef Alicey het volgende:
R&P >>> ONZ
Een beetje een overkill aan dit soort topics momenteel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:45 schreef milagro het volgende:
[..]
dat willen 'wij' mannen dus ook niet horen, hè![]()
past prima in R&P, eens wat minder serieus en toch zo raak.
Maak me wakker wanneer je klaar bent.quote:
Ach, met dit tempo waait-ie binnen anderhalf uur dicht. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje een overkill aan dit soort topics momenteel.
Zeikwijf, zijn er eens geen huiltopics in je subforum schop je ze er meteen uit.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:48 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zeikwijf, zijn er eens geen huiltopics in je subforum schop je ze er meteen uit.
een overkill , ik zie een overkill aan zeiktopics daarzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm, ik zeg regelmatig "IK heb je bier opgedronken"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:19 schreef Het_Biertje het volgende:
*Antoine ik heb samen met 5 vriendinnen je bier opgedronken*
Dat weet ik niet, maar nu doe je 't niet goed in ieder geval.quote:
*ernstige jeuk krijgt + herkenbaarquote:
Omdat jij vandaag drie topics met een op elkaar lijkende topictitel teveel vindt is 't geen reden om d'r dan maar een bewust te laten verbaggeren.quote:
ruim je het zelf ff opquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:55 schreef Huizilopochtli het volgende:
Vrouw: ik heb over je slapende moeder heengekotst
Wat is het nu?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:49 schreef milagro het volgende:
[..]
een overkill , ik zie een overkill aan zeiktopics daarzo![]()
maar goed, whatever, schatje, je bent niet dik, of ja juist wel, ik ga voetbal Lost kijken nu, goed?
Zo zie je maar weer waar ik toe in staat ben. Zelfs tussen de bedrijven door moddend nog on-topic.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar nu doe je 't niet goed in ieder geval.
En je opmerking is ook nog eens on topic, dat wil ik als man ook niet horen!
Que?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:57 schreef gronk het volgende:
[..]
Omdat jij vandaag drie topics met een op elkaar lijkende topictitel teveel vindt is 't geen reden om d'r dan maar een bewust te laten verbaggeren.
Parceque il y a 3 topic avec un title identique, et cest tros beaucoup pour toi, cest pas un raison pour totallement baggerique!quote:
dat wil JIJ niet horen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Sorry, maar dit was juist een leuk en luchtig R&P topic. Waarom nou weer ONZ?
je verpest een topic, wat juist goed zou lopen in R&P, mutsquote:
Yep.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Goed gedaan Alicey, een leuk en goed lopend topic verkloten door een zinloze forumkick.
Ah, we gaan weer op die tour.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
Goed gedaan Alicey, een leuk en goed lopend topic verkloten door een zinloze forumkick.
Gooi 'm dan meteen dicht, en laat 'm niet nog een halve dag doorrotten in ONZ.quote:
ga je zo slapen.oke doei doei ciao ciao aju aju doei doeiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:22 schreef Ludger het volgende:
(K)(K)(K) van een vriend, als je gewoon zegt 'welterusten', op msn...
JA, ik wil niet altijd lief worden gevonden!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:23 schreef tritri het volgende:
[..]
ga je zo slapen.oke doei doei ciao ciao aju aju doei doei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bedoel je dat?![]()
jezus mens, foute inschatting van je gewoon, geef gewoon toe en zet terug, en schoon opquote:
ik snap emquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:26 schreef Ludger het volgende:
[..]
JA, ik wil niet altijd lief worden gevonden!
Nee, jij ging op die toer. Het was gewoon een leuk topic. Slaat nergens op dat je m naar ONZ traptquote:
Je verveelt je zeker, gaat slecht op je werk en hebt geen vrienden...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan net als je wil trouwenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef pomtiedom het volgende:
Schat, had ik je al verteld dat ik omgebouwd ben?
Als je dat verschil niet ziet/merkt dan ben je redelijk zwakzinnig lijkt me.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:10 schreef pomtiedom het volgende:
Schat, had ik je al verteld dat ik omgebouwd ben?
In ONZ zijn ze niet zo scherpquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je dat verschil niet ziet/merkt dan ben je redelijk zwakzinnig lijkt me.![]()
In FB verder gaan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:27 schreef milagro het volgende:
[..]
jezus mens, foute inschatting van je gewoon, geef gewoon toe en zet terug, en schoon op
Schat? De airbag doet het goed hoor, en mij mankeert nietsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:53 schreef Adelante het volgende:
"Liefje, je bent gelukkig niet materialistisch ingesteld! Ik heb vanmiddag je auto...."
quote:
Om in de R&P-sfeer te blijven: Ik vraag me af of vrouwen hier nou 't vrouwenequivalent van een stijve plasser van krijgen.quote:
Herkenbaar!!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
Vrouwmens:
"Schat, die fles blauwe whiskey he, die ene, in die ongeopende verpakking, die jonnie walkert ofzo, die heb ik aan het zoontje van Tante Sjan meegegeven, hij had een Americaans-breng-je-eigen-drank-feestje en dat was het eerste wat ik onaangebroken zag, vind je het erg???"
Ik:
"Schat, 'het erg vinden' dekt de lading niet geheel. mijn auto en mijn huis en zelfs jij bent vervangbaar, maar die fles whiskey, niet... STERF!!!!"
Het hoeft van mij echt niet altijd hoor, maar jij overlegt nooit wat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
Had je dat niet even kunnen overleggen?
Maar dat dat het allemaal niet aan hem ligt natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef Xennia het volgende:
- dat de grootte er wel toe doet
- dat het wel erg is als hij binnen 2 minuten klaarkomt
- dat je het wel erg vindt als je niet bent klaargekomen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef Xennia het volgende:
- dat de grootte er wel toe doet
- dat het wel erg is als hij binnen 2 minuten klaarkomt
- dat je het wel erg vindt als je niet bent klaargekomen
Natuurlijk wel. Als dat ook écht nodig is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het hoeft van mij echt niet altijd hoor, maar jij overlegt nooit wat?
O... okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Kop op... het ligt niet aan jou![]()
Ik snap het ook niet. R&P kan ook wel eens wat luchtiger zijn dan krastopicsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:27 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat die topic nog steeds in onzin?? t Topic is toch gewoon serieus en er worden serieuze reacties gegeven. Of moet er t zoveelste ik ben verliefd op mijn ex of hvjjn ik-ben-zo-moe-en-radeloos topic komen...?
Heb ik 4 jaar geleden in het echt gehoord. Lag te pittenquote:
Idd jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. R&P kan ook wel eens wat luchtiger zijn dan krastopics
in de verdediging schietende vrouwen in topics als dezequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het hoeft van mij echt niet altijd hoor, maar jij overlegt nooit wat?
'ik heb je kaartjes voor defcon verkocht aan iemand anders'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef arneaux het volgende:
Het is toch een kleine moeite me af te zetten op t werk??!
Ludgerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:09 schreef Ludger het volgende:
Ik ben bi (van een jongen)
Wat nou!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:14 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ludger![]()
Talpa![]()
Vrouwen die niet zeuren![]()
FiXeR999quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:14 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ludger![]()
Talpa![]()
Vrouwen die niet zeuren![]()
Mensen die schaamhaar scherenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef kyraaa het volgende:
[..]
FiXeR999
mensen die anderen over 1 kam scheren
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:11 schreef frenzy2003 het volgende:
je lul is kleiner dan die van mijn vader.
Je lul is kleiner dan die van je zoon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:11 schreef frenzy2003 het volgende:
je lul is kleiner dan die van mijn vader.
dat zei mijn ma wel eens tegen mijn pa. ik ben hun enige zoonquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je lul is kleiner dan die van je zoon.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je lul is kleiner dan die van je zoon.
Dat zou een man helemaal niet erg vinden om te horen.... Sterker nog, hij zal vragen of ie mag toekijken of meedoen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:37 schreef Viking84 het volgende:
'Schat, ik ga bij je weg, want de buurvrouw likt beter dan jij'.
moet 'ie nog maar net toestemming voor krijgenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zou een man helemaal niet erg vinden om te horen.... Sterker nog, hij zal vragen of ie mag toekijken of meedoen.
Hoezo?quote:Ergo: vrouw die bij je weggaat voor een vrouw is niet zo erg als dat ze weggaat voor een andere man....
Eitje. Een vrouw die bij je weggaat voor een andere vrouw: dat ligt aan haar, hoe goed je ook 'je best' doet als man.quote:
Zeg eens eerlijk, je rookt Galoise!quote:[b]Heerlijk is dat, single zijn! Liberte toujours!![]()
![]()
Lieverd ben jij dat??quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:23 schreef milagro het volgende:
wanneer zie ik je weer
moet je nu al weg
waar denk je aan
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:33 schreef AgLarrr het volgende:
En geen zin, maar een opmerking in het algemeen: vrouwen spreken altijd in superlatieven..
Zegt Biancavia dat?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:53 schreef Conflict het volgende:
"Lieverd, ik heb lekker een watermeloen meegenomen. Dan moet je zelf maar ff bier halen, anders kon ik het niet tillen"
![]()
Die zijn welbekend! EN ULTRA ERG!!!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:23 schreef milagro het volgende:
wanneer zie ik je weer
moet je nu al weg
waar denk je aan
Whehe dus eigenlijk zegt ze dat je nog minder empathisch vermogen hebt dan een harig mormel. Ik zou het niet pikken. Dan neukt ze toch lekker de kat, manquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
De kat voelt altijd wel als ik me verdrietig voel.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef arneaux het volgende:
De kat voelt altijd wel als ik me verdrietig voel.
Nee trut, hij wil freten.
Mijn vriendin dernet ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:32 schreef MUUS het volgende:
"Ben je boos? Jawel, je bent wel boos, ik zie het aan je."
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:49 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rij- en kentekenbewijs alstublieft.
Nouja.. Heb je wel weer meer kans op een echte trio!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:46 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zullen we een trio doen met een gast
Bedoel je niet het Ikea stapelbed?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Leandra het volgende:
Terwijl hij het nieuwe dressoir in elkaar staat te zetten...
Zij: ik wil me nergens mee bemoeien, maar......
Geloof me, ook ver voor je aan Ikea stapelbedden toe bent (kinderen hebt dus) krijg je te horen:quote:
Nou moet ik alwéér aan Youp van 't Hek denken, door jou:quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geloof me, ook ver voor je aan Ikea stapelbedden toe bent (kinderen hebt dus) krijg je te horen:
"Ik wil me nergens mee bemoeien, maar........ "
Nog een foute:
"Schat, deze afslag hadden we geloof ik moeten hebben..."
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef merlies het volgende:
Ik denk dat het geen nut heeft om met je af te spreken![]()
Moet zeggen dat ik met deze niet eens zoveel moeite zou hebben tbh.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:27 schreef computerkiller het volgende:
En dan nu de vraag der vragen: "Waarom vind je mij leuk?"wtf????
Zit je nu alweer achter die computer
DIt zou een genante kunnen zijn yijdens de sex: "Masturbeer je nog wel es...."![]()
Vrouwen, je ken beter kippen houwe![]()
Alleen de bovenste is uit ervaring![]()
Die! Doe je dat echt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:39 schreef Electro-Worm het volgende:
vrouw: als je de fles cola opdrinkt, gooi je hem dan even weg, en zet hem niet leeg in de koelkast.
Stoppels Op het gezicht zijn mooiquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:32 schreef Venovic het volgende:
als jij je niet scheert doe ik het ook niet.....
Ach ja, andersom net zo irriquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Venovic het volgende:
waarom douche jij altijd zo lang? Ben ik niet goed genoeg?![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Venovic het volgende:
waarom douche jij altijd zo lang? Ben ik niet goed genoeg?![]()
En dus......quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef Cyaa het volgende:
ik wil een chocolade bruine labrador met blauwe ogen
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef Cyaa het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef Cyaa het volgende:
![]()
irritant jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef RealZeus het volgende:
" Ja,ik vind je wel leuk,maar je bent meer een soort broertje voor me."![]()
M: Wat is er?
V:Niks.
Tien minuten later;
V: Jij merkt het nooit als er wat is.
M:![]()
gejat van youpie vant hekjequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:53 schreef Leandra het volgende:
Terwijl hij het nieuwe dressoir in elkaar staat te zetten...
Zij: ik wil me nergens mee bemoeien, maar......
"Doe dat dan ook niet! Takketeef! Kut! Stoephoer!"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:26 schreef amvrosios het volgende:
[..]
gejat van youpie vant hekje
aleen was het toen met een ikea stapel bed...![]()
Typisch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef yvonne het volgende:
Schat, ik ben achter je verhouding gekomen, en het kan me niet zoveel schelen, wel handig een nieuwe werksterinhuis, neem haar vooral mee
Heel erg herkenbaar!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:03 schreef Kanogor het volgende:
"Weet jij of ik mijn pil gister heb geslikt?"
"Wat vind je nou leuk aan me?"
"Vanavond geen sex hoor"
"Waar denk je aan?"
"Je moet zeker weer achter die computer"
En ja... allemaal uit ervaring...
Oh god...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Pingel81 het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar!!
Of:
- Hoelaat ben je thuis?
Of: