Het hoeft van mij echt niet altijd hoor, maar jij overlegt nooit wat?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
Had je dat niet even kunnen overleggen?
Maar dat dat het allemaal niet aan hem ligt natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef Xennia het volgende:
- dat de grootte er wel toe doet
- dat het wel erg is als hij binnen 2 minuten klaarkomt
- dat je het wel erg vindt als je niet bent klaargekomen
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:10 schreef Xennia het volgende:
- dat de grootte er wel toe doet
- dat het wel erg is als hij binnen 2 minuten klaarkomt
- dat je het wel erg vindt als je niet bent klaargekomen
Natuurlijk wel. Als dat ook écht nodig is.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het hoeft van mij echt niet altijd hoor, maar jij overlegt nooit wat?
O... okquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:16 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Kop op... het ligt niet aan jou![]()
Ik snap het ook niet. R&P kan ook wel eens wat luchtiger zijn dan krastopicsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:27 schreef arneaux het volgende:
Waarom staat die topic nog steeds in onzin?? t Topic is toch gewoon serieus en er worden serieuze reacties gegeven. Of moet er t zoveelste ik ben verliefd op mijn ex of hvjjn ik-ben-zo-moe-en-radeloos topic komen...?
Heb ik 4 jaar geleden in het echt gehoord. Lag te pittenquote:
Idd jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. R&P kan ook wel eens wat luchtiger zijn dan krastopics
in de verdediging schietende vrouwen in topics als dezequote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het hoeft van mij echt niet altijd hoor, maar jij overlegt nooit wat?
'ik heb je kaartjes voor defcon verkocht aan iemand anders'quote:Op zaterdag 15 juli 2006 03:22 schreef arneaux het volgende:
Het is toch een kleine moeite me af te zetten op t werk??!
Ludgerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:09 schreef Ludger het volgende:
Ik ben bi (van een jongen)
Wat nou!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:14 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ludger![]()
Talpa![]()
Vrouwen die niet zeuren![]()
FiXeR999quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:14 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ludger![]()
Talpa![]()
Vrouwen die niet zeuren![]()
Mensen die schaamhaar scherenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:40 schreef kyraaa het volgende:
[..]
FiXeR999
mensen die anderen over 1 kam scheren
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:11 schreef frenzy2003 het volgende:
je lul is kleiner dan die van mijn vader.
Je lul is kleiner dan die van je zoon.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:11 schreef frenzy2003 het volgende:
je lul is kleiner dan die van mijn vader.
dat zei mijn ma wel eens tegen mijn pa. ik ben hun enige zoonquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je lul is kleiner dan die van je zoon.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je lul is kleiner dan die van je zoon.
Dat zou een man helemaal niet erg vinden om te horen.... Sterker nog, hij zal vragen of ie mag toekijken of meedoen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:37 schreef Viking84 het volgende:
'Schat, ik ga bij je weg, want de buurvrouw likt beter dan jij'.
moet 'ie nog maar net toestemming voor krijgenquote:Op zondag 16 juli 2006 12:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zou een man helemaal niet erg vinden om te horen.... Sterker nog, hij zal vragen of ie mag toekijken of meedoen.
Hoezo?quote:Ergo: vrouw die bij je weggaat voor een vrouw is niet zo erg als dat ze weggaat voor een andere man....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |