Nog steeds een boel duur geld anders hoor...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef gronk het volgende:
Feest enzo.En da's ook maar 230 of 460 euro boete, dus dat valt ook nog wel te overzien.
En dat is te verhalen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:34 schreef gronk het volgende:
Feest enzo.En da's ook maar 230 of 460 euro boete, dus dat valt ook nog wel te overzien.
Het voordeel van een wat kleinere bank denk ik. Was een goede keuze dus die bank.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:38 schreef Xcalibur het volgende:
wel fijn dat de SNS ook echt een beetje meegewerkt heeft trouwens
Feest!quote:
Gaat helemaal goed komen dusquote:De akte van passeren zal de 19e niet halen, maar dat wordt of donderdag of vrijdag. Niet helemaal optimaal maar wel al een pak van mn hart.
Zeker te wetenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:38 schreef Xcalibur het volgende:
wel fijn dat de SNS ook echt een beetje meegewerkt heeft trouwens
Pfff, als je 500 euro onvoorzien niet kan opvangen dan moet je niet gaan verhuizen. Bovendien is dit 500 euro die je terugkrijgt als je je tussenpersoon gaat roosteren. Als ik mukie zou zijn dan zou ik er zelfs wel geld voor neer willen leggen om die TP uit z'n beroep te gooien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog steeds een boel duur geld anders hoor...zeker in een verhuis-periode waarin je meestal al het geld wel kan gebruiken.
Preciesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
En dat is te verhalen.![]()
*blij* *blij* *blij* *blij* *blij* *blij* *blij* *blij* *blij* *blij*
Dat was mijn verhuiscentjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:53 schreef gronk het volgende:
[..]
Pfff, als je 500 euro onvoorzien niet kan opvangen dan moet je niet gaan verhuizen. Bovendien is dit 500 euro die je terugkrijgt als je je tussenpersoon gaat roosteren. Als ik mukie zou zijn dan zou ik er zelfs wel geld voor neer willen leggen om die TP uit z'n beroep te gooien.![]()
Donderdag verf halen als het goed is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef sanger het volgende:
Gefeliciteerd Mukie!!!!!!!!!!!
Toch nog goedgekomen dankzij de snelle verwerking bij de SNS!
En nu de procedure in om alles terug te krijgen enzo.
Maar eerst een klustopic?!
Dit zou bij iedere bank gelukt moeten zijn.(het geld was er al en alle stukken in principe ook, dus dat zou geen probleem moeten zijn)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het voordeel van een wat kleinere bank denk ik. Was een goede keuze dus die bank.
Verven met dit weer, 'k weet niet of dat wel zo handig is. De verf droogt gewoon aan de kwastquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
Donderdag verf halen als het goed is.
Eerst nog langs het juridisch loket ivm aansprakelijk stellen.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Mukie het volgende:
Met de makelaar gepraat en hij zegt dat de oude bewoners niet willen dat we die extra centjes per dag betalen, omdat we al zoveel gezeik hebben meegemaakt
het probleem is ook meestal niet dat het niet kan, maar meer dat het buiten de standaard procedure loopt, of dat ze geen zin hebben om meer moeite te doen ofzo...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Dit zou bij iedere bank gelukt moeten zijn.(het geld was er al en alle stukken in principe ook, dus dat zou geen probleem moeten zijn)
Maar dat heeft wat mij betreft niets met de grootte van de bank te maken, maar met de inspanningen van een bepaald persoon.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:04 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
het probleem is ook meestal niet dat het niet kan, maar meer dat het buiten de standaard procedure loopt, of dat ze geen zin hebben om meer moeite te doen ofzo...
Ik word wakker van de hitte en ga fokken..........toen las ik ditquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:20 schreef Mukie het volgende:
Sinds 28 MEI zijn mijn vriend en ik bezig met een hypotheek aan te vragen.
We hebben dit via een tussenpersoon (ik noem haar even V.) gedaan om al die bureaucratische rompslomp niet zelf te moeten doen en hierdoor ook een beter rente-percentage te kunnen krijgen.
Volgens mij zat de tp tussen Mukie en de SNS als geldverstrekker in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik word wakker van de hitte en ga fokken..........toen las ik dit
Waarom schakel je iemand in om als tussenschakel te dienen tussen jou/jullie en een hypotheekadviseurDat is een extra schakel die totaal nutteloos is. Jij moet die persoon eerst al jullie wensen kenbaar maken, en die moet dan ergens een guntsige hypotheek gaan regelen.
Btw, zij zal vast niet bij de Hypotheker hebben geinformeerd, want die raden de gangbare hypotheken van SNS ten zeerste af, vanwege de slechte voorwaarden. Die 2 tienden rentevoordeel (als je die hebt) betaal je straks 3 dubbel terug als je een wijziging door wilt voeren, of je hypotheek over wilt sluiten.
Volgens mij heb je van iets simpels iets moeilijks gemaakt, door allerlei onnodige poppetjes in te zetten waar je alleen maar afhankelijk van bent geworden.
Anyway good luck, maar ik vind het nogal RaaR .........ik ga nu weer verder hoesten![]()
Kijk, dat zijn berichten! Voor jullie goed nieuws, al had FH wel een punt toen hij zei dat dit bedrag eigenlijk niet hoog genoeg kon zijn!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:57 schreef Mukie het volgende:
Met de makelaar gepraat en hij zegt dat de oude bewoners niet willen dat we die extra centjes per dag betalen, omdat we al zoveel gezeik hebben meegemaakt
quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:33 schreef sanger het volgende:
[..]
...
Maar niettemin super van de verkopende partij. Bloemen en een wijntje!!!!
Zij vertelde ons dat ze een hypotheekadviseur is. Wij wisten dus niet dat zij nog eens naar een tussenpersoon de opdracht zou uitbesteden, die dan aan de NIA rapporteert.quote:Op woensdag 19 juli 2006 05:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik word wakker van de hitte en ga fokken..........toen las ik dit
Waarom schakel je iemand in om als tussenschakel te dienen tussen jou/jullie en een hypotheekadviseurDat is een extra schakel die totaal nutteloos is. Jij moet die persoon eerst al jullie wensen kenbaar maken, en die moet dan ergens een guntsige hypotheek gaan regelen.
Btw, zij zal vast niet bij de Hypotheker hebben geinformeerd, want die raden de gangbare hypotheken van SNS ten zeerste af, vanwege de slechte voorwaarden. Die 2 tienden rentevoordeel (als je die hebt) betaal je straks 3 dubbel terug als je een wijziging door wilt voeren, of je hypotheek over wilt sluiten.
Volgens mij heb je van iets simpels iets moeilijks gemaakt, door allerlei onnodige poppetjes in te zetten waar je alleen maar afhankelijk van bent geworden.
Anyway good luck, maar ik vind het nogal RaaR .........ik ga nu weer verder hoesten![]()
Zeker te wetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 08:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn berichten! Voor jullie goed nieuws, al had FH wel een punt toen hij zei dat dit bedrag eigenlijk niet hoog genoeg kon zijn!
Maar niettemin super van de verkopende partij. Bloemen en een wijntje!!!!
Hey, ontzettend mooi dat het goed afgelopen is, ik heb het een tijdje zitten volgen dit topic, en hield mijn hart vast. Veel klusplezier!quote:
wKKzquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef KonnieKipke het volgende:
Oef, wat ben ik blij dat ik het shoppen in eigen hand heb gehouden als ik dit zo lees...
En wat een knullige tussenpersoon, my god!
wKKz?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
wKKz
Maar veel succes Mukie, nu begint de ellende met bedrijven die spullen gaan leveren voor je huis
Inderdaad, dat is lief!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ik zou een grote bos bloemen voor ze kopen.
Wat KonnieKipke zegtquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:03 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
wKKz?
Ontopic MUkie, wat voor hypotheekvorm heb je nu?
Leven-sparen hypotheek met NHG aan 4.4% rentequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:03 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
wKKz?
Ontopic MUkie, wat voor hypotheekvorm heb je nu?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |