quote:Op maandag 17 juli 2006 17:05 schreef peaceman het volgende:
Gabrielle?
Welk nummer van wie?quote:,
,
why you keep peeping in my window?
Do you know something I don't know?
Did you see my baby
walking down the railroad tracks?
You can tell me if the girls
ever coming back.
Ik zag het idd (op televisie)quote:Op maandag 17 juli 2006 17:16 schreef GLO het volgende:
[..]
En zaterdag op North Sea ook weer prachtig uitgevoerd
Was dat niet een orkest ofzo?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef GLO het volgende:
Wat voor band nemen Pete Philly & Perquisite volgende maand mee naar Lowlands?
HM is die wat dikkige presentator en zelf bassist. Hadassah vroeg hem zaterdag bij de afkondiging wat het meeste indruk op hem gemaakt had. Hij had een interview gedraaid met Bona waarbij die ook nog even liet zien en horen wat hij kan. Daarvan wordt je als hardwerkende witte basbroeder (voor mij is dat verleden tijd) bijna moedeloos van. Het ongelooflijke gemak waarmee hij de meest onmogelijke dingen lijkt te spelen en er dan ook nog eens bij zingen, werkelijk ongelooflijk, van een andere planeetquote:Op maandag 17 juli 2006 17:21 schreef GLO het volgende:
Wie is Hans Mantel en wat zei hij dan?
(Next Generation) Big Bandquote:Op maandag 17 juli 2006 17:27 schreef GLO het volgende:
Wat voor band nemen Pete Philly & Perquisite volgende maand mee naar Lowlands?
Of zo jaquote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Was dat niet een orkest ofzo?
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik dacht het Finding Emo-festival..
En Eels niet te vergeten....quote:Op maandag 17 juli 2006 17:50 schreef Mark het volgende:
Met optredens van Fish, Whale en Great White?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |