Niet echt volgens mij... Je zegt dat ze al bekend zijn met de cafe's in Roermond, het enige jongeren cafe in Reuver/Beesel is Boezzz & Bloezzz, maar daar is alleen op vrijdag echt wat te doen. Dan blijft Venlo nog over, daar zijn natuurlijk wel wat meer plekken, maar echt speciaal is het niet te noemen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 09:05 schreef Koningin het volgende:
[..]
Roermond komen die tieners al iedere week, dus dat is niets speciaals.
Is er niet een leuk evenement tussen Beesel en Venlo?
* noteert Boezz en Bloezzzquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij... Je zegt dat ze al bekend zijn met de cafe's in Roermond, het enige jongeren cafe in Reuver/Beesel is Boezzz & Bloezzz, maar daar is alleen op vrijdag echt wat te doen. Dan blijft Venlo nog over, daar zijn natuurlijk wel wat meer plekken, maar echt speciaal is het niet te noemen...
www.zomerparkfeest.nl gratis toegangquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:05 schreef Koningin het volgende:
[..]
Roermond komen die tieners al iedere week, dus dat is niets speciaals.
Is er niet een leuk evenement tussen Beesel en Venlo?
naja, Kerkradequote:Op maandag 17 juli 2006 17:36 schreef _The_General_ het volgende:
Die halve Duitsers uit kerkrade zijn pas erg
K snap dat je weg wil uit Kerkrade maar vervolgens naar Maastricht verhuizen is imo niet echt een vooruitgang te noemenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:14 schreef Retro_Doll het volgende:
[..]
naja, Kerkradeben er geboren en getogen. Maar ik wil er ook niet voor de rest van mijn leven blijven wonen, daarom verhuis ik binnenkort naar Maastricht
. Maar ik zal altijd lekker in limburg blijven.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
K snap dat je weg wil uit Kerkrade maar vervolgens naar Maastricht verhuizen is imo niet echt een vooruitgang te noemen![]()
was ook niet echt serieus bedoelt hoor en sowieso als het i.v.m. werk of studie is dan zit er weinig anders op ja.. maar ik zou er niet gaan wonen als ik toch de keuze zou hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:34 schreef The6thgate het volgende:
[..]
![]()
weet nog niet waar ik na de volgende studie kom te wonen, maar het liefst in een van de grotere steden in brabant of in maastricht. rest van limburg is ook niet echt wat te noemen
Ik weet nog een kamer in Heerlenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Heidi- het volgende:
Ik ga (als het goed is, want ik heb nóg geen kamer gevonden![]()
) vanaf september wonen in Heerlen
Ga anders in Maastricht op kamers, vanuit maastricht naar heerlen is maar een klein stukje. Waarom?? Omdat heerlen maar een saaie vieze kutstad isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Heidi- het volgende:
Niet als je van drugs, alcohol, zwervers, junks houdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:11 schreef Evil_Jur het volgende:
Jup, Heerlen vind ik ook zo ongeveer de kutste stad van Nederland.
zoek je een hond ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik weet nog een kamer in Heerlen
edit: natuurlijk wel onder het voorbehoud dat je niet stinkt, niet verhaart, zindelijk bent, goed met kinderen kunt opschieten en vooral niet blaft (tenminste 's nachts niet)
mss inderdaad aan een kamer in maastricht denken? tenzij je een hekel hebt aan heen en weer pendelen, maar ik zou zelf echt niet in heerlen willen wonenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:07 schreef Heidi- het volgende:
okequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:48 schreef Heidi- het volgende:
Ja ik ken de verhalen
Maar mijn keus is sowieso al gemaakt, Heerlen wordt het. Mijn vriend woont er ook en ben er nu ook al een jaar wekelijks.
Dankjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:59 schreef denka het volgende:
[..]
oke![]()
Nou succes met het vinden van een kamer![]()
Zeg, maar mijn suggestie was eigenlijk wel serieus. Ik weet niet helemaal zeker of er nog een plaatsje is, maar ik dacht van wel. Wat zoek je ongeveer?quote:
tsja wat heb je in de aanbieding dan ??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zeg, maar mijn suggestie was eigenlijk wel serieus. Ik weet niet helemaal zeker of er nog een plaatsje is, maar ik dacht van wel. Wat zoek je ongeveer?
De kamer waar het over gaat is een zolderkamer van ongeveer 18m2. Zal rond de 200 euro zijn incl internet. En vanzelfsprekend hele leuke huisgenotenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:06 schreef Heidi- het volgende:
[..]
tsja wat heb je in de aanbieding dan ??
Dank je!quote:Op zondag 23 juli 2006 16:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Alexxxxx: Dat is het pontje tussen Baarlo en Steyl (kloosterdorp), voor foto's over de a73 kun je ook kijken op www.a73swalmen.nl. krijg je een goed beeld van hoe het was en hoe het zal worden bij Swalmen e.o.
of de officieele site: http://www.vialimburg.nl/index_1.htmquote:Op zondag 23 juli 2006 16:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Alexxxxx: Dat is het pontje tussen Baarlo en Steyl (kloosterdorp), voor foto's over de a73 kun je ook kijken op www.a73swalmen.nl. krijg je een goed beeld van hoe het was en hoe het zal worden bij Swalmen e.o.
Ik denk wel dat ik ff gaa kijken, zijn wel meer podiums dan voorheen zie ik..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:33 schreef SuperBosch het volgende:
[spam] Wie gaat er dit jaar naar Booch?? (Gratis festival op het Pancratiusplein in Heerlen)
Ondanks bezuinigingen zijn er toch nog minstens 2 bands die ik wil zien.
Ik ben in mei nog met de fiets van Kerkrade naar Epen gereden voor een ijs.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef Tazmaniac het volgende:
zo hebben we de klaagbaak over limburgers toch ff goed op z'n kop gezet.. rare mensen heb je ook af en toe!! Wie gaat er nog meer ijs eten in Epen (al dan niet regelmatig) hoorde net dat paar fokkers! extra van heerlen en landgraaf afkwamen om te genieten van het (goedkope) ijs in Epen.. ik ben er vanaaf waarschijnlijk weer![]()
ja, met dat grote oranje zeil, bij die parkeerplaats en idd voor een boerderijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Je bedoelt die boerderij even voor het dorp waar ze ijs verkopen?
hehe ja grappig, ook als je niet meteen de grootste maat pakt zegt ie, vanaf 2,75 worden de ijsje veel lekkerder.. vind het wel humorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:04 schreef Schimpie het volgende:
Die vent zegt ook tegen iedereen tot morgen, iedereen mag hopen natuurlijk.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |