Mwah, maar jij komt dus uit Heythuysen?quote:
gezien je geboortejaar zal het de vroedvrouwenschool in Heerlen geweest zijn.. Kerkrade is pas een jaartje of 15 geloof ikquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:01 schreef scrub_nurse het volgende:
hee hoi!!
Ik ben ook n limburgse!!![]()
ik ben geboren in de vroedvrouweschool(kerkrade?) getogen in Hoensbroek () en woon nu alweer 9 jaar in sittard!!! (oja ik spreek ook geen dialect, alleen maar wat invloed op de taal hier en daar)
Het is La Meuse.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:05 schreef Klonk het volgende:
nog meer noord limburg: Belfeld sur le meuse
Nee hoor. Jij wilt de Fransman uithangen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:12 schreef Klonk het volgende:
nog zo'n taalpurist, kreeg vanmorgen ook al van GI op m'n donder
..kemey..... ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, maar jij komt dus uit Heythuysen?
Ken je dan ene Ruud Geu..... (de rest van zijn naam zal ik niet noemen)
Uhuh. Hij zit geloof ik veel in Rotterdam, tenminste, als ie die vriendin nog heeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:18 schreef vosss het volgende:
Die heb ik overigens al minstens 10 jaar niet meer gezien. Niet dat ik hem ken ofzo verder, ik weet alleen wie het is, maar dat heb je natuurlijk al snel in een dorpje met 6000 inwoners ofzo
Volgens mij was Ruud net iets jonger dan mijn broer. En dat maakt hem dan 24.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:21 schreef vosss het volgende:
Volgens mij heeft ie vroeger bij mn broertje in de klas gezeten.
Ik geloof dat mn broertje een jaar of 26 is nu. Ongeveer. Denk ik.
Zou dat kunnen?
is geloof ik jou favo PI of niet?
Automatismequote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:24 schreef vosss het volgende:
De [afbeelding] is geloof ik jou favo PI of niet?
Heb ik bij in de klas gezeten. Maar hij is uit Leveroy. Waar ken je hem van?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, maar jij komt dus uit Heythuysen?
Ken je dan ene Ruud Geu..... (de rest van zijn naam zal ik niet noemen)
Ja, wel goedquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:25 schreef vosss het volgende:
En hoe bevalt het nog, daar hoog in het noorden?
Van IRCquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:27 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Heb ik bij in de klas gezeten. Maar hij is uit Leveroy. Waar ken je hem van?
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef _The_General_ het volgende:
Ow, Geu, kemeyer
Ik had het over Geuijen.
Inderdaad. Ik moet zo aan mijn auto klussen, maar ik ben het nog steeds aan het uitstellenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef vosss het volgende:
Warm voornamelijk. Te warm eik. Ik heb niet eens de puf om richting water te gaan. Hier binnen is het goed toeven vooralsnog
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van IRC. 6 á 7 jaar geleden de eerste persoon met wie ik chatte en ik heb hem nu nog steeds op mijn msn-lijstje.
![]()
Fuck, daar zeg je zowat, de mijnes is ook nog altijd stukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet zo aan mijn auto klussen, maar ik ben het nog steeds aan het uitstellen.
*peep*-auto's ook elke keerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Fuck, daar zeg je zowat, de mijnes is ook nog altijd stuk
Demmit, dat gaat weer een hoop centen kosten denk ik!
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:34 schreef vosss het volgende:
Gek word ik ervan....waarom koop ik niet gewoon een normale auto?!
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef vosss het volgende:
Jij had toch dat kleine autootje gekocht of niet?
De temperatuur die in de Bilt gemeten word is degene die beslist of het landelijk ook een hittegolf is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:58 schreef scrub_nurse het volgende:
aaah ik vond t al raar, mn ouders zeiden altijd dat ik in heerlen geboren was, maar laatst reed ik langs de vroedvrouwenschool en die lag in kerkrade, vandaar mn vraagteken..
thanx voor de info!
hiier in limburg is al 2 weken n hittegolf aan de gang hoe kunnen ze toch blijven zeggen dat de 2e hiitegolf bijna n feit is?????
whehe, je hebt toch gewonnen, snel foto'squote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar die is nog geeneens aan de beurt. Eerst alle zooi uit mijn andere auto halen.
En dat ga ik NU maar eens doen *motivatie zoekt*
Doei
Limburg telt niet mee voor de rest van de Nederlanders...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:23 schreef scrub_nurse het volgende:
ja dat bedoel ik!
ze kunnen toch ook zeggen, er is al lang n 2e hittegolf geregistreerd namelijk in limburg! Alleen in de bilt niet.
ach ja..
En Holland telt niet mee voor de Limburgers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Limburg telt niet mee voor de rest van de Nederlanders...
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
En Holland telt niet mee voor de Limburgers.
Net als Gelderland, Friesland, Groningen, Drente, Flevoland, Overijsel, Zeeland, Utrecht en Brabant...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:52 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
En Holland telt niet mee voor de Limburgers.
Thoear is leuker..quote:
In roermond wat cafe's maar alleen bij la-cave en t haofke mag je pas vanaf 16 binnen. Misschien in venlo iets ofzo, of in helden maar dan zit je met de maas ertussen (pontje gaat maar tot 23.00 uur), of survivallen bij break-out in swalmen, zwemmen bij de lommerbergen (kan dat 's avonds???), karten in swalmen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wij zijn van de zomer op kamp in Beesel. Is er op zaterdagavond voor de jeugd van 16-17 jaar in de buurt wat leuks te doen??
Roermond komen die tieners al iedere week, dus dat is niets speciaals.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
In roermond wat cafe's maar alleen bij la-cave en t haofke mag je pas vanaf 16 binnen. Misschien in venlo iets ofzo, of in helden maar dan zit je met de maas ertussen (pontje gaat maar tot 23.00 uur), of survivallen bij break-out in swalmen, zwemmen bij de lommerbergen (kan dat 's avonds???), karten in swalmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |