Door het slotjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heytse = Heythuysen als ik het goed heb. Dat van dat WKgras heb ik inderdaad gezien op L1. Is dat nu nog Midden-Limburg of al Noord? Beetje blond...
Woon je er al lang (ook geboren enzo?)
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:20 schreef Sjeen het volgende:
Het grote centrale Limburg topic
[..]
Door het slotje![]()
Hmmz hoop over een paar jaar daar ook te zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:24 schreef _The_General_ het volgende:
Midden-Limburg. geboren en getogen! Vosss woont er ook!
in dit tempo duurt het nog wel een jaartje of 80 voor je weer in je eigen regio bent...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:29 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hmmz hoop over een paar jaar daar ook te zijn.
word toch weer eens tijd dat ik weer naar mijn eigen regio terugga
ben in 7 jaar toch al wel 6 kilometer dichterbij weer gekomen![]()
Nee Losserquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
Je bent uit Heythuysen ?
Ik denk niet dat ik aan 80 jaar genoeg hebquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
in dit tempo duurt het nog wel een jaartje of 80 voor je weer in je eigen regio bent...
Jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:30 schreef _The_General_ het volgende:
Je bent uit Heythuysen ?
Als je er woont, dan valt dat mooie wel mee.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:53 schreef The6thgate het volgende:
gister in omgeving maastricht gefietst. zuid limburg is mooi
dan is het nog steeds mooiquote:Op maandag 17 juli 2006 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je er woont, dan valt dat mooie wel mee.
vooralquote:Op maandag 17 juli 2006 14:05 schreef fammetje het volgende:
Limburg is de mooiste en gezelligste provincie van NL, vooral als je zelf Limburger bent.
Ahem, dat heet Mestreechs moule.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
vooralalleen zul je bedoelen aangezien je wanneer je als " Hollander" tussen de limburgers staat ze echt geen moeite zullen doen om zich verstaanbaar te maken naar jou toe... men blijft gewoon mestreechs kallen
![]()
Aken-west is inderdaad heel erg... maar Vaals is niet veel beter...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:36 schreef _The_General_ het volgende:
Die halve Duitsers uit kerkrade zijn pas erg
Buiten Maastricht zijn Limburgers een stuk beter te verdragen hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 16:30 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
vooralalleen zul je bedoelen aangezien je wanneer je als " Hollander" tussen de limburgers staat ze echt geen moeite zullen doen om zich verstaanbaar te maken naar jou toe... men blijft gewoon mestreechs kallen
![]()
Hej Ruuder, zie je berichtje in deel 1 nu pas, zouden der nóg meer dorpsgenoten actief zijn op het forum.. zo ja laat het dan ff wetenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:25 schreef TheRuud het volgende:
Zo te zien is Nijswiller toch nog niet geheel onbekend hiertrotse inwoner meld zich.
Hoi Taz![]()
Ons dorp heeft 700 inwoners dus dan is 2 toch al een hoog percentagequote:Op maandag 17 juli 2006 22:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uit Swalmen zijn er meer actief op fok!
veel meer zullen er niet zijn toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hej Ruuder, zie je berichtje in deel 1 nu pas, zouden der nóg meer dorpsgenoten actief zijn op het forum.. zo ja laat het dan ff weten![]()
hahaha ik ben der ook bang voor, maar je weet nooit wat de 50% 60+ ers die hier wonen in hun vrije tijd doen..quote:
haha kom je ook uit limburg?!quote:
Wij zijn van de zomer op kamp in Beesel. Is er op zaterdagavond voor de jeugd van 16-17 jaar in de buurt wat leuks te doen??quote:Op maandag 17 juli 2006 22:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uit Swalmen zijn er meer actief op fok! maar zo te zien ben ik de enige op dit forum (of ligt de rest van de nu-ziek vereniging uit swalmonella in het ziekenhuis![]()
![]()
Ja hallo; _The_General_ en ikquote:Op maandag 17 juli 2006 23:50 schreef TimC het volgende:
Wie woont er nou echt in zo'n gat??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |