quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:43 schreef _The_General_ het volgende:
Spannend Nederweert zit nog in het OLS,
Nattenhovenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nederweert
Ik had op Nattenhoven gehoopt. Tenminste beetje in de buurt.
Neerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vind het altijd zo sneu voor Bussenschutten. Die komen altijd ver maar winnen het nooit
Maar goed. Verderrest interesseert het me vrij weinig. Leuk als een schutterij uit de buurt wint, maar voor de rest.
Swalmen geen schutterij ?????? Nu je het zegt ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
Swalmen heeft als enige dorp geen schutterij zoals ik vanmiddag al op de radio zei (werd geinterviewd).
Alberto_Vermicelli: op de onderste foto's zijn marketentsters en gein keuniginne.
En, en, en... wanneer?quote:
vanmiddag 1 uur?quote:
Jij maakt er werk vanquote:
Xenos.....quote:Op maandag 10 juli 2006 12:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij maakt er werk vanVanmiddag gaat niet lukken, tenzij je het leuk vind om in je lunchpauze naar de Xenos te lopen. Ik moet nog vanalles regelen voor jarige dochter...
Ik zal eens bij m'n baas in de groep gooien of een langere pauze vrijdag gaat lukkenquote:Vrijdag een optie?
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Xenos.....![]()
![]()
[..]
Ik zal eens bij m'n baas in de groep gooien of een langere pauze vrijdag gaat lukken
Dat is wel te regelen...Mits je niet vergeet een datum de week erna te prikken voor een dinerquote:Op maandag 10 juli 2006 12:14 schreef teamlead het volgende:
Ik zal eens bij m'n baas in de groep gooien of een langere pauze vrijdag gaat lukken
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:17 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dat is wel te regelen...Mits je niet vergeet een datum de week erna te prikken voor een diner![]()
Tja... misschien gaat je baas wel meequote:
hoe soms handigquote:Op maandag 10 juli 2006 12:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Baas op Fok.. soms handig
enneuh: de woensdag?
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:20 schreef Sjeen het volgende:
Vrijdag om 13.00 bij CoffeeLovers dan? Beneden afspreken?
Boh gek, misschien zie ik jullie wel zitten als ik naar de Aldi goedkoop bier ga halen!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:20 schreef Sjeen het volgende:
Vrijdag om 13.00 bij CoffeeLovers dan? Beneden afspreken?
quote:
dismissedquote:Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik kom ook. Gaan we 'dismissed' spelen. Iech pwn diech!
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:25 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Een MTV datingprogramma, verrekte bejaarde!![]()
een spel waarvan de winnaar al bekend is jaquote:Op maandag 10 juli 2006 21:22 schreef Sjeen het volgende:
Mag ik hieruit opmaken dat ik de inzet van een spel ben geworden![]()
Robbelien oet Zjwame!!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Swalmen geen schutterij ?????? Nu je het zegt ja.
En al die gaten eromheen wel zoals Boekoel
Maar ja. Swalmen heeft Robbelien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:00 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Ik kom ook. Gaan we 'dismissed' spelen. Iech pwn diech!
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:16 schreef Sjeen het volgende:
Was er nog aardbeienvlaai met slagroom![]()
Gezellig geluncht trouwens![]()
euhquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef Piovan het volgende:
zostereee
Het lukte me niet om alles naar binnen gepropt te krijgenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:16 schreef Sjeen het volgende:
Was er nog aardbeienvlaai met slagroom![]()
Gezellig geluncht trouwens![]()
En niet even langs een andere afdeling om uit te delenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het lukte me niet om alles naar binnen gepropt te krijgen![]()
Die komen vanzelf wel op de geur af als ik niet snel de deur sluit..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En niet even langs een andere afdeling om uit te delen![]()
Kom je volgende keer mee lunchen?
nee hoor.. heb me keurig ingehoudenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die komen vanzelf wel op de geur af als ik niet snel de deur sluit..
Als TL geen rare verhalen over me verteld heeft vast wel![]()
Had je toch de zonnebril mee moeten nemenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor.. heb me keurig ingehouden
haar schoonheid werkte verblindend.. was alle rare verhalen op slag vergeten![]()
Vertel eens iets over jouw woonplaats...quote:
1. was geen schamen maar blozenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ja, schaam je maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |