Inderdaad. Eigenlijk heb je de straat nog niet genoemd, maar die ligt nu wel heel erg voor de hand.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Das toch de vondelkerk bij het vondelpark?
Maar ja... het leids is goedquote:
Ik werkte ooit in de Vondelstraat, helaas zijn we verhuist naar de Marnixkade, ook niet onaardig overigens.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:08 schreef Everett het volgende:
Ik kijk pas morgen weer, dus voor het goede antwoord kan je eventueel ook de url checken.
[afbeelding]
Ik dacht altijd dat je google niet mag gebruiken. Maar ja, als dat wel mag dan is het de Naritaweg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Kom op everett...
Google: Klimhal, Sloterdijk
de regio is in ieder geval goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Pfoe.... Jordaan
prof. Durrerplantsoen is dit dus. Daarnet weer langsgekomen, en even onthouden. Het is puur het parkje waar dit kunstwerk in staat dat zo heet, het plein niet uiteraard.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef Grumpey het volgende:
yup, dat plein kom ik elke dag langs met mijn fietsLijkt me minervaplein
oh wacht, dat kunstwerk staat dan weer in een plantsoenetje op dat plein, die naam is me wel ontschoten.
Jij, toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wie post de volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |