Alleen in de VS, voor zover ik weet...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef Behh het volgende:
Is dit op tv ? Zoja wanneer ?
Misschien eerst de OP lezen? Dan had je dit nl gezien:quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Torio het volgende:
waarom mogen zulke oude mensen meedoen? of gaan zij niet op de runway ?
Het gaat dus om de beste ontwerperquote:Dit keer niet alleen met modellen, maar ook met 15 fashion designers die een belangrijke rol hebben dan de modelletjes!
Ik denk dat CrazyDutchPunk bedoelde dat het model dat gekoppeld is aan de winnende designer ook een soort van contract o.i.d. wint.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
Het gaat dus om de beste ontwerper.
Haha, ik dacht dat er bedoeld werd dat die 15 fashiondesigners de modellen zouden helpen ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien eerst de OP lezen? Dan had je dit nl gezien:
[..]
Het gaat dus om de beste ontwerper.
Nee hoor, juist leuk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zodirect ep 2 kijken
Iemand bezwaar tegen als ik daarna hier de creaties post zoals in t ANTM topic altijd de shoots worden gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 20-07-2006 22:05:40 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tuurlijk
Ben erg benieuwd wie de laatste 3 zijn. De shows tijdens Fashion week zagen er wel top uit!
Keith die maar door blijft gaan over complottheorienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Die reunionspecial..
Heidi kan ECHT niet presenteren..
quote:A new batch of determined designers are prepared to "make it work" on the new season of Project Runway. The fourth season’s 15 contestants will bring their A-game to the design room when it premieres Wednesday, Nov. 14, at 10 pm/ET on Bravo.
Returning to the competition are supermodel/host Heidi Klum, designer Michael Kors and Elle magazine fashion director Nina Garcia. Fashion guru Tim Gunn will take a break from his guide to style to once again serve as the fashion mentor for the designers as they compete for a coveted showcase during New York Fashion Week.
Here’s a look at the new designers:
• Carmen, 37
Hometown: Charlotte, N.C.; resides in N.Y.
• Chris, 44
Hometown: San Francisco; resides in N.Y.
• Christian, 21
Hometown: Annapolis, Md.; resides in N.Y.
• Elisa, 42
Hometown: El Paso, Tex.; resides in Santa Fe, N.M.
http://www.bravotv.com/_c(...)_jack_mackenroth.jpg
• Jack, 38
Hometown: Seattle, Wash.; resides in N.Y.
• Jillian, 26
Hometown/resides in: Selden, Long Island, N.Y.
• Kevin, 30
Hometown: Fairfield, N.J.; resides in N.Y.
• Kit, 26
Hometown/resides in Los Angeles
• Marion, 39
Hometown: Tyler, Tex.; resides in Dallas, Tex.
• Rami, 31
Hometown: Ramallah, Palestine; resides in Los Angeles
• Ricky, 35
Hometown: Escondido, Calif.; resides in N.Y.
• Simone, 32
Hometown: San Francisco; resides in Los Angeles, Calif.
• Steven, 30
Hometown/resides in: Chicago
• Sweet P, 46
Hometown: Los Angeles; resides in Glendale, Calif.
• Victorya, 34
Hometown: Seoul, Korea; resides in N.Y.
Hehe idd Iman. Erg elegant is zijquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef Torio het volgende:
IK heb er ook zin in
Is er iemand die Project Runway Canada volgt? Wordt gepresenteerd door Iman.
'You just don't measure up'
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef Torio het volgende:
Is er iemand die Project Runway Canada volgt? Wordt gepresenteerd door Iman.
'You just don't measure up'
Gister heb ik aflevering episode 4 gezien. In tegenstelling tot bijv. de internationale Next Top Model-series heb ik me geen moment geirriteerd aan de Canadese Project Runway. En ik ben verliefd op Iman, ze kan zo lekker vinnig uit de hoek komen, en haa raccent en rollende rquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:03 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar ook al een PR hadden. Eventjes achteraan gaan dan maar, bedankt voor de tip!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://projectrungay.blog(...)ve-made-it-when.html
WHAHAHAHHAA!
ja en het was nog een 'klep"uitzending ookquote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, Project Runway pas om 21.55 uur vanavond.
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:14 schreef Jerruh het volgende:
echt als suede nog één keer het woord wackadoodle in zijn mond neemt, vlieg ik richting de VS, prop een stuk lycra in zijn muil en steek het aan! ik irriteer me mateloos aan die gozer...
Ik stelde al eerder voor om er een te openen, ga je gangquote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 17:06 schreef Jerruh het volgende:
oeh, next episode van PR australia online!
kan die niet een apart topic krijgen?
Ik vond het vorige seizoen eigenlijk nog het beste! Goede ontwerpers, hoog niveau, een paar overdreven karakters en een soort gemoedelijkheid die aangenaam was! Dit seizoen kabbelt een beetje voort, alhoewel ik korto, leanne en jerrel persoonlijk wel goede designers vind! Ik snap voor de rest niet wat designers als blayne en suede in deze competitie deden... alleen maar overdreven persoonlijkheden en nooit iets gepresteerd gedurende de competitie...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:40 schreef Laureline het volgende:
Suede had er allang uit gemoeten. Maar dat het nu net bij de eerste outfit gebeurt waarbij hij laat zien dat hij toch wat kan, vind ik frappant. Kenley had de slechtste en had zeker moeten gaan (over 80's gesproken!), Tim Gunn tegenspreken = doodvonnis tekenen natuurlijk. Voor deze aflevering had ik wel een zwak voor haar, ze is gewoon erg direct. Het was ook heerlijk gemeen dat ze zo in de lach schoot toen Daniël weer over zijn: "extreme high taste level" begon.
Vind deze kandidaten eerlijk gezegd allemaal vrij meh. Niemand springt er echt uit, is echt lollig, echt getalenteerd of apart, of echt evil. Ik mis een soort Santino, Jay, Ashton, dat soort figuren. Moeilijk natuurlijk om zo'n show na een aantal seizoenen nog fris te houden.
Oooo die is echt geweldig! Was echt de enige aflevering die er bovenuit stak dit seizoen tot nu toe, al vond ik het belachelijk dat Korto niet won, maar Joey met zijn oersaaie barbiepakje. Vreemde keuzes maakt de jury toch dit seizoen, ze belonen saaiheid en clichés.quote:
Inderdaad en inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef PeRi het volgende:
Nggghhtssk ze gaan alle 4 naar fashion week. Wat een kut aflevering.
Kut Kenley.
PR Zou van Bravo naar Lifetime gaan, maar er zijn dus nog wat juridische troubles. Balenquote:'Project Runway' to film season finale soon.'
January 30, 2009
You're not watching "Project Runway" on TV because of a nasty lawsuit, but fashion hangers-on will still get a glimpse into Tim Gunn's natty world next month when the program films its traditional season finale during Fashion Week.
"Project Runway" completed taping in the fall - its first season in Los Angeles. But the popular show hasn't aired because of a battle between Bravo, program producers the Weinstein Co. and Lifetime, which purchased the rights to air "Runway" when its deal with Bravo expired.
The Lifetime deal ended up on life support when NBC-owned Bravo sued the Weinstein Co., claiming they were never offered a contractually promised chance to match the competing offer.
The "Runway" season finale will tape Feb. 20 among the Bryant Park couture-ati, with one major change from past tapings, intended to conceal finalists' identities - not even audience members will know whose collections they're seeing paraded down the runway. The designers won't be introduced.
"The producers made that decision because we want to keep the finalists a secret for fans," said Emily Feingold, a spokeswoman for the Weinstein Co.
The move adds another level of cloak-and-haberdashery secrecy to the whole shebang. In past seasons, designers would introduce their collections, and a "decoy" or two would be among the so-called "finalists," keeping the actual finalist lineup vague, but somewhat decipherable.
Producers have booked the Tent, the largest of three Bryant Park venues, for the three-hour taping.
The pending suit includes an injunction keeping Lifetime from marketing or selling advertising for the show. The case is in state court, with no trial date set.
Until the matter is resolved, no one can say when "Runway" might air. One rumor making the rounds has the season eventually going straight to DVD. Producers say those rumors are "absolutely untrue."
Ik vind dat :"Models. Zis is a competizion for you az well." ook altijd enorme onzin. Het is voor de modellen helemaal geen wedstrijd, maar gewoon een loterij, aangezien je maar moet afwachten aan wie je wordt gekoppeld.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat gedoe met die modellen in PR sowieso altijd saai. In deze show vind ik dat ze gewoon klerenhangers moeten zijn. Niks meer, niks minder.
Heb de eerste aflevering inmiddels gezien en ben nu alweer verliefd op Tim Gunn.
Ben net aan de challenge begonnen (stond gewoon op youtube!quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:29 schreef PeRi het volgende:
En ook de challenge gevonden. Straks alle 3 achter elkaar kijken, had gisteravond toch geen tijd. ZIN!
Iemand al gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |