Alleen in de VS, voor zover ik weet...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:34 schreef Behh het volgende:
Is dit op tv ? Zoja wanneer ?
Misschien eerst de OP lezen? Dan had je dit nl gezien:quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Torio het volgende:
waarom mogen zulke oude mensen meedoen? of gaan zij niet op de runway ?
Het gaat dus om de beste ontwerperquote:Dit keer niet alleen met modellen, maar ook met 15 fashion designers die een belangrijke rol hebben dan de modelletjes!
Ik denk dat CrazyDutchPunk bedoelde dat het model dat gekoppeld is aan de winnende designer ook een soort van contract o.i.d. wint.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
Het gaat dus om de beste ontwerper.
Haha, ik dacht dat er bedoeld werd dat die 15 fashiondesigners de modellen zouden helpen ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien eerst de OP lezen? Dan had je dit nl gezien:
[..]
Het gaat dus om de beste ontwerper.
Nee hoor, juist leuk!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zodirect ep 2 kijken
Iemand bezwaar tegen als ik daarna hier de creaties post zoals in t ANTM topic altijd de shoots worden gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 20-07-2006 22:05:40 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik ookquote:Op zondag 24 september 2006 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tuurlijk
Ben erg benieuwd wie de laatste 3 zijn. De shows tijdens Fashion week zagen er wel top uit!
Keith die maar door blijft gaan over complottheorienquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Die reunionspecial..
Heidi kan ECHT niet presenteren..
quote:A new batch of determined designers are prepared to "make it work" on the new season of Project Runway. The fourth season’s 15 contestants will bring their A-game to the design room when it premieres Wednesday, Nov. 14, at 10 pm/ET on Bravo.
Returning to the competition are supermodel/host Heidi Klum, designer Michael Kors and Elle magazine fashion director Nina Garcia. Fashion guru Tim Gunn will take a break from his guide to style to once again serve as the fashion mentor for the designers as they compete for a coveted showcase during New York Fashion Week.
Here’s a look at the new designers:
• Carmen, 37
Hometown: Charlotte, N.C.; resides in N.Y.
• Chris, 44
Hometown: San Francisco; resides in N.Y.
• Christian, 21
Hometown: Annapolis, Md.; resides in N.Y.
• Elisa, 42
Hometown: El Paso, Tex.; resides in Santa Fe, N.M.
http://www.bravotv.com/_c(...)_jack_mackenroth.jpg
• Jack, 38
Hometown: Seattle, Wash.; resides in N.Y.
• Jillian, 26
Hometown/resides in: Selden, Long Island, N.Y.
• Kevin, 30
Hometown: Fairfield, N.J.; resides in N.Y.
• Kit, 26
Hometown/resides in Los Angeles
• Marion, 39
Hometown: Tyler, Tex.; resides in Dallas, Tex.
• Rami, 31
Hometown: Ramallah, Palestine; resides in Los Angeles
• Ricky, 35
Hometown: Escondido, Calif.; resides in N.Y.
• Simone, 32
Hometown: San Francisco; resides in Los Angeles, Calif.
• Steven, 30
Hometown/resides in: Chicago
• Sweet P, 46
Hometown: Los Angeles; resides in Glendale, Calif.
• Victorya, 34
Hometown: Seoul, Korea; resides in N.Y.
Hehe idd Iman. Erg elegant is zijquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef Torio het volgende:
IK heb er ook zin in
Is er iemand die Project Runway Canada volgt? Wordt gepresenteerd door Iman.
'You just don't measure up'
quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:21 schreef Torio het volgende:
Is er iemand die Project Runway Canada volgt? Wordt gepresenteerd door Iman.
'You just don't measure up'
Gister heb ik aflevering episode 4 gezien. In tegenstelling tot bijv. de internationale Next Top Model-series heb ik me geen moment geirriteerd aan de Canadese Project Runway. En ik ben verliefd op Iman, ze kan zo lekker vinnig uit de hoek komen, en haa raccent en rollende rquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:03 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar ook al een PR hadden. Eventjes achteraan gaan dan maar, bedankt voor de tip!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |