abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61015776
ProjectRunwayAus: Ik vind Lui eigenlijk voorspelbaar . Het is eigenlijk een stijl die ik bij heel veel aspirant Aziatische ontwerpers zie, namelijk de futuristische lolita met veel losse laagjes, touwtjes en geometrische belijningen .

ProjectRunwayUS: Terri had idd de ultieme dragqueen outfit van het zooitje. Winnende dragqueen outfit vond ik eigenlijk ook voorspelbaar .

[ Bericht 0% gewijzigd door wizarddragon op 21-08-2008 17:55:55 ]
pi_61213752
Ik vond er deze week echt hele toffe dingen bij zitten! Blij dat Keith weg is iig.

Blayne

Jerrel

Joe

Keith

Kenley

Korto

Leanne

Stella

Suede

Terri
Whatever I want.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:21:39 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61213902
Vanavond weer eens kijken!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 september 2008 @ 20:33:36 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61302104
Potverdorie, Project Runway pas om 21.55 uur vanavond.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Nerd met benen dinsdag 2 september 2008 @ 16:09:55 #80
18073 miss_bleu
pi_61323084
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, Project Runway pas om 21.55 uur vanavond.
ja en het was nog een 'klep"uitzending ook
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:14:31 #81
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61323221
echt als suede nog één keer het woord wackadoodle in zijn mond neemt, vlieg ik richting de VS, prop een stuk lycra in zijn muil en steek het aan! ik irriteer me mateloos aan die gozer...
put
your
clothes
on!
pi_61323569
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 16:14 schreef Jerruh het volgende:
echt als suede nog één keer het woord wackadoodle in zijn mond neemt, vlieg ik richting de VS, prop een stuk lycra in zijn muil en steek het aan! ik irriteer me mateloos aan die gozer...
Dat heb ik dus ook !! Kan die gast wel zn nek omdraaien, dat in de 3e persoon gepraat.. .

Blayne ook trouwens met z'n ge-licious .
Whatever I want.
pi_61324037
hehehe die handkusjes van Suede zijn ook al zo annoying! Vinden jullie trouwens ook niet dat Stella er uit ziet als Cher zonder facelifts?
I approve this message
  dinsdag 2 september 2008 @ 17:06:43 #84
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61324570
oeh, next episode van PR australia online!
kan die niet een apart topic krijgen?
put
your
clothes
on!
pi_61325883
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 @ 17:06 schreef Jerruh het volgende:
oeh, next episode van PR australia online!
kan die niet een apart topic krijgen?
Ik stelde al eerder voor om er een te openen, ga je gang .
Ik wil het ook wel doen maar heb ff geen tijd om een mooie OP te maken. Anders doe ik het later wel.
Whatever I want.
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:38:59 #86
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61326543
done .
put
your
clothes
on!
  donderdag 25 september 2008 @ 16:52:43 #87
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61908656
er zijn sinds de laatste post ( 8-0 ) weer een aantal uit... en momenteel druppelen langzaam delen van de nieuwe aflevering binnen! Hebben we nieuwe meningen, visies etc?

ik zie iig graag een finale met leanne, korto en jerrel! kenley is op zijn engel gezegd obnoxious en suede... tja... iemand die in derde persoon over zichzelf praat mag van mij door een derde persoon met een schop onder zijn reet het programma uit worden gebonjourd!
put
your
clothes
on!
pi_61909878
Suede had er allang uit gemoeten. Maar dat het nu net bij de eerste outfit gebeurt waarbij hij laat zien dat hij toch wat kan, vind ik frappant. Kenley had de slechtste en had zeker moeten gaan (over 80's gesproken!), Tim Gunn tegenspreken = doodvonnis tekenen natuurlijk. Voor deze aflevering had ik wel een zwak voor haar, ze is gewoon erg direct. Het was ook heerlijk gemeen dat ze zo in de lach schoot toen Daniël weer over zijn: "extreme high taste level" begon.

Vind deze kandidaten eerlijk gezegd allemaal vrij meh. Niemand springt er echt uit, is echt lollig, echt getalenteerd of apart, of echt evil. Ik mis een soort Santino, Jay, Ashton, dat soort figuren. Moeilijk natuurlijk om zo'n show na een aantal seizoenen nog fris te houden.
  donderdag 25 september 2008 @ 17:44:59 #89
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61909987
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:40 schreef Laureline het volgende:
Suede had er allang uit gemoeten. Maar dat het nu net bij de eerste outfit gebeurt waarbij hij laat zien dat hij toch wat kan, vind ik frappant. Kenley had de slechtste en had zeker moeten gaan (over 80's gesproken!), Tim Gunn tegenspreken = doodvonnis tekenen natuurlijk. Voor deze aflevering had ik wel een zwak voor haar, ze is gewoon erg direct. Het was ook heerlijk gemeen dat ze zo in de lach schoot toen Daniël weer over zijn: "extreme high taste level" begon.

Vind deze kandidaten eerlijk gezegd allemaal vrij meh. Niemand springt er echt uit, is echt lollig, echt getalenteerd of apart, of echt evil. Ik mis een soort Santino, Jay, Ashton, dat soort figuren. Moeilijk natuurlijk om zo'n show na een aantal seizoenen nog fris te houden.
Ik vond het vorige seizoen eigenlijk nog het beste! Goede ontwerpers, hoog niveau, een paar overdreven karakters en een soort gemoedelijkheid die aangenaam was! Dit seizoen kabbelt een beetje voort, alhoewel ik korto, leanne en jerrel persoonlijk wel goede designers vind! Ik snap voor de rest niet wat designers als blayne en suede in deze competitie deden... alleen maar overdreven persoonlijkheden en nooit iets gepresteerd gedurende de competitie...
put
your
clothes
on!
pi_61910121
Het 'jammere' van het concept is dat je zoooo lang erin kan blijven door gewoon telkens nèt niet de allerslechtste te zijn: zie Wendy Pepper of Victor en Angela
En één keer toevallig onderop komen, terwijl je misschien een waanzinnige collectie had kunnen maken, en je ligt eruit. Je selecteert op deze manier toch niet de beste ontwerpers, maar degenen die het beste onder druk kunnen presteren en goede naaiskillz hebben. En dan krijg je toch collecties die een beetje 'gewoontjes' zijn, omdat de meest extreme figuren de meeste risico's hebben genomen.
Maar ik blijf toch wel verslaafd aan PR

Ik vond seizoen 2 het leukste, ook om de sfeer onderling, en Santino die Tim Gunn nadeed , die dan zogenaamd een relatie had met Andrae
pi_61915828
Ik ben het geheel eens met Jerruh hierboven. Jerrel is mijn favo, Korto 2e en Leanne als 3e. Had liever Kenley weggezien dan Suede, ik begon steeds meer en meer aan haar te ergeren.

Toffe show dit keer!

Jerrel door Suede

Kenley door Jerrel

Korto door Leanne

Leanne door Kenley

Suede door Korto
Whatever I want.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:08:09 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61916953
Kenley is een klein kind. Had ik dit keer ook liever zien vertrekken. Met d'r hiphop flop en attitude.
Obnoxious is op haar lijf geschreven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 25 september 2008 @ 22:38:36 #93
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61918278
Ik vond Kenley's outfit wel erg "Estelle" dus zó erg buiten de richting zat ze niet IMHO:
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_61918386
Ik vind Jerell best manipulatief. Hij is als enige professioneel model geweest, en liep toch als een dood vogeltje over de catwalk, dat viel me wel op. Hij had de outfit van Suede veel beter kunnen brengen!
Dat Korto won was toch vooral aan de geweldige attitude van Suede tijdens de show te danken, ik vond het een vrij 'standaard' punk outfit. Maar ik vond het totale resultaat deze keer sowieso een hoog Halloween-gehalte hebben...
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:41:30 #95
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61950718
put
your
clothes
on!
pi_61951750
Ik zit nu season 5 te kijken via joetoeb is er iemand die het daar ook volgt?
Anyway ik vind het inmiddels LEUKER dan het oh zo voorspelbare ANTM wat eigenlijk meer een Tyra zelfverheerlijkingsshow is geworden. Tyra was the first black model on the cover of FART. tyra was the first model who still had her wishdom teeth on the cover of Animal and Cats. Tyra managed to do 1 million castings in 1 hour. Tyra walked on the moon...

Heerlijk die schelle stem van Heidi. Next day you're in..the next your OUT.
Het gebitch van alle kandidaten. i love it.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_61960447
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:41 schreef Jerruh het volgende:

auwtsj! .
Oooo die is echt geweldig! Was echt de enige aflevering die er bovenuit stak dit seizoen tot nu toe, al vond ik het belachelijk dat Korto niet won, maar Joey met zijn oersaaie barbiepakje. Vreemde keuzes maakt de jury toch dit seizoen, ze belonen saaiheid en clichés.
pi_61974617
Ik vind Michael Kors zo vreselijk irritant en narcistisch over komen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  zondag 28 september 2008 @ 17:45:54 #99
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_61975018
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:13:42 #100
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62079737
Nggghhtssk ze gaan alle 4 naar fashion week. Wat een kut aflevering .

Kut Kenley .
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')