ja en het was nog een 'klep"uitzending ookquote:Op maandag 1 september 2008 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Potverdorie, Project Runway pas om 21.55 uur vanavond.
Dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:14 schreef Jerruh het volgende:
echt als suede nog één keer het woord wackadoodle in zijn mond neemt, vlieg ik richting de VS, prop een stuk lycra in zijn muil en steek het aan! ik irriteer me mateloos aan die gozer...
Ik stelde al eerder voor om er een te openen, ga je gangquote:Op dinsdag 2 september 2008 @ 17:06 schreef Jerruh het volgende:
oeh, next episode van PR australia online!
kan die niet een apart topic krijgen?
Ik vond het vorige seizoen eigenlijk nog het beste! Goede ontwerpers, hoog niveau, een paar overdreven karakters en een soort gemoedelijkheid die aangenaam was! Dit seizoen kabbelt een beetje voort, alhoewel ik korto, leanne en jerrel persoonlijk wel goede designers vind! Ik snap voor de rest niet wat designers als blayne en suede in deze competitie deden... alleen maar overdreven persoonlijkheden en nooit iets gepresteerd gedurende de competitie...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:40 schreef Laureline het volgende:
Suede had er allang uit gemoeten. Maar dat het nu net bij de eerste outfit gebeurt waarbij hij laat zien dat hij toch wat kan, vind ik frappant. Kenley had de slechtste en had zeker moeten gaan (over 80's gesproken!), Tim Gunn tegenspreken = doodvonnis tekenen natuurlijk. Voor deze aflevering had ik wel een zwak voor haar, ze is gewoon erg direct. Het was ook heerlijk gemeen dat ze zo in de lach schoot toen Daniël weer over zijn: "extreme high taste level" begon.
Vind deze kandidaten eerlijk gezegd allemaal vrij meh. Niemand springt er echt uit, is echt lollig, echt getalenteerd of apart, of echt evil. Ik mis een soort Santino, Jay, Ashton, dat soort figuren. Moeilijk natuurlijk om zo'n show na een aantal seizoenen nog fris te houden.
Oooo die is echt geweldig! Was echt de enige aflevering die er bovenuit stak dit seizoen tot nu toe, al vond ik het belachelijk dat Korto niet won, maar Joey met zijn oersaaie barbiepakje. Vreemde keuzes maakt de jury toch dit seizoen, ze belonen saaiheid en clichés.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |