abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:16:34 #91
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39806723
O ja, kan het persoonlijk flamen ophouden. Begint aardig irritant te worden.
Respecteer iemands mening en ga daar geen olie op het vuur gooien door zogenaamd semi-grappig te doen. One-liners en postkrikkers kan iedereen posten. Probeer ook eens de stelling in de diepte uit te werken.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:16:52 #92
74123 garfield_online
Garfield de kat
pi_39806730
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op zeg, elk objectief iemand met enigzins een rechtvaardig relativeringsvermogen moet in staat zijn te constateren dat Israël hier gruwelijk overdrijft.

²
wat hadden ze dan volgens jou moeten doen?

btw, de hezbollah wist dat ze zo gingen reageren want ze deden zo 2 weken eerder ook al in de gazastrook...
Garfield!!!!!
pi_39806732
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef Meki het volgende:

[..]

daar heb ik het ook over
daar heb ik het steeds over over die groep
Maar toch hecht je aan de ene groep meer waarde dan aan de andere. Dat blijkt uit al je posts,
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:17:13 #94
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39806745
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op zeg, elk objectief iemand met enigzins een rechtvaardig relativeringsvermogen moet in staat zijn te constateren dat Israël hier gruwelijk overdrijft.

²
Ja, want waarom zou je je druk maken als je soldaten ontvoert worden door moslims, die al een reputatie hebben wat betreft het omgaan met gevangenen......
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39806748
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Zeker, maar Meki wilt steeds bewijzen dat een 'aanslag' in Libanon erger is dan een in Israel omdat er nu toevallig meer doden zijn gevallen in de tweede.
52 doden tegen 1 doden

wat is nou erger
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39806751
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:11 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Gevaarlijk, ik wil echt niet weten wat er gaat gebeuren als het lukt om de soldaten Iran of Syrie binnen te krijgen.
Ik vermoed dat Syrië niet zo buitengewoon dom zal zijn om daar de handen aan te branden, maar je weet maar nooit. In elk geval is het overduidelijk dat elk land dat zo achterlijk is om de ontvoerde soldaten in openheid ‘over te nemen’ van de terroristen, omdat het land de terroristen wil steunen, op vergaande repercussies kan rekenen en terecht natuurlijk.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:17:30 #97
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_39806755
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:14 schreef Caesu het volgende:
die amniejnidad heeft ook weer gesproken.

Ahmadinejad to Assad: Strike against Syria would be attack on Islamic world (Reuters)
Ahmadinejad says Israeli attack on Syria would elicit `fierce response` (Reuters)
Hoe zit het met de concentratie van Amerikaanse oorlogsschepen in de regio?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_39806775
quote:

[..]

Maar toch hecht je aan de ene groep meer waarde dan aan de andere. Dat blijkt uit al je posts,
als er 52 doden vallen binnen Israel hecht ik daar meer aan
het gaat mij om de hoeveelheid
pi_39806781
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Een schip heeft zich al van de kust van Israel verwijderd om niet geraakt te worden.
pi_39806785
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Perzische Golf ligt dr standaard vol mee. En nog een zooitje als backup in de Mid. Zee.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_39806803
MAJOR ESCALATION
BREAKING NEWS

Israeli strike on Beirut airport depot sets off fireballIsrael hits fuel tank at Beirut airport
bron cnn.com
pi_39806806
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

als er 52 doden vallen binnen Israel hecht ik daar meer aan
het gaat mij om de hoeveelheid
Over hoeveelheden gesproken: was t in de jaren 60 eerlijk om met tig moslimlanden 1 klein jodenlandje aan te vallen?
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:20:41 #103
74123 garfield_online
Garfield de kat
pi_39806836
leuk trouwes dit nu net weer...
vertrek volgende week maandag naar israel op vakantie (mijn broer woont daar)...
Garfield!!!!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:20:47 #104
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_39806839
Het lijkt wel of bepaalde mensen echt helemaal niets van de situatie in Israel ooit gelezen hebben.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_39806850
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:19 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Over hoeveelheden gesproken: was t in de jaren 60 eerlijk om met tig moslimlanden 1 klein jodenlandje aan te vallen?
anders kunnen we 1982 ook bijpakken

vrijdag 14 juli 2006 @ 00:21:12 #106
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_39806851
quote:

[..]

Zeker, maar Meki wilt steeds bewijzen dat een 'aanslag' in Libanon erger is dan een in Israel omdat er nu toevallig meer doden zijn gevallen in de tweede.
Oh, duidelijk. Meten met twee maten kan tot kunst verheven worden, je hebt er alleen een goede kloon voor nodig
pi_39806866
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:20 schreef Posdnous het volgende:
Het lijkt wel of bepaalde mensen echt helemaal niets van de situatie in Israel ooit gelezen hebben.
in welk opzicht?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:21:49 #108
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39806871
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het collectief straffen van de Palestijnen en nu de Libanezen vind ik terroristisch...
Doe maar net of hat katoesja raketten zijn op een kiboets of een bom in een Israelisch café. Da's al een stuk minder terroristisch, toch? Daar hoor ik je nooit over. Het maakt me echt niet uit welke opvattingen je hebt, van mijn part schrijf je hiet Israel van de kaart geveegd moet worden en alle joden ter wereld erbij maar waar ik echt kwaad om kan worden is dat hypocriete selectieve veroordeling van 1 partij.

Trouwens, heb je de reacties gezien in Beirut na de ontvoering van de 2 soldaten? Die achterlijke geite...... hoeders vinden het maar wat geweldig. Dat moeten ze ook niet zeuren als Israel wegen en bruggen bombardeerd om de Hesbollah het bewegen te bemoeilijken. Geldt ook voor de Palestijnen. Zij hebben toch Hamas verkozen? De groepering die Israel wil vernietigen. Als je daarvoor kiest als volk, ok. Maar wees dan ook flink genoeg om de klappen te incasseren. Als ik jou een klap geef dan kan ik een klap terug verwachten neem ik aan. Als ik dan ga lopen zeuren dat ik mishandeld wordt dan maak ik mezelf belachelijk.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:21:59 #109
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39806880
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Meki het volgende:

[..]

52 doden tegen 1 doden

wat is nou erger
Waarom ga je nu al 3 topics niet in op de vraag waarom je je nooit zo druk maakt om onschuldige Israeliers die opgeblazen worden in een bus? En nu is er een soldaat ontvoert, en die wil Israel graag terug, en dan is het opeens een ramp als er mensen komen te overlijden...
pi_39806887
quote:

[..]

Over hoeveelheden gesproken, was t in de vroege jaren van israel eerlijk om alle joden wereldwijd ernaartoe te halen en o.a. tot op de dag van vandaag nog steeds doorgaan om de zionisten en kolonisten onder hen nederzettingen laten bewonen en nieuwe laten bouwen op palestijnse grond (vastgestelt in 68 o.a.) ?
X
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:22:17 #111
74123 garfield_online
Garfield de kat
pi_39806888
quote:

[..]

idd
en ze klagen ook altijd dat er veel meer slachtoffers aan moslim zijde vallen dan aan joden...

Hoe zou dat komen?
1) de joden zijn véél beter bewapend
2) ze moeten vechten tegen veel meer landen dus vallen er al veel gemakkelijker meer slachtoffers...
Garfield!!!!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:22:22 #112
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_39806890
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:19 schreef mschol het volgende:
MAJOR ESCALATION
BREAKING NEWS

Israeli strike on Beirut airport depot sets off fireballIsrael hits fuel tank at Beirut airport
bron cnn.com
Breaking news op de CNN-site?

Kijk hier CNN (EU) op tv, maar hier nog none of the sort...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:23:54 #113
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_39806937
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:21 schreef Abe_Lenstra het volgende:

maar waar ik echt kwaad om kan worden is dat hypocriete selectieve veroordeling van 1 partij.

Trouwens, heb je de reacties gezien in Beirut na de ontvoering van de 2 soldaten? Die achterlijke geite...... hoeders vinden het maar wat geweldig. Dat moeten ze ook niet zeuren als Israel wegen en bruggen bombardeerd om de Hesbollah het bewegen te bemoeilijken. Geldt ook voor de Palestijnen. Zij hebben toch Hamas verkozen? De groepering die Israel wil vernietigen. Als je daarvoor kiest als volk, ok. Maar wees dan ook flink genoeg om de klappen te incasseren. Als ik jou een klap geef dan kan ik een klap terug verwachten neem ik aan. Als ik dan ga lopen zeuren dat ik mishandeld wordt dan maak ik mezelf belachelijk.
Gelukkig veroordeel jij selectief twee partijen
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:23:54 #114
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39806938
is de 3e wereldoorlog al begonnen?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39806946
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:21 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Waarom ga je nu al 3 topics niet in op de vraag waarom je je nooit zo druk maakt om onschuldige Israeliers die opgeblazen worden in een bus? En nu is er een soldaat ontvoert, en die wil Israel graag terug, en dan is het opeens een ramp als er mensen komen te overlijden...
DAAR maak ik me ook druk
de laaste AANSLAG in ISRAEL was maanden lang geleden
en de 52 doden is vandaag

zie je nou de verschil
pi_39806964
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:

[..]

DAAR maak ik me ook druk

zie je nou de verschil
Nee.
Bismillahi rahmani rahim
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_39806969
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:21 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Trouwens, heb je de reacties gezien in Beirut na de ontvoering van de 2 soldaten? Die achterlijke geite...... hoeders vinden het maar wat geweldig. Dat moeten ze ook niet zeuren als Israel wegen en bruggen bombardeerd om de Hesbollah het bewegen te bemoeilijken. Geldt ook voor de Palestijnen. Zij hebben toch Hamas verkozen? De groepering die Israel wil vernietigen.
Als je daarvoor kiest als volk, ok. Maar wees dan ook flink genoeg om de klappen te incasseren. Als ik jou een klap geef dan kan ik een klap terug verwachten neem ik aan. Als ik dan ga lopen zeuren dat ik mishandeld wordt dan maak ik mezelf belachelijk.
De Israeliers hebben toch deze regering verkozen?
De regering van Olmert die toestemming gaf nieuwe nederzettingen te bouwen om zo totaal eenzijdig nieuwe stukken land van palestijnen af te pakken, het proces wat al begonnen is om hun eigen achterban en de hardcore kolonistjes tevreden te stellen?

Als je daarvoor kiest als volk, ok. Maar wees dan ook flink genoeg om de klappen te incasseren.
Als ik jou een klap geef dan kan ik een klap terug verwachten neem ik aan. Als ik dan ga lopen zeuren dat ik geterroriseert wordt dan maak ik mezelf belachelijk.

Het is allemaal zo simpel joh
X
pi_39806984
Volgens NOS staan er nog duizende raketten klaar in Libanon....
pi_39806990
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:24 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Nee.
beter lezen dan
  vrijdag 14 juli 2006 @ 00:26:07 #120
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39807002
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:

[..]

DAAR maak ik me ook druk

zie je nou de verschil
Dus ik kan ervanuitgaan dat je de volgende keer als er een moslim een bus opblaast je even verontwaardigt bent als nu? Dat je dan nog steeds in onchuldige mensen denkt, ook al zijn het israeliers?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')