wat hadden ze dan volgens jou moeten doen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op zeg, elk objectief iemand met enigzins een rechtvaardig relativeringsvermogen moet in staat zijn te constateren dat Israël hier gruwelijk overdrijft.²
Maar toch hecht je aan de ene groep meer waarde dan aan de andere. Dat blijkt uit al je posts,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef Meki het volgende:
[..]
daar heb ik het ook over
daar heb ik het steeds over over die groep
Ja, want waarom zou je je druk maken als je soldaten ontvoert worden door moslims, die al een reputatie hebben wat betreft het omgaan met gevangenen......quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Kom op zeg, elk objectief iemand met enigzins een rechtvaardig relativeringsvermogen moet in staat zijn te constateren dat Israël hier gruwelijk overdrijft.²
52 doden tegen 1 dodenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zeker, maar Meki wilt steeds bewijzen dat een 'aanslag' in Libanon erger is dan een in Israel omdat er nu toevallig meer doden zijn gevallen in de tweede.
Ik vermoed dat Syrië niet zo buitengewoon dom zal zijn om daar de handen aan te branden, maar je weet maar nooit. In elk geval is het overduidelijk dat elk land dat zo achterlijk is om de ontvoerde soldaten in openheid ‘over te nemen’ van de terroristen, omdat het land de terroristen wil steunen, op vergaande repercussies kan rekenen en terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:11 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Gevaarlijk, ik wil echt niet weten wat er gaat gebeuren als het lukt om de soldaten Iran of Syrie binnen te krijgen.
Hoe zit het met de concentratie van Amerikaanse oorlogsschepen in de regio?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:14 schreef Caesu het volgende:
die amniejnidad heeft ook weer gesproken.
Ahmadinejad to Assad: Strike against Syria would be attack on Islamic world (Reuters)
Ahmadinejad says Israeli attack on Syria would elicit `fierce response` (Reuters)
als er 52 doden vallen binnen Israel hecht ik daar meer aanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Maar toch hecht je aan de ene groep meer waarde dan aan de andere. Dat blijkt uit al je posts,
Een schip heeft zich al van de kust van Israel verwijderd om niet geraakt te worden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoe zit het met de concentratie van Amerikaanse oorlogsschepen in de regio?
Perzische Golf ligt dr standaard vol mee. En nog een zooitje als backup in de Mid. Zee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:17 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoe zit het met de concentratie van Amerikaanse oorlogsschepen in de regio?
Over hoeveelheden gesproken: was t in de jaren 60 eerlijk om met tig moslimlanden 1 klein jodenlandje aan te vallen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
als er 52 doden vallen binnen Israel hecht ik daar meer aan
het gaat mij om de hoeveelheid
anders kunnen we 1982 ook bijpakkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:19 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Over hoeveelheden gesproken: was t in de jaren 60 eerlijk om met tig moslimlanden 1 klein jodenlandje aan te vallen?
Oh, duidelijk. Meten met twee maten kan tot kunst verheven worden, je hebt er alleen een goede kloon voor nodigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Zeker, maar Meki wilt steeds bewijzen dat een 'aanslag' in Libanon erger is dan een in Israel omdat er nu toevallig meer doden zijn gevallen in de tweede.
in welk opzicht?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:20 schreef Posdnous het volgende:
Het lijkt wel of bepaalde mensen echt helemaal niets van de situatie in Israel ooit gelezen hebben.
Doe maar net of hat katoesja raketten zijn op een kiboets of een bom in een Israelisch café. Da's al een stuk minder terroristisch, toch? Daar hoor ik je nooit over. Het maakt me echt niet uit welke opvattingen je hebt, van mijn part schrijf je hiet Israel van de kaart geveegd moet worden en alle joden ter wereld erbij maar waar ik echt kwaad om kan worden is dat hypocriete selectieve veroordeling van 1 partij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het collectief straffen van de Palestijnen en nu de Libanezen vind ik terroristisch...
Waarom ga je nu al 3 topics niet in op de vraag waarom je je nooit zo druk maakt om onschuldige Israeliers die opgeblazen worden in een bus? En nu is er een soldaat ontvoert, en die wil Israel graag terug, en dan is het opeens een ramp als er mensen komen te overlijden...quote:
Over hoeveelheden gesproken, was t in de vroege jaren van israel eerlijk om alle joden wereldwijd ernaartoe te halen en o.a. tot op de dag van vandaag nog steeds doorgaan om de zionisten en kolonisten onder hen nederzettingen laten bewonen en nieuwe laten bouwen op palestijnse grond (vastgestelt in 68 o.a.) ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:19 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Over hoeveelheden gesproken: was t in de jaren 60 eerlijk om met tig moslimlanden 1 klein jodenlandje aan te vallen?
iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:19 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Breaking news op de CNN-site?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:19 schreef mschol het volgende:
MAJOR ESCALATION
BREAKING NEWS
Israeli strike on Beirut airport depot sets off fireballIsrael hits fuel tank at Beirut airport
bron cnn.com
Gelukkig veroordeel jij selectief twee partijenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:21 schreef Abe_Lenstra het volgende:
maar waar ik echt kwaad om kan worden is dat hypocriete selectieve veroordeling van 1 partij.
Trouwens, heb je de reacties gezien in Beirut na de ontvoering van de 2 soldaten? Die achterlijke geite...... hoeders vinden het maar wat geweldig. Dat moeten ze ook niet zeuren als Israel wegen en bruggen bombardeerd om de Hesbollah het bewegen te bemoeilijken. Geldt ook voor de Palestijnen. Zij hebben toch Hamas verkozen? De groepering die Israel wil vernietigen. Als je daarvoor kiest als volk, ok. Maar wees dan ook flink genoeg om de klappen te incasseren. Als ik jou een klap geef dan kan ik een klap terug verwachten neem ik aan. Als ik dan ga lopen zeuren dat ik mishandeld wordt dan maak ik mezelf belachelijk.
DAAR maak ik me ook drukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarom ga je nu al 3 topics niet in op de vraag waarom je je nooit zo druk maakt om onschuldige Israeliers die opgeblazen worden in een bus? En nu is er een soldaat ontvoert, en die wil Israel graag terug, en dan is het opeens een ramp als er mensen komen te overlijden...
Nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
DAAR maak ik me ook druk
de laaste AANSLAG in ISRAEL was maanden lang geleden
en de 52 doden is vandaag
zie je nou de verschil
De Israeliers hebben toch deze regering verkozen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:21 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Trouwens, heb je de reacties gezien in Beirut na de ontvoering van de 2 soldaten? Die achterlijke geite...... hoeders vinden het maar wat geweldig. Dat moeten ze ook niet zeuren als Israel wegen en bruggen bombardeerd om de Hesbollah het bewegen te bemoeilijken. Geldt ook voor de Palestijnen. Zij hebben toch Hamas verkozen? De groepering die Israel wil vernietigen. Als je daarvoor kiest als volk, ok. Maar wees dan ook flink genoeg om de klappen te incasseren. Als ik jou een klap geef dan kan ik een klap terug verwachten neem ik aan. Als ik dan ga lopen zeuren dat ik mishandeld wordt dan maak ik mezelf belachelijk.
Dus ik kan ervanuitgaan dat je de volgende keer als er een moslim een bus opblaast je even verontwaardigt bent als nu? Dat je dan nog steeds in onchuldige mensen denkt, ook al zijn het israeliers?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
DAAR maak ik me ook druk
de laaste AANSLAG in ISRAEL was maanden lang geleden
en de 52 doden is vandaag
zie je nou de verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |