Oud nieuws. Was om 7 uur al.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef stevan_A het volgende:
volgens nu.nl
Israël bombardeert snelweg Beiroet-Damascus
ik quote:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Man, wat lul je over 'oorlog'
Een presidentje gebruikt het woord 'oorlog' en iedereen neemt meteen maar aan dat het logisch is en alles toegestaan is. Waanzin.
en in sit geval israel tegen hezbolla.. (en israel tegen hamas)quote:oor·log (de ~ (m.), ~en)
1 strijd tussen twee of meer volkeren, vorsten of staten => krijg
bron nu.nlquote:"Als het zionistische bewind nog een domme stap zet en Syrië aanvalt, dan zal dat worden beschouwd als een aanval op de hele islamitische wereld, en dat bewind zal een zeer fel antwoord krijgen", aldus Ahmadinejad volgens de tv-uitzending.
aldus de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad
Nee dat wil je niet, je wilt Israel de grond in trappen, en het maakt je niet uit met welke stok je daarmee moet slaan. Niet voor niets staan er in het vorige topic nog wat dingen waar je voor het gemak geen antwoord op hebt gegeven....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil duidelijk laten merken dat onschuldigen hier op nummer 1 staat
Daar is iedereen het mee eens, jij wilt duidelijk maken dat de Palestijnse en Libanese onschuldigen op 1 staan. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil duidelijk laten merken dat onschuldigen hier op nummer 1 staat
Oh, nu is het wel een rechtsstaat. Zonet konden ze nog dezelfde acties ondernemen ter vergelding en onderdrukking als die barbaarse Moslimlanden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Verschil is dat Israel een rechtstaat is, en dat die palestijnen om een reden vastzitten,
Is er een aanslag gepleegd in Israel op Onschuldigen ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Daar is iedereen het mee eens, jij wilt duidelijk maken dat de Palestijnse en Libanese onschuldigen op 1 staan. Daar ben ik het niet mee eens.
Dat moet je Meki vergeven. Moslims noemen elkaar Broeders. Je weet toch.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Daar is iedereen het mee eens, jij wilt duidelijk maken dat de Palestijnse en Libanese onschuldigen op 1 staan. Daar ben ik het niet mee eens.
Israel besluit dat het oorlog is ja. Leuk voor ze.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik quote:
[..]
en in sit geval israel tegen hezbolla.. (en israel tegen hamas)
vind ik toch nog net onder kopje oorlog passen
en ik vind niet dat alles is toegestaan, tis alleen dat burger slachtoffers in een oorlog/gevecht/ hoe je het ook noemen wilt onvermijdelijk zijn
Wat denk je van 100de katusha raketten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Is er een aanslag gepleegd in Israel op Onschuldigen ?
Ben je nou serieus?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Gevaarlijk, ik wil echt niet weten wat er gaat gebeuren als het lukt om de soldaten Iran of Syrie binnen te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
zijn er doden gevallen ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat denk je van 100de katusha raketten?
Zoals jij met die prachtige woorden in je sig ook zijn broeder fi din bent?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef OldSchoolFool het volgende:
[..]
Dat moet je Meki vergeven. Moslims noemen elkaar Broeders. Je weet toch.![]()
Het westen heeft niemand achtergehouden, het zijn de leiders daar die zo corrupt zijn als maar kan en zelf als goden leven terwijl de helft van de bevolking dood gaat van de honger. Israel kan ook een democratie maken, kunnen de andere landen dat niet? Ze kunnen het wel, maar de leiders willen graag de baas zijn....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Daar zijn ze wat te lang voor achtergehouden door het Westen dus dat zal nog wel even duren helaas.
[..]
Dus? israel beschouwt zich toch als een veel betere democratische staat dan die landjes?
Hoe kun je ze dan daarmee vergelijken.
[..]
Ja, je kunt ook meteen 8 atoombommen gooien, het zijn per slot van rekening twee strijdmakkers..
Ja. een vrouw die op t balkon zat. Maar maak je geen zorgen, was toch maar een jood.quote:
zijn er Onschuldigen daarmee bedoel ik Burgers getrovven in Israel ?quote:
je mag in geen enkel gevecht burgerslachtoffers maken maar dat die er wel zijn is on vermijdelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Israel besluit dat het oorlog is ja. Leuk voor ze.
Dat betekent dus ook maar meteen dat je burgerslachtoffers mag maken schijnbaar. Lekker makkelijk is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |