nee idd dat was greoon : wie had z'n trompetist nog overeind staanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:00 schreef _The_General_ het volgende:
Het is niet meer de strijd van twee als leger herkenbare krijgsmachten die op een van te voren afgesproken plek elkaar besteden...
ook al zouden ze honderden slachtoffers maken om zo jou " broerders " vrij te krijgenquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is jammer dat hezbollah dit nodig vindt inderdaad..... Ik persoonlijk zou in hun geval de soldaten loslaten, en zo mijn broeders helpen, maar ach, misschien maakt het de ontvoerders wel helemaal niet uit wat er met de rest van de mensen gebeurd
LOL, mooie reverse logica.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is jammer dat hezbollah dit nodig vindt inderdaad..... Ik persoonlijk zou in hun geval de soldaten loslaten, en zo mijn broeders helpen, maar ach, misschien maakt het de ontvoerders wel helemaal niet uit wat er met de rest van de mensen gebeurd
Dus omdat er WAT gekken zijn sloop je infrastructuur en scholen waar dagelijks honderduizenden mensen gebruik van maken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zoals je weet zijn de meeste moslim activisten niet erg vriendelijk voor gevangenen, het lijkt me dan ook zaak om deze z.s.m. los te krijgen, ongeacht de middelen die daarvoor nodig zijn. Dat ben je als land simpelweg verplicht aan de mensen die elke dag hun leven riskeren omdat er wat gekken zijn die alle Joden willen vermoorden![]()
anders waren er geen 52 doden gevallen toch ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:01 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dat kan Israel zich niet veroorloven. Daarnaast, Bron ?
Het is inderdaad een chaos daar, ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan de Israeliers ja....quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
net alsof het zo'n perfect georganiseerde democratie is daar. Het is daar geen nederland of zo.
[..]
Nogal logisch als je zo desperate bent van decennia lang als derderangsburger behandeld worden.
[..]
De enige manier voor wat? Alles alleen maar erger maken? lekker slim inderdaad, het lijken wel kleuters.
Man, wat lul je over 'oorlog'quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tja kut maar dit gebeurd in een oorlog (op welke schaal dan ook) daarvoor is het oorlog
*repeat:
mensen denken tegenwoordig dat oolog zonder slachtroffers kan..
dit is iets onmogelijks..
Hebben ze wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:00 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Libanon heeft geen leger, hoe moeten ze dat doen?
hoe kan er tientallen doden vallen ??quote:
Als je even zou nadenken zou je juist doorhebben dat die honderden slachtoffers er dan in het geheel niet zouden zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al zouden ze honderden slachtoffers maken om zo jou " broerders " vrij te krijgen
We waren het nieuws aan het volgen en het conflict aan het bespreken. Het ging mis vanaf een zekere medewerker van een niet nader te noemen groot grutter,quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:01 schreef Drugshond het volgende:
tvp..... probeer inhoudelijk te reageren.
Of beter denk goed na voor je op de enterknop ramt
Lijkt mij redelijk. Als Libanon verstandig is, dan rekent Libanon zelf keihard af met de terroristen. Het ging geloof ik de laatste tijd vrij goed met Libanon. Het zou onverstandig zijn van Libanon om door onderdak te bieden aan terroristen hun verworven welvaart en vrede te verspelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Overigens heeft Israel zelf gezegd dat ze terug willen naar hun eigen land zodra Libanon de grens kan bewaken, en ervoor kan zorgen dat er geen raketten meer afgeschoten worden.
Daar zijn ze wat te lang voor achtergehouden door het Westen dus dat zal nog wel even duren helaas.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het is inderdaad een chaos daar, ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan de Israeliers ja....
Dus? israel beschouwt zich toch als een veel betere democratische staat dan die landjes?quote:Sterker nog, daarvoor werden ze al als derderangsburger behandeld door Syrie en andere landen in de buurt, en hadden ze ook al geen huizen enzovoort.....
Ja, je kunt ook meteen 8 atoombommen gooien, het zijn per slot van rekening twee strijdmakkers.quote:Je kunt niet je soldaar zomaar achterlaten, als je zelf in het leger zit verwacht je van je strijdmakkers dat ze je komen bevrijden..... Het is onmenselijk om dan te zeggen dat je maar niets doet omdat je anders palestijnen zou kunnen doden....
ik wil duidelijk laten merken dat onschuldigen hier op nummer 1 staatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:04 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
We waren het nieuws aan het volgen en het conflict aan het bespreken. Het ging mis vanaf een zekere medewerker van een niet nader te noemen groot grutter,
Verschil is dat Israel een rechtstaat is, en dat die palestijnen om een reden vastzitten, en dat die soldaten ontvoert zijn, een wezelijk verschil natuurlijk dat je nu even wegschoffeltquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:02 schreef Kikstar het volgende:
2 Israelische gevangen tegenover duizenden palestijnse....
Daarbij gebruikt het Israelische leger de 2 gevangen als excuse om de bezetting door te voeren.
Alle moslims zijn eenderquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:02 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dus omdat er WAT gekken zijn sloop je infrastructuur en scholen waar dagelijks honderduizenden mensen gebruik van maken.
Oud nieuws. Was om 7 uur al.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef stevan_A het volgende:
volgens nu.nl
Israël bombardeert snelweg Beiroet-Damascus
ik quote:quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Man, wat lul je over 'oorlog'
Een presidentje gebruikt het woord 'oorlog' en iedereen neemt meteen maar aan dat het logisch is en alles toegestaan is. Waanzin.
en in sit geval israel tegen hezbolla.. (en israel tegen hamas)quote:oor·log (de ~ (m.), ~en)
1 strijd tussen twee of meer volkeren, vorsten of staten => krijg
bron nu.nlquote:"Als het zionistische bewind nog een domme stap zet en Syrië aanvalt, dan zal dat worden beschouwd als een aanval op de hele islamitische wereld, en dat bewind zal een zeer fel antwoord krijgen", aldus Ahmadinejad volgens de tv-uitzending.
aldus de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad
Nee dat wil je niet, je wilt Israel de grond in trappen, en het maakt je niet uit met welke stok je daarmee moet slaan. Niet voor niets staan er in het vorige topic nog wat dingen waar je voor het gemak geen antwoord op hebt gegeven....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil duidelijk laten merken dat onschuldigen hier op nummer 1 staat
Daar is iedereen het mee eens, jij wilt duidelijk maken dat de Palestijnse en Libanese onschuldigen op 1 staan. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wil duidelijk laten merken dat onschuldigen hier op nummer 1 staat
Oh, nu is het wel een rechtsstaat. Zonet konden ze nog dezelfde acties ondernemen ter vergelding en onderdrukking als die barbaarse Moslimlanden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Verschil is dat Israel een rechtstaat is, en dat die palestijnen om een reden vastzitten,
Is er een aanslag gepleegd in Israel op Onschuldigen ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Daar is iedereen het mee eens, jij wilt duidelijk maken dat de Palestijnse en Libanese onschuldigen op 1 staan. Daar ben ik het niet mee eens.
Dat moet je Meki vergeven. Moslims noemen elkaar Broeders. Je weet toch.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Daar is iedereen het mee eens, jij wilt duidelijk maken dat de Palestijnse en Libanese onschuldigen op 1 staan. Daar ben ik het niet mee eens.
Israel besluit dat het oorlog is ja. Leuk voor ze.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik quote:
[..]
en in sit geval israel tegen hezbolla.. (en israel tegen hamas)
vind ik toch nog net onder kopje oorlog passen
en ik vind niet dat alles is toegestaan, tis alleen dat burger slachtoffers in een oorlog/gevecht/ hoe je het ook noemen wilt onvermijdelijk zijn
Wat denk je van 100de katusha raketten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Is er een aanslag gepleegd in Israel op Onschuldigen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |