Ik denk dat hij uiteindelijk niet om kon gaan met het feit dat-ie wereldberoemd is.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak.
Ook Michael is overigens tegenwoordig meer beroemd door zijn doen en laten dan door zijn muziek.
@ Rnnz: ik denk dat Michael vooral het slachtoffer is geworden van zichzelf. Het is in mijn ogen vooral een naïeve man. Excentriek ook wel. Of je dat een freak vindt is inderdaad een tweede. Ik denk echter wel dat er psychisch iets flink bij hem geknapt is, hetzij door de media, hetzij het wereldje waarin hij leeft. Ik hoop gewoon dat hij hulp krijgt en weer een beetje greep op zijn leven krijgt.
Klopt, maar MJ is tenminste nog beroemd geweest om zijn muziek.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak.
Ook Michael is overigens tegenwoordig meer beroemd door zijn doen en laten dan door zijn muziek.
Daar is het denk ik te laat voor helaas.quote:@ Rnnz: ik denk dat Michael vooral het slachtoffer is geworden van zichzelf. Het is in mijn ogen vooral een naïeve man. Excentriek ook wel. Of je dat een freak vindt is inderdaad een tweede. Ik denk echter wel dat er psychisch iets flink bij hem geknapt is, hetzij door de media, hetzij het wereldje waarin hij leeft. Ik hoop gewoon dat hij hulp krijgt en weer een beetje greep op zijn leven krijgt.
hehe toen ik halverwege zin was had ik verwacht dat je zou gaan zeggen:quote:Op zondag 16 juli 2006 19:53 schreef MadGuy het volgende:
Ja, een beetje lullig voor hem dus. De één gooit zijn neus in de Colombiaanse poeersuiker, Michael trok zich terug in zijn eigen fantasiewereld...
Het grote verschil is dat MJ al beroemd was toen hij nog maar een klein kind was. Madonna heeft eerst nog redelijk kunnen opgroeien en daarna is ze pas beroemd geworden. Ze heeft iig dan nog enigzins een fatsoenlijke opvoeding gehad zeg maar.quote:Madonna is wat dat betreft een sterker persoon, ze heeft zich niet laten slachtofferen door haar beroemde status. Maar dat is een beetje een lullig verschil en gaat niet zozeer om talent of het beter zijn van de één of de ander...
Het is een beetje zwart-wit om te zeggen dat Madonna niet beroemd is om haar muziek. Nou ja, oké, de onderwerpen van haar muziek.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:38 schreef Komakie het volgende:
Klopt, maar MJ is tenminste nog beroemd geweest om zijn muziek.
"Look at Michael moonwalking his way out of trouble"quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:48 schreef DrDentz het volgende:
mwah.. zijn imago ligt helemaal in puin, en toch blijft de muziek populair
Dat issie nog steedsquote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Rnnz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DbkgbNNJIUI
Als je dit filmpje helemaal bekijkt zie je ook dat hij een prachtige stem heeft![]()
Hier zie je ook dat hij eigenlijk gewoon een klein verlegen jongetje is.![]()
Bron: De Telegraafquote:Madonna maakte meest baanbrekende videoclip
LONDEN - Madonna's Like A Prayer is maandag gekozen tot meest baanbrekende videoclip aller tijden. Ze versloeg onder meer Baby One More Time van Britney Spears en Thriller van Michael Jackson. De verkiezing 'video's die taboes doorbraken' was georganiseerd door MTV, ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van de muziekzender.
Madonna staat overigens ook met de clips van Ray of Light en Vogue in de top tien. In de video van Like A Prayer (1989) komen brandende kruisen en bloedende beelden voor. Madonna verleidt een zwarte Jezus. „Dat leidde zelfs tot een veroordeling door het Vaticaan”, aldus een woordvoerder van MTV.
Robbie Williams staat ook in de top tien vermeld, met Rock DJ. Daarin lijkt hij zijn eigen huid af te pellen. Meer dan 10.000 mensen brachten hun stem uit.
Like a prayer heeft dus GEEN bijzondere clip.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:21 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Bron: De Telegraaf
Zo. Dat wilde ik maar even melden.
For what it's worth
Ja, dat wel ja. Maar anno 2006 is het zo moeilijk voor te stellen en ben je gauw geneigd wat recentere clips te kiezen. Dus eerlijk gezegd kan ik er dan geen mening over vormen aangezien ik de impact ervan niet heb kunnen ervaren.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:07 schreef Megalomaniac het volgende:
Thriller was wel degelijk een baanbrekende clip.
Ja, maar gezien MTV pas in 1981 begonnen is vind ik dat niet heel erg baanbrekend. Hij was echt niet de 1e.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:09 schreef DrDentz het volgende:
En de eerste videoclips van een zwarte artiest op MTV
JA maar TOEN was het baanbrekend. Tegenwoordig zijn de clips niet meer zo bijzonder. En het gaat om de mijlpalen, niet om de mensen die shit weer voor de zoveelste keer herkauwen. En ik snap niet waarom Like A Virgin zo hoog moet staan. Madonna heeft daarbij wel betere clips gemaakt.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:11 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ja, dat wel ja. Maar anno 2006 is het zo moeilijk voor te stellen en ben je gauw geneigd wat recentere clips te kiezen. Dus eerlijk gezegd kan ik er dan geen mening over vormen aangezien ik de impact ervan niet heb kunnen ervaren.
Laat ik het dan zo zeggen; Thriller, Like A Prayer en Windowlicker zijn allen baanbrekend vind ik Windowlicker het meest interessant.![]()
Je bedoelt Like A Prayer? Die was wel degelijk heftig qua impact omdat er een zwarte Jezus! in voorkwam en ze danste met op de achtergrond brandende kruizen. Ook had ze stigmata's op haar handen.....dus ik vind hem wel degelijk baanbrekend.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:13 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
JA maar TOEN was het baanbrekend. Tegenwoordig zijn de clips niet meer zo bijzonder. En het gaat om de mijlpalen, niet om de mensen die shit weer voor de zoveelste keer herkauwen. En ik snap niet waarom Like A Virgin zo hoog moet staan. Madonna heeft daarbij wel betere clips gemaakt.![]()
Vast omdat ze toen 15 of 16 was en in sexy kleding rond liep te kreunen?quote:
Ja Like A Prayer bedoel ik idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:15 schreef OutKast het volgende:
[..]
Je bedoelt Like A Prayer? Die was wel degelijk heftig qua impact omdat er een zwarte Jezus! in voorkwam en ze danste met op de achtergrond brandende kruizen. Ook had ze stigmata's op haar handen.....dus ik vind hem wel degelijk baanbrekend.
En het blijft een beetje hetzelfde als met The Beatles. Zij waren gewoon de 1en die er gebruik van maakten. Dus dan heb je dat het behoorlijk in je voordeel dat je 1 van de 1en bent. Hadden zij het niet gedaan was er wel iemand anders geweest.
Oh ja, dat bedoel ik ook. De thema's zijn baanbrekend, het filmische van de clip is weinig bijzonders.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:52 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Vast omdat ze toen 15 of 16 was en in sexy kleding rond liep te kreunen?
[..]
Ja Like A Prayer bedoel ik idd.
Want laten we eerlijk zijn. Het IS een filmachtige clip en wie was haar voor? Precies.
Ben het wel eens als het gaat om het religieuze en taboe doorbrekende.
Like A Prayer is JUIST een bijzondere clip, vanwege de boodschap en het verhaal. Madonna pakt hier keihard racisme en de hypocrisie van de katholieke kerk aan! Een BOODSCHAP! Iets wat Thriller niet heeft!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:25 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Like a prayer heeft dus GEEN bijzondere clip.![]()
Thriller had moeten winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |