abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39826883
quote:
Ja, en zoals ik al eerder zei, maar wat blijkbaar over het hoofd wordt gezien; je kunt niet aan de hand van sales figures bepalen wie beter is. Het blijft een mening, maar als hij dan toch met cijfers blijft komen
Toevallig begon Hapertje over de sales..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:33:10 #102
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_39826957
Michael Jackson. Hij heeft, behalve gevoel voor melodie, ook nog eens een talent voor ritme dat je bij Madonna niet zult aantreffen. Zijn hits blijven altijd leuk, Madonna kan gaan vervelen. MJ is en blijft de King of Pop.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_39827057
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:30 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Toevallig begon Hapertje over de sales..
Ja, maar dat is geen excuus voor jou.

Want jij was degene die bleef beweren dat Madonna gezien haar verleden meer dan 9 miljoen van een recent album moet verkopen. En als argument draag JIJ aan dat Michael dan succesvoller is omdat hij er 11 miljoen heeft verkocht. Als ik jou dan uitleg dat volgens jou eigen "wiskundige" formule Madonna succesvoller is dan MJ anno Y2K en jij dan alsnog het volgende zegt:
quote:
Waarom is ze succesvoller als ze minder heeft verkocht?
dan begrijp je dus de hele "formule" die je zelf gebruikt om je gelijk te halen niet. En dan ben ik gelijk klaar met je. Discussie blijkt dan zinloos met jou. Je snapt namelijk zelf niet wat je zegt.
pi_39827223
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:33 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hij heeft, behalve gevoel voor melodie, ook nog eens een talent voor ritme dat je bij Madonna niet zult aantreffen.
Madonna geen gevoel voor ritme? Djeez, als iemand dat zegt vraag ik mij af wat diegene verstaat onder "gevoel voor ritme".
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 17:51:11 #105
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_39827485
waarom deze eindeloze discussies over sales?

gaat het niet over je eigen mening? waarom JIJ michael of madonna beter vind?

en hapertje, je bent kinderachtig bezig
:')
pi_39827502
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ja, maar dat is geen excuus voor jou.

Want jij was degene die bleef beweren dat Madonna gezien haar verleden meer dan 9 miljoen van een recent album moet verkopen. En als argument draag JIJ aan dat Michael dan succesvoller is omdat hij er 11 miljoen heeft verkocht. Als ik jou dan uitleg dat volgens jou eigen "wiskundige" formule Madonna succesvoller is dan MJ anno Y2K en jij dan alsnog het volgende zegt:
[..]

dan begrijp je dus de hele "formule" die je zelf gebruikt om je gelijk te halen niet. En dan ben ik gelijk klaar met je. Discussie blijkt dan zinloos met jou. Je snapt namelijk zelf niet wat je zegt.
Hmm ja, ik kap er inderdaad maar mee. Je bent té intelligent voor mij en niemand kan tippen aan jouw niveau, want ooh.. wat ben jij toch goed..
pi_39827665
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom deze eindeloze discussies over sales?

gaat het niet over je eigen mening? waarom JIJ michael of madonna beter vind?

en hapertje, je bent kinderachtig bezig
Zeg laatkomertje... ga jij ook terug naar school!
Nothing takes the past away like the future!
pi_39827700
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Hmm ja, ik kap er inderdaad maar mee. Je bent té intelligent voor mij en niemand kan tippen aan jouw niveau, want ooh.. wat ben jij toch goed..
Dat is wel waar. Outkast IS intelligenter dan jij!
pi_39827721
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Je begint een discussie en je wordt er vierkant uitgeluld en nu ga je zitten huilen. Heb je het al tegen je moeder gezegd? Het leven is al zo hard als MJ fan en nu ook dit nog eens.
pi_39827772
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:00 schreef OutKast het volgende:

[..]

Je begint een discussie en je wordt er vierkant uitgeluld en nu ga je zitten huilen. Heb je het al tegen je moeder gezegd? Het leven is al zo hard als MJ fan en nu ook dit nog eens.
Nee, ik heb geen moeder.

Nu ben jij uitgeluld toch?

Sjezus.. waar gaat deze topic nog over.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 18:07:25 #111
pi_39827887
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:58 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Zeg laatkomertje... ga jij ook terug naar school!
neuh ik heb vakantie,

het enige wat ik echt kinderachtig vind is dat je eerst aangeeft de discussie te sluiten, en dat je niet meer wilt reageren omdat je een leven hebt. vervolgens doe je zelf weer mee met de discussie. met een ongelofelijk arrogant/sarcastisch toontje
pi_39827932
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

neuh ik heb vakantie,

het enige wat ik echt kinderachtig vind is dat je eerst aangeeft de discussie te sluiten, en dat je niet meer wilt reageren omdat je een leven hebt. vervolgens doe je zelf weer mee met de discussie. met een ongelofelijk arrogant/sarcastisch toontje
Ja, en dat noemt zich volwassen
pi_39827947
Oh heerlijk... jullie zijn nog allemaal scholiertjes. Hoe zoet!
pi_39827986
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:09 schreef Hapertje het volgende:
Oh heerlijk... jullie zijn nog allemaal scholiertjes. Hoe zoet!
Zijn we daarom minder dan jij? Of minder intelligent?
pi_39828002
*zucht*
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_39828024
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:11 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Zijn we daarom minder dan jij? Of minder intelligent?
Uhm... nee. Dat niet perse. Maar als je jong bent, bijt je je wel eens vast in iets. Dat heeft elke tiener.
pi_39828119
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:02 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen moeder.

Nu ben jij uitgeluld toch?

Sjezus.. waar gaat deze topic nog over.
Nee, ik vind dat niet zielig ofzo. We hebben allemaal wat.

Maar laat ik het goede voorbeeld geven. Hieronder een aantal redenen waarom ik MJ heel erg goed vind:

- Goede performer
- Goede entertainer (weet het publiek te bespelen als geen ander)
- Heel erg muzikaal
- Een baanbreker in zijn prime die pop definieerde

Ik denk dat hij eens een keer een "stripped down" album moet doen waarin hij laat zien wie hij echt is i.p.v. zoete ballads over vrouwen of de wereld verbeteren. Laat de wereld eens zien wie je echt bent, Michael.
pi_39828296
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:18 schreef OutKast het volgende:

[..]

Maar laat ik het goede voorbeeld geven. Hieronder een aantal redenen waarom ik MJ heel erg goed vind:

- Goede performer
- Heel erg muzikaal

Ik denk dat hij eens een keer een "stripped down" album moet doen waarin hij laat zien wie hij echt is i.p.v. zoete ballads over vrouwen of de wereld verbeteren. Laat de wereld eens zien wie je echt bent, Michael.
Juist!
pi_39828504
Tsja.. kijk eens naar HIStory, hoeveel zoete ballads over vrouwen tel je? Eentje, You Are Not Alone, die er waarschijnlijk op staat omdat het een commerciele impuls aan het album zou geven [Deed het ook, in 1 klap op nr. 1 in de US]. Vooral in het nummer Stranger In Moscow geeft hij zo'n goed beeld van zichzelf.. eenzaam, voelt zich raar, opgesloten
Eigenlijk is ieder nummer van MJ wel op een of andere manier autobiografisch.. ook de hele Ghosts film is gebaseerd op de haat die de gevestigde orde koestert tegen MJ in zijn rare landhuis met zijn excentrieke gedrag
pi_39829085
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:18 schreef OutKast het volgende:

[..]

- Goede performer
- Heel erg muzikaal

Voor het eerst ben ik het met je eens..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:13:54 #121
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39829395
Jeetje, dit topic is een beetje uit de bocht geschoten.
pi_39829555
Zo erg door de bocht dat ' ie op zijn kop ligt
pi_39829589
MJ wint met 2 kindervingers in zijn neus!
hi
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:40:52 #124
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39830063
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:34 schreef DrDentz het volgende:
Tsja.. kijk eens naar HIStory, hoeveel zoete ballads over vrouwen tel je? Eentje, You Are Not Alone, die er waarschijnlijk op staat omdat het een commerciele impuls aan het album zou geven [Deed het ook, in 1 klap op nr. 1 in de US]. Vooral in het nummer Stranger In Moscow geeft hij zo'n goed beeld van zichzelf.. eenzaam, voelt zich raar, opgesloten
Eigenlijk is ieder nummer van MJ wel op een of andere manier autobiografisch.. ook de hele Ghosts film is gebaseerd op de haat die de gevestigde orde koestert tegen MJ in zijn rare landhuis met zijn excentrieke gedrag
Het grappige is dat je hetzelfde kunt redeneren voor Madonna. Vooralsnog komt het 'betere' van het één of ander dus nog steeds tot uiting in smaak.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:47:13 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_39830203
Ik heb beiden meer dan eens life concerten gezien.

Jackson is een veel betere zanger dan Madonna maar ik heb van allebei genoten.
pi_39830279
Oh, ik had het niet over Madonna, want daar weet ik niks vanaf.. ze boeit me niet, net zoals Robbie Williams of Britney Spears.. ze kunnen best veel verkopen en veel fans hebben, als de muziek me niet aanstaat ga ik er niet ineens naar luisteren ofzo
Ik reageerde gewoon op dat MJ zichzelf nooit zou laten zien door zijn muziek
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:03:29 #127
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39830698
Dat bedoelde ik ook met de nuances in Michael's werk die ik niet ken. Toch ben ik van mening dat hij zich meer achter een masker verschuilt dan Madonna, omdat het simpelweg de aard van zijn karakter is; verlegen, schuw.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:04:46 #128
15600 BB-King
Long live the King!
pi_39830748
Jackson.

Z'n oude hits zijn nog steeds tha bomb.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_39832378
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Dat bedoelde ik ook met de nuances in Michael's werk die ik niet ken. Toch ben ik van mening dat hij zich meer achter een masker verschuilt dan Madonna, omdat het simpelweg de aard van zijn karakter is; verlegen, schuw.
Ik denk dat dat het grote verschil is tussen deze 2 iconen. Madonna is enorm beroemd geworden door zichzelf vooral heel expressief te uitten terwijl MJ juist beroemd geworden is door zichzelf te verhullen in een mythe.
  † In Memoriam † vrijdag 14 juli 2006 @ 21:55:03 #130
pi_39833942
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:14 schreef Hapertje het volgende:

[..]

Uhm... nee. Dat niet perse. Maar als je jong bent, bijt je je wel eens vast in iets. Dat heeft elke tiener.
jij houd je toch ook vast aan madonna
  vrijdag 14 juli 2006 @ 22:42:11 #131
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39835317
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

jij houd je toch ook vast aan madonna
pi_39845635
Da's waar! Maar wel met onderbouwde argumenten.

En... Madguy, lach me niet uit!
pi_39855209
Prince.

Die zingt wel live, maakt de muziek zelf zonder een producer in handen te nemen. Dat doen madonna en MJ dus niet.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 19:23:46 #134
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_39857978
Prince zou het niet kunnen, daar had hij toch crownprince voor moeten zijn.

Tja...voor beide artiesten valt een boel te zeggen. Beiden hebben ze hun stempel op de 80s gedrukt. Qua album sales kun je idd niet alles zeggen. Madonna heeft wellicht meer verkocht, maar heeft daar ook meer albums voor nodig gehad. MJ maakte beduidend minder albums, maar hij kon er wel makkelijker de helft van als single uitbrengen.
Op het gebied van zingen wint Michael natuurlijk met lof. Het moge bekend zijn dat Madonna qua zang nooit queen of pop kan worden, zij moet het performance hebben. Maar ook daar geen punten, want dat kan Micheal ook verdomd goed.
Wellicht op rockstar-behaviour dan : Ook hier lijkt Michael te winnen, maar gezegd dient te worden dat Madonna zich wel altijd weer weet aan te passen en dat zorgt ervoor dat je over 10 jaar nog steeds albums kunt verkopen. Endurance heb je voor koninklijke post ook nodig.

Conclusie:
Persoonlijk (en dat zal het altijd blijven) zou ik de kroon aan Michael geven.

PS. Michael is gediskwalificeerd omdat meneer zichzelf King of Pop noemt en dat is niet nobel.

De prijs gaat dus naar de Queen of pop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_39859564
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef Kptelmo het volgende:
Prince zou het niet kunnen, daar had hij toch crownprince voor moeten zijn.

Tja...voor beide artiesten valt een boel te zeggen. Beiden hebben ze hun stempel op de 80s gedrukt. Qua album sales kun je idd niet alles zeggen. Madonna heeft wellicht meer verkocht, maar heeft daar ook meer albums voor nodig gehad. MJ maakte beduidend minder albums, maar hij kon er wel makkelijker de helft van als single uitbrengen.
Op het gebied van zingen wint Michael natuurlijk met lof. Het moge bekend zijn dat Madonna qua zang nooit queen of pop kan worden, zij moet het performance hebben. Maar ook daar geen punten, want dat kan Micheal ook verdomd goed.
Wellicht op rockstar-behaviour dan : Ook hier lijkt Michael te winnen, maar gezegd dient te worden dat Madonna zich wel altijd weer weet aan te passen en dat zorgt ervoor dat je over 10 jaar nog steeds albums kunt verkopen. Endurance heb je voor koninklijke post ook nodig.

Conclusie:
Persoonlijk (en dat zal het altijd blijven) zou ik de kroon aan Michael geven.

PS. Michael is gediskwalificeerd omdat meneer zichzelf King of Pop noemt en dat is niet nobel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael heeft meer verkocht dan Madonna.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:41:22 #136
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_39859820
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:29 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Michael heeft meer verkocht dan Madonna.
*kijkt nog eens naar die Engelse lijst....heee...die begint pas in '84 te tellen. We mogen idd ook niet de Jackson 5 periode vergeten.

Anyway ... kan zijn, maar hoe je het went of keert.....kwestie van smaak. Het enige wat duidelijk is is dat het wat de 80s betreft idd tussen Michael Jackson en Madonna zou gaan. Toen al was die strijd duidelijk.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_39859848
Wie draait er na 25 jaar nog mee op volle kracht?
pi_39859982
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:46 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Bij Michael Jackson prik je dáár net zo goed doorheen. Popartiesten werken nu eenmaal met een imago.
Ik bedoel natuurlijk dat als je bij MJ alle poespas weghaalt, je nog steeds een geniale zanger en danser hebt.. hij kan dan wel een imago hebben, er zit een dikke laag kwaliteit onder
En je kunt niet met droge ogen beweren dat Madonna beter kan zingen, of zelfs beter kan dansen! Daar gaat het mij toch voornamelijk om bij het beoordelen van een artiest
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 11:25 schreef Hapertje het volgende:
Da's waar! Maar wel met onderbouwde argumenten.

En... Madguy, lach me niet uit!
Dat is waar.. tegen jouw argumenten kunnen wij niet op, want iedereen die van MJ's muziek houdt is geestelijk ziek. Mensen beoordelen op hun muzieksmaak
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:23 schreef Kptelmo het volgende:

SPOILER
Michael Jackson noemt zichzelf helemaal niet de King of Pop En Freddie is allang dood, geef 'm dan aan Paul McCartney als de titel perse niet naar MJ mag

[overigens, MJ zal altijd "King of Pop" blijven want het is gewoon een bijnaam, niet zozeer een titel. Elvis is ook "The King". Iedereen denkt aan MJ bij het horen van "King of Pop"]

Zo!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:54:26 #139
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_39860081
quote:
Niemand, ook niet Madonna. Kijk naar de Rolling Stones, die draaien ook niet meer op volle kracht. Niemand piekt 25 jaar.

Ik hoop dat MJ ooit nog eens rust kan vinden en een briljant autobiografisch album maakt.
pi_39860145
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk dat als je bij MJ alle poespas weghaalt, je nog steeds een geniale zanger en danser hebt.. hij kan dan wel een imago hebben, er zit een dikke laag kwaliteit onder
En je kunt niet met droge ogen beweren dat Madonna beter kan zingen, of zelfs beter kan dansen! Daar gaat het mij toch voornamelijk om bij het beoordelen van een artiest
[..]

Dat is waar.. tegen jouw argumenten kunnen wij niet op, want iedereen die van MJ's muziek houdt is geestelijk ziek. Mensen beoordelen op hun muzieksmaak
[..]

Michael Jackson noemt zichzelf helemaal niet de King of Pop En Freddie is allang dood, geef 'm dan aan Paul McCartney als de titel perse niet naar MJ mag

[overigens, MJ zal altijd "King of Pop" blijven want het is gewoon een bijnaam, niet zozeer een titel. Elvis is ook "The King". Iedereen denkt aan MJ bij het horen van "King of Pop"]

Zo!
Freddie is King of Rock, laat Pop maar aan MJ over.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 20:58:37 #141
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_39860170
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:49 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Was maar een geintje. Nu komen natuurlijk wel de echte meningen boven tafel .
pi_39860296
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:43 schreef Jeanne_Darc het volgende:
U2.
pi_39860434
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:54 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

Niemand, ook niet Madonna. Kijk naar de Rolling Stones, die draaien ook niet meer op volle kracht. Niemand piekt 25 jaar.

Ik hoop dat MJ ooit nog eens rust kan vinden en een briljant autobiografisch album maakt.
Nee maar in tegenstelling tot MJ ze scoort nog wel met singles en albums. Wat betreft tournees denk ik dat hij makkelijk stadiums vol krijgt, sneller dan Madge. In Europa dan. Ze staan dus bijna zij aan zij.
pi_39862756
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:41 schreef Kptelmo het volgende:

[..]

*kijkt nog eens naar die Engelse lijst....heee...die begint pas in '84 te tellen. We mogen idd ook niet de Jackson 5 periode vergeten.

Anyway ... kan zijn, maar hoe je het went of keert.....kwestie van smaak. Het enige wat duidelijk is is dat het wat de 80s betreft idd tussen Michael Jackson en Madonna zou gaan. Toen al was die strijd duidelijk.
Voor 1984 had Michael ook al 2 albums uit, in 1979 Off The Wall met inmiddels zo rond de 20 miljoen exemplaren verkocht en Thriller met rond de 60 miljoen. Ook zonder de Jackson 5 heeft ie wat meer, maar ja.. daar gaat het niet in deze topic niet om.

Een autobiografie.. dat zou pas geweldig zijn.
quote:
Nee maar in tegenstelling tot MJ ze scoort nog wel met singles en albums.
Maar Michael heeft dan toch ook wel een iets andere tijd achter de rug..
  zaterdag 15 juli 2006 @ 22:58:32 #145
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39863327
Juist om dat laatste kun je beide ook niet écht meer vergelijken. Of Michael moet nu ineens gigantisch terugkomen. Dan wel: respect.

Maar voor de rest heb ik nooit echt wat opgehad met zijn stijl. Te statisch, te weinig vernieuwing.
pi_39863991
Je bedoelt weinig vernieuwing in de muziek? Ik hoor dat wel vaker.. maar ik snap eigenlijk niet goed waarom :S Hij heeft toch veel verschillende soorten dingen geprobeerd.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 23:33:36 #147
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39864355
Ik weet niet. Ik ken niet heel zijn oeuvre van binnen en van buiten, moet ik eerlijk bekennen, maar zowel qua dans als qua muziek heb ik het idee dat het allemaal een beetje op hetzelfde trucje bleef hangen en als hij dan al iets anders ging doen, was het gelijk een minder succes.

Het is wél heel eigen, dat wel. Je houdt ervan of niet.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:56:55 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39881073
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 23:21 schreef Rnnz het volgende:
Wacko? Ken je hem persoonlijk? Anders, hoogstens. Excentriek. Maar zeker geen freak. Dat beeld schetst de media vooral.

Voor mij dus MJ. 100 %. Meer talent, betere performances.
Exentriek??? Man, dat is wel heel erg je ogen sluiten. de man is gewoon helemaal van het padje af geraakt. Ik denk al vanaf zijn jeugd af aan. Niet zo zeer dat hij iets te maken heeft met kinderen en pedofilie ofzo. Daar geloof ik niet zo in.
Maar hij is toch op zijn minst wel redelijk freaky met zijn verbouwde gezicht. iets wat echt steeds erger begint te worden. Echt jammer. Want hij was echt geweldig.

Ik ga voor MJ. Betere muziek, betere optredens (niemand overtreft hem daarin. Hij heeft ook de grootste tours ooit op zijn naam staan) en is niet iemand die beroemd is geworden door zijn doen en laten maar vooral door zijn muziek.
Daarnaast kan Madonna muzikaal helemaal niets. Ze is erg slim door zichzelf elke keer te vernieuwen maar muzikaal gezien heeft ze nog nooit iets gedaan. Ze zingt slecht en als ze al iets zelf schrijft dan is het van slechte kwaliteit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39881675
quote:
Exentriek??? Man, dat is wel heel erg je ogen sluiten. de man is gewoon helemaal van het padje af geraakt. Ik denk al vanaf zijn jeugd af aan. Niet zo zeer dat hij iets te maken heeft met kinderen en pedofilie ofzo. Daar geloof ik niet zo in.
Maar hij is toch op zijn minst wel redelijk freaky met zijn verbouwde gezicht. iets wat echt steeds erger begint te worden. Echt jammer. Want hij was echt geweldig.
Nah, ik vind hem geen freak. Misschien vind ik dat omdat ik een fan ben, Niet helemaal objectief dus. Qua uiterlijk issie tegenwoordig wel freaky, erg jammer, maar daar valt weinig meer aan te doen denk ik.
  zondag 16 juli 2006 @ 18:38:19 #150
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_39882112
quote:
Op zondag 16 juli 2006 17:56 schreef Komakie het volgende:

en als ze al iets zelf schrijft dan is het van slechte kwaliteit.
Dat is een kwestie van smaak.

Ook Michael is overigens tegenwoordig meer beroemd door zijn doen en laten dan door zijn muziek.

@ Rnnz: ik denk dat Michael vooral het slachtoffer is geworden van zichzelf. Het is in mijn ogen vooral een naïeve man. Excentriek ook wel. Of je dat een freak vindt is inderdaad een tweede. Ik denk echter wel dat er psychisch iets flink bij hem geknapt is, hetzij door de media, hetzij het wereldje waarin hij leeft. Ik hoop gewoon dat hij hulp krijgt en weer een beetje greep op zijn leven krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')