De vraag is wie ze neerschoot.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Fox crew shot at in Israel
Published: Thursday July 13, 2006
After revealing detailed information about the movement of Israeli troops, a Fox News crew has been shot at on live television.
Doen ze toch nog wat goeds daaro!
\quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Kijken of Fok nu ook anti Israel nieuws gaat brengen...
Nu nog wat andere geluiden uit Palestijnse- en Libanese hoek, volgaarne, let's keep the balance !quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
Gelukkig zijn er uit joodse hoek hier en daar ook nog wat andere geluiden:
British Jews criticise Gaza raids
Jewish voice for Peace protest Israel's ongoing attack on Gaza
http://www.iran-daily.com/1385/2609/html/quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Nu nog wat andere geluiden uit Palestijnse- en Libanese hoek, volgaarne, let's keep the balance !
Ja, van mensen die daar niet wonen maar denken omdat ze Joods zijn ze er wel alles over mogen zeggen. Dat soort mensen haat jij toch, de mensen die denken dat Israel door god aan de Joden gegeven is ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:13 schreef NorthernStar het volgende:
Gelukkig zijn er uit joodse hoek hier en daar ook nog wat andere geluiden:
British Jews criticise Gaza raids
Jewish voice for Peace protest Israel's ongoing attack on Gaza
Een post van iemand die er midden in zit
[..]
De Israeliers zijn de enige die GEEN baat hebben bij het bekend worden van hun troepenbeweging, dus die zullen wel geschoten hebben.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De vraag is wie ze neerschoot.....
Here's the video: Fox crew shot at in Israelquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
After revealing detailed information about the movement of Israeli troops, a Fox News crew has been shot at on live television.
Er zijn genoeg mensen van verschillende kampen die prima samen kunnen leven, dat mogen we niet vergeten, blijkbaar zitten er gewoon een hoop rotte appels tussen, kleine kinderen, emotionele mensjes, die moeten gewoon nog door die fase heen, ze moeten nog leren om lief te zijn, etc., niets aan te doen, rustig afwachten, laat de bom maar barsten, nogmaals, energy must flow, als ze klaar zijn met schreeuwen en ze hebben al hun emoties er uit gegooid, zijn ze weer voor rede vatbaar.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef descendent1 het volgende:
En dan te bedenken dat de directe aanleiding (lees: excuus) voor deze aanvallen 3 ontvoerde Israelische soldaten zijn... Er zijn zeker aan Palestijnse zijde al veel meer (onschuldige burger)slachtoffers gevallen...
Tss. Waarom kunnen die mensen gewoon niet in vrede naast en met elkaar leven.. (ik weet wel waarom.. combinatie mens en geroganiseerde religie.. )![]()
Zucht, ik wil niet elke keer makkelijk maar foto's gooien zoals er van bijde kanten telkens gebeurd soms moet het gewoon met al dat soort reacties.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:18 schreef descendent1 het volgende:
En dan te bedenken dat de directe aanleiding (lees: excuus) voor deze aanvallen 3 ontvoerde Israelische soldaten zijn... Er zijn zeker aan Palestijnse zijde al veel meer (onschuldige burger)slachtoffers gevallen...
Tss. Waarom kunnen die mensen gewoon niet in vrede naast en met elkaar leven.. (ik weet wel waarom.. combinatie mens en geroganiseerde religie.. )![]()
Een wat voorbarige conclusie natuurlijk, meestal zijn het ongeorganiseerde bende's die op journalisten schieten.... En dat wijst dan weer naar palestijenenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De Israeliers zijn de enige die GEEN baat hebben bij het bekend worden van hun troepenbeweging, dus die zullen wel geschoten hebben.
Kijk het filmpje eens.... . . ..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:25 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Een wat voorbarige conclusie natuurlijk, meestal zijn het ongeorganiseerde bende's die op journalisten schieten.... En dat wijst dan weer naar palestijenen
Ik heb het gekeken, en er is niemand te zien, en de journalist zelf zegt ook dat hij het niet weet...quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Kijk het filmpje eens.... . . ..
Hij mag dan wel moderator van FOK! zijn, dat wil nog niet zeggen dat hij objectief is en niveau heeft. Lekker blijven negeren dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef Roi het volgende:
Ja, van mensen die daar niet wonen maar denken omdat ze Joods zijn ze er wel alles over mogen zeggen. Dat soort mensen haat jij toch, de mensen die denken dat Israel door god aan de Joden gegeven is ?
Ja; en een jaartje later begint t hele gedonder weer van voor af aan..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen van verschillende kampen die prima samen kunnen leven, dat mogen we niet vergeten, blijkbaar zitten er gewoon een hoop rotte appels tussen, kleine kinderen, emotionele mensjes, die moeten gewoon nog door die fase heen, ze moeten nog leren om lief te zijn, etc., niets aan te doen, rustig afwachten, laat de bom maar barsten, nogmaals, energy must flow, als ze klaar zijn met schreeuwen en ze hebben al hun emoties er uit gegooid, zijn ze weer voor rede vatbaar.
Hebben die al iets onconventioneels paraat om af te schieten? Denk trouwens dat die clown in Iran niet zo dom is. Hij zal wel de boel wel gaan opsteuken of zo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:21 schreef Bombardier het volgende:
Als er weestand wordt geboden straks, rond front Libanon, dan vrees ik dat Iran z'n kans schoon ziet het één en ander aan te richten in de Zionistische staat.
Filmpje afkijken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:27 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb het gekeken, en er is niemand te zien, en de journalist zelf zegt ook dat hij het niet weet...
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Denk dat het wat simpel gedacht is. Als het namelijk escaleert dan vliegt de vlam ook in de pan in Irak en dat kan de VS niet gebruiken dus die raken er sowieso bij betrokken. Zelfde geldt voor Saudi Arabie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Bensel het volgende:
ik hoop dat het eens goed escaleerd daar, maar dan zonder enige ingrijpen van westerse landen. (al zal dat waarschijnlijk wel gebeuren als het escaleert).. Na een tijdje lost het probleem zichzelf wel op.. Weliswaar met veel slachtoffers, maar ik denk dat dat zolangzamerhand onvermijdelijk is geworden.. Ik betreur het uiteraardd wel als het mocht gebeuren, maar alles is beter dan het langslepende conflict, waarbij uiteindelijk nog meer doden gaan vallen
Eerst zegt de verslaggever een paar keer dat het moeilijk vast te stellen is wie er nu precies schiet. Later zegt hij (in de auto) dat hij waarschijnlijk onder Israėlisch vuur is genomen met de bedoeling om hun bang te maken en dat laatste is in elk geval gelukt. Ook oppert hij de mogelijkheid dat er niet gezien is, dat het om journalisten ging.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De Israeliers zijn de enige die GEEN baat hebben bij het bekend worden van hun troepenbeweging, dus die zullen wel geschoten hebben.
Het kan zichzelf alleen oplossen als alle betrokken partijen tevreden zijn met de eindsituatie, anders krijg je dus weer een periode van onderdrukking van de zwakste door de sterkste, en dan heb je te maken met niets anders dan een veenbrand, of zie 't als een pressure cooker, op een gegeven moment barst de bom weer, en zo zal 't tot in de eeuwigheid door blijven gaan, totdat BEIDE partijen vrede hebben met de situatie en kunnen accepteren dat ze samen door moeten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:30 schreef Bensel het volgende:
ik hoop dat het eens goed escaleerd daar, maar dan zonder enige ingrijpen van westerse landen. (al zal dat waarschijnlijk wel gebeuren als het escaleert).. Na een tijdje lost het probleem zichzelf wel op.. Weliswaar met veel slachtoffers, maar ik denk dat dat zolangzamerhand onvermijdelijk is geworden.. Ik betreur het uiteraardd wel als het mocht gebeuren, maar alles is beter dan het langslepende conflict, waarbij uiteindelijk nog meer doden gaan vallen
heb een beetje jhet idee dat het doodgezwegen word.. er zijn nog weinig statements gemaakt..quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:33 schreef Dementor het volgende:
Ik kan het even niet meer volgen hoor.
Wat vind de UN van deze acties?
Wat zegt Bush?
of dat 1 van de partijen zo onderdrukt word, dat er geen verzet meer komt, of dat 1 partij totaal vernietigd word, of 1 partij zelf besluit te vertrekkenquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:33 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het kan zichzelf alleen oplossen als alle betrokken partijen tevreden zijn met de eindsituatie, anders krijg je dus weer een periode van onderdrukking van de zwakste door de sterkste, en dan heb je te maken met niets anders dan een veenbrand, of zie 't als een pressure cooker, op een gegeven moment barst de bom weer, en zo zal 't tot in de eeuwigheid door blijven gaan, totdat BEIDE partijen vrede hebben met de situatie en kunnen accepteren dat ze samen door moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |