Du bist gepwnd bei ein noobquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef nsfw het volgende:
De meeste kennen het liedje wel van de Vliegende panters. Broodje Bapao!
Nou, van de week zat ik met dat liedje in m'n hoofd toen ik in de supermarkt liep en dacht.. goh, laat ik eens een broodje bapao kopen. Ik dus een broodje bapao kopen en in de koelkast ermee.
Heb ik vanavond trek en wil ik dat broodje opeten! Blijkt dat m'n broertje dat broodje gevonden heeft gisteravond na het stappen en dat op heeft gegeten!![]()
Nu heb ik honger en ik had gerekend op een broodje bapao!
Kutbroertje![]()
Niet diepvriezen, maar die van de appie halenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
En dan in de magnetron doen.. Eruit halen.. En denken 'tyfus wat heet' Om vervolgens je tanden te zetten in een stuk bevroren vlees..
Wat doe ik fout?
Lemming? Het is een waargebeurd verhaal!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dit een staaltje mooie lemming van jewelste.
of is het zo niet bedoeld?
op wat? kast? auto?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef CasB het volgende:
Hmmm heerlijk, bapaoHeb er vandaag nog 2 op
Meeste broodjes bapao die je zélf moet opwarmen zijn zo enormquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef nsfw het volgende:
Nou, van de week zat ik met dat liedje in m'n hoofd toen ik in de supermarkt liep en dacht.. goh, laat ik eens een broodje bapao kopen. Ik dus een broodje bapao kopen en in de koelkast ermee.
Heb ik vanavond trek en wil ik dat broodje opeten! Blijkt dat m'n broertje dat broodje gevonden heeft gisteravond na het stappen en dat op heeft gegeten!![]()
Kutbroertje![]()
Klein gaatje in de verpakking maken.. uit de diepvries.. aantal wat en duur aanhouden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
En dan in de magnetron doen.. Eruit halen.. En denken 'tyfus wat heet' Om vervolgens je tanden te zetten in een stuk bevroren vlees..
Wat doe ik fout?
Hetzelfde als ik .. ik ben er ook geen fan van.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat doe ik fout?
Ik haal ze gewoon uit de verpakking, leg ze op een bordje, en 1,30 min in de magnetron (600 watt)quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef Omkron het volgende:
[..]
Klein gaatje in de verpakking maken.. uit de diepvries.. aantal wat en duur aanhouden..
Niet alle magnetrons geven hetzelfde rendement.. soms iets langer.. soms iets korter..
Ben ff naar de keuken.. mijn bapoa opzoeken..![]()
Lijkt me dat ze daar hard (of heel zacht) van worden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:15 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon uit de verpakking, leg ze op een bordje, en 1,30 min in de magnetron (600 watt)
Nee hoor, exact goed. En ja, uiteraard wat plakkerig, maar wat wil je, het is geen gebakken broodje (buitenkant is overigens absoluut niet plakkerig)quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze daar hard (of heel zacht) van worden?
Die Enge buren zijn echt grappig trouwensquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
http://www.engeburen.nl/mp3/index.html
Hier nog een vet nummer over Broodje Bapao!
Inderdaad, geen idee waarom veel mensen die dingen zo lekker vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Pony-Lover het volgende:
die dingen zijn toch al heel vies
Ja man. Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat doe ik fout?
Vooral Rammbauer is geweldigquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef nsfw het volgende:
[..]
Die Enge buren zijn echt grappig trouwens
http://www.engeburen.nl/mp3/index.html
Ik zit me al sinds het gepost werd te vermaken met de andere nummers![]()
De truuk zit hem in het nastomen.. als de magnetron piept nog ff 1 a minuten laten liggen..quote:
Wehehehe, je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef Plumz het volgende:
Het is Bapao. Niet broodje Bapao. Dan zou je zoiets zeggen als broodje vleesbroodje![]()
En nee, ik weet niet waarom er overal dan broodje voorstaat
Joh.. dat is niet duur..? Bij welke supermarkt..?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:06 schreef PeZu het volgende:
wat een drama over een bapoa van 28 cent
dirkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:11 schreef Omkron het volgende:
[..]
Joh.. dat is niet duur..? Bij welke supermarkt..?
idd.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Pony-Lover het volgende:
die dingen zijn toch al heel vies
Al was het stront met witte spikkels.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:52 schreef MisterICE het volgende:
Dat Bapao 'vlees' bestaat vooral uit afvalresten van de slachterij, [afbeelding]
Klopt.. had er net eentje die helemaal vol met pezen zat.. dat was wel ff doorkauwen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:52 schreef MisterICE het volgende:
Dat Bapao 'vlees' bestaat vooral uit afvalresten van de slachterij, [afbeelding]
Je hebt gelijk idd!quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef Plumz het volgende:
Het is Bapao. Niet broodje Bapao. Dan zou je zoiets zeggen als broodje vleesbroodje![]()
Vliegende panters hebben ook een broodje bapao songquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:52 schreef Taquel het volgende:
liedje is van de enge buren en niet de vliegende panters. Maar wel grappig nummer idd.
quote:Vliegende Panters - Broodje Bapao
het is van deeg
het is van vlees.
als een tietje zonder tepel
ligt het bij de vietnamees.
het word niet zoveel gegeten
zoals één kroket of zo..
je zult de naam niet gauw vergeten
het heet broodje bapao.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
Bapao.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
bapao.
het is een heel raar hapje
vooral in het begin.
altijd weer die zelde twijfel
zit de vulling er wel in.
en als je ooit een hap zult nemen
den je ow ow ow ow ow.
je krijgt kaken als een
pitbull van zo'n broodje bapao
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
bapao.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
bapao.
een dokter in de letteren
een zoon van tante Greet
zei dat het spul niet bapao
maar meer bapao heet
naja zeg hoe het ook word uitgesproken
het blijft een rare hap
en als je het weer uitkotst
heb je een broodje oapab
ow broodje oapab,
bah bah.
ow broodje oapab,
bah bah.
ow broodje oapab,
bah bah.
ow broodje oapab,
(LUIDE BOER)
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
bapao whéé
bapaobapaobapaobapaobapaobap
ao
aobapaobapaobapaobapaobapaobapao
bapao
bapaobapaobapaobapaobapaobapa
o bapao, allemaal
bapaobapaobapaobapaoba
paobapao
paobapaobapaobapaobapaobap
aobapaobapaobapao
bapaobapaobapaoba
paobapaobapao bapao, toe dan
bapaobapaobapaobapaobapaoba
bapao
paobapaobapaobapaobapaobapaob
apaobapao
bapaobapaobapaobapaobapao
bapao bapao, alsjeblieft?
bapaobapaobapaobap
aobapaobapao
bapaobapaobapaobapaoba
paobapaobapaobapao
bapaobapaobapaob
apaobapaobapao bapao
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
ow.
ow broodje bapao,
Sambal bij?
Ik snap ook niet waarom zoveel mensen dat fout doen. Denken ze soms dat de vulling bapao heet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:57 schreef Plumz het volgende:
Hmm, ik denk dat je hem dan eerst moet voorverwarmen (magnetron, stoompan). Want als je hem zo in de frituur flikkert wordt denk ik alleen de buitenkant zwart.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:52 schreef onderjas het volgende:
Gefrituurd zijn ze pas lekker! Heb ik ooit bij een loempiakraam gahad, vraag me af of je dat broodje er gewoon in kan gooien.
Oke, ik ga het komende week denk ik proberen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:05 schreef m021 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je hem dan eerst moet voorverwarmen (magnetron, stoompan). Want als je hem zo in de frituur flikkert wordt denk ik alleen de buitenkant zwart.
Witte spikkelsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:52 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Al was het stront met witte spikkels.
Ik vind ze lekker. dus het boeit me geen hol(en zolang je er maar niet ziek van word)
Net als ISBN-nummerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom zoveel mensen dat fout doen. Denken ze soms dat de vulling bapao heet?
Volgens mij wel ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:23 schreef crossover het volgende:
Hoe spreek je dat nou eigenlijk uit, bapáo of bápao? Het eerste toch?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef borisz het volgende:
lekkere broodjes zijn het
Vertel!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef power_bram het volgende:
Ik heb in de Bapao fabriek in Elst gewerkt. Je wil niet weten hoe die dingen gemaakt worden... En nee ik zal het jullie niet vertellen. Het is gewoon te ranzig voor woorden
ik mag ze gaag eten, maar ben zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef power_bram het volgende:
Ik heb in de Bapao fabriek in Elst gewerkt. Je wil niet weten hoe die dingen gemaakt worden... En nee ik zal het jullie niet vertellen. Het is gewoon te ranzig voor woorden
quote:
Met vietnamese loempia-saus ook lekker!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Bapao broodjes zijn echt lekker, mits veel knoflooksaus![]()
dat is toch gewoon zoet-zure chilli saus?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met vietnamese loempia-saus ook lekker!
Vertel! SChiet op!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:21 schreef power_bram het volgende:
Tell me more!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:06 schreef power_bram het volgende:
Ze hebben daar een heel grote vleeshal waar die vulling van de broodjes in kratten wordt gestort om alles van productiehal naar productiehal te sjouwen. Die kratten moest ik schoonspuiten (pauper vakantiebaantje). De stukken bapao van vorige maand hingen er nog aan. Nadat ik de kratten een beetje had schoongespoten (ik vond ze niet schoon, mijn baas vond van wel...), ging het vlees er hoppa, zo in. Echt hygiënisch gaat het er dus niet aan toe.
Verder dan nog de usual ranzigheid: collega's gaan naar de plee zonder hun handen te wassen, komen ze terug om broodjes in te pakken. Voor de rest is de fabriek oud en smerig en meurt het naar... hoe kan het ook anders, bouwpouw. Dit was 4 jaar geleden, het kan goed zijn dat het er nu anders aan toe gaat. Ik hoop het voor jullie, mij krijg je in ieder geval niet aan de bapao.
Ow ja, het maakt trouwens geen fuck uit waar je die shit koopt, in de fabriek gaan dezelfde broodjes in verschillende soorten verpakkingen...
Volgende week: de Joma fabriek, waarin we een kijkje nemen achter de schermen bij de Huzarensalade!
Yepz... staat Sweet Chilli op de fles iigquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:50 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
dat is toch gewoon zoet-zure chilli saus?
Ik heb er maar twee dagen gewerkt...quote:
Zo mooi. Mensen die dan beweren dat je een bepaald merk moest kopen hier in dit topic omdat die andere dus niet te vreten waren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:06 schreef power_bram het volgende:
Ow ja, het maakt trouwens geen fuck uit waar je die shit koopt, in de fabriek gaan dezelfde broodjes in verschillende soorten verpakkingen...
Dat is niet helemaal waar trouwens. want bijv een bapao uit de AH of uit de Boni. smaken mijn inziens heel verschillend.. (Die van de Boni is 10x lekkerder)quote:Op zondag 16 juli 2006 11:17 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zo mooi. Mensen die dan beweren dat je een bepaald merk moest kopen hier in dit topic omdat die andere dus niet te vreten waren.![]()
Het grappige is dat bij Albert Heijn op de verpakkingen staat dat je het in gesloten verpakking in de magnetron moet doen, en rustig een paar weken in de vriezer kan leggen, en bij Super de Boer dat je er gaatjes in moet prikken voor je het in de magnetron stopt, en absoluut niet mag invriezen (of andersom).quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:06 schreef power_bram het volgende:
je gelooft die onzin toch niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef m021 het volgende:
[..]
Het grappige is dat bij Albert Heijn op de verpakkingen staat dat je het in gesloten verpakking in de magnetron moet doen, en rustig een paar weken in de vriezer kan leggen, en bij Super de Boer dat je er gaatjes in moet prikken voor je het in de magnetron stopt, en absoluut niet mag invriezen (of andersom).
Terwijl het dus gewoon dezelfde broodjes zijn.![]()
ow, jij hebt er natuurlijk ook gewerktquote:
Doe maar niet, je honger is gelijk weg!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef nsfw het volgende:
Maar ik vind het een mooi verhaal en Ik zal er aan denken als ik m'n volgende bapao naar binnenwerk![]()
Je schept het wel heel dramatisch nuquote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef Blue-eagle het volgende:
Onbijtkoek is net zo'n verhaal.. wordt ook bij plakken tegelijk van de grond geschraapt en vervolgens weer gewoon in de machine gedumptEn geloof me, de mensen daar doen niet netjes iedere keer dat ze terug komen van de WC even hun schoenen wassen..
Ach, "Behind the scenes" gebeuren wel meer onsmakelijke dingen. Mayonaise in restaurants wordt gewoon hergebruikt. Andere sausjes ook, tot aan de pepersaus toe. Sinaasappelsap, appelmoes en andere "verse drankjes" worden gewoon in de keuken met behulp van een tuinslang gevuld. Geconcentreerde appelmoes met 5 liter water in een emmer, in de koeler zetten, klaar
Sla wat niemand opeet? Hergebruiken.
Hond van de baas moet nog eten? Lik dit bord maar af Bello!
U blieft verse mayonaise? Moment. Terug naar de keuken, roeren, stukje groen spul erin ter decoratie, eet smakelijk!
Daar wordt Rob niet vrolijk vanquote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef nsfw het volgende:
[..]
Je schept het wel heel dramatisch nu
Ik heb in verschillende restaurants/strandtenten gewerkt in mijn wilde jaren en ben dit eigenlijk nog nooit tegengekomen. Tuurlijk zullen dit soort dingen wel gebeuren incidenteel. Maar dan hebben we nog altijd het menselijk imuunsysteem als laatste keeper
Overigens is er de laatstej 10 jaar echt ontzettendveel veranderd in hotels, restaurants en voedselfabrieken op het gebied van hygiëne! En gelukkig maar![]()
Op vakantie in het zuiden van europa kan het er ook allemaal ook erg smerig aan toe gaan...
De echt smerige en on-hygiënishe toestanden vind je vaak gewoon bij "de mensen" thuis in de keuken![]()
![]()
broodje bahpao? bahpao betekent: gevuld broodjequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef nsfw het volgende:
Kutbroertje![]()
au-bain-marie is een optie. Klein laagje water in een pan doen. Aan de kook brengen en daarna zachtjes laten doorkoken. Een kom bovenop de pan plaatsen waarbij de onderkant van de pan nét niet tegen het water aankomt. Broodje in de kom doen en 10 minuten heb jij een lekker broodjequote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:46 schreef Sulejmani het volgende:
Hoe moet je die zooi stomen : @ ik snap niet
Indonesische oma?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef DjinN het volgende:
de enige die ik echt lekker vind zijn degene die mijn oma altijd zelf maakt
kippenhartjes ftwquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef crossover het volgende:
Ik heb daar een keer een hart oid in gevonden, sindsdien nooit meer gegeten.
Goedkope kutdingen
In het restaurant waar ik werk gaan alle sausjes die op tafel gestaan hebben linea recta de prullenbak. De jus d'orange wordt vers geperst, sla wordt weggegooid, hond is er gelukkig niet, en de mayonaise is dezelfde als in de winkel. Zo erg is het dus lang niet overal hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 12:57 schreef Blue-eagle het volgende:
Onbijtkoek is net zo'n verhaal.. wordt ook bij plakken tegelijk van de grond geschraapt en vervolgens weer gewoon in de machine gedumptEn geloof me, de mensen daar doen niet netjes iedere keer dat ze terug komen van de WC even hun schoenen wassen..
Ach, "Behind the scenes" gebeuren wel meer onsmakelijke dingen. Mayonaise in restaurants wordt gewoon hergebruikt. Andere sausjes ook, tot aan de pepersaus toe. Sinaasappelsap, appelmoes en andere "verse drankjes" worden gewoon in de keuken met behulp van een tuinslang gevuld. Geconcentreerde appelmoes met 5 liter water in een emmer, in de koeler zetten, klaar
Sla wat niemand opeet? Hergebruiken.
Hond van de baas moet nog eten? Lik dit bord maar af Bello!
U blieft verse mayonaise? Moment. Terug naar de keuken, roeren, stukje groen spul erin ter decoratie, eet smakelijk!
Vuilnisbakkenrasquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:34 schreef Vincenski het volgende:
[..]
In het restaurant waar ik werk gaan alle sausjes die op tafel gestaan hebben linea recta de prullenbak. De jus d'orange wordt vers geperst, sla wordt weggegooid, hond is er gelukkig niet, en de mayonaise is dezelfde als in de winkel. Zo erg is het dus lang niet overal hoorOh en dingen die einde van de avond over zijn worden niet gewoon volgende dag gebruikt, die vreet ik persoonlijk op
Die zijn idd fokking goed, heb er nu ook twee in de magnetron liggenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:33 schreef maidho het volgende:
Hmmmm, Bapao. Let wel: alleen met chilli saus. En ik wil alleen die van de AH van het merk Javafood, de rest is ranzig, en deze zijn overigens slechts 29 cent!
blijvend in prijs verlaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé rooie!quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Broodje bakpouw met bounty in de frituur, dah hoort niet hoor.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:46 schreef dirkjo het volgende:
Broodje Bak-pauwGvd je bent me voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kut dubbel post
edit!
DIRKOOO JONGUHH, JE HEBT ME GERED!
Verekte mongolOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:51 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Gvd je bent me voor.
kut dubbel post
TANK YO VARIE MUTHSquote:
Zeg, wie is hier nou de snackbar? Jij of ik?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Broodje bakpouw met bounty in de frituur, dah hoort niet hoor.
Met zoete saus?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb er maar eens even eentje warm gemaakt
Heb ik net gisteren opgemaaktquote:
Net gisteren, logisch hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Heb ik net gisteren opgemaakt
Morgen aan de zelfgemaakte broodjes + kipfilet en noodles
Virussenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Haha, net een uur geleden viel me pc uit toen allemaal virussen enzo. Toen even een uur gewacht met een of ander anti virus ding. Nu is de pc weer snel. Maar er zit nog steeds zo'n ding op die zegt dat ik 38 virussen heb maar dat ding zelf is een virus. maar ja.
Omdat het weer 2:00 werd ben ik maar even weg geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |