Du bist gepwnd bei ein noobquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef nsfw het volgende:
De meeste kennen het liedje wel van de Vliegende panters. Broodje Bapao!
Nou, van de week zat ik met dat liedje in m'n hoofd toen ik in de supermarkt liep en dacht.. goh, laat ik eens een broodje bapao kopen. Ik dus een broodje bapao kopen en in de koelkast ermee.
Heb ik vanavond trek en wil ik dat broodje opeten! Blijkt dat m'n broertje dat broodje gevonden heeft gisteravond na het stappen en dat op heeft gegeten!![]()
Nu heb ik honger en ik had gerekend op een broodje bapao!
Kutbroertje![]()
Niet diepvriezen, maar die van de appie halenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
En dan in de magnetron doen.. Eruit halen.. En denken 'tyfus wat heet' Om vervolgens je tanden te zetten in een stuk bevroren vlees..
Wat doe ik fout?
Lemming? Het is een waargebeurd verhaal!quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dit een staaltje mooie lemming van jewelste.
of is het zo niet bedoeld?
op wat? kast? auto?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:39 schreef CasB het volgende:
Hmmm heerlijk, bapaoHeb er vandaag nog 2 op
Meeste broodjes bapao die je zélf moet opwarmen zijn zo enormquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:34 schreef nsfw het volgende:
De meeste kennen het liedje wel van de Vliegende panters. Broodje Bapao!
Nou, van de week zat ik met dat liedje in m'n hoofd toen ik in de supermarkt liep en dacht.. goh, laat ik eens een broodje bapao kopen. Ik dus een broodje bapao kopen en in de koelkast ermee.
Heb ik vanavond trek en wil ik dat broodje opeten! Blijkt dat m'n broertje dat broodje gevonden heeft gisteravond na het stappen en dat op heeft gegeten!![]()
Nu heb ik honger en ik had gerekend op een broodje bapao!
Kutbroertje![]()
Klein gaatje in de verpakking maken.. uit de diepvries.. aantal wat en duur aanhouden..quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
En dan in de magnetron doen.. Eruit halen.. En denken 'tyfus wat heet' Om vervolgens je tanden te zetten in een stuk bevroren vlees..
Wat doe ik fout?
Hetzelfde als ik .. ik ben er ook geen fan van.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat doe ik fout?
Ik haal ze gewoon uit de verpakking, leg ze op een bordje, en 1,30 min in de magnetron (600 watt)quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:05 schreef Omkron het volgende:
[..]
Klein gaatje in de verpakking maken.. uit de diepvries.. aantal wat en duur aanhouden..
Niet alle magnetrons geven hetzelfde rendement.. soms iets langer.. soms iets korter..
Ben ff naar de keuken.. mijn bapoa opzoeken..![]()
Lijkt me dat ze daar hard (of heel zacht) van worden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:15 schreef Sakura het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon uit de verpakking, leg ze op een bordje, en 1,30 min in de magnetron (600 watt)
Nee hoor, exact goed. En ja, uiteraard wat plakkerig, maar wat wil je, het is geen gebakken broodje (buitenkant is overigens absoluut niet plakkerig)quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze daar hard (of heel zacht) van worden?
Die Enge buren zijn echt grappig trouwensquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:45 schreef Bupatih het volgende:
http://www.engeburen.nl/mp3/index.html
Hier nog een vet nummer over Broodje Bapao!
Inderdaad, geen idee waarom veel mensen die dingen zo lekker vinden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Pony-Lover het volgende:
die dingen zijn toch al heel vies
Ja man. Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:36 schreef Kluupkluup het volgende:
Wat doe ik fout?
Vooral Rammbauer is geweldigquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:20 schreef nsfw het volgende:
[..]
Die Enge buren zijn echt grappig trouwens
http://www.engeburen.nl/mp3/index.html
Ik zit me al sinds het gepost werd te vermaken met de andere nummers![]()
De truuk zit hem in het nastomen.. als de magnetron piept nog ff 1 a minuten laten liggen..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |